Dat zal denk ik niet veel zijn, anders heeft die 10.000 euro borg ook niet veel zin.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:53 schreef ToughLove het volgende:
SL
Hoeveel geld verdienen ze eigenlijk, is daar iets over bekend?
verschilt per persoonquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:53 schreef ToughLove het volgende:
SL
nee, Japie moest gaan slapen van de redactie (zegt tie zelf) dus dat wordt een andere avondquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL ???? waarvoor in godsnaam ....
Ik denk dat dat pimpen van Amanda haar nagel-tafeltje niets meer
gaat worden vanavond, jammer.
Jaap had er pas geleden naar gevraagd, en het schijnt dat iedereen ongeveerquote:
Vind het mooi om te zien hoe mensen leren om te gaan met hun 'zwakke' en moeilijke kanten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:47 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het, weer eens, volledig met je eens
dit is de echte lieke, niet die plasticen Lieke
quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Lieke moet gewoon aan de Prozac naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het wel mee eens, dat is iets wat Huub steeds doet, en het dan weer goedmaken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sommige mensen, en ik vind Huubje er daar één van, geilen daarop. Net zolang verbaal beuken op je relatie totdat ze klein wordt, huilt en geen weerstand meer biedt. Dan kun je haar als een klein meisje op je schoot nemen en voel je je goed....![]()
Oh ja, sommigen noemen dat eerlijk en zo.......
een tweeling die in de baarmoeder in symbiose leeft.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:02 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Huub: luister, we zijn geen symbiotische tweeling![]()
Maar net als bij de Amerikaanse president: wie is er gek? Hij? Of de mensen die voor hem kiezen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:01 schreef neehe het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, dat is iets wat Huub steeds doet, en het dan weer goedmaken.![]()
ik dacht 1000 euro per dag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:53 schreef ToughLove het volgende:
SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |