Haha, goed puntquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet omdat kerels weg lopen omdat ze met van die rare kerels om gaat?.
scheid je af van nederland ofzo, kut friesquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:43 schreef Deansensitized het volgende:
Jongens, bash wat jullie willen, ik heb lekker een Friese smiley, jullie lekker niet[ afbeelding ]
Anyway, een hoop geblaat
Ja nou dat uh, je al voorbestemd was om metalhead te worden met die gitaar ofzo?quote:
Sweet Jesus, Mary, Joseph!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zelf geschoten el-beuno crappy cheap ass videoclip van 'Skite' is ook af!
Kramtried - Skite![]()
Ik dacht eerstquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
Kramtried - Skite[gewoon klikken, duurt nog geen minuut
]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
inderdaad, dat slaat weer te ver door
brabant he!
maarre... misschien dan keer ergens in brabant orso een optreden samen orso?
*ring ring*quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:05 schreef Aresdreams het volgende:
als ze het kunnen vinden that is haha
We komen een half uur later, m'n koe heeft een lekker bandquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*ring ring*
"Hoi met Dean. Uhm...we zijn nu op weg naar Den Bosch en uh we rijden nu bij Katwijk. Klopt dat?".
Meest briljante clip die ik in tijden heb gezienquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
]
Het deuntje van Come as you are van Nirvana en een heel simpele kinderliedje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
...
Oefenen jij![]()
Welke deuntjes?
het is niet eens zo'n heel gek idee... Om in je eigen stad een bandpakket aan te bieden... hebben we iig 5 optredens in 5 verschillende stedenquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, een Brabantse gig met jullie, Cynics gang en wij?
Soort van... Fok! Gitaristen present:
Kun je TLFG en SquareLight er ook wel bij doen..
Laten we Kramtried openen..
maar zoals dribbel al zei: waar is de basist(e)?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
]
dat dan weer welquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
het is niet eens zo'n heel gek idee... Om in je eigen stad een bandpakket aan te bieden... hebben we iig 5 optredens in 5 verschillende steden
Hahah veeg me op hahaquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
]
vet!!! waar kan ik zo'n tshirtje bestellen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
]
Wen er maar aan, dat duurt nog ff dat het pijn doet... Als je genoeg eelt ontwikkeld hebt, doet het geen pijn meer, maar dat heeft z'n tijd nodigquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:17 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Het deuntje van Come as you are van Nirvana en een heel simpele kinderliedje.
Ik heb een gitaarlesboek gekocht en zit een beetje te oefenen. Mijn vingers doen nu wel pijn.
Lizquote:
Niet alle drummers zijn daarop gebouwd. Zeker degene die een dubbelbass pedaal nodig hebben, kunnen die broek maar beter aanhoudenquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:14 schreef SNArky het volgende:
[..]
Meest briljante clip die ik in tijden heb gezien![]()
![]()
Er moeten gewoon meer clips met drummers met hun broek op hun enkels komen.![]()
Misschien moet Dean de banden waarmee hij adverteert in zijn msn-naam toch maar niet verkopen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We komen een half uur later, m'n koe heeft een lekker band![]()
Galmbakjequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet alle drummers zijn daarop gebouwd. Zeker degene die een dubbelbass pedaal nodig hebben, kunnen die broek maar beter aanhouden. Prima video verder, alhoewel de badkamer wel aardig geklonken moet hebben
.
ging mij ook meer om de cover dan haar muziekquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liz. Niet haar beste album trouwens. Die eer gaat toch echt naar haar meesterlijke debuut. Alhoewel de coverfoto hier wel beter is
.
Mooi in laagjes geknipt dat kapsel van haar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |