Dan moet het toch wel heel erg snel gaanquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:26 schreef LordNemesis het volgende:
ik gok op 2010
Daar heeft Amerika maling aan kijk maar naar hoe ze de Oorlog in irak er doorgeduwd hebben bij de VN.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik denk eerder het einde van de huidige regeringsvormen. Door de globalisatie heb je in 1 land steeds meer mensen met een andere mening, je kan steeds moeilijker als land een oorlog beginnen waar het grootste deel van de bevolking achter staat.
Idd mijn doel is dan ook om te neuken voordat de oorlog uitbreekt anders ga ik als maagd doodquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef henkway het volgende:
Een ding is zeker het is de snelste oorlog ooit
ga dan morgen maar naar de hoeren met je 50 euroquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd mijn doel is dan ook om te neuken voordat de oorlog uitbreekt anders ga ik als maagd dood![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef Tiestoo het volgende:
Wie goed geinformeerd is,weet dat de Amerikaanse regering over de aanslag van de 11september wist.
Heel goed wist, Van de namen van de kapers tot de tijd, En plaats... van de aanslag.
Maar,Om economische en politieke reden hebben ze niks gedaan.
Meer dan 3000 mensen laten sterven omwille van de macht, En hebzucht... Amerika is immers het land met het grootste aantal schulden van de wereld...
Wie niet voor Amerika is, ''is slecht''. Of wel ben je voor Amerika, Ofwel ben je niet voor Amerika. Maar pas op!
Denk niet dat als je veilig bent als je voor hen bent.
Zo goed dat ze alvast explosieven aangebracht hebben op de dragende kolommen van beide wtc torens, want ze hadden ze natuurlijk niet voor niks 3 maanden voor de aanslagen verzekerd voor een winstgevend bedrag, en de torens waren toch al aan vervanging toe.quote:[b]Op zondag 28 oktober 2007 17:07
Wie goed geinformeerd is,weet dat de Amerikaanse regering over de aanslag van de 11september wist.
Heel goed wist, Van de namen van de kapers tot de tijd, En plaats... van de aanslag.
Nederland België?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:15 schreef PouwelZ het volgende:
Er gaan vast binnen een aanzienlijke tijd nog een aantal extra landen met elkaar op de vuist, maar ik denk niet dat het een wereldoorlog-niveau gaat bereiken.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:37 schreef zout-droppie het volgende:
Ik heb een aantal jaren terug het boek van nostradamus gelezen en tot nu toe is datgene wat me is bijgebleven ook gebeurd. Zoals de dollar die onstabiel zou worden en de euro die veel meer waard is geworden, slechts een klein voorbeeldje. Hij voorspelde wel dat er ook nog een 3e wereld oorlog zou komen. Gezien de ontwikkelingen van haat verwacht ik het zelf ook wel dat hij erkomt.
Dat dacht ik ook ja, en anders is er altijd nog indymedia natuurlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:31 schreef mcDavid het volgende:
Was er laatst niet een apart subforum geopend voor ditsoort topics?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:04 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Zo goed dat ze alvast explosieven aangebracht hebben op de dragende kolommen van beide wtc torens, want ze hadden ze natuurlijk niet voor niks 3 maanden voor de aanslagen verzekerd voor een winstgevend bedrag, en de torens waren toch al aan vervanging toe.![]()
En natuurlijk konden ze wel een extra schrik effect gebruiken om de massa echt te overtuigen dat de terroristen aangepakt dienden te worden, want Amerika was voor het eerst under attack sinds Pearl Harbour!
En er zijn zoveel andere dingen die nog niet duidelijk zijn, zoals waar zijn de videobanden van het benzine station voor het pentageon. Waarom worden die niet publiekelijk vrij gegeven.
En Bush vader vocht de eerse golfoorlog, en Bush 2 vecht de volgende golfoorlog en maakt het karweitje af. Dat vint ik ook wel erg toevallig. En waren er verbanden van de terroristen met irak?
Nee de aanslagen zijn gewoon gebruikt om een aanval van Irak er door te krijgen., massa vernietigings wapens werden er bij verzonnen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:37 schreef zout-droppie het volgende:
Ik heb een aantal jaren terug het boek van nostradamus gelezen en tot nu toe is datgene wat me is bijgebleven ook gebeurd. Zoals de dollar die onstabiel zou worden en de euro die veel meer waard is geworden, slechts een klein voorbeeldje. Hij voorspelde wel dat er ook nog een 3e wereld oorlog zou komen. Gezien de ontwikkelingen van haat verwacht ik het zelf ook wel dat hij erkomt.
Het zijn beide reptiliansquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:04 schreef Kalebakkus het volgende:
En Bush vader vocht de eerse golfoorlog, en Bush 2 vecht de volgende golfoorlog en maakt het karweitje af.
En mama bush?quote:
Dat is een reptiel met tieten natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En mama bush?
Tieten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is een reptiel met tieten natuurlijk![]()
Misschien moet je eens naar de conflictgebieden gaan kijken. 90% is omdat moslims anderen aanvallen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:28 schreef vipergts het volgende:
Het zal waarschijnlijk de eerste Christelijke-Islamitische oorlog zijn
Ik had het er met een collega een paar jaar terug over en die had dat ook gelezen: in 2011 of zoiets zou de 3e wereldoorlog uitbreken. Ik heb dat toen een beetje weg gelachen, maar als ik de huidige ontwikkelingen zie begin ik mij toch wel zorgen te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:37 schreef zout-droppie het volgende:
En de 80-jarige oorlog dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:39 schreef nibbieworld het volgende:
Wereld oorlog zal niet lang meer op zich laten wachten denk ik. Binnen jaartje of 10 zal de ellende wel losbarsten.
Vorig jaar studie geschiedenis gedaan. Daarin bleek dat er gemiddeld 2 wereld (grote) oorlogen werden uitgevochten per eeuw. En dat al eeuwen lang dus! Dat zegt niet veel goeds over de toekomst.
Die was 80 jaar met tussenpozen, grapjasquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En de 80-jarige oorlog dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |