dan kunnen ze zo klagen over de kouquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom ligt iedereen in de tuin nu het vriest?
nou en....ook al gaat ze midden in de paardenbak liggen...wat doet dat er toe?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:16 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke kan lullen als brugman, maar ze maakt telkens de fout om die anderen te laten weten wat er speelt, ze kan in het hele huis gaan zitten janken maar ze gaat naar buiten.
ja ;-) (inkoppertje he)quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
Met 14 mannen is Lieke al naar bed geweest.Ben ik nu zo,n ouderwetse trut die dat niet normaal vind.
Voor vrouwen die zich omhoog willen neuken valt het reuze mee...alleen beetje treurig dat ze met die 14 tot nu toe erg weinig bereikt heeftquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
Met 14 mannen is Lieke al naar bed geweest.Ben ik nu zo,n ouderwetse trut die dat niet normaal vind.
Mijn complimenten aan pannekoek.Ze krijgt haar zin,Huub zal aardig in populariteit dalen en Brian word steeds populairder.En alleen maar omdat Brian en Amanda altijd uit de wind worden gehouden.En Huub en Lieke graven hun eigen graf om hier aan mee te werken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef ToughLove het volgende:
Ik vind dit zo'n onzin reden van Huub. Als het uitgaat, moet Lieke weg.
Ach................................14.............quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind het ook niet echt weinig, maar ook niet overdreven veel. Heb wel eens meer gehoordquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor vrouwen die zich omhoog willen neuken valt het reuze mee...alleen beetje treurig dat ze met die 14 tot nu toe erg weinig bereikt heeft
wel een dekbedje en een vuurkorf/open haard meenemen héquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou het zal allemaal wel ik ga ook buiten liggen...
Laters
Ik neem aan dat ze veel is klaargekomen, ze geniet er alvast wel van.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor vrouwen die zich omhoog willen neuken valt het reuze mee...alleen beetje treurig dat ze met die 14 tot nu toe erg weinig bereikt heeft
ja vooruit, voordeel van de twijfel dan maarquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:31 schreef Desii het volgende:
Ehhh.... de reden waarom Lieke de villa ingestapt is ineens veranderd, in dat ze der eigen wil leren kennen.
Heb toch wel andere dingen van der gehoord.... dicht bij de media en avontuur.... beetje vaag.... maar vooruit
Ze is weer bezig met emotionele chantagequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat heeft Lieke nou ???
Het is half vier hoor ! De klok moet een uur vooruit !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:33 schreef Sonique het volgende:
Maaruhhhh. tis al half drie geweest hoor....
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis maakt wat lekkers klaar..........helaas is dat niet dgk_fan
[ afbeelding ]
Echt niet, hij moet terug, weekend duurt weer langerquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het is half vier hoor ! De klok moet een uur vooruit !!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze is weer bezig met emotionele chantage
En ze heeft het zo benauwd en ze zei nog wat.Maar weet niet of ik dat goed verstond.Volgens mij kwam ze binnen en zei zacht tegen Dennis ik hou van jouw ,weet ik nu zeker.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat stomme wijf komt als een huppelkutje het huis binnenrennen en zegt dan dat ze wel kan janken omdat haar voet zo'n pijn doet en die vast genkeusd is![]()
ik geloof het wel!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Lieke volgende maand zelfmoord pleegt in de kooi .....
Wat een ongelovelijke bullshit wordt er weer over ons uitgestrooid![]()
![]()
slaat weer nergens op deze uitspraak. Wat heeft dit nou weer met bullshit te makenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Nee hoor, bij het begin van de winter zet je de kachel HOGER, dus de klok een uur omhoog,quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Echt niet, hij moet terug, weekend duurt weer langer![]()
het zou best waar kunnen zijn en dat is erg klote voor Lieke maar het maakt mij streamer er wel toe dat ik nu naar het 'gesprek' van Nadia en Dennis ga luisteren.... De ruzie tussen Huub en Lieke was net leuk aan het worden met verwijten over en weer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Ja en Jaap smijt Huub van het dak en Jaap is de winnaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Ja, het was wel een beetje gechargeerd. Maar ik vind deze Lieke en dezequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:42 schreef Stupidisco het volgende:
slaat weer nergens op deze uitspraak. Wat heeft dit nou weer met bullshit te maken
ben het, weer eens, volledig met je eensquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
Dit is een van de weinige keren dat ik iets van de echte Lieke heb gezien. Zo vind ik haar best wel top.
Als je serotonine en melatonine systeem chronisch in de war is, dan is dat best klote! Het klinkt voor jou misschien als bullshit, maar het is heftiger dan dat het klinkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
niet echt eigenlijk....zie hier weinig verkeerds in...quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het was wel een beetje gechargeerd. Maar ik vind deze Lieke en deze
aandoening een beetje "gemaakt" ..... of vind je van niet ??
Lieke moet gewoon aan de Prozacquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:50 schreef riri het volgende:
Zware depressie is heel moeilijk voor die persoon.....mensen die dan tegen je gaan zeggen...kom op...die snappen niet wat het is
Dat zal denk ik niet veel zijn, anders heeft die 10.000 euro borg ook niet veel zin.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:53 schreef ToughLove het volgende:
SL
Hoeveel geld verdienen ze eigenlijk, is daar iets over bekend?
verschilt per persoonquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:53 schreef ToughLove het volgende:
SL
nee, Japie moest gaan slapen van de redactie (zegt tie zelf) dus dat wordt een andere avondquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL ???? waarvoor in godsnaam ....
Ik denk dat dat pimpen van Amanda haar nagel-tafeltje niets meer
gaat worden vanavond, jammer.
Jaap had er pas geleden naar gevraagd, en het schijnt dat iedereen ongeveerquote:
Vind het mooi om te zien hoe mensen leren om te gaan met hun 'zwakke' en moeilijke kanten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het, weer eens, volledig met je eens
dit is de echte lieke, niet die plasticen Lieke
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Lieke moet gewoon aan de Prozac naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het wel mee eens, dat is iets wat Huub steeds doet, en het dan weer goedmaken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sommige mensen, en ik vind Huubje er daar één van, geilen daarop. Net zolang verbaal beuken op je relatie totdat ze klein wordt, huilt en geen weerstand meer biedt. Dan kun je haar als een klein meisje op je schoot nemen en voel je je goed....![]()
Oh ja, sommigen noemen dat eerlijk en zo.......
een tweeling die in de baarmoeder in symbiose leeft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:02 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub: luister, we zijn geen symbiotische tweeling![]()
Maar net als bij de Amerikaanse president: wie is er gek? Hij? Of de mensen die voor hem kiezen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, dat is iets wat Huub steeds doet, en het dan weer goedmaken.![]()
ik dacht 1000 euro per dag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:53 schreef ToughLove het volgende:
SL
Ja ik heb al contact opgenomen met Danny. Het wordt ook op Fok! straks gewoon 4 uur !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Is het nu alweer 02.00u? Alles staat hier op 04.00u behalve mijn pc......
dgk_fan
Iedereen is gek behalve ik, ik ben wijs.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Py het volgende:
[..]
Maar net als bij de Amerikaanse president: wie is er gek? Hij? Of de mensen die voor hem kiezen?
Beiden.......quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Py het volgende:
[..]
Maar net als bij de Amerikaanse president: wie is er gek? Hij? Of de mensen die voor hem kiezen?
Pas om 3 uur is het 2 uur hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Is het nu alweer 02.00u? Alles staat hier op 04.00u behalve mijn pc......
dgk_fan
Dat is wel erg veel, waarom zouden ze zich dan nog druk maken om hun borg? Dan heb je die borg in 10 dagen terug verdient.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:05 schreef miesy het volgende:
[..]
ik dacht 1000 euro per dag.
had dat in het verleden een paar keer gehoord..van huub geloof ik.
wowquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
een tweeling die in de baarmoeder in symbiose leeft.
Dus alles hetzelfde en alles delen.
Ze krijgen hun vaste-lasten vergoed, en omdat Jaap (bij zijn Moeder wonend) had gezegd datquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel, waarom zouden ze zich dan nog druk maken om hun borg? Dan heb je die borg in 10 dagen terug verdient.
Volgens mij is het kostendekkend en soms iets voor de achterblijvers zoals bij Natasia.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:05 schreef miesy het volgende:
[..]
ik dacht 1000 euro per dag.
had dat in het verleden een paar keer gehoord..van huub geloof ik.
beeldvulling ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef riri het volgende:
nadia en dennix in zoals altijd weer in een dom gesprek....wat doen zulke mensen in dat huis?
Die 1000 euro per dag zal wel op de jackpot slaan.....quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel, waarom zouden ze zich dan nog druk maken om hun borg? Dan heb je die borg in 10 dagen terug verdient.
huub zei laatst nog dat als hij er nu uit zou gaan hij makkelijk een half jaar op vakantie zou kunnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef Soho het volgende:
[..]
Oke, 1000,- per maand is al heel wat anders dan 1000,- per dag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ze krijgen hun vaste-lasten vergoed, en omdat Jaap (bij zijn Moeder wonend) had gezegd dat
hij 80 euro vaste lasten had heeft Huub Jaap heel vaak met die 80 euro gepest..
Toen Jaap het na ging vragen bleek dat ze ongeveer allemaal hetzelfde krijgen, zal
zo rond de 1000 euri per maand zijn.
Die 1000 euro per dag komt elke dag bij het miljoen dat één van hun kan winnen, is niet hun vergoeding die verschilt per persoon en is een bedrag om hun vaste lasten door te kunnen betalen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef Soho het volgende:
[..]
Leuk verhaal....quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ze krijgen hun vaste-lasten vergoed, en omdat Jaap (bij zijn Moeder wonend) had gezegd dat
hij 80 euro vaste lasten had heeft Huub Jaap heel vaak met die 80 euro gepest..
Toen Jaap het na ging vragen bleek dat ze ongeveer allemaal hetzelfde krijgen, zal
zo rond de 1000 euri per maand zijn.
oh ja, dat was het!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij is het kostendekkend en soms iets voor de achterblijvers zoals bij Natasia.
Er komt 1000 euro per dag in de Jackpot en is alleen de voor winnaar en is afhankelijk van het aantal dagen dat de wannabee in de villa zit.
straks? 100%?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja ik heb al contact opgenomen met Danny. Het wordt ook op Fok! straks gewoon 4 uur !!![]()
Dat jullie dat niet wetenquote:
Maar als dat waar is, dan worden dus alleen hun kosten gedekt, of dat nou 1000,- per maand is of 80,- per maand. Dan zouden ze er beiden geen geld aan over houden. Dus waarom zou Huub Jaap er dan mee pesten? DGK zorgt er alleen maar voor dat hun rekeningen betaald worden (mocht het waar zijn).quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat jullie dat niet wetenHuub heeft heel vaak "TACHTIG EUUUUROOO" tegen
Jaap geroepen![]()
(Huub en Jaap wonen beide nog bij hun Moeders dus dat is inmiddels best wel
een leuk bedrag geworden)
Omdat het dus voor Jaap geen 80 euro is, maar hij ook hetzelfde bedrag krijgt (wat ik dusquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:20 schreef Soho het volgende:
[..]
Maar als dat waar is, dan worden dus alleen hun kosten gedekt, of dat nou 1000,- per maand is of 80,- per maand. Dan zouden ze er beiden geen geld aan over houden. Dus waarom zou Huub Jaap er dan mee pesten? DGK zorgt er alleen maar voor dat hun rekeningen betaald worden (mocht het waar zijn).
Kun je je het vuur in zijn ogen nog herinneren toen hij daar Dennis mee beigdequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duidelijk dus, Huub mag in principe van achter geen alcohol! Niets eigen besluit!
Dat heet humor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:20 schreef Soho het volgende:
[..]
Maar als dat waar is, dan worden dus alleen hun kosten gedekt, of dat nou 1000,- per maand is of 80,- per maand. Dan zouden ze er beiden geen geld aan over houden. Dus waarom zou Huub Jaap er dan mee pesten? DGK zorgt er alleen maar voor dat hun rekeningen betaald worden (mocht het waar zijn).
dat is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekend....maar goed, ik neem jou niet serieus ;-)quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duidelijk dus, Huub mag in principe van achter geen alcohol! Niets eigen besluit!
In dat grapje trap ik niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep! Over 40 minuten schakelt Danny terug naar de juiste tijd: 4 uur.
daar waren we al lang achterquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duidelijk!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Omdat het dus voor Jaap geen 80 euro is, maar hij ook hetzelfde bedrag krijgt (wat ik dus
rond de 1000 euri schat).
En als je net als Jaap en Huub verder niets aan je Moeder hoeft te betalen gedurende
je verblijf in De Villa loopt je bank/girorekening dus iedere maand met 1000 euro op
Ja, en al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wordt dat hier tegen gesproken door velenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dat is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekend....maar goed, ik neem jou niet serieus ;-)
Maar dan is het weer zoals het was...... wat een gedoe die zomer en wintertijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep! Over 40 minuten schakelt Danny terug naar de juiste tijd: 4 uur.
Elke laatste zaterdag van de maand rond deze tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan is het weer zoals het was...... wat een gedoe die zomer en wintertijd![]()
Gaan we dit vaker doen?
Yep! In het voorjaar gaan we het weer doenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar dan is het weer zoals het was...... wat een gedoe die zomer en wintertijd![]()
Gaan we dit vaker doen?
maar al die mensen die het tegenspreken moet je niet geloven ;-)quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wordt dat hier tegen gesproken door velen
Volgens jou theorie zou het anders wel mooi 5 uur moeten zijn...quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep! In het voorjaar gaan we het weer doenDan zet je de kachel lager
dus ook je klok weer een uur terug !
Hij krijgt koffiequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub wil een fles wodka en een joint
[ afbeelding ]
Ik hoop het met je mee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:24 schreef riri het volgende:
Achteraf is het goed geweest dat Huub en Lieke dit gesprek gehad hebben..ze groeien er dichter door naar elkaar en hopelijk kunnen ze vanaf nu hun pijlen richten op die andere nitwits
Huub zegt...Jaap is ook gebaat bij twijfel tussen ons tweeen......Huub:Ik laat hem in die waan
Nee, morgen komen zijn vrienden op bezoek.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef Prospera het volgende:
Heeft Dennis vanmiddag zijn verjaardag nog gevierd met familie?
Vandaar dat we Jaap dan maar op de streams krijgen.We zouden eens horen dat het heilige echtpaar lam is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Huub over B&A die in de tuin liggen: Brian is lam en Amanda ook.
Denk het niet Huub wordt agressief van whisky volgens eigen zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:33 schreef dgk_fan het volgende:
Huub mag over 7 weken de villa uit en Lieke vraagt wie hij het liefst wil zien.
(Ik denk: Jack Daniels)
Ik heb 25 seconden van zijn gemurmel opgenomen, dus leef je uit:quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:37 schreef Stupidisco het volgende:
kon iemand Japio volgen ?
Daarom is Naad zo lief voor hem.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, morgen komen zijn vrienden op bezoek.
Japie heeft droompjes en zit afwisselend met zijn re-cq linkerhand aan zijn piemel te voelenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:37 schreef Stupidisco het volgende:
kon iemand Japio volgen ?
Dan mogen ze dat bubblebad ook wel extra gaan filteren morgenvroegquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vandaar dat we Jaap dan maar op de streams krijgen.We zouden eens horen dat het heilige echtpaar lam is.
Je beschrijft Liekequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
How pathetic
Eerst afkraken dat Lieke mensen kent die leuke dingen doen, en dan opscheppen hoeveel geld hij uitgeeft.
Hij is gewoon stinkend jaloers.
Ik vind Huub een controlfreak en een stalker
Het is een gavequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:46 schreef Desii het volgende:
Och gut.... Amanda heeft weer 1 woord opgevangen en breit er weer een eigen verhaal bij.
ja. was idd weer zo'n typische Amanda uitspraak...... hoe dom kan je wezenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:48 schreef Stupidisco het volgende:
ook mooi dat juist Amanda zegt dat ze het niet eens leuk vindt om Huub en Lieke af te luisteren omdat die gesprekken nergens omgaan en alleen die stemmen van hun al niet om aan te horen zijn....
haha...Amanda....kijk toch eens wat vaker naar jezelf.
Als iemands stem niet om aan te horen is is het wel die van Amanda.....steeds datzelfde geluid gaat je ontzettend irriteren en de zaken waar ze over praat helemaalquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:48 schreef Stupidisco het volgende:
ook mooi dat juist Amanda zegt dat ze het niet eens leuk vindt om Huub en Lieke af te luisteren omdat die gesprekken nergens omgaan en alleen die stemmen van hun al niet om aan te horen zijn....
haha...Amanda....kijk toch eens wat vaker naar jezelf.
Hij voorziet weer een zinloze discussie morgen waarin hij Amanda mag verdedigen, dus probeert hij het alvast uit haar hoofd te praten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:53 schreef miesy het volgende:
dus mandel dacht dat huub lieke een geldwolf noemde.
brian zegt dat dat niet zo was.
mandel houd vol van wel.
brian houd vol dat ze dat echt verkeerd begrepen had.
beiden raken hierdoor ietwat geirriteerd.
brian die mandel ten goede van huub en lieke tegenspreekt.
de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Welke, interpretatie ???quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:51 schreef lorence1 het volgende:
amanda heeft weer een woordje geleerd
ja natuurlijk!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:55 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij voorziet weer een zinloze discussie morgen waarin hij Amanda mag verdedigen, dus probeert hij het alvast uit haar hoofd te praten.
Het ging erom dat Lieke, nogal naief is doordat zij als jong meisje allerlei dingen van jongens aannam.... ben het, in dat opzicht, volledig met hem eens.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
How pathetic
Eerst afkraken dat Lieke mensen kent die leuke dingen doen, en dan opscheppen hoeveel geld hij uitgeeft.
Hij is gewoon stinkend jaloers.
Ik vind Huub een controlfreak en een stalker
Ik denk iets ruigers achterquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:04 schreef lorence1 het volgende:
ik denk dat huub zijn wijntje aan het drinken is.....
Dat je dat kant, ik wens haar hele fijne ziektes toe.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda gaat investeren, ze heeft wat geleerd van de aandelen-cursus blijkbaar.
Ik blijf echt lachen om Amanda, elke dag weer, en daarom gun ik haar de
overwinning nog steeds, na Huub en Lieke weliswaar ....![]()
Ik vind d'r zo wel plezant om naar te kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat je dat kant, ik wens haar hele fijne ziektes toe.
echt hé........ maar ze staan bij mij in negeermodus ... De verstandigste beslissing die ik vandaag gemaakt hebquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:10 schreef lorence1 het volgende:
echt niet normaal hoe naad praat
ik kan het mis hebben, maar ergens staat me bij dat een kenmerk van een stalker is om zoveel mogelijk zijn slachtoffer te isoleren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Het ging erom dat Lieke, nogal naief is doordat zij als jong meisje allerlei dingen van jongens aannam.... ben het, in dat opzicht, volledig met hem eens.
Vond hem idd behoorlijk opscheppen, dat hij veel geld uitgaf aan vrouwen e.d. (machogedrag..)
Huub is wel een controlfreak, maar geen stalker
Of tie ze al duidelijk genoeg zijn ri. de groep... of nog 2 maanden of 6 maanden moest wachten..quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:19 schreef Donnie29 het volgende:
Heel verhaal van Jaap haha..
Dit meen je niet. Hij probeerde juist uit te leggen dat het naief is om een reisje aan te nemen van een vriend van iemand en je te laten onderbrengen in een duur hotel en dan denkt dat het die mannen nergens om te doen is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben, maar ergens staat me bij dat een kenmerk van een stalker is om zoveel mogelijk zijn slachtoffer te isoleren.
De manier waarop Huub alle vrienden van Lieke afkraakt is erg opvallend.
hij vindt Suus (haar beste vriendin) harstikke leukquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben, maar ergens staat me bij dat een kenmerk van een stalker is om zoveel mogelijk zijn slachtoffer te isoleren.
daarnaast gingen de verhalen die Lieke vertelde niet over echte vrienden van haar, maar meer mensen die ze via via kende.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Suus is toch die politie agente die wegens haar werk niet in de Gouden Kooi komt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:23 schreef Desii het volgende:
[..]
hij vindt Suus (haar beste vriendin) harstikke leuk
Eric (haar beste vriend) vind hij een goeie gozer en andere vrienden kent tie niet persoonlijk
Nee, Suzanne (Suus) is Lieke haar beste vriendin, die politie-agente isquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Suus is toch die politie agente die wegens haar werk niet in de Gouden Kooi komt?
Waarvan Huub zei "dan steunt ze je niet, als ze dit niet voor je over heeft"?
klopt... Suus is volgens mij al 2x in dgk geweestquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Suzanne (Suus) is Lieke haar beste vriendin, die politie-agente is
volgens mij Mirjam ....
Mensen storen zich gewoon aan Lieke, én zijn Huub-fan. Ik kan me soms ook ergeren aan Lieke, aan haar toontje, aan de manier waarop ze praat etc., maar het is geen slecht mens, ik vind het een lief meisje. Ze hebben beiden 'n probleem (H&L), hebben beiden een behoorlijk ego die ze altijd willen laten blijken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:05 schreef Verida het volgende:
verhaal
af en toe lijkt t wel alsof er s nachts een ander persoon achte jou account zit:)quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Suus is toch die politie agente die wegens haar werk niet in de Gouden Kooi komt?
Waarvan Huub zei "dan steunt ze je niet, als ze dit niet voor je over heeft"?
De toevoeging en Amanda is niet nodig, die had je al gedekt door het woord ervoor. Op de 2e zin na ben ik het aardig met je eens. Al vind ik Lieke ook niet altijd even netjes, maar in vergelijking met de anderen in de kooi doet ze het niet onaardig inderdaad. Wat betreft de cd: inderdaad bagger! Zowel de clip als het 'liedje' is zwaar shit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:17 schreef Verida het volgende:
@Taurus
Ik ben juist helemaal geen Huub fan. Ik ben eerder fan van Lieke. Ik vind ook dat Huub na vannacht eens bij zichzelf te raden moet gaan om te kijken of zijn achterdocht tov Lieke wel zo terecht was als je ziet wat hij zelf allemaal gezegd en gedaan heeft tov Lieke.
Lieke is er ook ingekomen om te winnen, wie niet (nadia en dennis heb ik het niet over)
Huub is erin gekomen als een zelfverzekerd pubertje en is helemaal doorgeslagen door zijn populariteit.
Natuurlijk mag iedere speler tegen Huub zijn, Huub bashen en Huub proberen te backstabben, waarom niet?
Iedereen is toch als speler gelijk en Huub is niet DGK himself. Hij denkt dit wel, en de streamers zijn er ook van overtuigd dat er zonder Huub niets aan is, maar dat maakt hem nog niet heilig en boven de wet staand.
Het is mij ook duidelijk geworden dat Huub op straffe van het een of ander absoluut geen alcohol meer mag.
Ik heb veel respect voor Lieke omdat zij imho als enige netjes is gebleven, niet geslagen, niet oeverloos gaan schelden en alleen maar heeft geprobeerd door min of meer ludieke acties anderen eruit te spelen.
En dat Huub Lieke kwalijk neemt dat zij niet enthousiast is over zijn cd en clip. Dat kan ik me ook voorstellen, de cd is bagger en duidelijk opgenomen tijdens een dronken bui van Huub en de clip... waarom moet zij het leuk vinden dat er allemaal beelden inzitten van het begin en huub zoenend met de hoeren en Amanda? er zijn toch wel leukere beelden te vinden van het begin en ook eventueel het begin met Lieke. Jaap mag wel meedoen en Lieke niet? zou ik ook niet enthousiast over reageren.
Lieke mag wat mij betreft winnen, en niet omdat ik zo'n enorme fan ben, maar omdat zij het imo het meest verdiend.
Maar nogmaals, wie deed ze er kwaad mee, ze was zelf op dat moment vrijgezel, dook de koffer in met een van de spelers,(min of meer gestuurd door achter) en had er zelf nog lol in ook, wat is daar nou zo erg aan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:27 schreef Nomrc2 het volgende:
de vraag is dus eigelijk
heeft lieke zich de villa ingeneukt
of heeft huub lieke de villa ingeneukt ?
Nee, beslist niet hetzelfde. Dennix had een gezichtsbruiner, een apparaat met UV-licht en bedoeld om bruin te worden. Een lichtbak tegen SAD heeft juist gewoon licht en geen UV-licht. De lichtsterkte van een SAD lichtbak is ook veel groter dan een gezichtsbruiner.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:27 schreef Verida het volgende:
....
Is het niet zo dat die lamp waar Dennis van de week mee zat te spelen een lichtlamp is voor SAD ?
De 2e zin, over Lieke fan. Lieke kan ook echt tekeer gaan als een viswijf (laatst na de ontslagronde Dennis) maar ze is gelukkig niet zo dom als Amanda en niet zo naief als Nadia. Van de vrouwen vind ik haar veruit het leukst.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef Verida het volgende:
@Marrije, bedoel je de tweede zin of de tweede alinea?
Tuurlijk is Lieke niet altijd netjes, ten eerste is het ook maar een mens en geen heilige en ten tweede moet je het soms denk ik vuil spelen om iets gedaan te krijgen bij het hokje of je medespelers.
Goedemorgenquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Hoe laat komt het bezoek van Dennis vandaag?
Uiteindelijk neuken ze zich allemaal dat hok in maar het gaat mij om de houding van Lieke. Ze heeft alttijd gezegd nooit sex te hebben in dat het maar na een half uur op het personeelsfeest aanwezig te zijn duikt ze de koffer in met Huub (wel of niet gestuurd door de FEBO). Dat vind ik nogal hypocriet. Ze geeft ook altijd af op Amanda en N, volgens Lieke zijn het hoeren maar zelf is ze imo geen haar beter maar roomser dan de Paus, dat irriteert mij aan Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar nogmaals, wie deed ze er kwaad mee, ze was zelf op dat moment vrijgezel, dook de koffer in met een van de spelers,(min of meer gestuurd door achter) en had er zelf nog lol in ook, wat is daar nou zo erg aan?
Met een beetje geluk hoef je ze niet uit te zetten. Japio wil de act van het pimpen en gooien van het nageltafeltje tijdens het bezoek doen. Als het lukt kunnen genieten van Amanda !quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Bedoel je.....hoe laat moet ik mijn streams uitzetten?![]()
Goodmorning allen! Bezoek van minkukeltje komt volgens mij om 15.00quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Hoe laat komt het bezoek van Dennis vandaag?
Mooi, maar Brian heeft haar al instructies gegeven, ik weet niet of ze echt losgaat, we wachten af.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hoef je ze niet uit te zetten. Japio wil de act van het pimpen en gooien van het nageltafeltje tijdens het bezoek doen. Als het lukt kunnen genieten van Amanda !
Huub is zeker niet heilig maarrr stel je toch eens voor dat hij vandaag de achterdeur uitloopt. Neem van mij aan dat het programma als een kaartenhuis in elkaar stort. Hier is dit jonge haantje zich zeer goed van bewust en met jezelf onderschatten is nog nooit iemand verder gekomen. Dus go Huub!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:07 schreef coldstar het volgende:
Wat ik dus al weer verwachtte, de houding van Huub word weer met de mantel der liefde bedekt. Huub is een slimme jongen, die zich van niets en van niemand iets aantrekt. Hij doet eerst, denkt daarna na, en komt tot de conclussie dat hij dit niet maken kan. Vervolgens lult hij er zich weer helmaal op een slinkse manier uit. Je kunt namelijk wel denken dat je THE KING OF DE WORELD bent omdat iedereen roept hoe geweldig en fantastische je bent. Maar die mensen moet je niet geloven. Je bent een gewoon mens dat vooral met beide voetjes op de grond moet blijven. Ik ben het met Verida helemaal eens, keurig en op waarheid berust omschreven. Gelukkig sta ik toch niet alleen in mijn afwijkende reacties in de COS van FOK.
Hear, hear.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Huub is zeker niet heilig maarrr stel je toch eens voor dat hij vandaag de achterdeur uitloopt. Neem van mij aan dat het programma als een kaartenhuis in elkaar stort. Hier is dit jonge haantje zich zeer goed van bewust en met jezelf onderschatten is nog nooit iemand verder gekomen. Dus go Huub!
Ze heeft wel volgehouden geen sex te hebben boven de dekens. Heeft ze toch ook niet gedaan tijdens dat personeelsfeestje. Ze houdt ook vol om niet naakt door dat huis te rennen, heeft alleen tijdens het modderworstelen haar topje uit gehad. Dus wat dat betreft houdt ze zich wel aan haar standpunten. En natuurlijk is het geen heilige, en zal ze best nare trekjes hebben die wij niet in beeld krijgen. Ik heb alleen respect voor haar omdat ze zich staande houdt en heeft gehouden tijdens de 6 tegen 2 en het slaan-gedoe bij de paardenbak en vooral dat zij zichzelf is gebleven na de gesprekken met onze psychologe. Knap, vooral dat laatste.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uiteindelijk neuken ze zich allemaal dat hok in maar het gaat mij om de houding van Lieke. Ze heeft alttijd gezegd nooit sex te hebben in dat het maar na een half uur op het personeelsfeest aanwezig te zijn duikt ze de koffer in met Huub (wel of niet gestuurd door de FEBO). Dat vind ik nogal hypocriet. Ze geeft ook altijd af op Amanda en N, volgens Lieke zijn het hoeren maar zelf is ze imo geen haar beter maar roomser dan de Paus, dat irriteert mij aan Lieke.
dat scheelt dan een hoop irritatie.......En als Lieke zo flink was geweest had ze die gouden kooi laten barsten. Wie haalt het in zijn hoofd om tussen zijn aanranders te gaan leven voor een borg van tienduizend euro's? Hautain en rigide dat vind ik haar en ik heb haar een tijd het voordeel van de twijfel gegeven maar ik erger me rot aan die attitude van haar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft wel volgehouden geen sex te hebben boven de dekens. Heeft ze toch ook niet gedaan tijdens dat personeelsfeestje. Ze houdt ook vol om niet naakt door dat huis te rennen, heeft alleen tijdens het modderworstelen haar topje uit gehad. Dus wat dat betreft houdt ze zich wel aan haar standpunten. En natuurlijk is het geen heilige, en zal ze best nare trekjes hebben die wij niet in beeld krijgen. Ik heb alleen respect voor haar omdat ze zich staande houdt en heeft gehouden tijdens de 6 tegen 2 en het slaan-gedoe bij de paardenbak en vooral dat zij zichzelf is gebleven na de gesprekken met onze psychologe. Knap, vooral dat laatste.
Als je zelf tig keer uitgescholden bent voor hoer, zeg je dat misschien ook wel terug, bovendien heeft Amanda aangegeven er geen lol aan te hebben, ben je dus nog meer een hoer, Nadia's gedrag wil ik het niet eens over hebben.
En je aan Lieke irriteren kan ik me goed voorstellen. Ik heb geen streams, dus hoor niet heel de tijd die stem.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Huub is zeker niet heilig maarrr stel je toch eens voor dat hij vandaag de achterdeur uitloopt. Neem van mij aan dat het programma als een kaartenhuis in elkaar stort. Hier is dit jonge haantje zich zeer goed van bewust en met jezelf onderschatten is nog nooit iemand verder gekomen. Dus go Huub!
En de toon waarop Lieke dingen zegt is juist voor mij bepalend hoe ze over komt. Het komt bijna altijd zakelijk over.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:14 schreef Verida het volgende:
En je aan Lieke irriteren kan ik me goed voorstellen. Ik heb geen streams, dus hoor niet heel de tijd die stem.
De amusementswaarde van Huub is volgens mij gewoon het grootste. LHJ zijn in mijn ogen normaal en de rest vind ik of trash of randdebiel. En ja hierin verschillen wij van mening maar dat mag!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom zou dat programma in hemels naam in elkaar storten als Huub het verlaat. Hierover verschillen wij van mening. Volgens mij is er een heel groot verschil tussen jezelf onderschatten, of naast je schoenen lopen en denken dat niemand je wat maken kan.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De amusementswaarde van Huub is volgens mij gewoon het grootste. LHJ zijn in mijn ogen normaal en de rest vind ik of trash of randdebiel. En ja hierin verschillen wij van mening maar dat mag!![]()
Ik zou tussen dat schorem niet blijven zitten hoor....... no way.....En weet je wat nog het ergste is, de aanranders missen zelfreflectie en wel in zo n erge mate dat zij zich absoluut niet schamen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef Verida het volgende:
@ericahysterica. Weglopen van die aanranders is wel de easy way out. Waarom zou je je gewonnen geven tegenover dat stelletje. Door weg te gaan geef je aan dat zij met hun gedrag jou eronder hebben gekregen. Zou ik ook niet gedaan hebben. 10.000 euro of geen 10.000 euro. Het geld van de inleg speelt volgens mij allang niet meer bij deze groep.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Even iets luchtigs![]()
Bron : http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Nominatie Gouden Tokkie award
[ afbeelding ]
Goed nieuws uit de Gouden Kooi. Brian en Amanda gaan misschien een hele belangrijke prijs winnen. Ze zijn genomineerd voor de Gouden Tokkie award. Hiep hiep hoera. Daarnaast is Amanda ook gevraagd voor een rolletje in een commercial voor de introductie van een kwaliteits condoom uit Zweden: de Piletutuh. Dus je begrijpt wel dat de jonge miljonairs flink in hun nopjes waren vandaag.
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De amusementswaarde van Huub is volgens mij gewoon het grootste. LHJ zijn in mijn ogen normaal en de rest vind ik of trash of randdebiel. En ja hierin verschillen wij van mening maar dat mag!![]()
Huub (en misschien ook Lieke) is de enige die actief speelt, de rest is puur reactief. Vandaag dat er niets zou gebeuren als Huub weg zou vallen aangezien er dan geen actie zou zijn dus ook geen reactie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vind de amusementswaarde van Huub helemaal niet de grootste. Dit wordt juist door vooral een aantal internet kijkers, ons aangepraat. Vele die graag meelopen.
Ik hoop voor Lieke dat zij inmiddels wel doorgekregen heeft hoe de buitenwereld over dat incident denkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik zou tussen dat schorem niet blijven zitten hoor....... no way.....En weet je wat nog het ergste is, de aanranders missen zelfreflectie en wel in zo n erge mate dat zij zich absoluut niet schamen.
Ja, die vertrouwd Nadia voor geen meter...quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
Ligt Brian nu te loeren naar wat N doet?
Bij mij komt dat toontje en de manier waarop Lieke dingen soms zegt, als hautain, arrogant en superieur over. Ze zegt of vraagt ook vaak dingen commanderend.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:18 schreef Clank het volgende:
[..]
En de toon waarop Lieke dingen zegt is juist voor mij bepalend hoe ze over komt. Het komt bijna altijd zakelijk over.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub (en misschien ook Lieke) is de enige die actief speelt, de rest is puur reactief. Vandaag dat er niets zou gebeuren als Huub weg zou vallen aangezien er dan geen actie zou zijn dus ook geen reactie.
Hebben Luc, Brian en Amanda, Naad al geconfronteerd met haar leugen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, die vertrouwd Nadia voor geen meter...![]()
En elke keer als ze bij Luc uit bed gaat gaat ze naar Nix toe. Dus Brian lijkt wel ff geinteresseerd waarom ze dat steeds doet. Dus die kijkt via de spiegelruiten achter het bed van Luc ff wat ze in de hoek doet bij Nix. Is vanochtend al een paar keer gebeurd dat ze naar Nix gaat en hem wakker maakt, iets zegt en vervolgens weer bij Luc in bed kruipt.![]()
en ik een smerige rioolratquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Hebben Luc, Brian en Amanda, Naad al geconfronteerd met haar leugen?
Ze heeft tegen B en A gezegd, dat Luc niets met haar mocht doen en andersom, omdat zijn management het niet wilde en Luc op die manier veel tienermeisjesfans zou verliezen.
Luc heeft dat absoluut niet gezegd en A zou het gaan vragen. Ben zo benieuwd hoe ze zic daar uit gaat redden (jank, jank)
Onbegrijpelijk ook, dat de huispsychologe Naad een pleaser vindt, wat mij betreft is ze een teaser, een player en een leugenaar, maar ja, ze vindt zichzelf erg mooi en een goed mens.![]()
Neuh.. ze gaf net aan dat haar zender stuk was en ik denk dat ze die nu naar achter moet brengen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:03 schreef T-lex het volgende:
Er kwam iets op de plasma...nadia gaat vervolgens de slaapkamer uit. Denk dat ze een telefoontje krijgt boven in de keuken ofzo. Krijgt ze dan eindelijk is goed hard op d'r flikker voor dat fluisteren en gedoe zonder zender steeds.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mij komt dat toontje en de manier waarop Lieke dingen soms zegt, als hautain, arrogant en superieur over. Ze zegt of vraagt ook vaak dingen commanderend.
Verder vind ik dat Lieke last heeft van hebzucht, Jaap noemt dat gulzigheid.
Ze probeert altijd een voordeel voor zichzelf te bewerkstelligen in dingetjes voorzichzelf, in stemmingen en met uitjes. Op zich niet zoveel mis mee, maar dat belet haar ook vaak een duidelijk standpunt in te nemen of keuzes te maken voor iets of iemand.
Ze is altijd bang, dat haar een volgende keer niets gegunt wordt of dat haar bezoek verstiert wordt.
Als je het spel goed wil spelen, moet je, mijns inziens, daar schijt aan hebben en vertrouwen op je eigen kracht.
That's the spiritquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar tegelijkertijd is het ook erg moelijk denk ik. De hebzucht naar dingetjes komen denk ik bij iedereen voor. Ik heb nog maar weinig meegemaakt dat iemand het uitje weigerde. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen als je daar 24 uur op elkaars lip zit. Ook met het niets gunnen de volgende keer, kan ik wel inkomen. Huub is wat makkelijker in die dingen, die laat alles vallen voor een miljoen, zelfs zijn moeder![]()
In feite heeft Lieke die cursus niet opgeeist naar aanleiding van de internetshow. Deze cursus is een onderdeel van de media-cursus, die ze al vanaf de eerste dag in de villa heeft aangevraagd. Die grote cursus zit nog steeds in de pijplijn. Overigens moeten we de 'cursus video-montage' ook niet groter maken dan het is - Ze heeft 2 uurtjes uitleg gehad van iemand die als inval-kracht bij de regie werkt. De rest, het oefenen, doet ze verder zonder hulp.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef Verida het volgende:
De gulzigheid of hebzucht van Lieke vind ik wel meevallen, lijkt meer op iets dat Jaap verzonnen heeft om te stoken. Lieke heeft eigenlijk als enige die cursus voor de internetshow opgeeist. Huub wilde zich daarmee bemoeien, zoals hij zich overal mee wil bemoeien en dat vind Lieke niet leuk. Jaap heeft dit opgepikt en maakt er een issue van, omdat hij doorheeft dat Huub daar ontvankelijk voor is.
De hebberigheid van Lieke openbaart zich in ieder geval niet tov kleding, luchtjes, kappersdingen oid zoals bij Amanda en Nadia.
Jaap is dus eigenlijk erg slim bezig.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef DrsH het volgende:
Verdorie ik ben vanmorgen met de Panorama in bed betrapt door Erica en moet nu voor haar door het stof kruipen. Ik ga denk ik maar even een bosje rozen voor haar kopen bij het plaatselijke tankstation en heb toevallig ook nog een paar oorbellen liggen die ze liever niet zelf gekocht had. Om het weer goed te maken zal ik maar eens flink gaan knallen 100%. De vraag is alleen knal ik vandaag, morgen of over een week. Nu eerst maar even mijn schoonmoeder bellen om mijn excuses aan te bieden, lelelelelele.![]()
![]()
![]()
Ik las een tijdje terug hier op FOK, dat Lieke tegenwoordig ook geen genoegen meer neemt met oogpotloden, cremetjes en andere cosmetica van de Hema.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef Verida het volgende:
De gulzigheid of hebzucht van Lieke vind ik wel meevallen, lijkt meer op iets dat Jaap verzonnen heeft om te stoken. Lieke heeft eigenlijk als enige die cursus voor de internetshow opgeeist. Huub wilde zich daarmee bemoeien, zoals hij zich overal mee wil bemoeien en dat vind Lieke niet leuk. Jaap heeft dit opgepikt en maakt er een issue van, omdat hij doorheeft dat Huub daar ontvankelijk voor is.
De hebberigheid van Lieke openbaart zich in ieder geval niet tov kleding, luchtjes, kappersdingen oid zoals bij Amanda en Nadia.
Jaap is dus eigenlijk erg slim bezig.
JIj betrapt met de Panorama ? Toch niet het nummer waar Nadia in staat ? Als dat zo is, zou ik snel deskundige hulp inschakelen. Laat je in een vroeg stadium behandelen anders loopt het nog slecht met je af.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef DrsH het volgende:
Verdorie ik ben vanmorgen met de Panorama in bed betrapt door Erica en moet nu voor haar door het stof kruipen. Ik ga denk ik maar even een bosje rozen voor haar kopen bij het plaatselijke tankstation en heb toevallig ook nog een paar oorbellen liggen die ze liever niet zelf gekocht had. Om het weer goed te maken zal ik maar eens flink gaan knallen 100%. De vraag is alleen knal ik vandaag, morgen of over een week. Nu eerst maar even mijn schoonmoeder bellen om mijn excuses aan te bieden, lelelelelele.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |