Zij is speltechnisch zo verschrikkelijk zwak. Zij heeft alleeen maar een grote bek.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:09 schreef Clank het volgende:
Ik krijg hélemaal de kriebels van Lieke nu... die geeft de anderen weer een voer.. tssss
Waarop Jaap zegt... nee hoor dan had ik hem er in gehoudenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Lieke weer: Als je mij niet had lag je er allang uit, kutwijf.
Jaap. jawel hoor,want dan had ik hem er gewoon ingehouden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:10 schreef akveor het volgende:
Lieke tegen Huub: Zonder mij was je hier niet meer geweest.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Lieke bedoelt dat zij Huub gered heeft toen ie weer eens te agressief werd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Jaap. jawel hoor,want dan had ik hem er gewoon ingehouden.
ik zit me aan haar te ergeren, zonder streams.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat Lieke weer: Als je mij niet had lag je er allang uit, kutwijf.
Dat kan best maar ik vind het niet handig om dat te zeggen als er andere bij zitten en het er constant in te wrijven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke bedoelt dat zij Huub gered heeft toen ie weer eens te agressief werd.
Brian ligt weer dubbel (inwendig dan)quote:
laat haar in godsnaam de poort uitlopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:22 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is weer pissig en ze loopt weer weg.
ahaha, die zitquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Lieke: Trek maar weer een poetsjurkje aan, toen was je veel leuker.![]()
Dat stomme wijf heeft haar plek achter "haar" computer al weer ingenomen. zal niet lang duren of ze gaat zeggen dat ze nu geen tijd heeft voor Huub. Wat een walgelijk kutwijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |