Weet het niet hoor? Zo krijg je toch een selecter groepje..quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 groot team vind ik persoonlijk veel leuker en gezelliger.
Er kunnen maar 6 man in één team lieve schat. Zou mooi wezen als we er 3/4 teams uit kunnen halen, 4 zou in ieder geval TOP zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 groot team vind ik persoonlijk veel leuker en gezelliger.
nog ff oefenen voor COD4 onlinequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie gaat er nou Call of Duty 3 (!) spelen als het superieure deel 4 van de 'echte' makers volgende week in de winkel ligt
?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:10 schreef Nebo het volgende:
Ik doe mij als je mij een 360, COD4, en Live gold opstuurt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
met dat wachten ben ik het wel eens.. OPSCHIETEN GVDquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Arrrrgghhhhh.......ik kan niet meer wachten! RARRRRRWWWW!!!!!!!! I NEED BLOOD....FRESH BLOOD!!! NOW!!! NOW!!!! INFINITY!!! NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit ziet er wel heel erg uit als een mod voor counterstrike source die ik ooit gespeeld heb..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:34 schreef s0ul1991 het volgende:
Geen idee of mensen dit al een in een ander topic hebben gepost. De MP maps
vooral district klinkt goed:
[ afbeelding ]
Als ik eerst dat spel nou ens had..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Het moment dat we van start gaan laat nog eventjes op zich wachten natuurlijk. Een lange warming-up kan natuurlijk geen kwaad![]()
Yep eerst alle maps maar eens spelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Het moment dat we van start gaan laat nog eventjes op zich wachten natuurlijk. Een lange warming-up kan natuurlijk geen kwaad![]()
Mij het lijkt het verstandigste om met z'n allen op elkaar in te spelen de komende weken. Op basis hiervan maken we een goede balans in de teams. Of heb je een betere plan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef Trigalti het volgende:
Ja, maar hoe maken we de teams? Ik ken de helft van de opgegeven mensen hier ook niet
Hmmm dus we doen af en toe Clanwars tegen Insidegamer en verder spelen we gewoon met z'n allen met de Fok! tag!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi. De opzet die ik in gedachte had is nu veranderd. Ik heb nu nog maar TWEE man nodig (komen dan op 18 man uit = 3 teams).
Wat gaan we doen? We gaan het opnemen tegen de Insidegamer clans. Op heden hebben zich daar nu 3 man aangemeld maar ik verwacht geen problemen om tot het gewenste aantal te komen.
Akkoord gentlemen?![]()
We spelen sowieso onder een FOK tag danquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm dus we doen af en toe Clanwars tegen Insidegamer en verder spelen we gewoon met z'n allen met de Fok! tag!
We hebben twee nieuwe stagiairs, denk dat ik binnenkort een keertje een weekje vrij neem..quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mij het lijkt het verstandigste om met z'n allen op elkaar in te spelen de komende weken. Op basis hiervan maken we een goede balans in de teams. Of heb je een betere plan?![]()
Lijkt me wel logisch dat we altijd met [Fok!] voor onze naam spelen, we zitten niet voor niks in een Clanquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We spelen sowieso onder een FOK tag dan
Het enige waar je je aan dient te houden zijn de speeltijdenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik zou het onwijs tof vinden, maar ik ben beperkt online ivm met de zwangerschap van mn vriendin en het kuiken wat hier al rond huppelt.......
Dus ben bang dat het geen optie is. Wildcard, prima...
Tenzij het geen verplichtingen meebrengt, dan meld ik me graag aan.
Lijkt me geen probleem. Als je bijv. 6 vs 6 war speelt, lijkt het me altijd handig een team van minimaal 8 spelers te hebben i.v.m. afzeggingen etc.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik zou het onwijs tof vinden, maar ik ben beperkt online ivm met de zwangerschap van mn vriendin en het kuiken wat hier al rond huppelt.......
Dus ben bang dat het geen optie is. Wildcard, prima...
Tenzij het geen verplichtingen meebrengt, dan meld ik me graag aan.
Scherp +10!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Als je bijv. 6 vs 6 war speelt, lijkt het me altijd handig een team van minimaal 8 spelers te hebben i.v.m. afzeggingen etc.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Scherp +10!
Mocht er een afzegging zijn hebben we altijd nog een speler(s) achter de hand ja![]()
Hmm ik zit vanaf zaterdag in maastricht, teamfeestquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Zaterdagmiddag vanaf 16.00 uur is prima. De IG battle vind sowieso later plaats dus kunnen we vooraf lekker even online knallen met onze mede-fokkers. Ik zal in de loop van de week even wat mensen aan m'n friendslist toevoegen.
Iedereen die zaterdag kan is welkom en voor diegene helaas iets anders hebben, prima! Zie jullie ongetwijfeld wel online verschijnen in de komende weken/maanden/jaren....![]()
Doe maar liever niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:25 schreef Robhimself.2 het volgende:
Fijn, wilde ik gisteren CoD4 online spelen..... Lag mn internet verbinding eruit.Hoe ironisch...
Pardon? Ik heb een legitieme US versie vriend!! Niet oordelen als je niet weet hoe of wat, ok?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar liever niet.
Het spel is nog niet uit en je weet maar nooit of ze je kunnen detecteren. Ik ga pas na de officiele releasedatum online.
Nou nou, wat een agressie. Ben je je pilletjes vergeten ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb een legitieme US versie vriend!! Niet oordelen als je niet weet hoe of wat, ok?
Bovendien is de EU versie ook al op select aantal lokaties te krijgen...... Weet waar je over praat.
Nee hoor, maar de dingen die je zegt kloppen niet. Users die het spel eerder hebben, worden niet geblocked. Het is niet hun fout.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie. Ben je je pilletjes vergeten ofzo?
Heb je de jouwe via import?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik ben al lvl 15, maar ja weet nu niet welke naam ik moet doen als clan tag..
Cyb voeg me ff op xbox live aub
lijkt me een goed planquote:Op woensdag 7 november 2007 18:32 schreef Cid het volgende:
Hmmm...voor de PS3 dan maar een apart clan topic maken?![]()
[PS3]Call of Duty 4quote:Op woensdag 7 november 2007 18:32 schreef Cid het volgende:
Hmmm...voor de PS3 dan maar een apart clan topic maken?![]()
Mooi in principe hebben we het gewenste aantal, maar graag zie ik nog 2/3 man extra waarop we zouden kunnen rekenen als er afzeggingen zijn. Dat we in ieder geval wat achter de hand hebbenquote:1. Cyberia - TECNOMIC NL![]()
2. Trigalti - Trigalti1![]()
3. viezerdt - Ltfocus![]()
4. Morpheus2002 - Morpheus1412![]()
5. Gupje - Gupje![]()
6. Blinker - Blinker1985![]()
7. Nick-GizMo - Nick GizMo![]()
8. s0ul1991 - s0ulreaver231![]()
9. Retarded - NL Superman![]()
10. Koentje3 - Kaanes Anus![]()
11. hollander172 - hollander172![]()
12. IedeK. - Iede Klaas![]()
13. Timmetjuh. - Buffeltjuh![]()
14. Pritt - Stuvzor![]()
15. Dronkeykong- SHIFTY AFCA![]()
16. Viking84 - Caduceus81![]()
17. Robhimself.2 - Stig NL![]()
18. Leonos - zmokerz![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef thloreg het volgende:
Ok wil graag meedoen maar heb doekoes nodig om de Xbox versie te kunnen spelen [sub[ die spelen jullie toch online? of is het de PS3 of PC versie?[/sub] Dus als iemand mij ff wilt sponsoren dan doe ik graag mee want heb nu de doekoes ff niet en zoals voor overlastgevende mocros geldt: Als ik zielig ben en ga rellen dan springt men in Nederland bij en komen er speelplaatsen,buurthuizen zodat ik tenminste niet voor overlast zorg.
Hey! Ik ben je bitch nietquote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
De lijst ziet er nu als volgt uit:
[..]
Mooi in principe hebben we het gewenste aantal, maar graag zie ik nog 2/3 man extra waarop we zouden kunnen rekenen als er afzeggingen zijn. Dat we in ieder geval wat achter de hand hebbenDit geldt echter voor het FOK VS Insidegamer battle welke ergens eind november plaats zal vinden. Tot die tijd kunnen we gewoon vrijuit lekker raggen
![]()
![]()
dus je hebt zelf een copy?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar liever niet.
Het spel is nog niet uit en je weet maar nooit of ze je kunnen detecteren. Ik ga pas na de officiele releasedatum online.
Gast, je moet niet zo populair doen met je volle friendslist.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef thloreg het volgende:
Ok wil graag meedoen maar heb doekoes nodig om de Xbox versie te kunnen spelen [sub[ die spelen jullie toch online? of is het de PS3 of PC versie?[/sub] Dus als iemand mij ff wilt sponsoren dan doe ik graag mee want heb nu de doekoes ff niet en zoals voor overlastgevende mocros geldt: Als ik zielig ben en ga rellen dan springt men in Nederland bij en komen er speelplaatsen,buurthuizen zodat ik tenminste niet voor overlast zorg.
EN IK DAN?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef Cyberia18 het volgende:
De lijst ziet er nu als volgt uit:
[..]
Mooi in principe hebben we het gewenste aantal, maar graag zie ik nog 2/3 man extra waarop we zouden kunnen rekenen als er afzeggingen zijn. Dat we in ieder geval wat achter de hand hebbenDit geldt echter voor het FOK VS Insidegamer battle welke ergens eind november plaats zal vinden. Tot die tijd kunnen we gewoon vrijuit lekker raggen
![]()
![]()
Ik heb je gisteren toegevoegd. Vanavond ben ik weer online denk ikquote:
Heb ik gezien jaquote:Op donderdag 8 november 2007 09:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toegevoegd. Vanavond ben ik weer online denk ikHij's zo cool!!
Heb jij mij toevallig ook toegevoegd? Wat is je Live-naam ook alweer?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toegevoegd. Vanavond ben ik weer online denk ikHij's zo cool!!
Geen paniek. Er zullen straks ongetwijfeld een paar afvallen.quote:
Klopt, Stig NLquote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb jij mij toevallig ook toegevoegd? Wat is je Live-naam ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |