abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 11:09:53 #251
135305 beequeen
Lost.
pi_54218687
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Met een beetje geluk hoef je ze niet uit te zetten. Japio wil de act van het pimpen en gooien van het nageltafeltje tijdens het bezoek doen. Als het lukt kunnen genieten van Amanda !
Mooi, maar Brian heeft haar al instructies gegeven, ik weet niet of ze echt losgaat, we wachten af.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54218691
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:07 schreef coldstar het volgende:
Wat ik dus al weer verwachtte, de houding van Huub word weer met de mantel der liefde bedekt. Huub is een slimme jongen, die zich van niets en van niemand iets aantrekt. Hij doet eerst, denkt daarna na, en komt tot de conclussie dat hij dit niet maken kan. Vervolgens lult hij er zich weer helmaal op een slinkse manier uit. Je kunt namelijk wel denken dat je THE KING OF DE WORELD bent omdat iedereen roept hoe geweldig en fantastische je bent. Maar die mensen moet je niet geloven. Je bent een gewoon mens dat vooral met beide voetjes op de grond moet blijven. Ik ben het met Verida helemaal eens, keurig en op waarheid berust omschreven. Gelukkig sta ik toch niet alleen in mijn afwijkende reacties in de COS van FOK.
Huub is zeker niet heilig maarrr stel je toch eens voor dat hij vandaag de achterdeur uitloopt. Neem van mij aan dat het programma als een kaartenhuis in elkaar stort. Hier is dit jonge haantje zich zeer goed van bewust en met jezelf onderschatten is nog nooit iemand verder gekomen. Dus go Huub!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 11:13:15 #253
135305 beequeen
Lost.
pi_54218749
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Huub is zeker niet heilig maarrr stel je toch eens voor dat hij vandaag de achterdeur uitloopt. Neem van mij aan dat het programma als een kaartenhuis in elkaar stort. Hier is dit jonge haantje zich zeer goed van bewust en met jezelf onderschatten is nog nooit iemand verder gekomen. Dus go Huub!
Hear, hear.
― Mark Twain
pi_54218768
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Uiteindelijk neuken ze zich allemaal dat hok in maar het gaat mij om de houding van Lieke. Ze heeft alttijd gezegd nooit sex te hebben in dat het maar na een half uur op het personeelsfeest aanwezig te zijn duikt ze de koffer in met Huub (wel of niet gestuurd door de FEBO). Dat vind ik nogal hypocriet. Ze geeft ook altijd af op Amanda en N, volgens Lieke zijn het hoeren maar zelf is ze imo geen haar beter maar roomser dan de Paus, dat irriteert mij aan Lieke.
Ze heeft wel volgehouden geen sex te hebben boven de dekens. Heeft ze toch ook niet gedaan tijdens dat personeelsfeestje. Ze houdt ook vol om niet naakt door dat huis te rennen, heeft alleen tijdens het modderworstelen haar topje uit gehad. Dus wat dat betreft houdt ze zich wel aan haar standpunten. En natuurlijk is het geen heilige, en zal ze best nare trekjes hebben die wij niet in beeld krijgen. Ik heb alleen respect voor haar omdat ze zich staande houdt en heeft gehouden tijdens de 6 tegen 2 en het slaan-gedoe bij de paardenbak en vooral dat zij zichzelf is gebleven na de gesprekken met onze psychologe. Knap, vooral dat laatste.
Als je zelf tig keer uitgescholden bent voor hoer, zeg je dat misschien ook wel terug, bovendien heeft Amanda aangegeven er geen lol aan te hebben, ben je dus nog meer een hoer, Nadia's gedrag wil ik het niet eens over hebben.
En je aan Lieke irriteren kan ik me goed voorstellen. Ik heb geen streams, dus hoor niet heel de tijd die stem.
pi_54218821
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:14 schreef Verida het volgende:

[..]

Ze heeft wel volgehouden geen sex te hebben boven de dekens. Heeft ze toch ook niet gedaan tijdens dat personeelsfeestje. Ze houdt ook vol om niet naakt door dat huis te rennen, heeft alleen tijdens het modderworstelen haar topje uit gehad. Dus wat dat betreft houdt ze zich wel aan haar standpunten. En natuurlijk is het geen heilige, en zal ze best nare trekjes hebben die wij niet in beeld krijgen. Ik heb alleen respect voor haar omdat ze zich staande houdt en heeft gehouden tijdens de 6 tegen 2 en het slaan-gedoe bij de paardenbak en vooral dat zij zichzelf is gebleven na de gesprekken met onze psychologe. Knap, vooral dat laatste.
Als je zelf tig keer uitgescholden bent voor hoer, zeg je dat misschien ook wel terug, bovendien heeft Amanda aangegeven er geen lol aan te hebben, ben je dus nog meer een hoer, Nadia's gedrag wil ik het niet eens over hebben.
En je aan Lieke irriteren kan ik me goed voorstellen. Ik heb geen streams, dus hoor niet heel de tijd die stem.
dat scheelt dan een hoop irritatie.......En als Lieke zo flink was geweest had ze die gouden kooi laten barsten. Wie haalt het in zijn hoofd om tussen zijn aanranders te gaan leven voor een borg van tienduizend euro's? Hautain en rigide dat vind ik haar en ik heb haar een tijd het voordeel van de twijfel gegeven maar ik erger me rot aan die attitude van haar.
pi_54218824
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Waarom zou dat programma in hemels naam in elkaar storten als Huub het verlaat. Hierover verschillen wij van mening. Volgens mij is er een heel groot verschil tussen jezelf onderschatten, of naast je schoenen lopen en denken dat niemand je wat maken kan.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:18:32 #257
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54218834
Dat slaan bij de paardenbak heeft niemand gezien, dus maar de vraag of dat echt gebeurd is
pi_54218836
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:14 schreef Verida het volgende:

En de toon waarop Lieke dingen zegt is juist voor mij bepalend hoe ze over komt. Het komt bijna altijd zakelijk over.
pi_54218860
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:17 schreef coldstar het volgende:

[..]

Waarom zou dat programma in hemels naam in elkaar storten als Huub het verlaat. Hierover verschillen wij van mening. Volgens mij is er een heel groot verschil tussen jezelf onderschatten, of naast je schoenen lopen en denken dat niemand je wat maken kan.
De amusementswaarde van Huub is volgens mij gewoon het grootste. LHJ zijn in mijn ogen normaal en de rest vind ik of trash of randdebiel. En ja hierin verschillen wij van mening maar dat mag!
pi_54218863
Ik kan Huub heel goed begrijpen in zijn twijfel naar Lieke toe.
Velen in zijn omgeving dachten zo over Lieke en dat heeft heus wel invloed, plus de verhalen van Lieke over de reisjes die dan werden betaald door een ander., de opmerkingen van buiten de kooi had Lieke Huub nooit zien staan, en dat ze viel op echte Mannen"enz.
Huub heeft vaak die twijfel aan de kant geschoven omdat zijn gevoel iets anders zei.
Maar nu is het uitgesproken, kon Lieke haar kant daarin ook vertellen en hoeft Huub daar niet meer in te twijfelen, Als hij het niet uit had gesproken zou het altijd tussen hen in zijn blijven hangen.

En dan kunnen we nu op naar het volgende probleem tussen die twee, wat ze zijn beide niet makkelijk in een relatie.
Goedemorgen :W
pi_54218959
Het verschillen van mening en de reacties van iedereen zijn voor mij juist de reden om hier mee te lezen
pi_54219065
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:20 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

De amusementswaarde van Huub is volgens mij gewoon het grootste. LHJ zijn in mijn ogen normaal en de rest vind ik of trash of randdebiel. En ja hierin verschillen wij van mening maar dat mag!

Zo vreselijke goede amusementswaarde vind ik Huub nou weer niet hebben. Als het erop aan komt spant hij ook heel graag Jaap voor zijn karretje.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 11:34:20 #263
135305 beequeen
Lost.
pi_54219102
Even iets luchtigs
Bron : http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/

Nominatie Gouden Tokkie award

Goed nieuws uit de Gouden Kooi. Brian en Amanda gaan misschien een hele belangrijke prijs winnen. Ze zijn genomineerd voor de Gouden Tokkie award. Hiep hiep hoera. Daarnaast is Amanda ook gevraagd voor een rolletje in een commercial voor de introductie van een kwaliteits condoom uit Zweden: de Piletutuh. Dus je begrijpt wel dat de jonge miljonairs flink in hun nopjes waren vandaag.

― Mark Twain
pi_54219112
@ericahysterica. Weglopen van die aanranders is wel de easy way out. Waarom zou je je gewonnen geven tegenover dat stelletje. Door weg te gaan geef je aan dat zij met hun gedrag jou eronder hebben gekregen. Zou ik ook niet gedaan hebben. 10.000 euro of geen 10.000 euro. Het geld van de inleg speelt volgens mij allang niet meer bij deze groep.
pi_54219215
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef Verida het volgende:
@ericahysterica. Weglopen van die aanranders is wel de easy way out. Waarom zou je je gewonnen geven tegenover dat stelletje. Door weg te gaan geef je aan dat zij met hun gedrag jou eronder hebben gekregen. Zou ik ook niet gedaan hebben. 10.000 euro of geen 10.000 euro. Het geld van de inleg speelt volgens mij allang niet meer bij deze groep.
Ik zou tussen dat schorem niet blijven zitten hoor....... no way.....En weet je wat nog het ergste is, de aanranders missen zelfreflectie en wel in zo n erge mate dat zij zich absoluut niet schamen.
pi_54219220
zo brian heeft even geplast
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54219231
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Even iets luchtigs
Bron : http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/

Nominatie Gouden Tokkie award

[ afbeelding ]

Goed nieuws uit de Gouden Kooi. Brian en Amanda gaan misschien een hele belangrijke prijs winnen. Ze zijn genomineerd voor de Gouden Tokkie award. Hiep hiep hoera. Daarnaast is Amanda ook gevraagd voor een rolletje in een commercial voor de introductie van een kwaliteits condoom uit Zweden: de Piletutuh. Dus je begrijpt wel dat de jonge miljonairs flink in hun nopjes waren vandaag.

zondag 28 oktober 2007 @ 11:41:03 #268
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_54219241
Verida ben t helemaal met je eens
pi_54219281
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:20 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ik vind de amusementswaarde van Huub helemaal niet de grootste. Dit wordt juist door vooral een aantal internet kijkers, ons aangepraat. Vele die graag meelopen.
pi_54219304
ik zie nu brian op die foto...

moet je kijken hoe die ook veranderd is.
het knulletje dat hij was toen hij nog achter nena aan zat... nu denkt ie dat ie de man of the house is.

in dat opzicht denk ik dus: ze (ok huub dus) mogen van mij best naast hun schoenen gaan lopen,
want het is nogal geen prestatie... een jaar lang tussen die gekken daar.

lees dat huub en lieke een heftig gesprek hebben gehad vannacht.
ik ben zelf afgehaakt na de zoveelste streamlock, dus ik heb alleen gezien dat jaap erg zat te stoken tussen die 2.
maar dat is inmiddels ook bekend bij ze?

goed dat ze het hebben uitgesproken.
dat huub zo hard voor lieke is, zegt mij maar 1 ding:
lieke is erg stug in het uiten van haar gevoelens. ze blijft altijd erg 'volgens de norm', zal nooit eens schelden ofzo.
huub prikt erdoorheen en ookal is dat rot op dat moment: ze komen wel verder in een gesprek dan ze ooit geweest zijn.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:45:53 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_54219326
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:43 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik vind de amusementswaarde van Huub helemaal niet de grootste. Dit wordt juist door vooral een aantal internet kijkers, ons aangepraat. Vele die graag meelopen.
Huub (en misschien ook Lieke) is de enige die actief speelt, de rest is puur reactief. Vandaag dat er niets zou gebeuren als Huub weg zou vallen aangezien er dan geen actie zou zijn dus ook geen reactie.
pi_54219337
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:39 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ik zou tussen dat schorem niet blijven zitten hoor....... no way.....En weet je wat nog het ergste is, de aanranders missen zelfreflectie en wel in zo n erge mate dat zij zich absoluut niet schamen.
Ik hoop voor Lieke dat zij inmiddels wel doorgekregen heeft hoe de buitenwereld over dat incident denkt.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 11:46:41 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_54219345
Ligt Brian nu te loeren naar wat N doet?
― Mark Twain
pi_54219378
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:41 schreef BuffyJan het volgende:
Verida ben t helemaal met je eens

Ik ook
pi_54219391
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
Ligt Brian nu te loeren naar wat N doet?
Ja, die vertrouwd Nadia voor geen meter...
En elke keer als ze bij Luc uit bed gaat gaat ze naar Nix toe. Dus Brian lijkt wel ff geinteresseerd waarom ze dat steeds doet. Dus die kijkt via de spiegelruiten achter het bed van Luc ff wat ze in de hoek doet bij Nix. Is vanochtend al een paar keer gebeurd dat ze naar Nix gaat en hem wakker maakt, iets zegt en vervolgens weer bij Luc in bed kruipt.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:52:18 #276
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54219449
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:18 schreef Clank het volgende:

[..]

En de toon waarop Lieke dingen zegt is juist voor mij bepalend hoe ze over komt. Het komt bijna altijd zakelijk over.
Bij mij komt dat toontje en de manier waarop Lieke dingen soms zegt, als hautain, arrogant en superieur over. Ze zegt of vraagt ook vaak dingen commanderend.
Verder vind ik dat Lieke last heeft van hebzucht, Jaap noemt dat gulzigheid.
Ze probeert altijd een voordeel voor zichzelf te bewerkstelligen in dingetjes voorzichzelf, in stemmingen en met uitjes. Op zich niet zoveel mis mee, maar dat belet haar ook vaak een duidelijk standpunt in te nemen of keuzes te maken voor iets of iemand.
Ze is altijd bang, dat haar een volgende keer niets gegunt wordt of dat haar bezoek verstiert wordt.

Als je het spel goed wil spelen, moet je, mijns inziens, daar schijt aan hebben en vertrouwen op je eigen kracht.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54219465
kunnen ze niet beter met zijn drieën in een bed gaan liggen...
pi_54219479
zat naad weer op de bedrand van Nix
pi_54219515
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Huub (en misschien ook Lieke) is de enige die actief speelt, de rest is puur reactief. Vandaag dat er niets zou gebeuren als Huub weg zou vallen aangezien er dan geen actie zou zijn dus ook geen reactie.

Je moet er nartuuurlijk ook maar voor in de wieg gelegen zijn, om mee te doen aan zulke acties. Ik vind dat getreiter en gevloek naar elkaar, nog steeds niks. Ik zou wel eens willen weten wat er nou leuk aan is om iemand zo te treiteren, zodat hij helemaal door het lint gaat. Als zulke dingen in de buiten wereld gebeuren, hebben we er weer twee slachtoffers bij. Een die de daad vericht heeft en de ander die zich gepest voelde. In DGK wakkeren we dit aan.
pi_54219521
ik denk dat lieke inderdaad wel ervaring heeft met gepest worden.
ze heeft een masker, laat zichzelf andersd zien dan dat ze is.
daarom ook zo'n betweterige toon (die eigenlijk niets anders zegt dan: hoor mij!)

ze zal hier veel geleerd hebben in de kooi over zichzelf denk ik
pi_54219574
Nadia wisselt de batterijen en zegt ondertussen iets tegen Luc.. ze vindt iets 'stom'.
pi_54219602
De gulzigheid of hebzucht van Lieke vind ik wel meevallen, lijkt meer op iets dat Jaap verzonnen heeft om te stoken. Lieke heeft eigenlijk als enige die cursus voor de internetshow opgeeist. Huub wilde zich daarmee bemoeien, zoals hij zich overal mee wil bemoeien en dat vind Lieke niet leuk. Jaap heeft dit opgepikt en maakt er een issue van, omdat hij doorheeft dat Huub daar ontvankelijk voor is.
De hebberigheid van Lieke openbaart zich in ieder geval niet tov kleding, luchtjes, kappersdingen oid zoals bij Amanda en Nadia.
Jaap is dus eigenlijk erg slim bezig.
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:59:12 #283
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54219603
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ja, die vertrouwd Nadia voor geen meter...
En elke keer als ze bij Luc uit bed gaat gaat ze naar Nix toe. Dus Brian lijkt wel ff geinteresseerd waarom ze dat steeds doet. Dus die kijkt via de spiegelruiten achter het bed van Luc ff wat ze in de hoek doet bij Nix. Is vanochtend al een paar keer gebeurd dat ze naar Nix gaat en hem wakker maakt, iets zegt en vervolgens weer bij Luc in bed kruipt.
Hebben Luc, Brian en Amanda, Naad al geconfronteerd met haar leugen?

Ze heeft tegen B en A gezegd, dat Luc niets met haar mocht doen en andersom, omdat zijn management het niet wilde en Luc op die manier veel tienermeisjesfans zou verliezen.
Luc heeft dat absoluut niet gezegd en A zou het gaan vragen. Ben zo benieuwd hoe ze zic daar uit gaat redden (jank, jank)

Onbegrijpelijk ook, dat de huispsychologe Naad een pleaser vindt, wat mij betreft is ze een teaser, een player en een leugenaar, maar ja, ze vindt zichzelf erg mooi en een goed mens.
pi_54219634
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef Dark het volgende:

[..]

Hebben Luc, Brian en Amanda, Naad al geconfronteerd met haar leugen?

Ze heeft tegen B en A gezegd, dat Luc niets met haar mocht doen en andersom, omdat zijn management het niet wilde en Luc op die manier veel tienermeisjesfans zou verliezen.
Luc heeft dat absoluut niet gezegd en A zou het gaan vragen. Ben zo benieuwd hoe ze zic daar uit gaat redden (jank, jank)

Onbegrijpelijk ook, dat de huispsychologe Naad een pleaser vindt, wat mij betreft is ze een teaser, een player en een leugenaar, maar ja, ze vindt zichzelf erg mooi en een goed mens.
en ik een smerige rioolrat
pi_54219644
Nadia zit weer op de rand van het bed van Dennis en fluistert er rustig op los.
pi_54219693
Er kwam iets op de plasma...nadia gaat vervolgens de slaapkamer uit. Denk dat ze een telefoontje krijgt boven in de keuken ofzo. Krijgt ze dan eindelijk is goed hard op d'r flikker voor dat fluisteren en gedoe zonder zender steeds.
pi_54219718
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:03 schreef T-lex het volgende:
Er kwam iets op de plasma...nadia gaat vervolgens de slaapkamer uit. Denk dat ze een telefoontje krijgt boven in de keuken ofzo. Krijgt ze dan eindelijk is goed hard op d'r flikker voor dat fluisteren en gedoe zonder zender steeds.
Neuh.. ze gaf net aan dat haar zender stuk was en ik denk dat ze die nu naar achter moet brengen.
pi_54219725
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:52 schreef Dark het volgende:

[..]

Bij mij komt dat toontje en de manier waarop Lieke dingen soms zegt, als hautain, arrogant en superieur over. Ze zegt of vraagt ook vaak dingen commanderend.
Verder vind ik dat Lieke last heeft van hebzucht, Jaap noemt dat gulzigheid.
Ze probeert altijd een voordeel voor zichzelf te bewerkstelligen in dingetjes voorzichzelf, in stemmingen en met uitjes. Op zich niet zoveel mis mee, maar dat belet haar ook vaak een duidelijk standpunt in te nemen of keuzes te maken voor iets of iemand.
Ze is altijd bang, dat haar een volgende keer niets gegunt wordt of dat haar bezoek verstiert wordt.

Als je het spel goed wil spelen, moet je, mijns inziens, daar schijt aan hebben en vertrouwen op je eigen kracht.

Ik denk dat je gelijk hebt, maar tegelijkertijd is het ook erg moelijk denk ik. De hebzucht naar dingetjes komen denk ik bij iedereen voor. Ik heb nog maar weinig meegemaakt dat iemand het uitje weigerde. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen als je daar 24 uur op elkaars lip zit. Ook met het niets gunnen de volgende keer, kan ik wel inkomen. Huub is wat makkelijker in die dingen, die laat alles vallen voor een miljoen, zelfs zijn moeder
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:07:53 #289
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54219769
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:05 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt, maar tegelijkertijd is het ook erg moelijk denk ik. De hebzucht naar dingetjes komen denk ik bij iedereen voor. Ik heb nog maar weinig meegemaakt dat iemand het uitje weigerde. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen als je daar 24 uur op elkaars lip zit. Ook met het niets gunnen de volgende keer, kan ik wel inkomen. Huub is wat makkelijker in die dingen, die laat alles vallen voor een miljoen, zelfs zijn moeder
That's the spirit
pi_54219815
Nu een mededeling op de plasma dat ze harder moeten praten.
pi_54219831
Brian en Amanda zijn de tentstokken aan het zoeken geloof ik.
pi_54219872
Nadia: Jaap is nu al weer vlees aan het eten.. gyros enzo.
Dennis: Walgelijk toch...
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:13:32 #293
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54219876
Verdorie ik ben vanmorgen met de Panorama in bed betrapt door Erica en moet nu voor haar door het stof kruipen. Ik ga denk ik maar even een bosje rozen voor haar kopen bij het plaatselijke tankstation en heb toevallig ook nog een paar oorbellen liggen die ze liever niet zelf gekocht had. Om het weer goed te maken zal ik maar eens flink gaan knallen 100%. De vraag is alleen knal ik vandaag, morgen of over een week. Nu eerst maar even mijn schoonmoeder bellen om mijn excuses aan te bieden, lelelelelele.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:14:52 #294
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54219899
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef Verida het volgende:
De gulzigheid of hebzucht van Lieke vind ik wel meevallen, lijkt meer op iets dat Jaap verzonnen heeft om te stoken. Lieke heeft eigenlijk als enige die cursus voor de internetshow opgeeist. Huub wilde zich daarmee bemoeien, zoals hij zich overal mee wil bemoeien en dat vind Lieke niet leuk. Jaap heeft dit opgepikt en maakt er een issue van, omdat hij doorheeft dat Huub daar ontvankelijk voor is.
De hebberigheid van Lieke openbaart zich in ieder geval niet tov kleding, luchtjes, kappersdingen oid zoals bij Amanda en Nadia.
In feite heeft Lieke die cursus niet opgeeist naar aanleiding van de internetshow. Deze cursus is een onderdeel van de media-cursus, die ze al vanaf de eerste dag in de villa heeft aangevraagd. Die grote cursus zit nog steeds in de pijplijn. Overigens moeten we de 'cursus video-montage' ook niet groter maken dan het is - Ze heeft 2 uurtjes uitleg gehad van iemand die als inval-kracht bij de regie werkt. De rest, het oefenen, doet ze verder zonder hulp.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 12:17:17 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_54219946
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef DrsH het volgende:
Verdorie ik ben vanmorgen met de Panorama in bed betrapt door Erica en moet nu voor haar door het stof kruipen. Ik ga denk ik maar even een bosje rozen voor haar kopen bij het plaatselijke tankstation en heb toevallig ook nog een paar oorbellen liggen die ze liever niet zelf gekocht had. Om het weer goed te maken zal ik maar eens flink gaan knallen 100%. De vraag is alleen knal ik vandaag, morgen of over een week. Nu eerst maar even mijn schoonmoeder bellen om mijn excuses aan te bieden, lelelelelele.
― Mark Twain
pi_54219953
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:59 schreef Verida het volgende:
Ik las een tijdje terug hier op FOK, dat Lieke tegenwoordig ook geen genoegen meer neemt met oogpotloden, cremetjes en andere cosmetica van de Hema.
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:18:28 #297
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54219968
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54219995
En wéér een melding op de plasma over de zenders!
  zondag 28 oktober 2007 @ 12:19:47 #299
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_54219997
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:13 schreef DrsH het volgende:
JIj betrapt met de Panorama ? Toch niet het nummer waar Nadia in staat ? Als dat zo is, zou ik snel deskundige hulp inschakelen. Laat je in een vroeg stadium behandelen anders loopt het nog slecht met je af.
Keep the Sunny Side Up
pi_54220000
Als ik in het hokje had gezeten had ik nu zo keihard omgeroepen dat ze moeten STOPPEN MET FLUISTEREN !! en gooi er gelijk een boete van 1000 euries achteraan. Gelijk iedereen wakker die dan ook nog eens pissed zijn.
Reality is nothing but a collective hunch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')