en dit is nog wel de sport uitvoeringquote:
Dit is toch fantastisch. En het past nog mijn koffer ook. Ik wil er eentjequote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
en dit is nog wel de sport uitvoering![]()
Is dat ook werkelijk uitgezonden?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:08 schreef vw_caddy het volgende:
Dat shot tijdens het BBC News, onbetaalbaar.![]()
En m'n favo heeft gewonnenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:03 schreef pascalheister het volgende:
geweldige aflevering weer
de veyron vs. straaljager was ook vet zeg
Zou zomaar best kunnen , ik zie Jeremy er wel toe in staat om op een onbewaakt moment daarmee door de redactie op de achtergrond te rijdenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zag er serieus uit, maar ik vraag het me af
waarom wachten tot morgen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:38 schreef Mikkie het volgende:
Helaas gemist, morgen maar ff van 't net plukken
www.finalgear.com , eerste item, link volgen, en staat dus inderdaad nu al online. Dat is wel erg snel zegquote:
Usenet nu ook dusquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
www.finalgear.com , eerste item, link volgen, en staat dus inderdaad nu al online. Dat is wel erg snel zeg![]()
Komt momenteel binnen met 800 kB/squote:Op maandag 29 oktober 2007 09:41 schreef j0rrit het volgende:
Op FinalGear.com staat de aflevering al als torrent.
Geniaal! Heb echt zitten lachen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:08 schreef vw_caddy het volgende:
Dat shot tijdens het BBC News, onbetaalbaar.![]()
De leukste uitzending, dat was voor mij tot nu toe de uitzending van 14 Okt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:48 schreef Klonk het volgende:
Geweldige uitzending, leukste tot nu toe van dit seizoen
Is die spoiler op dat moment niet gewoon nodig om te voorkomen dat hij gaat opstijgen ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:45 schreef j0rrit het volgende:
Vraag me alleen af of de Veyron niet sneller was geweest zonder spoiler? Hij reed op een gegeven moment bijna 200mph, terwijl de spoiler op dat moment alleen voor extra weerstand zorgt...
Lijkt me ook ja.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is die spoiler op dat moment niet gewoon nodig om te voorkomen dat hij gaat opstijgen ?![]()
Nee, die spoiler is om hem extra downforce te geven op bochtige circuits. Wanneer men 400+km/h wil rijden met de Veyron, dient men een speciale extra contactsleutel te gebruiken waardoor de spoiler ingeklapt blijft, en de auto zo min mogelijk weerstandscoëfficiënt heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Waarom zouden er zulke grote vleugels op een F1-auto zitten
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:18 schreef AFX. het volgende:
Ik down ze gewoon
Neem hier eens een kijkjequote:Op maandag 29 oktober 2007 16:59 schreef ook_gek het volgende:
welk nummer gebruiken ze in dat filmpje in dat kleine wagentje
Top dank je welquote:
En werdt ie ook niet gebruikt als airbreakquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is die spoiler op dat moment niet gewoon nodig om te voorkomen dat hij gaat opstijgen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |