Ik bedoel niet zo zeer jij, ik heb heb hte ook een keer geprobeerd, toen lag de hele OP aan diggelenquote:
Dat was het 1e vak wat ik haaldequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Heb je statica nog steeds niet gehaald.
Gebruik gewoon d'addario hoor geen problemenmeequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van Ernie Ball-snaren en waarom gebruiken jullie ze? Want ik als rasnederlander zie nog steeds natuurlijk dat ik voor 2 pakjes d'Addario-snaren 1 pakje Ernie Ball kan kopen
Klinkt het echt zoveel beter? Of gaat langer mee oid?
Oh nee, prijs valt best mee. ¤ 6,50 voor een pakje. Valt best mee dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van Ernie Ball-snaren en waarom gebruiken jullie ze? Want ik als rasnederlander zie nog steeds natuurlijk dat ik voor 2 pakjes d'Addario-snaren 1 pakje Ernie Ball kan kopen
Had een beetje de indruk dat de meeste mensen hier een voorkeur hadden voor Ernie Ball.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gebruik gewoon d'addario hoor geen problemenmee
Zijn gewoon stelletje mierenneuckers hoor gewoon niet naar luisterenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Had een beetje de indruk dat de meeste mensen hier een voorkeur hadden voor Ernie Ball.
Maar idd, d'Addario is niks mis mee.
Het zit in zo'n stoere jaren-80 neonkleurige verpakkingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:01 schreef punkjunk het volgende:
Ik had altijd d'Addario maar Ernie Ball is fijner vind ik.
Volgens mij zit het voor een groot gedeelte tussen je oren ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:05 schreef punkjunk het volgende:
Fijnere klank, fijnere feeling, minder roest. (mijn vingers zweten nogal bij spelen) .
Jep, (zit geen floyd rose op neem ik aan) wel even opnieuw intoneren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:07 schreef EvilWasp het volgende:
Kan ik trouwens zonder problemen .11 snaren op een Epiphone SG zetten waar nu .10 snaren opzitten?
Ben echt een snaren-noobje.
klinkt mooier (vooral net nieuwe snaren vind ik Dáddario niet zo mooi klinken) en speelt gewoon anders...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit het voor een groot gedeelte tussen je oren ook.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je gewoon fastfret gebruikt roesten ze ook niet
opgelost
Hals stellen lijkt me. Heb ik vorige week met mijn akoestische nog gedaan..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil zoiets juist graag eens zelf doen...![]()
onzin?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
maar fastfret heeft ook nadelen, vooral het glijden van de snaren is wat lastiger...
bij D'addario zeker nodig, bij ernie ball niet, ik heb het idee dat die snaren gewoon wat soepeler blijven (dus makkelijker glijden voor je handen, zonder fast fret)
Glijd juist makkelijker is mijn ervaring?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
maar fastfret heeft ook nadelen, vooral het glijden van de snaren is wat lastiger...
bij D'addario zeker nodig, bij ernie ball niet, ik heb het idee dat die snaren gewoon wat soepeler blijven (dus makkelijker glijden voor je handen, zonder fast fret)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |