dan kunnen ze zo klagen over de kouquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom ligt iedereen in de tuin nu het vriest?
nou en....ook al gaat ze midden in de paardenbak liggen...wat doet dat er toe?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke kan lullen als brugman, maar ze maakt telkens de fout om die anderen te laten weten wat er speelt, ze kan in het hele huis gaan zitten janken maar ze gaat naar buiten.
ja ;-) (inkoppertje he)quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
Met 14 mannen is Lieke al naar bed geweest.Ben ik nu zo,n ouderwetse trut die dat niet normaal vind.
Voor vrouwen die zich omhoog willen neuken valt het reuze mee...alleen beetje treurig dat ze met die 14 tot nu toe erg weinig bereikt heeftquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
Met 14 mannen is Lieke al naar bed geweest.Ben ik nu zo,n ouderwetse trut die dat niet normaal vind.
Mijn complimenten aan pannekoek.Ze krijgt haar zin,Huub zal aardig in populariteit dalen en Brian word steeds populairder.En alleen maar omdat Brian en Amanda altijd uit de wind worden gehouden.En Huub en Lieke graven hun eigen graf om hier aan mee te werken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef ToughLove het volgende:
Ik vind dit zo'n onzin reden van Huub. Als het uitgaat, moet Lieke weg.
Ach................................14.............quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind het ook niet echt weinig, maar ook niet overdreven veel. Heb wel eens meer gehoordquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor vrouwen die zich omhoog willen neuken valt het reuze mee...alleen beetje treurig dat ze met die 14 tot nu toe erg weinig bereikt heeft
wel een dekbedje en een vuurkorf/open haard meenemen héquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou het zal allemaal wel ik ga ook buiten liggen...
Laters
Ik neem aan dat ze veel is klaargekomen, ze geniet er alvast wel van.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor vrouwen die zich omhoog willen neuken valt het reuze mee...alleen beetje treurig dat ze met die 14 tot nu toe erg weinig bereikt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |