Nee idd deze gast is normaal 2 meter, maar ze hebben het plaatje verkleint zodat ie 1 meter isquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:48 schreef DjMark het volgende:
Leuke foto, maar dat is Dorian Yates niet...
In Amersfoort was dat dacht ik toch? Was het niet een invite-only?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:35 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Dorian Yates komt ons binnenkort moed inspreken op de sportschool.
Schijnt een bekende te zijn.
Prutserquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:14 schreef Mr.J het volgende:
edit
Leusden, maar hij bezoekt verschillende sportscholen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:12 schreef Mr.J het volgende:
[..]
In Amersfoort was dat dacht ik toch? Was het niet een invite-only?
Wel cool. Schijnt een sympathieke kerel te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:51 schreef BertV het volgende:
Leusden, maar hij bezoekt verschillende sportscholen.
De eigenaar van de sportschool wil het zo stil mogelijk houden om te voorkomen dat er teveel mensen komen opdagen. (Heb nu al medelijden met hem als de opkomst daardoor nihil is)
invite-only? Het verhaal is dat hij uitleg komt geven over z'n productlijnen je kunt 'm vragen stellen over "probleemgebieden" zoals de instructeur dat zo mooi omschreef.
Ik hou het volume sowieso nog een aantal keren beperkt met het deadliften aangezien ik nog nooit deadlifts in mijn schema heb opgenomen. Maar mijn benen hebben het tot nu toe inderdaad zwaar gehad... Vorige week kon ik een dag of 2 bijna niet meer lopen of door mijn knieën buigenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:13 schreef Semargofni het volgende:
@DubzOne, ja dat is een mogelijkheid, denk wel dat je dan volume beperkt zal moeten houden maar ik weet natuurlijk niet hoe dat voor jou is.
Dat kan goedkoper.quote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
www.vitaminstore.nl -> Solgar Vitamine D 400 IU
ehm, het was meer:quote:Herinner je nog die keer in de sportschool dat alles perfect ging? Je was beresterk, de gewichten voelden nog nooit zo licht, elke set en herhaling gingen je erg gemakkelijk af, je aders leken bijna uit je spieren te knallen, je zag er zo opgepompt uit dat je wel 10kilo zwaarder leek! Wauw, wat zag je er waanzinnig uit!
Nou, ik kan me die momenten nog wel herinneren..... een tijd geleden was ik toch een stuk sterkerquote:Op woensdag 28 november 2007 11:55 schreef BertV het volgende:
Ik heb mezelf beloofd geen suplementen meer te proberen.
Alleen nog creatine en eiwit.
[..]
ehm, het was meer:
Shit wat doe ik hier, ik ben zo klein, de gewichten zijn zo zwaar. Wat zie ik er slap uit.
Ik heb nog nooit anders gedaan. Af en toe emmertje weightgainer.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:55 schreef BertV het volgende:
Ik heb mezelf beloofd geen suplementen meer te proberen.
Alleen nog creatine en eiwit.
[..]
Dat is een waardeloos merk. Het nut van vitamine D is minstens zo groot als multivitamine of omega 3, zo niet groter.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef Videopac het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper.
(al zie ik het nut van vitamine D supplementen niet in).
Duidelijk. Kun je uitleggen wat een merk goed maakt en wat niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat is een waardeloos merk. Het nut van vitamine D is minstens zo groot als multivitamine of omega 3, zo niet groter.
Productiemethode en grondstoffen. Stel jij koopt een vitamine E potje van de kruidvat kan je net zo goed je geld in het ravijn gooien. Spotgoedkope productie met kunstmatige vitamine E is verschrikkelijk veel zwakker (anti-oxidentaal) dan natuurlijke vitamine E. Van merken als Solgar, Orthica en Source Naturals weet je dat ze de beste grondstoffen selecteren voor hun producten. Duurkoop is meestal goedkoop en goedkoop is meestal miskoop. Het vervelende is dat je er zelf niet zo gauw achter komt omdat de gevolgen niet dagelijks merkbaar zijn. Extra vitamine D merk je niks van in dagelijks leven maar het is een van de krachtigste vitamines (zoek op DBB naar het vitamine D topic). Een goedkoop merk kan echter een zeer beperkte werking hebben, maar dat zal je zelf niet kunnen onderscheiden van een duur merk.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:30 schreef Videopac het volgende:
[..]
Duidelijk. Kun je uitleggen wat een merk goed maakt en wat niet?
Het lichaam maakt vit D aan onder invloed van UV-B licht. Een zonnebank geeft bij mijn weten alleen UV-A stralen, nee dus. Overigens is het percentage UV-B in zonlicht ook bijzonder laag, enkel op zomerse dagen rond het middaguur kan je spreken van een voldoende hoeveelheid om genoeg vit. D aan te maken. Een echt tekort zal je niet krijgen, want de ADH ligt relatief laag, maar een hogere dosis (600IU - 800IU / dag) heeft vele voordelen, met name op langere termijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:51 schreef Mr.J het volgende:
Maakte je lichaam ook niet vit. D aan door UV licht? Zo ja, zal dat dan ook gelden voor zonnebanken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |