abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 00:49:07 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_54213750
en vast
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54213756
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:45 schreef bosb het volgende:
we mogen niet weten dat het hokje lieke gepusht heeft "boven op huub te duiken" In de tijd dat ze schoonmaakster was.
Echt weer een onzinnige streamlock, alles is al gezegd en dan een streamlock. Daar wek je als productie alleen maar meer argwaan mee. Lekker slim
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:49:28 #3
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54213759
Lieke moest huub neuken, dat is wat het hokje wilde toen. Daar komt het op neer.

Lieke was vrij daarin, maar werdt wel gepushed.

In die tijd zat ze ook in de selectie procedure, en de vraag is nu natuurlijk of Lieke handig gebruik maakte om door de selectie te komen door inderdaad met Huub aan te klooien of niet.

Heeft Lieke huub gebruikt om in het huis te komen? (zoals Syl eigenlijk altijd al had gezegt)
pi_54213767
pi_54213778
terug naar huub, lieke en jaap please
wat moeten we met 4 streams op 4 debielen?
pi_54213785
Nadia en Dennix hadden ze er nooit in moeten doen. De groep rond mei/juni was de beste en leukste groep.

Natasia, Lieke, Amanda, Eric, Huub, Jaap en Brian. Niet dat Natasia een leuk personage was, maar de show was toen wel op zijn hoogtepunt.

Welke groep vonden jullie het leukste?
pi_54213794
Wat zal die Luc een hoop platen verkopen zeg.De stoere rapper doet niks en zit monopoly te spelen.
pi_54213802
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Lieke moest huub neuken, dat is wat het hokje wilde toen. Daar komt het op neer.

In die tijd zat ze ook in de selectie procedure, en de vraag is nu natuurlijk of Lieke handig gebruik maakte om door de selectie te komen door inderdaad met Huub aan te klooien of niet.

Heeft Lieke huub gebruikt om in het huis te komen? (zoals Syl eigenlijk altijd al had gezegt)
Mooi gezegd, en zeker weten. Het is ook gewoon TE toevallig hoe het allemaal gegaan is. Net zoals dat 1% en 0% een stel vormen. Komop, er zijn 7 bewoners en 6 daarvan zijn in een relaaaasssie. 'k Weet wel in zo' n huis is dat anders, maar this is too much.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54213809
quote:

Dat is onzin want de eerste sex vond plaats toen Lieke nog niet in de kooi zat,dan zou zij een heel groot risico genomen hebben.De sex was al geweest dus de febo had haar dan niet meer nodig gehad.
pi_54213815
het ging over dat lieke zich door achter niet liet dwingen iets te doen waar ze niet achter stond ......Streamlock
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54213818
quote:

Indirect heeft Lieke dat al toegegeven: Ik val niet op mannen als Huub.........
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_54213821
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Nadia en Dennix hadden ze er nooit in moeten doen. De groep rond mei/juni was de beste en leukste groep.

Natasia, Lieke, Amanda, Eric, Huub, Jaap en Brian. Niet dat Natasia een leuk personage was, maar de show was toen wel op zijn hoogtepunt.

natasia, huub, sylvia, eric, jaap, brian en amanda
ik wou dat lieke er nooit was ingekomen
pi_54213828
Toch denk ik nog steeds dat zowel Huub als Lieke echt verliefd zijn...... daarom zie je twee gekwetste koppies, dankzij stookjaap
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:53:13 #14
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54213829
quote:

De groepen huub en Sylvia tegen Nathanael en Bart. De rest van de 'spelers' waren NVT...
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:53:15 #15
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54213831
quote:

Ik vermoed zelfs wel dat er meer tussen Syl en Lieke speelt... soms denk ik wel eens dat Sylvia's vertrek iets te maken heeft met Lieke's komst. Sylvia was mij te kwaad op Lieke mocht ze zich al de villa ingeneukt hebben dan lijkt het met verder niet iets om je erg druk over te maken.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_54213845
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Mooi gezegd, en zeker weten. Het is ook gewoon TE toevallig hoe het allemaal gegaan is. Net zoals dat 1% en 0% een stel vormen. Komop, er zijn 7 bewoners en 6 daarvan zijn in een relaaaasssie. 'k Weet wel in zo' n huis is dat anders, maar this is too much.
Ze hadden er twee mannen bij moeten doen.Al die wijven in huis is niks.
pi_54213850
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat zowel Huub als Lieke echt verliefd zijn...... daarom zie je twee gekwetste koppies, dankzij stookjaap
Dan doet Jaap zijn werk goed, elkaar uitelkaar drijiven.....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_54213854
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:

[..]

De groepen huub en Sylvia tegen Nathanael en Bart. De rest van de 'spelers' waren NVT...
dat vond ik ook een toptijd
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:54:34 #20
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54213856
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef riri het volgende:
het ging over dat lieke zich door achter niet liet dwingen iets te doen waar ze niet achter stond ......Streamlock
Maar ze werd wel gepushed!!!!!!!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 00:54:41 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_54213859
quote:

Daar twijfel ik inmiddels niet meer aan, ik heb al zovaak mijn twijfels geuit over Lieke. Ze is wat mij betreft volledig door de mand gevallen vanavond. Neemt niet weg dat N en D dat hok eerder mogen verlaten dan Lieke.
Grotere hoeren dan die 2 bestaan niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54213862
Sylvia was gewoon jaloers.
pi_54213866
quote:

Ja ze heeft zich aardig verluld. Ze moest voor de show natuurlijk wat tegengas geven,wat ze nu uitlegt als "ik doe mijn eigen ding'.
pi_54213870
quote:
Ik ben het met je eens; Huub, Lieke, Amanda, Natasia, Brian, Jaap en Eric. Dat was voor mij de leukste groep en tijd.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:55:27 #25
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54213874
Echt jammer, dat een gesprek dat essentieel kan zijn voor het verdere
verloop van het spel, niet op de streams wordt voortgezet ....

Kut losers van de FEBO
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')