zodat haar schouders niet in de volle breedte op de foto staanquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:02 schreef KimiK het volgende:
1% heeft ook maar één pose als ze op de foto moet hé![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Die twee kunnen er precies mooi afgeknipt worden.![]()
Staat Huub nou weer in een kuiltje, nee toch. Lieke is echt een behoorlijk stuk groter als Huub. Zegt verder niet over hun liefde hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Teun is weer weg. "Volgende keer bij jou thuis" roept Huub hem nog na.
[ afbeelding ]
Huub stond op zijn sokken en Lieke op hakken.... dus allicht krijg je dan verschil.... maar wat boeit hetquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Staat Huub nou weer in een kuiltje, nee toch. Lieke is echt een behoorlijk stuk groter als Huub. Zegt verder niet over hun liefde hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En natuurlijk Japio met een bommetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja is het alsnog tot een uitbarsting gekomen? Wat werd er zoal verweten?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twaalf uur geleden de vetste ruzie ........
[ afbeelding ]
klinkt heel leuk vind ik beter dan die stomme brian rapnepquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:10 schreef Desii het volgende:
Leuk... LL en Huub gaan samen spelen
H op piano
LL rappen
ben benieuwd hoe het gaat klinken
Niets, het was alleen een constatering.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub stond op zijn sokken en Lieke op hakken.... dus allicht krijg je dan verschil.... maar wat boeit het
Hier kan ik een stuk enthousiaster van wordenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als een geintje begonnen. En nu wordt het best wel een serieuze samenwerking. Luc heeft een rap geschreven, Huub maakte de muziek erbij.
[ afbeelding ]
Klinkt erg leukquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klinkt heel leuk vind ik beter dan die stomme brian rapnep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |