quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Volgende week hoop ik een column te kunnen maken met een geweldige Dennix. Die 100% gaat knallen en alles doet wat hij allemaal beloofd heeft."
Dennix : "Ik wil daar niets over kwijt"
Nix ligt naast een hoopje kleren van zijn vriendin die in bed ligt met haar andere vriendquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix wordt helemaal in het nauw gedreven. Ze vertellen hem dat alle plannen inmiddels zijn doorgesproken om Dennix alsnog weg te krijgen. Tussen de regels door worden de poten onder Nadia's stoel weggezaagd "Nadia durft echt niet meer tegen Amanda en Brian ingaan."
Dennix krijgt huiswerk "Zorg maar dat jij hem nu solo inzet tegen Brian anders ...... ".
In het begin nog wel ......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
En hij moet lachen
Ik was de stream al 1 voor een aan het checken...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is met die giga infrarood vibrator haar been aan het masseren ....... Je gaat onwillekeurig toch iets anders erbij denken ........
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef akveor het volgende:
en als ik zo vrij mag zijn....
[ afbeelding ]
Ja, ik denk ook dat ze 'achter' heel strategisch 'lekken' ......... Soms krijgen ze ook uitzendingen te zien, dat is al een aantal malen door diverse bewoners gezegd. Zo zal het ook wel gaan met sommige stukjes van de streams.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
viel me trouwens op dat Huub wist dat Dennis had gesmeekt en gejankt. Hij praatte er gauw overheen door te zeggen dat hij het vanuit de private hoorde. Duidelijk dat hij het van achter te horen heeft gekregen of heeft gezien.
Jaap wist te vertellen dat de Nadia-parodie in de uitzending was geweest, en Amanda is op de hoogte van Liekes lichttherapie.
Tja... zo weet iedereen weer alles van elkaar.
maar er komt de laatste dagen wel erg veel informatie bij de verschillende bewoners. Viel me gewoon op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ze 'achter' heel strategisch 'lekken' ......... Soms krijgen ze ook uitzendingen te zien, dat is al een aantal malen door diverse bewoners gezegd. Zo zal het ook wel gaan met sommige stukjes van de streams.
Ook ik heb al 'n week of meer het gevoel dat 'achter' wat aan de hand is. Trustequote:Op maandag 29 oktober 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
maar er komt de laatste dagen wel erg veel informatie bij de verschillende bewoners. Viel me gewoon op.
Vraag me af waarom. Strijd achter de schermen misschien?
Aniways... truste
Als ze 'achter' die potentie ook zien dan blijft Luc nog wel een maandje of meer !quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe meer ik naar die rap van Huub en Luc luister, hoe meer
ik denk dat dit zeker hit-potentie heeft ......... meer dan die
andere bagger nummers van Brian, Huub en Luc.
Ja misschien wel, maar ik denk dat Luc echt uitgespeeld is .......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ze 'achter' die potentie ook zien dan blijft Luc nog wel een maandje of meer !
Van harte!quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:19 schreef akveor het volgende:
en als ik zo vrij mag zijn....
[ afbeelding ]
Luc wel of niet uitgespeeld moet je even uitschakelen. Luc heeft een contract bij Talpa Music en die belangen zijn belangrijker. Als ze een nieuwe artiest in de stal kunnen lanceren dan krijgt de FEBO gewoon dienstorders ...... Zo werkt het !quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar ik denk dat Luc echt uitgespeeld is .......
ze kunnen die rap ook wel maken zonder Double L in de villa denk ik.
Blijf er wel bij, dat de originele versie met alleen Huub en Luc nog steeds
de beste is, niet al die andere losers mee laten doen, toch FEBO ??
Liefste, dit is het bed van Huub en Lieke ..... Je weet wel, de mensen die nooit sex hebben ......quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Er beweegt een boel tussen Naad en Luc.
veel kreuntjes en piepjes van Naad.
[ afbeelding ]
Ik haal die dekens wel eens door elkaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Liefste, dit is het bed van Huub en Lieke ..... Je weet wel, de mensen die nooit sex hebben ......
YEPquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is die MP3 goed te beluisteren, kan hem zelf niet downloaden .....
Stom he, dat probleem hadden we nou nooit met Natasiaquote:Op maandag 29 oktober 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik haal die dekens wel eens door elkaar![]()
lijkt nogal een rip off van iets, maar ik weet niet wat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier een ruwe versie MP3 van de rap van Huub en Luc:
http://www.megafileupload(...)ktober-2007-mp3.html
Geluid staat een beetje hard helaas ..... maar dat piano-spel van Huub maakt veel goed![]()
Zij sliep meestal alleenquote:Op maandag 29 oktober 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stom he, dat probleem hadden we nou nooit met Natasia
Nee, ik heb dit rechtstreeks opgenomen van de streams, maar een paar keerquote:Op maandag 29 oktober 2007 03:06 schreef avonne het volgende:
[..]
lijkt nogal een rip off van iets, maar ik weet niet wat.
Ik kom niet verder dan deze http://www.youtube.com/watch?v=RPYqR1cj2Vg
maar ik weet zeker dat er een andere clip is, waar het echt veel op lijkt, maar ik kan er niet opkomen.
Eerste wat ik hoor EHEHEHEH....... Amanda.... en dan gaat Nadia een beetje piepenquote:Op maandag 29 oktober 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit rechtstreeks opgenomen van de streams, maar een paar keer
even stopgezet, vandaar de slechte overgangen soms ........ Geluid stond een
beetje te hard helaas.
Dat hoop ik zeker, maar het nummer heeft potentie ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Luc kan trouwens niet zingen, en ik hoop van harte dat Talpa music die andere randdebielen van dit nummer afmept.
Moet je kunnen zingen om te kunnen rappen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerste wat ik hoor EHEHEHEH....... Amanda.... en dan gaat Nadia een beetje piepen![]()
Maar het klinkt naar....... hmmmmmm naar wat...... (Luc zit ook te neuzelen over Tupac).
Luc kan trouwens niet zingen, en ik hoop van harte dat Talpa music die andere randdebielen van dit nummer afmept.
Kweenie, maar ik hoorde hem zingen op die downloadquote:Op maandag 29 oktober 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Moet je kunnen zingen om te kunnen rappen?
Krijg de neiging om weer een piano te kopen met die clipquote:Op maandag 29 oktober 2007 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik hoorde hem zingen op die download![]()
Ja, Huub speelt mooi heh ?? En apart, een rap ondersteund met een piano ....quote:Op maandag 29 oktober 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Krijg de neiging om weer een piano te kopen met die clip![]()
net alsof Eminem wat voorstelt, hij is totaal overrated met zijn kinder raps. Bovendien kan die gast zich niet eens behoorlijk kleden. Sowieso zijn het gros van de rappers sukkels, zielige stoer doenerij maar das mijn mening.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:24 schreef T-lex het volgende:
Dat hele idee van piano/rap is zo gejat als het maar zijn kan.![]()
Het nummer "Stan" werd al is op de Grammys door Eminem samen met Elton John op piano gedaan.
Luc heeft in het verleden al is gehad over deze uitvoering, dus dat idee is goed gejat zullen we maar zeggen.![]()
Voor de mensen die het niet kennen, zie hier: http://nl.youtube.com/watch?v=T0c_mvuC8E8
Erg vette uitvoering trouwens...![]()
Een idee jatten is niet zo erg, maar dan moet je wel met het eindresultaat minimaal in de buurt komen van het "orgineel". Ik ben benieuwd...Luc is nou niet bepaald Eminem.![]()
Volgens mij hebben ze dit ook al afgesproken met Brian.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:32 schreef Clank het volgende:
Mooi hoe Huub en Jaap gisteravond geprobeerd hebben om Dennis het vuur aan de schenen te leggen door hem de 'aanval' op Brian in te laten zetten. Maar dit gaat hem natuurlijk niet worden, want een aanval op Brian zal hij in eerste instantie alleen moeten doen. Niks geen steun van Nadia. De plannen die hij zogenaamd aan het beramen is sámen met Nadia zullen op H,L en J gericht zijn.. en dan natuurlijk met Nadia voorop zodat Dennis zich kan verschuilen achter haar brede schouders.
.
Ik denk dat Dennis vandaag (zelf of via Nadia) Brian gaat op de hoogte gaat brengen van de plannen van Huub en Jaap en zich zo weer probeert in te likken en zelf uit de wind blijft.
Eigenlijk zouden Huub en Jaap Brian hierover in moeten lichten dat het op dit moment alleen plannen betreft om Dennis te grazen te nemen.
Omdat je het zoooo lief vraagt, maak ik straks een cap voor jequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef Desii het volgende:
Vandaag gaan Ivar, Huub en Luc verder met de singel van LL... [ afbeelding ] Ivar * zucht*![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar caps zijn cool, toch [ afbeelding ]
Was het maar waar!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:11 schreef AnTjUh het volgende:
dennis en nadia er al uit??
Wat gisteravond gebeurde, verbaasde mij wel een beetje. Dennix werd geroepen om naar het filmpje te kijken en daar gooiden H-L-J het plan voor Dennix' voeten. Op geen enkel moment hebben we overleg gezien van H-L-J en toch hadden ze binnen 1 seconde alle drie precies hetzelfde plan in precies dezelfde bewoordingen met precies dezelfde vragen en precies dezelfde voorbeelden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:32 schreef Clank het volgende:
Mooi hoe Huub en Jaap gisteravond geprobeerd hebben om Dennis het vuur aan de schenen te leggen door hem de 'aanval' op Brian in te laten zetten. Maar dit gaat hem natuurlijk niet worden, want een aanval op Brian zal hij in eerste instantie alleen moeten doen. Niks geen steun van Nadia. De plannen die hij zogenaamd aan het beramen is sámen met Nadia zullen op H,L en J gericht zijn.. en dan natuurlijk met Nadia voorop zodat Dennis zich kan verschuilen achter haar brede schouders.
.
Ik denk dat Dennis vandaag (zelf of via Nadia) Brian gaat op de hoogte gaat brengen van de plannen van Huub en Jaap en zich zo weer probeert in te likken en zelf uit de wind blijft.
Eigenlijk zouden Huub en Jaap Brian hierover in moeten lichten dat het op dit moment alleen plannen betreft om Dennis te grazen te nemen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat gisteravond gebeurde, verbaasde mij wel een beetje. Dennix werd geroepen om naar het filmpje te kijken en daar gooiden H-L-J het plan voor Dennix' voeten. Op geen enkel moment hebben we overleg gezien van H-L-J en toch hadden ze binnen 1 seconde alle drie precies hetzelfde plan in precies dezelfde bewoordingen met precies dezelfde vragen en precies dezelfde voorbeelden.
Ze hebben -lijkt mij- instructie's (=script) gehad.
Ik vertrek dadelijk, dus ik kan je deze keer niet helpen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef Desii het volgende:
Vandaag gaan Ivar, Huub en Luc verder met de singel van LL... [ afbeelding ] Ivar * zucht*![]()
Ik durf het bijna niet te vragen, maar caps zijn cool, toch [ afbeelding ]
Ik denk ook dat er van achter al een bepaalde 'verhaallijn' is uitgezet. En dat is er iig eentje waar Huub erg vrolijk van is gewordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat gisteravond gebeurde, verbaasde mij wel een beetje. Dennix werd geroepen om naar het filmpje te kijken en daar gooiden H-L-J het plan voor Dennix' voeten. Op geen enkel moment hebben we overleg gezien van H-L-J en toch hadden ze binnen 1 seconde alle drie precies hetzelfde plan in precies dezelfde bewoordingen met precies dezelfde vragen en precies dezelfde voorbeelden.
Ze hebben -lijkt mij- instructie's (=script) gehad.
Bedankt voor de link!quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
José zegt dat iedereen de groeten krijgt van de fans. Ze is in het café geweest van Elly samen met Nowlive. Hier de foto's van de site van Kleine Frankie.
http://kleinefrankie.web-log.nl/
http://picasaweb.google.c(...)?authkey=YF-IiuWGdos
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma was op de fandag van Nowlive. De hele reeks oud-bewoners was er (ook Sylvia), oud huishoudster Yvonne, Mamma Netty met Kenneth ..... Huub baalt wel een beetje, want hij heeft ze 'achter' helemaal gek gemaakt om ook te mogen gaan.
YWquote:
Weet je nog dat hij eergsiteren heel sikkeneurig was, een lang gespek 'achter' had, terugkwam en meteen naar Lieke huppelde om te zeggen dat hij 'alles van zich afgezet had' .........quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er van achter al een bepaalde 'verhaallijn' is uitgezet. En dat is er iig eentje waar Huub erg vrolijk van is geworden![]()
Het valt nog mee dat Palma 'n keer minder vriendelijk is over haar zender. Het was al omgeroepen, maar ze reageerde niet eens. Ik kan me voorstellen dat 'achter' een aantal dataloggers zitten, die haar aan het zenderdraadje willen opknopen .....quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:30 schreef riri het volgende:
Palma was niet vriendelijk tegen Nadia
"Ben je daar nu weer aan het fluisteren daar in het hoekje"?
"En waar ligt je zender deze keer?Bij welk bed"?"Het is per sllot van rekening weekend geweest"
Doelend op dat Nadia steeds van mannen switcht
Huub moest er hard om lachen
Palma heeft natuurlijk ook streams gezien het weekend en zag natuurlijk ook de stiekeme onderonsjes van Nadia en Dennix
ik had dat ook gelezen op Nowlive.. wat moet die familie nu op een fandag....quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma was op de fandag van Nowlive. De hele reeks oud-bewoners was er (ook Sylvia), oud huishoudster Yvonne, Mamma Netty met Kenneth ..... Huub baalt wel een beetje, want hij heeft ze 'achter' helemaal gek gemaakt om ook te mogen gaan.
Zo groot is de oplage van De Party niet, denk ik. Maar wel een typisch blad voor bij de kapper en de wachtkamer ..... Je weet wel, half jaar oud en helemaal beduimeld.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:36 schreef petraa het volgende:
H: De gouden kooi.tv bereikt meer mensen dan de Party. Is dat zo ???? Geloof er niets van.
Sylvia en Eric zijn al bij hun vorige bezoek erg veranderd richt Lieke....ze schatten haar veel meer op waarde in...die zien ook wel via de streams dat Lieke echt achter Huub staat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:29 schreef Verida het volgende:
goedemorgen.
Heeft Huub nu weer sylvia en eric uitgenodigd? Moet Lieke zich dan weer gaan verantwoorden tegenover een relnicht en een zweefteef die allebei Huub zo 'goed' kennen. Ik word daar erg moe van en ik denk Lieke ook.
Waarom moet zij zich constant verantwoorden?
Tjonge Huub, volg nou eens je eigen gevoel en laat niet aldoor zo je oren hangen naar een stel buitenstaanders die zich helemaal niets meer voor kunnen stellen van het leven in de kooi en die bovendien allebei getoneelhaakt zijn, dus misschien wel vol rancune zitten.
Saai....
gooi maar alle ballen op Brian en Amanda, hebben jullie en wij meer lol door en heeft waarschijnlijk ook meer effect.
Ongelooflijk hoe hardleers die sukkel en zijn semi-sletje daarin zijn. En hoe goed achter daartegen optreedtquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:41 schreef Clank het volgende:
Dennis loopt weer rustig zonder zender rond.
Volgens mij zit hij ook in de meeste leesmappen. Maar echt geen idee, had het idee dat de Party meer mensen bereikt dan degoudenkooi.tvquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo groot is de oplage van De Party niet, denk ik. Maar wel een typisch blad voor bij de kapper en de wachtkamer ..... Je weet wel, half jaar oud en helemaal beduimeld.
Zo, hij durft maar ik denk dat hij dat kan shaken. Ze heeft al tig keer aangegeven dat ze voorlopig niet bij hem gaat slapen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef petraa het volgende:
D: JIj gaat gewoon naast me liggen vanavond. Fuck iedereen.
wat!!! is tie nu al aan het knalluh.. sterk beginquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef petraa het volgende:
D: JIj gaat gewoon naast me liggen vanavond. Fuck iedereen.
Dat noemt men een kater.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:47 schreef AnTjUh het volgende:
amanda weer ziek zwak en misselijk
tssssss..... wacht maar tot tie piano gaat spelen, wil je nooit meer afkickenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef AnTjUh het volgende:
overdosis ivar
idd ivar is leuk om naar te kijken en te luisterenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:53 schreef Desii het volgende:
[..]
tssssss..... wacht maar tot tie piano gaat spelen, wil je nooit meer afkicken
pffff.... ik voel me net dgk-fan... ik nok er weer mee
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik lees net dat Brian al weer een nieuwe single uit heeft. Dit wordt echt een knaller.
(klik afbeelding voor de video)
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik lees net dat Brian al weer een nieuwe single uit heeft. Dit wordt echt een knaller.
(klik afbeelding voor de video)
[ link | afbeelding ]
Wereldhit! Ik geef het je op een briefje! Volgend jaar een MTV-award voor Brian en het jaar daarop mag hij de MTV Awardshow hosten. En dat zal hij absoluut beter doen dan Snoop Dogg die dit jaar de host is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
En dan kan hij vervolgens weer een maandje op zijn 'knalactie' teren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef Clank het volgende:
Dennis gaat 'stoer' doen tegen Palma.. het slaat helemaal nergens op, maar ik denk dat hij dat de hele dag als voorbeeld naar Nadia toe gaat gebruiken... 'Heb je me horen knallen??!!!'
wat zegt tie??quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef Clank het volgende:
Dennis gaat 'stoer' doen tegen Palma.. het slaat helemaal nergens op, maar ik denk dat hij dat de hele dag als voorbeeld naar Nadia toe gaat gebruiken... 'Heb je me horen knallen??!!!'
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef Clank het volgende:
Stoer? Het enige wat hij zei was: Meen je het echt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef Clank het volgende:
Nee ik vond het nergens op slaan... maar ik denk dat Dennis het zélf geweldig vondquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Vond je het echt stoer??? Ik vond het vrij zwak.
mooiii, zijn vriendin heeft een goeie smaak qua jongens/mannen.... net als ikkequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:00 schreef Clank het volgende:
Ivar is met zijn vriendin een weekend naar Londen geweest op bezoek bij een vriendin die daar sinds kort woont. Hij heeft zijn tijd goed besteed, want hij heeft zo'n beetje alle toeristische attracties gezien.
Ja dat zal vast wel !!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee ik vond het nergens op slaan... maar ik denk dat Dennis het zélf geweldig vond
als je snel scrollt lijkt het net een bewegende Ivarquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef petraa het volgende:
Haha 5 ivar's op een rij
Een 'speurder' , die ze uit de Telegraaf had gescheurd, iets om te huren voor Manniejjjjjjj d'r vaerjaardag..quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:13 schreef lillkiss het volgende:
wat gaf nadia aan brian?
Kijk ff op pagina 1, Eminem en Elton john.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:20 schreef avonne het volgende:
Luc is wel een ideale schoonzoon. Bordje afwassen, knoopjes aannaaien. Ik vind hem echt hartstikke leuk, maar helaas... zijn rol is uitgespeeld.
Hij wil nog langer blijven, dan moet hij wel met iets komen. Een single met Huub zou dat kunnen zijn, maar ik weet zeker dat ik dat piano-riedeltje ergens van ken... maar wáár???
pffffff,quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:19 schreef riri het volgende:
Even off topic
Topturnster Imke Glas verlamd
AMSTERDAM - Topturnster Imke Glas (13) heeft tijdens een training na een ongelukkige paardsprong een dwarsleasie opgelopen. Ze ligt in het Amsterdamse VU-ziekenhuis.
vreselijk....altijd hard trainen en dan dit
D wilde ook een duit in het zakje doen, maar Jaap zei jij komt straks wwelquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:37 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hele discussie tussen Palma en Jaap vanwege een kapot glas onder het bed van Jaap.
Hopen dat ze vandaag target wordt. Eerst dippen, dan flippen en dan nokken!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Amanda zit er een beetje doorheen.....hopen dat ze opstapt en Nadia ook
komop lieke, huub en jaap, alle ballen nu op amandaquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Amanda zit er een beetje doorheen.....hopen dat ze opstapt en Nadia ook
Ze heeft gelijk, de enige die wat opruimt is Liekequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar heeft die Palma last van ????
dgk moeheid misschien, laat haar maar lekker doorgaan tegen amanda dennis en nadia aubquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar heeft die Palma last van ????
Dream on. Dellie is nog nooit target geweest in da thuis. Ja van Brian zijn penis.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopen dat ze vandaag target wordt. Eerst dippen, dan flippen en dan nokken!
Ik neem aan dat je Dennix bedoelt i.p.v. Brianquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:59 schreef riri het volgende:
Amanda verteld het hele verhaal door wat gisteren aan tafel verteld is tussen Brian,Huub,Lieke,Luc en Jaap
Benieuwd wat Brian ervan vindt als hij dit hoort
Dat is niet helemaal waar. Ze is wel gepakt met haar bontjas al een tijd geleden. De stijltangen die zijn afgepakt, make-up wat ze in de tuin hebben verstopt en volgens mij nog wel een aantal dingen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Dream on. Dellie is nog nooit target geweest in da thuis. Ja van Brian zijn penis.![]()
had ze der ogen in der zak, toen Eric een dagje langs kwamquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Amanda gelooft niet dat Huub en Eric nog vrienden zijn.
en elke keer werd Amanda geweldadig genoeg voor een exit.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ze is wel gepakt met haar bontjas al een tijd geleden. De stijltangen die zijn afgepakt, make-up wat ze in de tuin hebben verstopt en volgens mij nog wel een aantal dingen.
ik weet ook niet of de vriendschap van Eric wel zo oprecht is hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:07 schreef Desii het volgende:
[..]
had ze der ogen in der zak, toen Eric een dagje langs kwam
Dat mens is te dom voor woorden....... arme Ivar, die moet haar straks nog piano les gaan geven (ze kan het beter leren op cijfers..... alhoewel zou ze wel tot 10 kunnen tellen)
En volgens mij weet Brian daarvan af, want ze hebben gezegd dat ze alles gaan proberen om Dennis uit te lokken. Brian vond het prima.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:13 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt dat Dennis zei (over gisteravond) "HJL willen een set up met mij doen tegen Brian"
Nou, nee, zo is dat niet. De letterlijke woorden waren "als jij iets tegen Brian doet, haken wij er wel op in." en "Kom maar met een plan, wij doen wel mee".
Niente set up. Dennis moet met het initiatief komen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:14 schreef petraa het volgende:
Huub heeft aan Amanda gezeten over haar rug en het is een fucking aanrander.
Ik denk dat hij gewoon over haar rug heeft gewreven, maar nu is het dus een aanrander.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan Amanda gezeten over haar rug? Doggy style, of doelt ze op die 'tussen de benen-befactie'waarbij ze nog helder genoeg was om aan te geven dat Huub vooral door moest gaan?
Huub heeft Amanda over haar rug geaaid, that's all.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan Amanda gezeten over haar rug? Doggy style, of doelt ze op die 'tussen de benen-befactie'waarbij ze nog helder genoeg was om aan te geven dat Huub vooral door moest gaan?
Wat een muts is het toch ook. Als een aai over je rug al gelijk staat aan aanranding ben en heb ik in mijn leven al heel wat afgemolesteerdquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:22 schreef riri het volgende:
de aai over de rug was gewoon bij het langslopen...huub doet dat zo'n beetje bij iedereen,ook bij luc en ivar bijvoorbeeld...amanda maakt er weer haar eigen waarheid van en vult weer dingen in die er niet achter zitten
zo zit amanda in elkaar...die mist heel wat hersencellen...dat is wel duidelijk
Klopt ja...zag het gisteren toevallig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon over haar rug heeft gewreven, maar nu is het dus een aanrander.
Nee. Hij is volgens mij psychiater. Misschien een oom? Hij stond net zo voor lul als Nix en was ook klein.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:03 schreef avonne het volgende:
Itsme, die rechtzaak vorige week van een Bax... was dat een importeur van terra cotta?
Dan rest nog de vraag of Nadia nu de woorden verdraaid óf dat Dennis het zo aan Nadia heeft verteld.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:13 schreef avonne het volgende:
Nadia zegt dat Dennis zei (over gisteravond) "HJL willen een set up met mij doen tegen Brian"
Nou, nee, zo is dat niet. De letterlijke woorden waren "als jij iets tegen Brian doet, haken wij er wel op in." en "Kom maar met een plan, wij doen wel mee".
Niente set up. Dennis moet met het initiatief komen.
Een kwartier??? Ze doet al de hele morgen niets anders!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
José maakt weer TV, ze is al een kwartier aan het zeiken over de rotzooi........
Zij is speltechnisch zo verschrikkelijk zwak. Zij heeft alleeen maar een grote bek.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:09 schreef Clank het volgende:
Ik krijg hélemaal de kriebels van Lieke nu... die geeft de anderen weer een voer.. tssss
Waarop Jaap zegt... nee hoor dan had ik hem er in gehoudenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Lieke weer: Als je mij niet had lag je er allang uit, kutwijf.
Jaap. jawel hoor,want dan had ik hem er gewoon ingehouden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:10 schreef akveor het volgende:
Lieke tegen Huub: Zonder mij was je hier niet meer geweest.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Lieke bedoelt dat zij Huub gered heeft toen ie weer eens te agressief werd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Jaap. jawel hoor,want dan had ik hem er gewoon ingehouden.
ik zit me aan haar te ergeren, zonder streams.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Lieke weer: Als je mij niet had lag je er allang uit, kutwijf.
Dat kan best maar ik vind het niet handig om dat te zeggen als er andere bij zitten en het er constant in te wrijven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke bedoelt dat zij Huub gered heeft toen ie weer eens te agressief werd.
Brian ligt weer dubbel (inwendig dan)quote:
laat haar in godsnaam de poort uitlopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:22 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is weer pissig en ze loopt weer weg.
ahaha, die zitquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Lieke: Trek maar weer een poetsjurkje aan, toen was je veel leuker.![]()
Dat stomme wijf heeft haar plek achter "haar" computer al weer ingenomen. zal niet lang duren of ze gaat zeggen dat ze nu geen tijd heeft voor Huub. Wat een walgelijk kutwijf.quote:
Ik denk toch echt dat hij de relatie bedoelt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:34 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Lieke: Ik maak er een eind aan bij deze....
Ja, waaraaan, je leven, de relatie.... of gewoon de discussie?
Precies, het zij oerdomme uitspraken.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan best maar ik vind het niet handig om dat te zeggen als er andere bij zitten en het er constant in te wrijven.
Ik kreeg het idee over de discussiequote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat hij de relatie bedoelt.
Ik snap het ook wel. Maar ik krijg meer het idee dat Lieke zoekt om een schouderklopje.... ze doet het opruimen uit eigen initiatief en nu wil ze dat gebruiken in een discussie dat zij wel...bla bla bla.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef avonne het volgende:
Ik vind die standaard opmerking van Huub "dan zoek ze maar een andere baan" vreselijk irritant en een dooddoener van het gesprek.
Ik snap Lieke wel. Ik vraag me ook af wat Huub eigenlijk doet aan opruimen en zo. Volgens mij niks. Een enkele keer de vaatwasser.
Ik zie Huub regelmatig opruimen, de rest zie ik nooit wat doen buiten Lieke en Brian om.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef avonne het volgende:
Ik vind die standaard opmerking van Huub "dan zoek ze maar een andere baan" vreselijk irritant en een dooddoener van het gesprek.
Ik snap Lieke wel. Ik vraag me ook af wat Huub eigenlijk doet aan opruimen en zo. Volgens mij niks. Een enkele keer de vaatwasser.
Dan zouden ze dat moeten doen in het bijzijn van Jaap en niet de rest van de bewoners...quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:40 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Huub de discussie bedoeld.
Hadden ze overigens niet van de week afgesproken dat ze Jaap af en toe het idee zouden geven dat het niet zo lekker ging in de relaaasie. Zou dit wel een leuk momentje voor zijn geweest. Doe net alsof je ruzie hebt terwijl Jaap en Brian dit zien en horen en geniet van het effect......
Amanda proberen te volgen ? Vergeet het maar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Nu Brian en Amanda in een weer niet te volgen discussie.
Te beginnen bij de juiste mensen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar ik krijg meer het idee dat Lieke zoekt om een schouderklopje.... ze doet het opruimen uit eigen initiatief en nu wil ze dat gebruiken in een discussie dat zij wel...bla bla bla.....
Je doet of je doet het niet maar gaat achteraf niet lopen zeiken. Dan moet ze de mensen meteen aanspreken.
Omdat mannen een spel spelen en hun gevoel uitschakelen op zijn tijd,quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:45 schreef rooie3 het volgende:
Gooi al die wijven er toch uit.Mannen zijn veel leuker in het spel.
Ik weet wel zeker dat dat hem een rotzorg zou zijn. Lieke is een chronisch afvaller gebleken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjeee, Huub wil altijd, ten koste van alles en iedereen, het haantje zijn en z'n gelijk halen. Nu kan hij het natuurlijk niet hebben dat Lieke eerder wilde kappen, hij die beslissing niet genomen had, en gaat hij haar daar op pakken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |