abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54216525
  zondag 28 oktober 2007 @ 02:58:22 #202
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_54216527
GVD, volgende drama, 1% komt weer janken .....
.
pi_54216529
De uitslag van vanacht is al met al toch vrij positief

Doordat Huub met Jaap sprak over hun relatie (Huub en Lieke)
en Lieke later met Jaap over het gesprek tussen Huub & Jaap terwijl Huub even heeft af staan luisteren, is het wel duidelijk geworden dat zowel Huub, als Lieke weten dat Jaap in stookmodus zit, nadat Huub erop stond een gesprek met zijn drieeen te hebben.
  zondag 28 oktober 2007 @ 02:59:40 #204
143001 Prospera
Verfrissend
pi_54216537
Gossie, Naad is weer pissed en moet weer huilen om Dennis die haar pufje moet zoeken.
Naad: dat is omdat ik me druk maak
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54216538
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:55 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Hij voorziet weer een zinloze discussie morgen waarin hij Amanda mag verdedigen, dus probeert hij het alvast uit haar hoofd te praten.
ja natuurlijk!
zo had ik het nog niet bekeken.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54216551
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
How pathetic
Eerst afkraken dat Lieke mensen kent die leuke dingen doen, en dan opscheppen hoeveel geld hij uitgeeft.
Hij is gewoon stinkend jaloers.

Ik vind Huub een controlfreak en een stalker
Het ging erom dat Lieke, nogal naief is doordat zij als jong meisje allerlei dingen van jongens aannam.... ben het, in dat opzicht, volledig met hem eens.

Vond hem idd behoorlijk opscheppen, dat hij veel geld uitgaf aan vrouwen e.d. (machogedrag.. )

Huub is wel een controlfreak, maar geen stalker
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:03:11 #207
167977 DGK_Tegengas
pi_54216555
Amanda gaat investeren, ze heeft wat geleerd van de aandelen-cursus blijkbaar.

Ik blijf echt lachen om Amanda, elke dag weer, en daarom gun ik haar de
overwinning nog steeds, na Huub en Lieke weliswaar ....
.
pi_54216562
ik denk dat huub zijn wijntje aan het drinken is.....
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:06:28 #209
143001 Prospera
Verfrissend
pi_54216571
Nix leest al zijn post van DGK_Fan

zondag 28 oktober 2007 @ 03:07:34 #210
143001 Prospera
Verfrissend
pi_54216577
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:04 schreef lorence1 het volgende:
ik denk dat huub zijn wijntje aan het drinken is.....
Ik denk iets ruigers achter
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:08:49 #211
36022 Heathen
Its No Game
pi_54216586
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda gaat investeren, ze heeft wat geleerd van de aandelen-cursus blijkbaar.

Ik blijf echt lachen om Amanda, elke dag weer, en daarom gun ik haar de
overwinning nog steeds, na Huub en Lieke weliswaar ....
Dat je dat kant, ik wens haar hele fijne ziektes toe.
Now my death is more than just a sad song.
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:10:05 #212
143001 Prospera
Verfrissend
pi_54216596
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:08 schreef Heathen het volgende:

[..]

Dat je dat kant, ik wens haar hele fijne ziektes toe.
Ik vind d'r zo wel plezant om naar te kijken
pi_54216599
echt niet normaal hoe naad praat
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:12:58 #214
143001 Prospera
Verfrissend
pi_54216610
Naad heeft prik in haar ogen

[babystem]
Oh Den, kan je wat voor me doen.
Waar moet dat heen morgen?
Auwwwww
[/babystem]

pi_54216618
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:10 schreef lorence1 het volgende:
echt niet normaal hoe naad praat
echt hé........ maar ze staan bij mij in negeermodus ... De verstandigste beslissing die ik vandaag gemaakt heb
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:15:06 #216
167977 DGK_Tegengas
pi_54216623
Die 0% en 1%, wat een walgelijk koppel
.
pi_54216633
Heel verhaal van Jaap haha..
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:20:00 #218
143001 Prospera
Verfrissend
pi_54216637
Da's lekker toch?

pi_54216639
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:01 schreef Desii het volgende:

[..]

Het ging erom dat Lieke, nogal naief is doordat zij als jong meisje allerlei dingen van jongens aannam.... ben het, in dat opzicht, volledig met hem eens.

Vond hem idd behoorlijk opscheppen, dat hij veel geld uitgaf aan vrouwen e.d. (machogedrag.. )

Huub is wel een controlfreak, maar geen stalker
ik kan het mis hebben, maar ergens staat me bij dat een kenmerk van een stalker is om zoveel mogelijk zijn slachtoffer te isoleren.
De manier waarop Huub alle vrienden van Lieke afkraakt is erg opvallend.
pi_54216642
Jaap over lange termijn spelkeuzes van bewoners en streamswitch.
pi_54216646
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:19 schreef Donnie29 het volgende:
Heel verhaal van Jaap haha..
Of tie ze al duidelijk genoeg zijn ri. de groep... of nog 2 maanden of 6 maanden moest wachten..
En SL op Japie

zondag 28 oktober 2007 @ 03:21:45 #222
143001 Prospera
Verfrissend
pi_54216650
pi_54216651
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:20 schreef avonne het volgende:

[..]

ik kan het mis hebben, maar ergens staat me bij dat een kenmerk van een stalker is om zoveel mogelijk zijn slachtoffer te isoleren.
Dit meen je niet. Hij probeerde juist uit te leggen dat het naief is om een reisje aan te nemen van een vriend van iemand en je te laten onderbrengen in een duur hotel en dan denkt dat het die mannen nergens om te doen is.
Lieke vond het uiteindelijk ook wel naief van zichzelf.
pi_54216657
quote:

[..]

hij vindt Suus (haar beste vriendin) harstikke leuk
Eric (haar beste vriend) vind hij een goeie gozer en andere vrienden kent tie niet persoonlijk
pi_54216664
Truste Fokkies
pi_54216665
quote:

[..]

daarnaast gingen de verhalen die Lieke vertelde niet over echte vrienden van haar, maar meer mensen die ze via via kende.
pi_54216673
truste
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:28:32 #228
36022 Heathen
Its No Game
pi_54216679
Truste, welterusten..

trusten he..

trusten....
trusten..
welterusten he

trusten.
welterusten, etc.
Now my death is more than just a sad song.
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:29:15 #229
167977 DGK_Tegengas
pi_54216682
Grappig, 1% in bed met Luc vraagt "waar is Amanda ??"

Hier, roept ze, terwijl ze ondertussen Brian onder de dekens aan het pijpen is ....
.
pi_54216718
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:23 schreef Desii het volgende:

[..]

hij vindt Suus (haar beste vriendin) harstikke leuk
Eric (haar beste vriend) vind hij een goeie gozer en andere vrienden kent tie niet persoonlijk
Suus is toch die politie agente die wegens haar werk niet in de Gouden Kooi komt?
Waarvan Huub zei "dan steunt ze je niet, als ze dit niet voor je over heeft"?
  zondag 28 oktober 2007 @ 03:52:02 #231
167977 DGK_Tegengas
pi_54216739
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Suus is toch die politie agente die wegens haar werk niet in de Gouden Kooi komt?
Nee, Suzanne (Suus) is Lieke haar beste vriendin, die politie-agente is
volgens mij Mirjam ....
.
pi_54217448
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Nee, Suzanne (Suus) is Lieke haar beste vriendin, die politie-agente is
volgens mij Mirjam ....
klopt... Suus is volgens mij al 2x in dgk geweest
pi_54217521
Ik heb geen streams en heb de verhalen dus alleen maar kunnen volgen door de cos.
Wat zou er erg aan zijn als lieke zich de kooi in heeft geneukt? In die periode liet huub toch ook zijn hoeren komen en was daar nog trots op ook. Als Lieke al in die tijd in de selectie zat nam zij inderdaad een risico door tijdens dat personeelsfeestje met huub de koffer in te duiken. De febo had ook kunnen zeggen: oke missie volbracht en u kunt gaan.
Het zal zo zijn dat ze om verkeerde redenen met elkaar begonnen zijn en in de loop van het spel echt van elkaar zijn gaan houden. Sylvia kent Lieke totaal niet en mag dus imo geen doorslaggevende stem hebben. Huub moet zich daar niets vanaan trekken. Joris kent Huub heel goed en die is blij met Lieke, daar zou Huub naar moeten luisteren.
Ik kan me voorstellen dat Huub denkt dat Lieke niet oprecht is omdat hij zich niet voor kan stellen dat irl iemand als Lieke op hem zou kunnen vallen.
De sad van Lieke kan inderdaad heel erg zijn, en ik hoop dat ze er door alle lampen in de villa minder last van heeft en anders moet zij van de lichtlamp gebruik maken waar Dennis van de week mee zat te spelen. Misschien is die lamp zelfs wel voor Lieke bedoeld.

En Jaap, Jaap is gewoon een schaker, denkt een aantal zetten vooruit en is gewoon heel slinks bezig. Ik hoop dat Huub en Lieke hem nu door hebben en door blijven hebben.

En Amanda heeft zich wel de villa ingeneukt, Nena wilde niet dat zij erin ging, Amanda ging toch, heeft nu een luizeleven en een relaaasie en leeft volledig in een eigen wereldje met eigen waarheden.

Brian is tijdens zijn 8 uur heel erg veel te weten gekomen en probeert zonder kleerscheuren de rit uit te zitten, krijgt nog steeds info van buiten en is eigenlijk alleen maar bezig om Amanda zo lang mogelijk in toom te houden, maar ik ben ervan overtuigd dat hij Amanda niet meer zal redden ten koste van zijn eigen hachje.
btw, Brian heeft als poolboy gesolliciteerd en is erin gekomen, heeft hij zich dan in de kooi gezwommen?

Dennis en Nadia maak ik gewoon geen woorden aan vuil
pi_54217665
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:05 schreef Verida het volgende:
verhaal
Mensen storen zich gewoon aan Lieke, én zijn Huub-fan. Ik kan me soms ook ergeren aan Lieke, aan haar toontje, aan de manier waarop ze praat etc., maar het is geen slecht mens, ik vind het een lief meisje. Ze hebben beiden 'n probleem (H&L), hebben beiden een behoorlijk ego die ze altijd willen laten blijken.
Huub is net zo goed geen lieverdje, als Huub zegt: voor 't spel stem ik jou zo weg, absoluut, boeit me niets, etc., dan wordt dat hier helemaal toegejuichd als 'prima, want Huub is gewoon eerlijk'. Net als wanneer Huub met kanker scheldt of nare dingen zegt: 'maakt niet uit, want hij weet het wel en hij is eerlijk'. Dat vind ik ook op zich, maar van Lieke wordt steeds minder gepikt. Het valt gewoon zo ontzettend op hoe altijd alles in het voordeel van Huub beslist wordt hier op 't forum, is echt 'n beetje sneu om te zien hoor Dat mensen geen reeele kijk meer hebben, bedoel ik.
Ik wil ook dat Huub wint, maar ik ben niet zo obsessief met hem bezig dat ik niet meer goed zie hoe anderen het met hem voor hebben, of hoe hij zelf bezig is. Ik wil nog steeds dat Huub wint, maar ik vind dat Lieke het verdient, door haar kracht en door haar 'stijl', ze heeft veel moeten ondergaan, meer dan Huub.

En over dat naar binnen geneukt, of Huub gebruiken om te winnen: is dat dan niet het spel? Speelt zij dan niet verdomd goed? Het is een spel, Huub mag dat wel overal als excuus voor gebruiken, maar Jaap en Lieke zijn slinks of vals o.i.d.
pi_54217679
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 03:44 schreef avonne het volgende:

[..]

af en toe lijkt t wel alsof er s nachts een ander persoon achte jou account zit:)
pi_54218059
@Taurus

Ik ben juist helemaal geen Huub fan. Ik ben eerder fan van Lieke. Ik vind ook dat Huub na vannacht eens bij zichzelf te raden moet gaan om te kijken of zijn achterdocht tov Lieke wel zo terecht was als je ziet wat hij zelf allemaal gezegd en gedaan heeft tov Lieke.
Lieke is er ook ingekomen om te winnen, wie niet (nadia en dennis heb ik het niet over)

Huub is erin gekomen als een zelfverzekerd pubertje en is helemaal doorgeslagen door zijn populariteit.
Natuurlijk mag iedere speler tegen Huub zijn, Huub bashen en Huub proberen te backstabben, waarom niet?
Iedereen is toch als speler gelijk en Huub is niet DGK himself. Hij denkt dit wel, en de streamers zijn er ook van overtuigd dat er zonder Huub niets aan is, maar dat maakt hem nog niet heilig en boven de wet staand.

Het is mij ook duidelijk geworden dat Huub op straffe van het een of ander absoluut geen alcohol meer mag.

Ik heb veel respect voor Lieke omdat zij imho als enige netjes is gebleven, niet geslagen, niet oeverloos gaan schelden en alleen maar heeft geprobeerd door min of meer ludieke acties anderen eruit te spelen.

En dat Huub Lieke kwalijk neemt dat zij niet enthousiast is over zijn cd en clip. Dat kan ik me ook voorstellen, de cd is bagger en duidelijk opgenomen tijdens een dronken bui van Huub en de clip... waarom moet zij het leuk vinden dat er allemaal beelden inzitten van het begin en huub zoenend met de hoeren en Amanda? er zijn toch wel leukere beelden te vinden van het begin en ook eventueel het begin met Lieke. Jaap mag wel meedoen en Lieke niet? zou ik ook niet enthousiast over reageren.

Lieke mag wat mij betreft winnen, en niet omdat ik zo'n enorme fan ben, maar omdat zij het imo het meest verdiend.
pi_54218091
Het is toch uiteindelijk allemaal weer goed gekomen tussen Huub en Lieke....ze hebben lang gesproken en achteraf is het denk ik heel goed dat het eindelijk uitgesproken is....tegen Lieke zijn altijd veel verdachtmakingen geweest en ze heeft vannacht laten zien wat dat met haar doet...dat wantrouwen...vooral dat Huub dat had,de voortdurende laster die Huub te horen krijgt trok ze niet....juist van hem dacht ze dat hij haar toch wel beter zou moeten kennen nadat wat er in dat huis allemaal al is voorgevallen....
Maar door het uit te spreken hebben anderen nu veel minder grip op Huub en heeft hij zijn vertrouwen uitgesproken naar haar.
Hij heeft met eigen ogen gezien dat het haar heel veel deed.
Huub sprak uit dat hij in wezen een heel onzeker persoon is en eigenlijk niet begrijpt dat een meisje als Lieke op hem valt...hij vindt haar mooi....en hij zei met alles wat je hebt meegemaakt hier,en hoe zwaar het is,is het bijna onbegrijpelijk voor hem dat ze dat allemaal volhoudt voor hem.
Lieke zei dat ze een persoon is die uitdagingen niet uit de weg gaat,dat ze een vechter is....juist als zaken voor haar moeilijk worden gemaakt.
Huub zei dat hij in een relatie een persoon nodig heeft die tegengas geeft en niet met hem meepraat,wat dat betreft heeft Lieke alles wat hij bij een partner wil zien zegt hij,ze is geen mak meelopend lammetje,de discussies vindt hij prettig.
Lieke heeft ook aangeven dat ze lijdt aan SAD (Seasonal affective disorder) en dat ze dat voor zich heeft gehouden omdat ze dacht dat het misschien negatief tegen haar gebruikt zou kunnen worden.
Het betekent dat als ze in de winter niet genoeg zonlicht via haar netvlies binnenkrijgt in een zware depressie kan vervallen,ze heeft het nu ongeveer vier jaar en heeft daar eigenlijk lichttherapie voor nodig,het is een biochemische ziekte,door het weinige licht wat er in de winter is worden er een aantal belangrijke stoffen niet aangemaakt wat dus kan leiden tot het ontstaan van een depressie.
Ze vindt dat heel naar en kan het moeilijk verdragen dat ze dat heeft.
Huub en Lieke denken dat de grote hoeveelheid licht van de lampen in het huis voor Lieke eigenlijk heel goed is want ze heeft het in dit huis nog niet gehad.

Conclusie:Huub heeft uitgesproken dat hij veel om Lieke geeft en dat ze met moeilijke dingen waarmee ze zit naar hem toe moet komen en niet zoals ze dat tot nu toe heeft gedaan...het voor zich houden,ze doet zich daardoor sterker voor dan ze is terwijl ze juist die arm nodig heeft,Huub wil haar die arm geven.
Wat Jaap betreft zei Huub nog dat het beter is dat Jaap soms in de waan moet worden gelaten dat het niet altijd goed gaat tussen Huub en Lieke zodat Jaap het gevoel heeft dat hij altijd steun zal hebben van zowel Huub en Lieke tot aan het eind van het spel.
Wat dat betreft ben ik er achter dat Huub het gisteren ook een beetje heeft opgezet om Jaap het gevoel te geven dat hij op Huub kan vertrouwen (dat Huub voor Jaap zou kiezen eerder dan voor Lieke richting eind van het spel).....voor Jaap goed dat hij dat idee heeft ook al is het niet zo....Jaap heeft dan minder de behoefte zich aan andere bewoners te bonden zegt Huub....Jaap kan zo altijd bij Huub en ook bij Lieke terecht voor backup .

Niet zo gek gedacht van Huub.
Eind goed al goed.
En nu met z'n drieeen die nitwits aanpakken graag...jullie zijn er klaar voor!

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 28-10-2007 11:33:44 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:26:28 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_54218171
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:17 schreef Verida het volgende:
@Taurus

Ik ben juist helemaal geen Huub fan. Ik ben eerder fan van Lieke. Ik vind ook dat Huub na vannacht eens bij zichzelf te raden moet gaan om te kijken of zijn achterdocht tov Lieke wel zo terecht was als je ziet wat hij zelf allemaal gezegd en gedaan heeft tov Lieke.
Lieke is er ook ingekomen om te winnen, wie niet (nadia en dennis heb ik het niet over)

Huub is erin gekomen als een zelfverzekerd pubertje en is helemaal doorgeslagen door zijn populariteit.
Natuurlijk mag iedere speler tegen Huub zijn, Huub bashen en Huub proberen te backstabben, waarom niet?
Iedereen is toch als speler gelijk en Huub is niet DGK himself. Hij denkt dit wel, en de streamers zijn er ook van overtuigd dat er zonder Huub niets aan is, maar dat maakt hem nog niet heilig en boven de wet staand.

Het is mij ook duidelijk geworden dat Huub op straffe van het een of ander absoluut geen alcohol meer mag.

Ik heb veel respect voor Lieke omdat zij imho als enige netjes is gebleven, niet geslagen, niet oeverloos gaan schelden en alleen maar heeft geprobeerd door min of meer ludieke acties anderen eruit te spelen.

En dat Huub Lieke kwalijk neemt dat zij niet enthousiast is over zijn cd en clip. Dat kan ik me ook voorstellen, de cd is bagger en duidelijk opgenomen tijdens een dronken bui van Huub en de clip... waarom moet zij het leuk vinden dat er allemaal beelden inzitten van het begin en huub zoenend met de hoeren en Amanda? er zijn toch wel leukere beelden te vinden van het begin en ook eventueel het begin met Lieke. Jaap mag wel meedoen en Lieke niet? zou ik ook niet enthousiast over reageren.

Lieke mag wat mij betreft winnen, en niet omdat ik zo'n enorme fan ben, maar omdat zij het imo het meest verdiend.
De toevoeging en Amanda is niet nodig, die had je al gedekt door het woord ervoor. Op de 2e zin na ben ik het aardig met je eens. Al vind ik Lieke ook niet altijd even netjes, maar in vergelijking met de anderen in de kooi doet ze het niet onaardig inderdaad. Wat betreft de cd: inderdaad bagger! Zowel de clip als het 'liedje' is zwaar shit.
pi_54218180
de vraag is dus eigelijk
heeft lieke zich de villa ingeneukt
of heeft huub lieke de villa ingeneukt ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54218187
@ riri
dank voor deze samenvatting, ik heb geen streams en uit de cossen is het soms moeilijk filteren door de Huubfans en de anti-lieke commentaren.
Is het niet zo dat die lamp waar Dennis van de week mee zat te spelen een lichtlamp is voor SAD ?

En ja, alsjeblieft alle ballen op Amanda en Brian alsjeblieft.
pi_54218261
@Marrije, bedoel je de tweede zin of de tweede alinea?

Tuurlijk is Lieke niet altijd netjes, ten eerste is het ook maar een mens en geen heilige en ten tweede moet je het soms denk ik vuil spelen om iets gedaan te krijgen bij het hokje of je medespelers.
pi_54218288
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:27 schreef Nomrc2 het volgende:
de vraag is dus eigelijk
heeft lieke zich de villa ingeneukt
of heeft huub lieke de villa ingeneukt ?
Maar nogmaals, wie deed ze er kwaad mee, ze was zelf op dat moment vrijgezel, dook de koffer in met een van de spelers,(min of meer gestuurd door achter) en had er zelf nog lol in ook, wat is daar nou zo erg aan?
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:47:32 #243
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54218424
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:27 schreef Verida het volgende:
....
Is het niet zo dat die lamp waar Dennis van de week mee zat te spelen een lichtlamp is voor SAD ?
Nee, beslist niet hetzelfde. Dennix had een gezichtsbruiner, een apparaat met UV-licht en bedoeld om bruin te worden. Een lichtbak tegen SAD heeft juist gewoon licht en geen UV-licht. De lichtsterkte van een SAD lichtbak is ook veel groter dan een gezichtsbruiner.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:47:35 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_54218425
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef Verida het volgende:
@Marrije, bedoel je de tweede zin of de tweede alinea?

Tuurlijk is Lieke niet altijd netjes, ten eerste is het ook maar een mens en geen heilige en ten tweede moet je het soms denk ik vuil spelen om iets gedaan te krijgen bij het hokje of je medespelers.
De 2e zin, over Lieke fan. Lieke kan ook echt tekeer gaan als een viswijf (laatst na de ontslagronde Dennis) maar ze is gelukkig niet zo dom als Amanda en niet zo naief als Nadia. Van de vrouwen vind ik haar veruit het leukst.
pi_54218512
Hoe laat komt het bezoek van Dennis vandaag?
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 11:01:15 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_54218576
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen
Bedoel je.....hoe laat moet ik mijn streams uitzetten?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 11:05:41 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_54218638
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:34 schreef Verida het volgende:

[..]

Maar nogmaals, wie deed ze er kwaad mee, ze was zelf op dat moment vrijgezel, dook de koffer in met een van de spelers,(min of meer gestuurd door achter) en had er zelf nog lol in ook, wat is daar nou zo erg aan?
Uiteindelijk neuken ze zich allemaal dat hok in maar het gaat mij om de houding van Lieke. Ze heeft alttijd gezegd nooit sex te hebben in dat het maar na een half uur op het personeelsfeest aanwezig te zijn duikt ze de koffer in met Huub (wel of niet gestuurd door de FEBO). Dat vind ik nogal hypocriet. Ze geeft ook altijd af op Amanda en N, volgens Lieke zijn het hoeren maar zelf is ze imo geen haar beter maar roomser dan de Paus, dat irriteert mij aan Lieke.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54218650
Wat ik dus al weer verwachtte, de houding van Huub word weer met de mantel der liefde bedekt. Huub is een slimme jongen, die zich van niets en van niemand iets aantrekt. Hij doet eerst, denkt daarna na, en komt tot de conclussie dat hij dit niet maken kan. Vervolgens lult hij er zich weer helmaal op een slinkse manier uit. Je kunt namelijk wel denken dat je THE KING OF DE WORELD bent omdat iedereen roept hoe geweldig en fantastische je bent. Maar die mensen moet je niet geloven. Je bent een gewoon mens dat vooral met beide voetjes op de grond moet blijven. Ik ben het met Verida helemaal eens, keurig en op waarheid berust omschreven. Gelukkig sta ik toch niet alleen in mijn afwijkende reacties in de COS van FOK.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:07:09 #249
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54218651
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goedemorgen
Bedoel je.....hoe laat moet ik mijn streams uitzetten?
Met een beetje geluk hoef je ze niet uit te zetten. Japio wil de act van het pimpen en gooien van het nageltafeltje tijdens het bezoek doen. Als het lukt kunnen genieten van Amanda !
Keep the Sunny Side Up
pi_54218658
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Goodmorning allen! Bezoek van minkukeltje komt volgens mij om 15.00
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')