OMG, ik krijg net een visioen dat die gast een gastspeler is en een week vanuit het huis elke dag een radioprogramma gaat doen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
538 meneer tegen Brian: Je lijkt niet op een miljonair, is je föhn ontploft?![]()
bah irritant kereltje ...........opzouten manquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef Clank het volgende:
Ik vind Teun nu al niet grappig!!!
is er nou nog geen nieuw matras? Als sponsor ben je toch ook vreselijk genaaid als ze dit elke keer over je spullen zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:33 schreef ericahysterica het volgende:
oh wat een vlekken maken jullie in het matras (Teun) . Ja doen lieke en huub altijd ( valse nadia)
volgens mij om 15.00 uurquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:43 schreef misslady83 het volgende:
Attentie! Hoelaat komt het bezoek voor Dennis??????? Wil wel zien wie er allemaal komen en hoelaat....
Zag in de vorige COS 15.00 uur staanquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:43 schreef misslady83 het volgende:
Attentie! Hoelaat komt het bezoek voor Dennis??????? Wil wel zien wie er allemaal komen en hoelaat....
De kwaliteit wisselt vrij vaak. Over het algemeen hangt het af van de lichtsterkte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:44 schreef Mika25 het volgende:
Uhmz... ik vind de caps een beetje wazig, komt dat omdat de kwaliteit van de streams minder is dan een tijd terug?
amanda is een sletquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:01 schreef KimiK het volgende:
Wat ziet Amanda er weer sletterig uit
Niet meegedaan aan die poll.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef STAP01 het volgende:
Poll VV
Gebruikt Lieke Huub?
Zeker weten!31%
Misschien...25%
Nee, ze houdt echt van hem!44%
1181 stemmen
Volgens mij is die poll ook nep.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:07 schreef STAP01 het volgende:
Poll VV
Gebruikt Lieke Huub?
Zeker weten!31%
Misschien...25%
Nee, ze houdt echt van hem!44%
1181 stemmen
tzzzzzzzzzzzzzzz belachelijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:18 schreef Dreamboy het volgende:
Teun kiest voor links.( Brian)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:22 schreef miesy het volgende:
amanda: hebben jullie het niet koud?
huub: nee, maar wij hebben kleren aan.
![]()
Wil je die rode ballon even voor de camera weghalen? Zoiets, 2 sec later pakte hij die ballonquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:26 schreef Kaleddis het volgende:
Wat stond er nou op het plasma: Dennis wil je .... camera ....
airtimequote:Op zondag 28 oktober 2007 13:37 schreef Rotterdammert het volgende:
wat heeft brian gewonnen?
Heel veel mensen die nu zeker weten dat ze zijn CD niet zullen downloaden .....quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:37 schreef Rotterdammert het volgende:
wat heeft brian gewonnen?
Tja... hij eet nu wel van het ontbijtje dat door Huub is klaargemaaktquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
hoezo stond de uitslag al vast
Je hebt het nu vast en zeker over Amanda.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Ziet het volgende:
de bedoeling van een elektrische tandenborstel is toch dat je niet meer zo hard heen en weer hoeft te poetsen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt het nu vast en zeker over Amanda.![]()
Ik wacht nogsteeds op zijn darkside.........quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Anderen hebben inmiddels een radio-programma van een uur gemaakt, het sukkeltje staat nog steeds voor de spiegel. Kunnen ze die knul niet beter gewoon afvoeren ?
[ afbeelding ]
Wat zou jij doen, als je in een clipje voorkomt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uiterst irritant dat Lieke die CD maar blijft draaien tijdens het interview, terecht, alleen al daardoor dat Brian gewonnen heeft.
Die twee kunnen er precies mooi afgeknipt worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:01 schreef BsJanssen het volgende:
Nadia wil niet dicht tegen Luc aan staan en gaat expres camerageil tegen Dennis staan.
zodat haar schouders niet in de volle breedte op de foto staanquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:02 schreef KimiK het volgende:
1% heeft ook maar één pose als ze op de foto moet hé![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Die twee kunnen er precies mooi afgeknipt worden.![]()
Staat Huub nou weer in een kuiltje, nee toch. Lieke is echt een behoorlijk stuk groter als Huub. Zegt verder niet over hun liefde hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Teun is weer weg. "Volgende keer bij jou thuis" roept Huub hem nog na.
[ afbeelding ]
Huub stond op zijn sokken en Lieke op hakken.... dus allicht krijg je dan verschil.... maar wat boeit hetquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Staat Huub nou weer in een kuiltje, nee toch. Lieke is echt een behoorlijk stuk groter als Huub. Zegt verder niet over hun liefde hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En natuurlijk Japio met een bommetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja is het alsnog tot een uitbarsting gekomen? Wat werd er zoal verweten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twaalf uur geleden de vetste ruzie ........
[ afbeelding ]
klinkt heel leuk vind ik beter dan die stomme brian rapnepquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:10 schreef Desii het volgende:
Leuk... LL en Huub gaan samen spelen
H op piano
LL rappen
ben benieuwd hoe het gaat klinken
Niets, het was alleen een constatering.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub stond op zijn sokken en Lieke op hakken.... dus allicht krijg je dan verschil.... maar wat boeit het
Hier kan ik een stuk enthousiaster van wordenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als een geintje begonnen. En nu wordt het best wel een serieuze samenwerking. Luc heeft een rap geschreven, Huub maakte de muziek erbij.
[ afbeelding ]
Klinkt erg leukquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klinkt heel leuk vind ik beter dan die stomme brian rapnep
Nou, daar zal Huub van onder de indruk zijn........die vriend zal wel net zo'n eikel zijn als D.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Stupidisco het volgende:
iemand gehoord wat Dennix net uitsprak...iets over een joegoslavische vriend die zometeen komt
en Huub moet gaan uitspreken over het niet/weinig hebben van sex met Lieke ?
Brian stond het alweer op te stoken..
Dus zijn vrienden moeten voor hem gaan knallen. Zou hij zelf eens moeten proberen lafbekquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Stupidisco het volgende:
iemand gehoord wat Dennix net uitsprak...iets over een joegoslavische vriend die zometeen komt
Luc wil samen met Huub een live-optreden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het nummer wat Luc nu met Huub speelde zal zijn volgende CD gaan wroden.
Hoop wel dat Huub rustig blijft en die gast alleen verbaal aanpakt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, daar zal Huub van onder de indruk zijn........die vriend zal wel net zo'n eikel zijn als D.
Nix vertelde over een Joego vriend, Goran, die zou iets met Lieke gehad hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:20 schreef Stupidisco het volgende:
Wel slim van Luc, zo maakt hij ook gebruik van de populariteit van Huubquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het nummer wat Luc nu met Huub speelde zal zijn volgende CD gaan wroden.
Misschien is die gast wel verbaal sterker als Huub. Dat zal dan nog eens lachen worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Hoop wel dat Huub rustig blijft en die gast alleen verbaal aanpakt.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef ericahysterica het volgende:
Dit is nou voor het eerst een creatieve activiteit in DGK waarvan ik denk wat hartstikkel leuk!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Daar hebben we de achterban van D........sukkels eerste klas.
Oeps foutje, het zijn de tapas boys.
zijn het geen koks ofzo ..quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Daar hebben we de achterban van D........sukkels eerste klas.
Oeps foutje, het zijn de tapas boys.
Pratend over creativiteit : Wat vind je van het idee als Lieke helemaal zelf daarbij een clip filmt en monteert ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef ericahysterica het volgende:
Dit is nou voor het eerst een creatieve activiteit in DGK waarvan ik denk wat hartstikkel leuk!
Helemaal mee eens, het klonk top.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pratend over creativiteit : Wat vind je van het idee als Lieke helemaal zelf daarbij een clip filmt en monteert ?
Tis een vriend van Nix he. Ik zou er niet al teveel van verwachtenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien is die gast wel verbaal sterker als Huub. Dat zal dan nog eens lachen worden.![]()
dat zou ook gaaf zijn,quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pratend over creativiteit : Wat vind je van het idee als Lieke helemaal zelf daarbij een clip filmt en monteert ?
Ik hoop dat Lieke met dat idee op de proppen komt, lijkt me geweldig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het zegt volgens mij niets.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tis een vriend van Nix he. Ik zou er niet al teveel van verwachten
mn graties streams werken niet meer, en ik weiger te betalen![]()
Is alleen maar om even uit te proberen hoe het klinkt....het is iets wat Huub en Luc samen gaan doenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar, het klinkt voor geen meter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef riri het volgende:
[..]
Is alleen maar om even uit te proberen hoe het klinkt....het is iets wat Huub en Luc samen gaan doen
Ja Luc zal eens aardig doen tegen Huub.Zelfs dat momentje gunnen ze Huub niet.Huub zou ook eens feller moeten spelen en die Nadia aanpakken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef riri het volgende:
[..]
Is alleen maar om even uit te proberen hoe het klinkt....het is iets wat Huub en Luc samen gaan doen
Klinkt alsof ze had gehoopt dat zij dat stuk mocht zingenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef Ziet het volgende:
amanda: wie zingt het dan?
Luc: hij heeft een of andere amerikaanse zanger gevonden
amanda: ohkeee
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:39 schreef riri het volgende:
die dennix verknalt het helemaal met zijn stem erbij
ja vreselijk jong.... ik ben allergisch geworden voor die dennis en die nadia, ik kan er bijna niet meer naar kijken, laat staan luisterenquote:
Dennis zorgt tenminste nog dat het ERGENS naar klinkt !!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:39 schreef riri het volgende:
die dennix verknalt het helemaal met zijn stem erbij
Jawel hoor....Luc gaat dit samen met Huub doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Luc zal eens aardig doen tegen Huub.Zelfs dat momentje gunnen ze Huub niet.Huub zou ook eens feller moeten spelen en die Nadia aanpakken.
ja castratengekweelquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis zorgt tenminste nog dat het ERGENS naar klinkt !!!
Ik vind het een welkome afwisseling om na dat gebrabbel van Lammetjesthee Luc
een mooie zuivere jongensstem te horen !!!
OMG.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja Luc is ook niet gek.Huub trekt wel publiek.Laat Luc dan eerst maar eens wat voor Huub doen inplaats van Brian helpen.En het word ook tijd voor Luc om Nadia keihard te laten vallen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef riri het volgende:
[..]
Jawel hoor....Luc gaat dit samen met Huub doen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
deze diehard dennisfan hoort bij het meublilair van de cos en is een heel geaccepteerd fenomeenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG.
Voor de kenners onder ons; dit lijkt de omgekeerde Scanman01 wel.
Scanman was echt dit is nep.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG.
bovendien is Huub degene die goed piano speelt. Als hij iets met Brian moet doen is hij afhankelijk van Brian's getokkel op de gitaar of zijn volkomen a-ritmische rap en zang kwaliteiten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Luc is ook niet gek.Huub trekt wel publiek.Laat Luc dan eerst maar eens wat voor Huub doen inplaats van Brian helpen.En het word ook tijd voor Luc om Nadia keihard te laten vallen.
Ongetwijfeld. Ik constateer alleen maar een feit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze diehard dennisfan hoort bij het meublilair van de cos en is een heel geaccepteerd fenomeen![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef Dreamboy het volgende:
Om 3 uur komen Dennix zijn vrienden
en hij promoot ook de Puch !quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef DrsH het volgende:
DGK Fan werkt bij V&D en is een soort Mister Humphries aldaar en hier is hij ingehuurd voor zo'n beetje het enige pro Dennix commentaar
in het begin hadden ze het over een maand.... dus ben benieuwdquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Luc vandaag weggaat. Ze hebben het zowieso al dagen over nieuwe gastspeler. En net zegt Huub dat ze het snel moeten gaan doen omdat Luc er niet meer lang zal zijn.
volgens mij thee met veel melk, ook wel babythee genoemdquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef misslady83 het volgende:
Wat is lammetjesthee eigenlijk?
thee met melk en een zoetje ( volgens de DGK bewoners)quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef misslady83 het volgende:
Hoop dat er een dame in komt, voor 0 lijkt me echt grandioos!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Luc vandaag weggaat. Ze hebben het zowieso al dagen over nieuwe gastspeler. En net zegt Huub dat ze het snel moeten gaan doen omdat Luc er niet meer lang zal zijn.
thee met melk en honingquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef misslady83 het volgende:
engelse thee is hele sterke thee met melk, lammetjesthee is gewoon nederlandse slappe thee met melk oftwel kindertjestheequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef misslady83 het volgende:
engelse thee toch
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG.
Het is de niet de bedoeling dat je hier over praat !!! STREAMCOS-LOCK !!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef DrsH het volgende:
en hier is hij ingehuurd
Ja, de Engelsen hebben het geleerd van Amandaquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef misslady83 het volgende:
engelse thee toch
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het is de niet de bedoeling dat je hier over praat !!! STREAMCOS-LOCK !!!
Ziet erg goed uit, aangebrande courgettes.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:55 schreef Dreamboy het volgende:
Voor Dennix en zijn vrienden
[ afbeelding ]
Nou je hebt in ieder geval hetzelfde gebrek aan humor als Dennix.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Humor is in the eye of the beholder !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou je hebt in ieder geval hetzelfde gebrek aan humor als Dennix.
ik gok op 2 dagen kakkeritis ........arme vrienden van Dennis...........quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ziet erg goed uit, aangebrande courgettes.![]()
Nee joh, laat 0% het maar eens een keer zelf uitzoeken, zonder zichzelf ergens achter te verschjuilen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:53 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Hoop dat er een dame in komt, voor 0 lijkt me echt grandioos!
En wie is de barvrouw, Lieke?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:59 schreef ericahysterica het volgende:
waar is die barvrouw gebleven. Over de courgettes die zijn zwartgeblakerd die ga je toch niet opeten? (tapasboeren tegen elkaar)
net als de verpletterende schoonheid van Dennisquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Humor is in the eye of the beholder !!![]()
Kijk maar uit met die cos locks want ik ben een soort Captain Pea-COCKquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik gok op amanda of nadiaquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rechts de echte kok. Links een beetje vies mannetje, overal met z'n handen in graaien en een wodka-cola weg slurpen. Lijkt me meer een kroeg-baas.
[ afbeelding ]
idd een aso.... brutaal en ongemanierd en totaal niet grappigquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rechts de echte kok. Links een beetje vies mannetje, overal met z'n handen in graaien en een wodka-cola weg slurpen. Lijkt me meer een kroeg-baas.
[ afbeelding ]
dennis vindt het zelf ook niet om aan te horen hoe hij zingt, hij houdt zijn ene vinger in zijn oorquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Kinga het volgende:
Hou in godsnaam die microfoon normaal vast dan.
Staat toch heel stoer .......quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Kinga het volgende:
Hou in godsnaam die microfoon normaal vast dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |