Dat is niet geheel onmogelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:07 schreef DaMart het volgende:
Heeft Duvel hem niet stiekem verstopt?
Pingpongbat hem!quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeer eerst even de schudstoel-methode
Alleen spijtig dat ik het bijbehorende "GHROAOAHHRORORHAOAOAOR" geluid even niet kan makenquote:
Dat haalt de efficiëntie wel weg jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alleen spijtig dat ik het bijbehorende "GHROAOAHHRORORHAOAOAOR" geluid even niet kan maken
Dat domein is nog vrij!quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat haalt de efficiëntie wel weg ja![]()
Misschien is het geluid te downloaden? Op www.schudstoel.com?![]()
Te duisterquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.vergane-glorie.nl/
Wat een ontzettend gave site!
En dan maak je een film, leave britney alone?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:20 schreef Dizer het volgende:
OMG nieuwe cd van Britney is![]()
! FTW ze is goed zeg!!!
.
Iets van Stephen King?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
M'n vader is morgen jarig, iemand die nog een tof spannend boek weet dat ik 'm kan geven?
Hij leest nu net een Stephen King-Omnibusquote:
Ooohquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij leest nu net een Stephen King-Omnibus!
Ja.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
M'n vader is morgen jarig, iemand die nog een tof spannend boek weet dat ik 'm kan geven?
Of Frederick Forsythquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
De nachttrein naar Lissabon.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
Tirza, prachtig boek over vaderliefde. En erg spannend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:49 schreef Svensational het volgende:
Uhuhquote:
Als jullie naar Slotervaart durven komen, kunnen jullie met mij lunchenquote:
Oehquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jullie naar Slotervaart durven komen, kunnen jullie met mij lunchen![]()
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
En bovendien is er in de buurt weinig plek om tof te lunchen.![]()
![]()
Eer we ergens lekker zitten zou ik alweer terug moetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had al helemaal zin in een trio-lunch.
Nodig ons dan niet uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eer we ergens lekker zitten zou ik alweer terug moeten![]()
Het was niet serieusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |