ja natuurlijk!quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:55 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij voorziet weer een zinloze discussie morgen waarin hij Amanda mag verdedigen, dus probeert hij het alvast uit haar hoofd te praten.
Het ging erom dat Lieke, nogal naief is doordat zij als jong meisje allerlei dingen van jongens aannam.... ben het, in dat opzicht, volledig met hem eens.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
How pathetic
Eerst afkraken dat Lieke mensen kent die leuke dingen doen, en dan opscheppen hoeveel geld hij uitgeeft.
Hij is gewoon stinkend jaloers.
Ik vind Huub een controlfreak en een stalker
Ik denk iets ruigers achterquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:04 schreef lorence1 het volgende:
ik denk dat huub zijn wijntje aan het drinken is.....
Dat je dat kant, ik wens haar hele fijne ziektes toe.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda gaat investeren, ze heeft wat geleerd van de aandelen-cursus blijkbaar.
Ik blijf echt lachen om Amanda, elke dag weer, en daarom gun ik haar de
overwinning nog steeds, na Huub en Lieke weliswaar ....![]()
Ik vind d'r zo wel plezant om naar te kijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat je dat kant, ik wens haar hele fijne ziektes toe.
echt hé........ maar ze staan bij mij in negeermodus ... De verstandigste beslissing die ik vandaag gemaakt hebquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:10 schreef lorence1 het volgende:
echt niet normaal hoe naad praat
ik kan het mis hebben, maar ergens staat me bij dat een kenmerk van een stalker is om zoveel mogelijk zijn slachtoffer te isoleren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Het ging erom dat Lieke, nogal naief is doordat zij als jong meisje allerlei dingen van jongens aannam.... ben het, in dat opzicht, volledig met hem eens.
Vond hem idd behoorlijk opscheppen, dat hij veel geld uitgaf aan vrouwen e.d. (machogedrag..)
Huub is wel een controlfreak, maar geen stalker
Of tie ze al duidelijk genoeg zijn ri. de groep... of nog 2 maanden of 6 maanden moest wachten..quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:19 schreef Donnie29 het volgende:
Heel verhaal van Jaap haha..
Dit meen je niet. Hij probeerde juist uit te leggen dat het naief is om een reisje aan te nemen van een vriend van iemand en je te laten onderbrengen in een duur hotel en dan denkt dat het die mannen nergens om te doen is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben, maar ergens staat me bij dat een kenmerk van een stalker is om zoveel mogelijk zijn slachtoffer te isoleren.
De manier waarop Huub alle vrienden van Lieke afkraakt is erg opvallend.
hij vindt Suus (haar beste vriendin) harstikke leukquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben, maar ergens staat me bij dat een kenmerk van een stalker is om zoveel mogelijk zijn slachtoffer te isoleren.
daarnaast gingen de verhalen die Lieke vertelde niet over echte vrienden van haar, maar meer mensen die ze via via kende.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Suus is toch die politie agente die wegens haar werk niet in de Gouden Kooi komt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:23 schreef Desii het volgende:
[..]
hij vindt Suus (haar beste vriendin) harstikke leuk
Eric (haar beste vriend) vind hij een goeie gozer en andere vrienden kent tie niet persoonlijk
Nee, Suzanne (Suus) is Lieke haar beste vriendin, die politie-agente isquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Suus is toch die politie agente die wegens haar werk niet in de Gouden Kooi komt?
Waarvan Huub zei "dan steunt ze je niet, als ze dit niet voor je over heeft"?
klopt... Suus is volgens mij al 2x in dgk geweestquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Suzanne (Suus) is Lieke haar beste vriendin, die politie-agente is
volgens mij Mirjam ....
Mensen storen zich gewoon aan Lieke, én zijn Huub-fan. Ik kan me soms ook ergeren aan Lieke, aan haar toontje, aan de manier waarop ze praat etc., maar het is geen slecht mens, ik vind het een lief meisje. Ze hebben beiden 'n probleem (H&L), hebben beiden een behoorlijk ego die ze altijd willen laten blijken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:05 schreef Verida het volgende:
verhaal
af en toe lijkt t wel alsof er s nachts een ander persoon achte jou account zit:)quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Suus is toch die politie agente die wegens haar werk niet in de Gouden Kooi komt?
Waarvan Huub zei "dan steunt ze je niet, als ze dit niet voor je over heeft"?
De toevoeging en Amanda is niet nodig, die had je al gedekt door het woord ervoor. Op de 2e zin na ben ik het aardig met je eens. Al vind ik Lieke ook niet altijd even netjes, maar in vergelijking met de anderen in de kooi doet ze het niet onaardig inderdaad. Wat betreft de cd: inderdaad bagger! Zowel de clip als het 'liedje' is zwaar shit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:17 schreef Verida het volgende:
@Taurus
Ik ben juist helemaal geen Huub fan. Ik ben eerder fan van Lieke. Ik vind ook dat Huub na vannacht eens bij zichzelf te raden moet gaan om te kijken of zijn achterdocht tov Lieke wel zo terecht was als je ziet wat hij zelf allemaal gezegd en gedaan heeft tov Lieke.
Lieke is er ook ingekomen om te winnen, wie niet (nadia en dennis heb ik het niet over)
Huub is erin gekomen als een zelfverzekerd pubertje en is helemaal doorgeslagen door zijn populariteit.
Natuurlijk mag iedere speler tegen Huub zijn, Huub bashen en Huub proberen te backstabben, waarom niet?
Iedereen is toch als speler gelijk en Huub is niet DGK himself. Hij denkt dit wel, en de streamers zijn er ook van overtuigd dat er zonder Huub niets aan is, maar dat maakt hem nog niet heilig en boven de wet staand.
Het is mij ook duidelijk geworden dat Huub op straffe van het een of ander absoluut geen alcohol meer mag.
Ik heb veel respect voor Lieke omdat zij imho als enige netjes is gebleven, niet geslagen, niet oeverloos gaan schelden en alleen maar heeft geprobeerd door min of meer ludieke acties anderen eruit te spelen.
En dat Huub Lieke kwalijk neemt dat zij niet enthousiast is over zijn cd en clip. Dat kan ik me ook voorstellen, de cd is bagger en duidelijk opgenomen tijdens een dronken bui van Huub en de clip... waarom moet zij het leuk vinden dat er allemaal beelden inzitten van het begin en huub zoenend met de hoeren en Amanda? er zijn toch wel leukere beelden te vinden van het begin en ook eventueel het begin met Lieke. Jaap mag wel meedoen en Lieke niet? zou ik ook niet enthousiast over reageren.
Lieke mag wat mij betreft winnen, en niet omdat ik zo'n enorme fan ben, maar omdat zij het imo het meest verdiend.
Maar nogmaals, wie deed ze er kwaad mee, ze was zelf op dat moment vrijgezel, dook de koffer in met een van de spelers,(min of meer gestuurd door achter) en had er zelf nog lol in ook, wat is daar nou zo erg aan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:27 schreef Nomrc2 het volgende:
de vraag is dus eigelijk
heeft lieke zich de villa ingeneukt
of heeft huub lieke de villa ingeneukt ?
Nee, beslist niet hetzelfde. Dennix had een gezichtsbruiner, een apparaat met UV-licht en bedoeld om bruin te worden. Een lichtbak tegen SAD heeft juist gewoon licht en geen UV-licht. De lichtsterkte van een SAD lichtbak is ook veel groter dan een gezichtsbruiner.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:27 schreef Verida het volgende:
....
Is het niet zo dat die lamp waar Dennis van de week mee zat te spelen een lichtlamp is voor SAD ?
De 2e zin, over Lieke fan. Lieke kan ook echt tekeer gaan als een viswijf (laatst na de ontslagronde Dennis) maar ze is gelukkig niet zo dom als Amanda en niet zo naief als Nadia. Van de vrouwen vind ik haar veruit het leukst.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef Verida het volgende:
@Marrije, bedoel je de tweede zin of de tweede alinea?
Tuurlijk is Lieke niet altijd netjes, ten eerste is het ook maar een mens en geen heilige en ten tweede moet je het soms denk ik vuil spelen om iets gedaan te krijgen bij het hokje of je medespelers.
Goedemorgenquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Hoe laat komt het bezoek van Dennis vandaag?
Uiteindelijk neuken ze zich allemaal dat hok in maar het gaat mij om de houding van Lieke. Ze heeft alttijd gezegd nooit sex te hebben in dat het maar na een half uur op het personeelsfeest aanwezig te zijn duikt ze de koffer in met Huub (wel of niet gestuurd door de FEBO). Dat vind ik nogal hypocriet. Ze geeft ook altijd af op Amanda en N, volgens Lieke zijn het hoeren maar zelf is ze imo geen haar beter maar roomser dan de Paus, dat irriteert mij aan Lieke.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar nogmaals, wie deed ze er kwaad mee, ze was zelf op dat moment vrijgezel, dook de koffer in met een van de spelers,(min of meer gestuurd door achter) en had er zelf nog lol in ook, wat is daar nou zo erg aan?
Met een beetje geluk hoef je ze niet uit te zetten. Japio wil de act van het pimpen en gooien van het nageltafeltje tijdens het bezoek doen. Als het lukt kunnen genieten van Amanda !quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Bedoel je.....hoe laat moet ik mijn streams uitzetten?![]()
Goodmorning allen! Bezoek van minkukeltje komt volgens mij om 15.00quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Hoe laat komt het bezoek van Dennis vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |