Echt weer een onzinnige streamlock, alles is al gezegd en dan een streamlock. Daar wek je als productie alleen maar meer argwaan mee. Lekker slimquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:45 schreef bosb het volgende:
we mogen niet weten dat het hokje lieke gepusht heeft "boven op huub te duiken" In de tijd dat ze schoonmaakster was.
Mooi gezegd, en zeker weten. Het is ook gewoon TE toevallig hoe het allemaal gegaan is. Net zoals dat 1% en 0% een stel vormen. Komop, er zijn 7 bewoners en 6 daarvan zijn in een relaaaasssie. 'k Weet wel in zo' n huis is dat anders, maar this is too much.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Lieke moest huub neuken, dat is wat het hokje wilde toen. Daar komt het op neer.
Lieke was vrij daarin, maar werdt wel gepushed.
In die tijd zat ze ook in de selectie procedure, en de vraag is nu natuurlijk of Lieke handig gebruik maakte om door de selectie te komen door inderdaad met Huub aan te klooien of niet.
Heeft Lieke huub gebruikt om in het huis te komen? (zoals Syl eigenlijk altijd al had gezegt)
Dat is onzin want de eerste sex vond plaats toen Lieke nog niet in de kooi zat,dan zou zij een heel groot risico genomen hebben.De sex was al geweest dus de febo had haar dan niet meer nodig gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Lieke moest huub neuken, dat is wat het hokje wilde toen. Daar komt het op neer.
In die tijd zat ze ook in de selectie procedure, en de vraag is nu natuurlijk of Lieke handig gebruik maakte om door de selectie te komen door inderdaad met Huub aan te klooien of niet.
Heeft Lieke huub gebruikt om in het huis te komen? (zoals Syl eigenlijk altijd al had gezegt)
Indirect heeft Lieke dat al toegegeven: Ik val niet op mannen als Huub.........quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
natasia, huub, sylvia, eric, jaap, brian en amandaquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Nadia en Dennix hadden ze er nooit in moeten doen. De groep rond mei/juni was de beste en leukste groep.
Natasia, Lieke, Amanda, Eric, Huub, Jaap en Brian. Niet dat Natasia een leuk personage was, maar de show was toen wel op zijn hoogtepunt.
Welke groep vonden jullie het leukste?
De groepen huub en Sylvia tegen Nathanael en Bart. De rest van de 'spelers' waren NVT...quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Nadia en Dennix hadden ze er nooit in moeten doen. De groep rond mei/juni was de beste en leukste groep.
Natasia, Lieke, Amanda, Eric, Huub, Jaap en Brian. Niet dat Natasia een leuk personage was, maar de show was toen wel op zijn hoogtepunt.
Ik vermoed zelfs wel dat er meer tussen Syl en Lieke speelt... soms denk ik wel eens dat Sylvia's vertrek iets te maken heeft met Lieke's komst. Sylvia was mij te kwaad op Lieke mocht ze zich al de villa ingeneukt hebben dan lijkt het met verder niet iets om je erg druk over te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Ze hadden er twee mannen bij moeten doen.Al die wijven in huis is niks.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi gezegd, en zeker weten. Het is ook gewoon TE toevallig hoe het allemaal gegaan is. Net zoals dat 1% en 0% een stel vormen. Komop, er zijn 7 bewoners en 6 daarvan zijn in een relaaaasssie. 'k Weet wel in zo' n huis is dat anders, maar this is too much.
Dan doet Jaap zijn werk goed, elkaar uitelkaar drijiven.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat zowel Huub als Lieke echt verliefd zijn...... daarom zie je twee gekwetste koppies, dankzij stookjaap
dat vond ik ook een toptijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
De groepen huub en Sylvia tegen Nathanael en Bart. De rest van de 'spelers' waren NVT...
Maar ze werd wel gepushed!!!!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef riri het volgende:
het ging over dat lieke zich door achter niet liet dwingen iets te doen waar ze niet achter stond ......Streamlock
Daar twijfel ik inmiddels niet meer aan, ik heb al zovaak mijn twijfels geuit over Lieke. Ze is wat mij betreft volledig door de mand gevallen vanavond. Neemt niet weg dat N en D dat hok eerder mogen verlaten dan Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Ja ze heeft zich aardig verluld. Ze moest voor de show natuurlijk wat tegengas geven,wat ze nu uitlegt als "ik doe mijn eigen ding'.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Ik ben het met je eens; Huub, Lieke, Amanda, Natasia, Brian, Jaap en Eric. Dat was voor mij de leukste groep en tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |