Ik kan me wel voorstellen dat dat bij van Thijn hard is aangekomen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
In een interview van Hermans met Max Pam kom ik het volgende tegen:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij dacht dat zo'n uitspraak van jou nog geloofwaardig was na je tirades over de commerciële zenders?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk wel. Wat een clown is dat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:23 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat bij van Thijn hard is aangekomen.
quote:
Ik had het over geloofwaardig.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Het kan dus niet zo zijn dat er dan toch, al is het maar 1 programma dat je toevallig dan wel goed vind?
En de rest gewoon prut vind?
Stom he?
Niet zeur'n, op 't basismateriaal was je *donkerblond*. Had je maar een recentere foto moeten aanleverenquote:
Het ís een recente fotoquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Niet zeur'n, op 't basismateriaal was je *donkerblond*. Had je maar een recentere foto moeten aanleveren
Owja, en ik hoor je ook niet klagen dat je op 't origineel veel slanker bent dan IRL
en jij mij verwijten dat ik niet nuanceer?quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik had het over geloofwaardig.En je bent niet geloofwaardig, als je zegt elk programma afzonderlijk te beoordelen, maar wel elke kans die je krijgt aanpakt om over de commerciëlen heen te kotsen.
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
en jij mij verwijten dat ik niet nuanceer?![]()
!
Wat is dit nu weerquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je heb je tripmodus weer ontdekt.![]()
Wat kan jij zieken zeg.![]()
EchtGaaf die me alleen maar tof vindt als ik lief voor 'm ben. Ik mag 'm vooral niet wijzen op z'n eigen tegenstrijdigheden, want dat is te confronterend, en dan begint 'ie gelijk met schelden of neerbuigende opmerkingen.quote:
Wat? EchtVaag is een vrouw?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef Elseetje het volgende:
EchtGaaf die me alleen maar tof vindt als ik lief voor 'm ben. Ik mag 'm vooral niet wijzen op z'n eigen tegenstrijdigheden, want dat is te confronterend, en dan begint 'ie gelijk met schelden of neerbuigende opmerkingen.
Elseetje, begrijp je het weer eens nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
EchtGaaf die me alleen maar tof vindt als ik lief voor 'm ben. Ik mag 'm vooral niet wijzen op z'n eigen tegenstrijdigheden, want dat is te confronterend, en dan begint 'ie gelijk met schelden of neerbuigende opmerkingen.
Volgens mij ben je vergeten uit te loggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:13 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Elseetje, begrijp je het weer eens niet? Dat een mens over het algemeen een afkeer heeft van commerciële zenders, betekent niet dat diegene hypocriet is, wanneer hij één van de programma's door één der commerciëlen geproduceerd waardeert. De algemene afkeer gaat namelijk meestal niet zozeer over de programma's an sich, maar meer over het principe van de commerciële televisie. Klein, doch belangrijk, detail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |