Zal welquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:30 schreef BVO het volgende:
Sandy is ook geil trouwens.
quote:
Ach, veel daarvan zullen het niet eens ontkennen en anderen hebben vast hun redenenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef BVO het volgende:
Wie ik aandacxhtsgeil vind?
Dizer, MissBliss (hoewel nu minder), babette enigszins, Erik steeds meer. Ah, en Giechel Hoer wordt ook een suffe vervelende kwal, terijl hijk vroeger zo leuk was.
Man ik ben aandachtsgeil. Daar ga ik ook voorquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:44 schreef BVO het volgende:
Anyway, Dizer is weld e koning van het aandachtsgeile posten hoor. Het lijkt me best een goeie gozer irl, maar op FOK! vind ik hem steeds meer een suffe aandachtszoeker.
Vind jij jezelf aandachtsgeil?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef BVO het volgende:
Dizer, MissBliss (hoewel nu minder), babette enigszins, Erik steeds meer. Ah, en Giechel Hoer wordt ook een suffe vervelende kwal, terijl hijk vroeger zo leuk was.
Ik wel.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind jij jezelf aandachtsgeil?
Ja. Iedereen is als een blok voor mijn charmes gevallen op de meet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Och jezus, gaat iedereen nu ineens rena-fan worden![]()
![]()
XM!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
JA!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Daar is tipsy Bobje weer hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef BVO het volgende:
Er zit zoveel meer in jou....denk ik...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:17 schreef Re het volgende:
ah
Ik vind het niet alleen, ik bén hetquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind jij jezelf aandachtsgeil?
Ik heb haar niet eens gemeet en vind haar ook best sympathiekquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Was inderdaad een van de redenen. Toch even die huisvrouw in me eruit laten komenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vandaar dat je Truus hebt aangemaakt?
Nou ja, eerder de Georgina Verbaan in jequote:Op zondag 28 oktober 2007 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Was inderdaad een van de redenen. Toch even die huisvrouw in me eruit laten komen.
Dat zou je wel wat aandacht opleveren ja. Misschien een leuk PETA filmpje voor Georgina.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:30 schreef BVO het volgende:
Liever ik in Georgina.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb haar niet eens gemeet en vind haar ook best sympathiek
De vrouwelijke GiechelWas ze lekker hysterisch tijdens de meet, Z?
Daar kreeg ze de kans niet voor. De mannen verdrongen zich om haar aandacht te krijgen!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De Rena uit mijn hoofd zou omringd door mannen hysterisch springen en in haar handen klappen terwijl ze "ri-ri-ri" roeptquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kreeg ze de kans niet voor. De mannen verdrongen zich om haar aandacht te krijgen!![]()
Dat beeld klopt wel ongeveerquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De Rena uit mijn hoofd zou omringd door mannen hysterisch springen en in haar handen klappen terwijl ze "ri-ri-ri" roept
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het was je accentquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ja. Iedereen is als een blok voor mijn charmes gevallen op de meet.![]()
lekker dingquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nog één keer die kut PI en ik reageer nooit meer op je
Accent? Ik heb geen accent gekquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ze was verrassend stabiel en zelfreflectief
![]()
Ik heb in het begin een tijdje naar haar gestaard en toen moest ze giechelenEn ze ging er de volgende dag tenminste niet over klagen
![]()
![]()
Niks nieuws hoor. Ik wist al langer dat rena gewoon tof is!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên... ShowChat is fan van rena. What's next? De koningin op waterski's?
Duhquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb in het begin een tijdje naar haar gestaard en toen moest ze giechelenEn ze ging er de volgende dag tenminste niet over klagen
![]()
![]()
O?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
DuhZij heeft geen problemen met een pik in een van haar openingen
Intelligent, zakelijk, doch sexy is een kleine stap verwijderd van jaloerse, frigide heksquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên... ShowChat is fan van rena. What's next? De koningin op waterski's?
Jawel, het eerste wat je zei was gelijk met zo'n lieve zachte g.quote:
Zou tof zijn als XM nu deze quote in haar sig zetquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Intelligent, zakelijk, doch sexy is een kleine stap verwijderd van jaloerse, frigide heks
Als je jezelf kon pijpen zou je het doen ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
DuhZij heeft geen problemen met een pik in een van haar openingen
Sinds wanneer is hallo met een g?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, het eerste wat je zei was gelijk met zo'n lieve zachte g.
Mijn collega noemt me al "kleine feeks" dus ochquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Intelligent, zakelijk, doch sexy is een kleine stap verwijderd van jaloerse, frigide heks
Nou, het was een compliment hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hallo met een g?Ik heb geen zachte g
![]()
Okequote:Op zondag 28 oktober 2007 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, het was een compliment hoor
Je praat iig anders dan ik gewend ben. En het eerste wat je zei was: "Ja, ik ben toch maar gekomen" ofzo.
Jaquote:
Ik noem steevast elke vrouw in een mantelpakje een feeks.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn collega noemt me al "kleine feeks" dus och
Ik zit nog steeds niet in jullie cirkel van vertrouwen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef Re het volgende:
[..]
dan zul je toch even moeten wachten hoor
Ach ja, het is al laat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
Sven !!!!!!!!!!!!!!!
Je had het kunnen weten he
Wat is dat voor werkschuwe-hippietekst?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik noem steevast elke vrouw in een mantelpakje een feeks.
Het aanbod om werk te maken van de Nike fabrieken in Indonesie staat nog steeds 14.gifquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat voor werkschuwe-hippietekst?![]()
Ach Sven.quote:
WTFquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
Sven !!!!!!!!!!!!!!!
Je had het kunnen weten he
Ik kan het ook niet meer volgenquote:
Jij bent ook al echt zo'n typetje hequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:11 schreef BVO het volgende:
Dries Roelvink maar 1 keer seks per maand.
Wat voor typetje?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij bent ook al echt zo'n typetje he
Ik zag gisteren al die bizarre eerste schreeuwreactie. Ben benieuwd wat ze verder allemaal heeft gezegd...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:08 schreef BVO het volgende:
Haaibaaikes hoogtepunt tot nu toe.
Dries Roelvink neukt maar één keer per maand.
Me hele inbox wel weer vol.
Ze leest nog steeds mee hier dusquote:
Ja, hoe in en in treurig ben je danquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze leest nog steeds mee hier dus!
Ze is gewoon een vieze, bejaarde stalkerquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat ze jouw kloon is, knurftquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ze is overduidelijk jaloers dat ze zelf geen fans heeft!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Zoek anders het volgende op:quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:58 schreef DaMart het volgende:
Moeten we dan tot 10 tellen en gaan zoeken?
quote:
Dat is niet geheel onmogelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:07 schreef DaMart het volgende:
Heeft Duvel hem niet stiekem verstopt?
Pingpongbat hem!quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeer eerst even de schudstoel-methode
Alleen spijtig dat ik het bijbehorende "GHROAOAHHRORORHAOAOAOR" geluid even niet kan makenquote:
Dat haalt de efficiëntie wel weg jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen spijtig dat ik het bijbehorende "GHROAOAHHRORORHAOAOAOR" geluid even niet kan maken
Dat domein is nog vrij!quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat haalt de efficiëntie wel weg ja![]()
Misschien is het geluid te downloaden? Op www.schudstoel.com?![]()
Te duisterquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.vergane-glorie.nl/
Wat een ontzettend gave site!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |