quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Daar hebben we de achterban van D........sukkels eerste klas.
Oeps foutje, het zijn de tapas boys.
zijn het geen koks ofzo ..quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Daar hebben we de achterban van D........sukkels eerste klas.
Oeps foutje, het zijn de tapas boys.
Pratend over creativiteit : Wat vind je van het idee als Lieke helemaal zelf daarbij een clip filmt en monteert ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef ericahysterica het volgende:
Dit is nou voor het eerst een creatieve activiteit in DGK waarvan ik denk wat hartstikkel leuk!
Helemaal mee eens, het klonk top.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:24 schreef ericahysterica het volgende:
Dit is nou voor het eerst een creatieve activiteit in DGK waarvan ik denk wat hartstikkel leuk!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pratend over creativiteit : Wat vind je van het idee als Lieke helemaal zelf daarbij een clip filmt en monteert ?
Tis een vriend van Nix he. Ik zou er niet al teveel van verwachtenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien is die gast wel verbaal sterker als Huub. Dat zal dan nog eens lachen worden.![]()
dat zou ook gaaf zijn,quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pratend over creativiteit : Wat vind je van het idee als Lieke helemaal zelf daarbij een clip filmt en monteert ?
Ik hoop dat Lieke met dat idee op de proppen komt, lijkt me geweldig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het zegt volgens mij niets.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tis een vriend van Nix he. Ik zou er niet al teveel van verwachten
mn graties streams werken niet meer, en ik weiger te betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |