mee eens... ik hoop eigenlijk dat hij niet al te ver komt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:43 schreef Delichris het volgende:
Zijn zang was verrassend genoeg wel goed. Maar verder vond ik hem maar een irritant joch, die stem ook als hij gewoon praatte.
Ik vond Jamai stukken minder vervelend dan ditquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:41 schreef BVO het volgende:
Niet? Het zijn beide fladdernichten. Iets minder testosteron en ze worden ongesteld.
Die blouse staat dat meisje wel beter.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:49 schreef Together het volgende:
Zijn Hyves. Waarop hij te zien is met gemillimeterd haar.
[ afbeelding ]
ZIngen deed hij inderdaad goed, ik vond dit mooier dan bij de auditie. Maar zijn gedrag is inderdaad erg overdreven .quote:Op zondag 25 november 2007 10:48 schreef sbientje het volgende:
hij zong goed vond ik... alleen ik vind hem echt mateloos irritant! en die chick erbij, geeez!
Hoezo? Hij zong bovengemiddeld goed.quote:Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Belachelijk dat-ie er nog in zit.
Volgens mij had Gordon het toen over zo'n andere jongen, niet over Marvin.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:13 schreef DutchieBre het volgende:
Ik vond zijn zang dus niet goed .. Ik bekijk net hier die link van zijn Chorusline .. Er zitten daar echt mensen in die beter zijn hoor, stukken beter zelfs. Maargoed, Gordon mag hem niet afrekenen op overdreven nichterig gedrag, hoe is meneer zelf bekend geworden in zijn huidige gedaante ? Juist
ik weet wie je bedoelt, en ik denk dat gordon die ook bedoelt als je naar die bewegingen keek/quote:Op woensdag 28 november 2007 11:54 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Volgens mij had Gordon het toen over zo'n andere jongen, niet over Marvin.
Die maakte echt hele overdreven bewegingen enzo. (hij vond zelf achteraf dat hij het heel goed deed)
Weet trouwens niet of die gast door was.
Bweeeeeeeeeh. he. he!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:41 schreef BVO het volgende:
Niet? Het zijn beide fladdernichten. Iets minder testosteron en ze worden ongesteld.
Al is Marvin zijn entertainment/ergerniswaarde* hoger dan die van Jamai.quote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Woelli het volgende:
dit lijkt wel een slechtere versie van jamai
quote:Kritiek
"Ze is zo dominant. Als wij vals zingen zegt ze er wat van, maar ze kan zelf totaal niet tegen kritiek." Marvin is er duidelijk over. De samenwerking in zijn trio loopt niet geweldig. Nathalie is het daarmee eens: "Milena speelt de baas over ons, terwijl ze zelf echt niet de beste ter wereld is. Ze verpest het voor ons alledrie."
Plank
De repetities lopen niet van een leien dakje, zelfs Wendy van Dijk komt even een kijkje nemen. Marvin vertelt: "Milena wilde geen dansje doen en als een plank stilstaan. Gelukkig heeft ze na het bezoek van Wendy besloten om toch te gaan dansen." Als het tijd is om richting het podium te lopen zegt Nathalie nog snel: "Milena zegt dat zij zich voor negentig procent geeft en wij voor maar twintig procent. Maar ze spoort niet helemaal."
Dramatisch
Na het optreden is het trio niet blijer met elkaar. "Het ging echt dramatisch", aldus Marvin. Hij mag blijven, maar zijn maatje Nathalie en ook Milena moeten vertrekken. "Ik ben echt blij dat Milena weg is, maar Nathalie ga ik echt wel missen. Het is stil zonder haar." Arme Marvin.
Dat hele trio sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Milena ook stontvervelend vond en enorm vals vond zingen.
quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al is Marvin zijn [entertainment/ergerniswaarde* hoger dan die van Jamai.
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Ben blij dat hij van Naath is gescheiden, wat een vreselijk mens.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef Together het volgende:
Wat ben ik ontzettend blij dat we hiervan verlost zijn.
Ik ook, zal hem best wel missen. Apart figuur, toffe stem.quote:Op zondag 9 december 2007 00:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat hij niet door is.
Die wenkbrauwen van Nathalie.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Together het volgende:
Thuis bij Marvin. Inclusief Nathalie en personal trainer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |