Is alleen maar om even uit te proberen hoe het klinkt....het is iets wat Huub en Luc samen gaan doenquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pratend over creativiteit : Wat vind je van het idee als Lieke helemaal zelf daarbij een clip filmt en monteert ?
Ok, gelukkig maar, het klinkt voor geen meter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef riri het volgende:
[..]
Is alleen maar om even uit te proberen hoe het klinkt....het is iets wat Huub en Luc samen gaan doen
Ja Luc zal eens aardig doen tegen Huub.Zelfs dat momentje gunnen ze Huub niet.Huub zou ook eens feller moeten spelen en die Nadia aanpakken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef riri het volgende:
[..]
Is alleen maar om even uit te proberen hoe het klinkt....het is iets wat Huub en Luc samen gaan doen
Klinkt alsof ze had gehoopt dat zij dat stuk mocht zingenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef Ziet het volgende:
amanda: wie zingt het dan?
Luc: hij heeft een of andere amerikaanse zanger gevonden
amanda: ohkeee
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:39 schreef riri het volgende:
die dennix verknalt het helemaal met zijn stem erbij
ja vreselijk jong.... ik ben allergisch geworden voor die dennis en die nadia, ik kan er bijna niet meer naar kijken, laat staan luisterenquote:
Dennis zorgt tenminste nog dat het ERGENS naar klinkt !!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:39 schreef riri het volgende:
die dennix verknalt het helemaal met zijn stem erbij
Jawel hoor....Luc gaat dit samen met Huub doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Luc zal eens aardig doen tegen Huub.Zelfs dat momentje gunnen ze Huub niet.Huub zou ook eens feller moeten spelen en die Nadia aanpakken.
ja castratengekweelquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis zorgt tenminste nog dat het ERGENS naar klinkt !!!
Ik vind het een welkome afwisseling om na dat gebrabbel van Lammetjesthee Luc
een mooie zuivere jongensstem te horen !!!
OMG.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja Luc is ook niet gek.Huub trekt wel publiek.Laat Luc dan eerst maar eens wat voor Huub doen inplaats van Brian helpen.En het word ook tijd voor Luc om Nadia keihard te laten vallen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef riri het volgende:
[..]
Jawel hoor....Luc gaat dit samen met Huub doen
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
deze diehard dennisfan hoort bij het meublilair van de cos en is een heel geaccepteerd fenomeenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG.
Voor de kenners onder ons; dit lijkt de omgekeerde Scanman01 wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |