Dat is nauwelijks de meest romantische volgordequote:
maakt het gelijk een stuk onaantrekkelijker jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nahh beide niet![]()
Tis studentenhuis, dusja, heb dat huis niet voor me alleen heWe wonen er met zn 10en
hoeft ook niet romantisch te zijn...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks de meest romantische volgorde.
Hee cool... dat ken ik wel jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hierom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Ohh en ook omdat het maar moeilijk was iets in Nijmegen zelf te vinden
Ken je? Ken je mn huis?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:05 schreef Doodkapje het volgende:
[Knip dubbel]
[..]
Hee cool... dat ken ik wel ja
Volgens mij had iemand die ik ken daar eens een feestje... zijn vriendin beschreef het als een anti-kraak villa met zwembad tussen de treinbrug en de Waalbrug... kan niet missen toch?quote:
Stimmt. That's it. Maar ja, wij komen ook deels uit Rotterdam, maar in Rotterdam is niet veel zaal om zo'n party te houden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
inderdaad, maar omdat we deels uit den bosch komen zal ie dat wel vergeten zijn
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand die ik ken daar eens een feestje... zijn vriendin beschreef het als een anti-kraak villa met zwembad tussen de treinbrug en de Waalbrug... kan niet missen toch?
OT: Weer een optreden erbij in Malden![]()
![]()
Dat magquote:
Muziek luisteren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat magIk hou je niet tegen, zou zelf niet eens weten wat ik met een MP3 speler moest eigenlijk
Ik gebruik hem als anti-lulgesprekken-filter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat magIk hou je niet tegen, zou zelf niet eens weten wat ik met een MP3 speler moest eigenlijk
Uhhh, daar heb ik een goeie Yamaha hifi-set voor en in de auto een Pioneer radioquote:
En die neem je altijd mee als je even ergens naar toe gaat/loopt/fietst?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhhh, daar heb ik een goeie Yamaha hifi-set voor en in de auto een Pioneer radio![]()
Malden? Ten oosten van Utrecht en volgens één van jouw eerdere post één pot natquote:
Ik ga altijd met de auto...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En die neem je altijd mee als je even ergens naar toe gaat/loopt/fietst?
School heb ik een paar jaar geleden al achter me gelatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:29 schreef punkjunk het volgende:
Heb je geen lessen op school dan ofzo?![]()
Ik wil zoiets juist graag eens zelf doen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:32 schreef punkjunk het volgende:
Volgens mij gewoon de zelfde, maar je gitaarboer weet daar meer over. Dan zou ik em gelijk ff laten afstellen bij die knakker, die heeft er verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |