Dat magquote:
Muziek luisteren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat magIk hou je niet tegen, zou zelf niet eens weten wat ik met een MP3 speler moest eigenlijk
Ik gebruik hem als anti-lulgesprekken-filter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat magIk hou je niet tegen, zou zelf niet eens weten wat ik met een MP3 speler moest eigenlijk
Uhhh, daar heb ik een goeie Yamaha hifi-set voor en in de auto een Pioneer radioquote:
En die neem je altijd mee als je even ergens naar toe gaat/loopt/fietst?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhhh, daar heb ik een goeie Yamaha hifi-set voor en in de auto een Pioneer radio![]()
Malden? Ten oosten van Utrecht en volgens één van jouw eerdere post één pot natquote:
Ik ga altijd met de auto...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:00 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En die neem je altijd mee als je even ergens naar toe gaat/loopt/fietst?
School heb ik een paar jaar geleden al achter me gelatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:29 schreef punkjunk het volgende:
Heb je geen lessen op school dan ofzo?![]()
Ik wil zoiets juist graag eens zelf doen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:32 schreef punkjunk het volgende:
Volgens mij gewoon de zelfde, maar je gitaarboer weet daar meer over. Dan zou ik em gelijk ff laten afstellen bij die knakker, die heeft er verstand van.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:28 schreef Metalfreak het volgende:
Zijn hiervoor trouwens aparte snaren te koop
Ik zou het niet doen, het gaat vast wel passen maar ik heb zo het idee dat het niet echt geweldig gaat klinken. En de tension is anders, ik weet niet in hoeverre dat je gitaar kan verneuken want ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.quote:of kan ik dezelfde gebruiken die ik op de elektrische gebruik?
Ah ok, ja, ik had er gewoon eerder nooit op gelet of daar aparte snaren voor achter de toonbank hingen. Eens kijken wat ze hebben dan. Moet die op m'n E-gitaar ook nog eens vervangen, zitten er alweer véél te lang op. Vroeger had ik het nog wel eens dat die vanzelf knapten, maar dat heb ik al heel lang niet meer gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zou het niet doen, het gaat vast wel passen maar ik heb zo het idee dat het niet echt geweldig gaat klinken. En de tension is anders, ik weet niet in hoeverre dat je gitaar kan verneuken want ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Ernie Ball snaren staat op (bij sommige dan) dat je ze voor allebei kunt gebruikenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zou het niet doen, het gaat vast wel passen maar ik heb zo het idee dat het niet echt geweldig gaat klinken. En de tension is anders, ik weet niet in hoeverre dat je gitaar kan verneuken want ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Jij bent gemeenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
probeer maar niet bij de OP te komen, dat lukt je toch niet.
Dus ik mag er 2 maanden mee doen? Speel dagelijks ongeveer een uurtjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:09 schreef punkjunk het volgende:
Je moet je snaren om ed maand ofzo vervangen. Als je iedere dag een uurjte of 2 speelt dan.
je kunt je snaren ook schoonhouden, kun je er een heel stuk langer meequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus ik mag er 2 maanden mee doen? Speel dagelijks ongeveer een uurtjeMaar ik vervang ze eigenlijk maar 2x per jaar tegenwoordig...
En elke keer als ik ze vervangen heb denk ik weer: ey, dit klinkt een stuk beter, dit moet ik vaker doen
Heb er nooit zo'n zin in om die dingen te vervangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |