abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54226482
Wat denken jullie daarvan?
Staat de 3de wereldoorlog aan de deur? Een soort herhaling van de Tweede Wereldoorlog met aan de hoofdrol George W. Bush i.p.v. Adolf Hitler ?

Macht, Geld en Oli. Oorlog, oorlog en nog eens oorlog... Dat is de definitie van de politiek van nu.

Wie goed geinformeerd is,weet dat de Amerikaanse regering over de aanslag van de 11september wist.
Heel goed wist, Van de namen van de kapers tot de tijd, En plaats... van de aanslag.
Maar,Om economische en politieke reden hebben ze niks gedaan.
Meer dan 3000 mensen laten sterven omwille van de macht, En hebzucht... Amerika is immers het land met het grootste aantal schulden van de wereld...

Wie niet voor Amerika is, ''is slecht''. Of wel ben je voor Amerika, Ofwel ben je niet voor Amerika. Maar pas op!
Denk niet dat als je veilig bent als je voor hen bent.

Ik wil dit wel duidelijk maken.
Ik ben geen anti-amerikanen maar anti-amerikaanse politiek,
Onschuldige mensen laten doodgaan voor zoiets!! En dan leugens tot waarheid draaien!!

En dit is ook wat de EU lid state doen met hun burgers.

Hoe groot denken jullie dat de kans is op een 3de wereldoorlog ?
graag alleen normale reactie's

[ Bericht 0% gewijzigd door Tiestoo op 28-10-2007 17:21:38 ]
pi_54226516
komt eraan hoor ik denk toch wel voor 2020.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:11:28 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54226586
Hoop het niet eigenlijk, maar mensen zijn zo dom ze hebben niets geleerd van de vorige oorlogen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54226658
Een wereld oorlog is niet de wereld tegen drie landjes waar het hoogste technologisch object een traktor is.
pi_54226681
Als dat gebeurt word het een zooitje, want reken maar dat bergen moslims in het westen partij kiezen voor hun gebiedje daar. Dus oorlog buiten de deur en een halfgare burgeroorlog op eigen grond
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_54226768
2012
Free people own guns! Slaves do not!
pi_54226819
WOOOHHH TIESTOO!!!!
pi_54226870
ik gok op 2010
Stargate SG-1 en Stargate Atlantis fan.
pi_54226907
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:26 schreef LordNemesis het volgende:
ik gok op 2010
Dan moet het toch wel heel erg snel gaan
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:29:20 #10
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_54226918
Zitten we nou een poule te maken?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_54226924
Mensen zijn de grootste beesten op deze planeet. Waarom niet? Men dreigt er zelfs mee... Dan is het waar maken ervan een klein stapje.
Horikita Maki, O+.
pi_54226953
2012; het jaar des DOODS!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:32:18 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54226979
Ik denk eerder het einde van de huidige regeringsvormen. Door de globalisatie heb je in 1 land steeds meer mensen met een andere mening, je kan steeds moeilijker als land een oorlog beginnen waar het grootste deel van de bevolking achter staat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54227076
Ik heb een aantal jaren terug het boek van nostradamus gelezen en tot nu toe is datgene wat me is bijgebleven ook gebeurd. Zoals de dollar die onstabiel zou worden en de euro die veel meer waard is geworden, slechts een klein voorbeeldje. Hij voorspelde wel dat er ook nog een 3e wereld oorlog zou komen. Gezien de ontwikkelingen van haat verwacht ik het zelf ook wel dat hij erkomt.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:41:54 #15
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_54227174
Opzich kan ik niet wachten op 2012, benieuwd of er nog wat speciaals gebeurd
Hallowed be my name
pi_54227231
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik denk eerder het einde van de huidige regeringsvormen. Door de globalisatie heb je in 1 land steeds meer mensen met een andere mening, je kan steeds moeilijker als land een oorlog beginnen waar het grootste deel van de bevolking achter staat.
Daar heeft Amerika maling aan kijk maar naar hoe ze de Oorlog in irak er doorgeduwd hebben bij de VN.
Ze hebben gelogen over massa vernietigingswapens, en ze zullen dat in de toekomst bij Iran ook weer doen als het hun uitkomt.

Als Amerika Iran zou aanvallen , dan denk ik dat er op een korte termijn inderdaad wel eens een 3de wereldoorlog zou kunnen uitbreken. Dan wordt het de moslim wereld eventueel gesteund door Inda , China, en Rusland tegen het westen ( Europa, en de VS )
Alleen denk ik niet dat de verenigde staten Iran kunnen aanvallen ( niet genoeg geld / militaire kracht ), al hoewel ik het wel apart vindt is dat ze eerst Afghanistan en irak doen, die precies aan Iran grenzen. Ze kunnen nu dus makkelijk Iran van twee kanten aanvallen. Hhet zou dus best zo kunnen zijn dat ze dit al van te voren bedacht hadden, en dat iran ook nog in hun planning ligt.

En als Iran nog aan bodt komt dan zal dat wel moeten gebeuren voor 4 november 2008, want de kans is groot dat er dan een democraat aan de macht komt in de VS ( Hilary clinton bijvoorbeeld ), en dan zal de huidige "olie politiek" zowiezo tot het veleden behoren.
Maar dit is wel erg kort voor de verkiezingen, en dus zullen ze dit niet doen lijkt me.
Hoe noem je piloten?: Vlieg-tuig
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:46:38 #17
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54227272
Hopelijk heb je nog de tijd om je Nederlands bij te werken voordat het bal is.
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:46:53 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54227281
Nostradamus rijmelarijen zijn voor velerlei uitleg vatbaar. Net zo betrouwbaar als horoscopen.

Wanneer zou die dollar gaan vallen volgens Nossie? En in welk jaar begint WO3? Wie begint hem?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54227477
Een ding is zeker, het is de snelste oorlog ooit gevoerd

Bedenk als er een democraat was herkozen ipv BUSH, dan was IRAK die jaar geleden al beëindigd, en waren 2000 jongens nog in leven geweest

[ Bericht 31% gewijzigd door henkway op 28-10-2007 18:03:21 ]
pi_54227515
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef henkway het volgende:
Een ding is zeker het is de snelste oorlog ooit
Idd mijn doel is dan ook om te neuken voordat de oorlog uitbreekt anders ga ik als maagd dood
pi_54227529
Is de 3e Wereldoorlog niet al gaande? En het verhaal over dat de VS wist over 9/11 is nog steeds speculatie.
pi_54227565
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:58 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Idd mijn doel is dan ook om te neuken voordat de oorlog uitbreekt anders ga ik als maagd dood
ga dan morgen maar naar de hoeren met je 50 euro
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:02:27 #23
69994 seto
-|||--------|||-
pi_54227608
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef Tiestoo het volgende:
Wie goed geinformeerd is,weet dat de Amerikaanse regering over de aanslag van de 11september wist.
Heel goed wist, Van de namen van de kapers tot de tijd, En plaats... van de aanslag.
Maar,Om economische en politieke reden hebben ze niks gedaan.
Meer dan 3000 mensen laten sterven omwille van de macht, En hebzucht... Amerika is immers het land met het grootste aantal schulden van de wereld...

Wie niet voor Amerika is, ''is slecht''. Of wel ben je voor Amerika, Ofwel ben je niet voor Amerika. Maar pas op!
Denk niet dat als je veilig bent als je voor hen bent.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_54227637
Poll: Wanneer begint de 3e wereldoorlog
  • 2010
  • 2012
  • 2020
  • Nooit
  • Oorlog? Wat is dat?
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_54227648
    quote:
    [b]Op zondag 28 oktober 2007 17:07

Zo goed dat ze alvast explosieven aangebracht hebben op de dragende kolommen van beide wtc torens, want ze hadden ze natuurlijk niet voor niks 3 maanden voor de aanslagen verzekerd voor een winstgevend bedrag, en de torens waren toch al aan vervanging toe.
    En natuurlijk konden ze wel een extra schrik effect gebruiken om de massa echt te overtuigen dat de terroristen aangepakt dienden te worden, want Amerika was voor het eerst under attack sinds Pearl Harbour!

En er zijn zoveel andere dingen die nog niet duidelijk zijn, zoals waar zijn de videobanden van het benzine station voor het pentageon. Waarom worden die niet publiekelijk vrij gegeven.

En Bush vader vocht de eerse golfoorlog, en Bush 2 vecht de volgende golfoorlog en maakt het karweitje af. Dat vint ik ook wel erg toevallig. En waren er verbanden van de terroristen met irak?
    Nee de aanslagen zijn gewoon gebruikt om een aanval van Irak er door te krijgen., massa vernietigings wapens werden er bij verzonnen.
    Hoe noem je piloten?: Vlieg-tuig
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')