Morgen 100%, zeker weten, sowiesoquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, 0% voor het blok zetten om Brainless aan te pakken !!!!
Is dat waar? Ik heb die losers vandaag niet gevolgt...quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Je moest eens weten hoe Nadia sprak over jouw vrienden. Ze wilde er niet eens bijzitten. Stop maar met al die stoere verhalen, Nadia vertelde ons genoeg"
Ja, dat is helemaal waar. Dennix heeft haar de laatste 10 minuten gesmeekt om alsnog even bij z'n vrienden te komen zitten. Met enorme tegenzin deed ze dat. En later vertelde ze in geur en kleur aan Huub, Lieke, Japio en Brian hoe verschrikkelijk ze het had gevonden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat waar? Ik heb die losers vandaag niet gevolgt...
Een van de eerste keren dat ik het helemaal met je eens ben : Dat gaat ze NOOIT lukkenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
Huub en Jaap proberen met alle geweld Dennis' tactieken te
ontfutselen....Nou ik heb nieuws voor ze: Dat gaat ze NOOIT lukken
Wat is het ook een heerlijke biatch soms....quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal waar. Dennix heeft haar de laatste 10 minuten gesmeekt om alsnog even bij z'n vrienden te komen zitten. Met enorme tegenzin deed ze dat. En later vertelde ze in geur en kleur aan Huub, Lieke, Japio en Brian hoe verschrikkelijk ze het had gevonden.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:41 schreef tipsch het volgende:
De zwakste speler Dennis wordt door Flens ingezet tegen Brian, zodat het erop gaat lijken dat Brian het "ook niet gemakkelijk heeft". Niemand anders dan looser Dennis mag de door Flens benoemde winnaar Brian gaan aanpakken.
miljonairsquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje vlucht weg in de krant
Huub : "Nou joh, morgen weer een mayonaise en lammetjethee dagje voor jou zeker"
[ afbeelding ]
Die kutflens kennelijk wel. Wie weet gaat het wel allemaal in goed overleg met die rat, achter de schermen welliswaar. Krijgen we weer van die foute/lelijke toneelstukjes.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:49 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Niemand gelooft toch nog dat 0 zoiets durft.... niemand.
Tja, van hulp aangeboden krijgen moet je het toch maar hebbenquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
Zo, dat was een ijzersterk 1-2-3-tje.
Teamword
Varierend van bashen tot hulp aanbieden.
"geef je slechte argument, en ik sleur Brian z''n bed uit om het tegen hem te gebruiken"
(nix zegt nix natuurlijk)
Het zou kunnen maar ik denk niet dat 0 daar capabel genoeg voor is...quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die kutflens kennelijk wel. Wie weet gaat het wel allemaal in goed overleg met die rat, achter de schermen welliswaar. Krijgen we weer van die foute/lelijke toneelstukjes.![]()
nix is een halvegarequote:Op maandag 29 oktober 2007 01:55 schreef lorence1 het volgende:
nix en nad zijn misselijk.
waarschijnlijk van te lang in de jacuzzi zitten
Dat zeg ik. Zou dus 1 grote slechte grap zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar ik denk niet dat 0 daar capabel genoeg voor is...
Het is al 1 grote slechte grap...quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zou dus 1 grote slechte grap zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |