ej!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gecondoleerd, want wat een kut stad is het
Naja moet zeggen dat ik het na meer dan 18 jaar ook wel gezien had. Woon inmiddels alweer 1,5 jaar in Lent city (of all places) bij Nijmegen. En de verandering is wel beter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gecondoleerd, want wat een kut stad is het
is gewoon een feitquote:
effenaar is nu een lelijk stuk betton, bakkerij zitten allemaal stonde mensen (voor mij dus geen bal meer aan) altstadt is ook al niet echt boeiend... thunder road house is leuk als ik me jong wil voelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:35 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja moet zeggen dat ik het na meer dan 18 jaar ook wel gezien had. Woon inmiddels alweer 1,5 jaar in Lent city (of all places) bij Nijmegen. En de verandering is wel beter.
Vond De Effenaar, Bakkerij en Altstadt best te doen
Waarom niet gewoon in Nijmegen? Dat is toch veel boeiender voor een jong persoontje... Lent is leuk als je huisje-boompje-beestje wil...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:35 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja moet zeggen dat ik het na meer dan 18 jaar ook wel gezien had. Woon inmiddels alweer 1,5 jaar in Lent city (of all places) bij Nijmegen. En de verandering is wel beter.
Vond De Effenaar, Bakkerij en Altstadt best te doen
Hierom:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in Nijmegen? Dat is toch veel boeiender voor een jong persoontje... Lent is leuk als je huisje-boompje-beestje wil...
euhm... ruilen of trouwen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hierom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Ohh en ook omdat het maar moeilijk was iets in Nijmegen zelf te vinden
Nahh beide nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
euhm... ruilen of trouwen?
leuk huisje
Dat is nauwelijks de meest romantische volgordequote:
maakt het gelijk een stuk onaantrekkelijker jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nahh beide niet![]()
Tis studentenhuis, dusja, heb dat huis niet voor me alleen heWe wonen er met zn 10en
hoeft ook niet romantisch te zijn...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks de meest romantische volgorde.
Hee cool... dat ken ik wel jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hierom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Ohh en ook omdat het maar moeilijk was iets in Nijmegen zelf te vinden
Ken je? Ken je mn huis?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:05 schreef Doodkapje het volgende:
[Knip dubbel]
[..]
Hee cool... dat ken ik wel ja
Volgens mij had iemand die ik ken daar eens een feestje... zijn vriendin beschreef het als een anti-kraak villa met zwembad tussen de treinbrug en de Waalbrug... kan niet missen toch?quote:
Stimmt. That's it. Maar ja, wij komen ook deels uit Rotterdam, maar in Rotterdam is niet veel zaal om zo'n party te houden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
inderdaad, maar omdat we deels uit den bosch komen zal ie dat wel vergeten zijn
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand die ik ken daar eens een feestje... zijn vriendin beschreef het als een anti-kraak villa met zwembad tussen de treinbrug en de Waalbrug... kan niet missen toch?
OT: Weer een optreden erbij in Malden![]()
![]()
Dat magquote:
Muziek luisteren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat magIk hou je niet tegen, zou zelf niet eens weten wat ik met een MP3 speler moest eigenlijk
Ik gebruik hem als anti-lulgesprekken-filter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat magIk hou je niet tegen, zou zelf niet eens weten wat ik met een MP3 speler moest eigenlijk
Uhhh, daar heb ik een goeie Yamaha hifi-set voor en in de auto een Pioneer radioquote:
En die neem je altijd mee als je even ergens naar toe gaat/loopt/fietst?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhhh, daar heb ik een goeie Yamaha hifi-set voor en in de auto een Pioneer radio![]()
Malden? Ten oosten van Utrecht en volgens één van jouw eerdere post één pot natquote:
Ik ga altijd met de auto...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En die neem je altijd mee als je even ergens naar toe gaat/loopt/fietst?
School heb ik een paar jaar geleden al achter me gelatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:29 schreef punkjunk het volgende:
Heb je geen lessen op school dan ofzo?![]()
Ik wil zoiets juist graag eens zelf doen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:32 schreef punkjunk het volgende:
Volgens mij gewoon de zelfde, maar je gitaarboer weet daar meer over. Dan zou ik em gelijk ff laten afstellen bij die knakker, die heeft er verstand van.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:28 schreef Metalfreak het volgende:
Zijn hiervoor trouwens aparte snaren te koop
Ik zou het niet doen, het gaat vast wel passen maar ik heb zo het idee dat het niet echt geweldig gaat klinken. En de tension is anders, ik weet niet in hoeverre dat je gitaar kan verneuken want ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.quote:of kan ik dezelfde gebruiken die ik op de elektrische gebruik?
Ah ok, ja, ik had er gewoon eerder nooit op gelet of daar aparte snaren voor achter de toonbank hingen. Eens kijken wat ze hebben dan. Moet die op m'n E-gitaar ook nog eens vervangen, zitten er alweer véél te lang op. Vroeger had ik het nog wel eens dat die vanzelf knapten, maar dat heb ik al heel lang niet meer gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zou het niet doen, het gaat vast wel passen maar ik heb zo het idee dat het niet echt geweldig gaat klinken. En de tension is anders, ik weet niet in hoeverre dat je gitaar kan verneuken want ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Ernie Ball snaren staat op (bij sommige dan) dat je ze voor allebei kunt gebruikenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zou het niet doen, het gaat vast wel passen maar ik heb zo het idee dat het niet echt geweldig gaat klinken. En de tension is anders, ik weet niet in hoeverre dat je gitaar kan verneuken want ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Jij bent gemeenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
probeer maar niet bij de OP te komen, dat lukt je toch niet.
Dus ik mag er 2 maanden mee doen? Speel dagelijks ongeveer een uurtjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:09 schreef punkjunk het volgende:
Je moet je snaren om ed maand ofzo vervangen. Als je iedere dag een uurjte of 2 speelt dan.
je kunt je snaren ook schoonhouden, kun je er een heel stuk langer meequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus ik mag er 2 maanden mee doen? Speel dagelijks ongeveer een uurtjeMaar ik vervang ze eigenlijk maar 2x per jaar tegenwoordig...
En elke keer als ik ze vervangen heb denk ik weer: ey, dit klinkt een stuk beter, dit moet ik vaker doen
Heb er nooit zo'n zin in om die dingen te vervangen...
Ik bedoel niet zo zeer jij, ik heb heb hte ook een keer geprobeerd, toen lag de hele OP aan diggelenquote:
Dat was het 1e vak wat ik haaldequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Heb je statica nog steeds niet gehaald.
Gebruik gewoon d'addario hoor geen problemenmeequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van Ernie Ball-snaren en waarom gebruiken jullie ze? Want ik als rasnederlander zie nog steeds natuurlijk dat ik voor 2 pakjes d'Addario-snaren 1 pakje Ernie Ball kan kopen
Klinkt het echt zoveel beter? Of gaat langer mee oid?
Oh nee, prijs valt best mee. ¤ 6,50 voor een pakje. Valt best mee dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van Ernie Ball-snaren en waarom gebruiken jullie ze? Want ik als rasnederlander zie nog steeds natuurlijk dat ik voor 2 pakjes d'Addario-snaren 1 pakje Ernie Ball kan kopen
Had een beetje de indruk dat de meeste mensen hier een voorkeur hadden voor Ernie Ball.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gebruik gewoon d'addario hoor geen problemenmee
Zijn gewoon stelletje mierenneuckers hoor gewoon niet naar luisterenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Had een beetje de indruk dat de meeste mensen hier een voorkeur hadden voor Ernie Ball.
Maar idd, d'Addario is niks mis mee.
Het zit in zo'n stoere jaren-80 neonkleurige verpakkingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef punkjunk het volgende:
Ik had altijd d'Addario maar Ernie Ball is fijner vind ik.
Volgens mij zit het voor een groot gedeelte tussen je oren ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:05 schreef punkjunk het volgende:
Fijnere klank, fijnere feeling, minder roest. (mijn vingers zweten nogal bij spelen) .
Jep, (zit geen floyd rose op neem ik aan) wel even opnieuw intoneren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:07 schreef EvilWasp het volgende:
Kan ik trouwens zonder problemen .11 snaren op een Epiphone SG zetten waar nu .10 snaren opzitten?
Ben echt een snaren-noobje.
klinkt mooier (vooral net nieuwe snaren vind ik Dáddario niet zo mooi klinken) en speelt gewoon anders...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit het voor een groot gedeelte tussen je oren ook.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je gewoon fastfret gebruikt roesten ze ook niet
opgelost
Hals stellen lijkt me. Heb ik vorige week met mijn akoestische nog gedaan..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil zoiets juist graag eens zelf doen...![]()
onzin?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
maar fastfret heeft ook nadelen, vooral het glijden van de snaren is wat lastiger...
bij D'addario zeker nodig, bij ernie ball niet, ik heb het idee dat die snaren gewoon wat soepeler blijven (dus makkelijker glijden voor je handen, zonder fast fret)
Glijd juist makkelijker is mijn ervaring?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
maar fastfret heeft ook nadelen, vooral het glijden van de snaren is wat lastiger...
bij D'addario zeker nodig, bij ernie ball niet, ik heb het idee dat die snaren gewoon wat soepeler blijven (dus makkelijker glijden voor je handen, zonder fast fret)
niks mis mee, maar niet genoeg gehyped blijkbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
Het lijkt wel een Ernie Ball vs. D'Addario vete geworden te zijn hier..
Maar hoe zit het met GHS dan?.
Ik ben een tevreden GHS user!
Stomme hoer speelt op mooie Musicmasters...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liz. Niet haar beste album trouwens. Die eer gaat toch echt naar haar meesterlijke debuut. Alhoewel de coverfoto hier wel beter is
.
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:37 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ging mij ook meer om de cover dan haar muziek![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Pffff krijg ik een mail voor een optreden 1 dec, afijn ik kan niet helaas andere keer beter
Wat blijkt
Is witchfinder met z'n conorack op dezelfde dag daar ingeplanned
Als m'n ouders niet perse sinterklaas had moeten vieren hadden we onbewust samen moeten optreden![]()
"Alles voor de band", weet je nog?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Pffff krijg ik een mail voor een optreden 1 dec, afijn ik kan niet helaas andere keer beter
Wat blijkt
Is witchfinder met z'n conorack op dezelfde dag daar ingeplanned
Als m'n ouders niet perse sinterklaas had moeten vieren hadden we onbewust samen moeten optreden![]()
nee, meningquote:
ja, te makkelijk dus, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Glijd juist makkelijker is mijn ervaring?![]()
Ja, als wij mogen spelen op de dag dat wij sinterklaas zouden vieren wist ik het welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Alles voor de band", weet je nog?.
ja, ik zou zeggen combineer het!quote:
Precies, lekker in vol sinterklaas ornaat [incl staf en paard] de liedjes eruit beuken en dan de boel vieren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, ik zou zeggen combineer het!
lekker optreden geven en ondertussen sinterklaas viering in de zaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |