SLOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LAFAARD ALS JIJ OVER MIJ LULT IN HET TOPIC VAN HENK WESTBROEK STALK IK JOUW HIER..quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SLOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LAFAARD ALS JIJ OVER MIJ LULT IN HET TOPIC VAN HENK WESTBROEK STALK IK JOUW HIER..
M'n reeks, wat doe je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SLOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LAFAARD ALS JIJ OVER MIJ LULT IN HET TOPIC VAN HENK WESTBROEK STALK IK JOUW HIER..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
Mijn godquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was dat in Enschede? Stond toen een podium voor de FRS en een vriend zei voor de grap: "Wie komt hier zo dan? Dries Roelvink ofzo?" gezien het feit dat er ongeveer 10 mensen stonden iddquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:18 schreef Kanjer het volgende:
Hij had het van mij gerust afgelopen donderdag mogen doen.
Toen stond ie bij mij voor de deur zijn nieuwe single te promoten bij de FRS.![]()
Wel enorm druk zeg, ik denk toch gauw, nou niet overdrijven, zeker een man of 10 stonden te kijken.![]()
stond ie dan in zijn overhemmetje kou te lijden en geen hond die het interesseerde.
*zucht*quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moeten je reacties weg?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
Kut, nu staat dit topic in m'n MyAT.
Jij mag Herman uit Tiel zeggen toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Tong je bericht in idols is doorgestuurd![]()
Linkjequote:Op maandag 29 oktober 2007 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Tong je bericht in idols is doorgestuurd![]()
Bommelquote:
Ik weet het, maar Truus blijft bij Tiel in haar PM's naar mijquote:
Jij krijgt ook al PM's van haar ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het, maar Truus blijft bij Tiel in haar PM's naar mij.
Joh, ik heb onlangs m'n inbox moeten legen, Truus blijft maar sturenquote:
Als reactie op:quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Truus, maak je niet zo druk joh, er is niks aan de hand .
Op 29 October 2007 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo BVO Kan Tong ook lezen wat jij schrijft.
Nogmaals, lieve Truus, maak je niet zo drukquote:Heeft die rena jou naar deze topic gestuurd over Dries Roelvink.
Dus jij geloof die Herman (aka Tong 80)wat hij zei !!
Wat ik zei, jij bent ook erg gemeen.
Makkelijk hé, zwakkere zitten pesten en zeker die Herman uit Tiel.Jij was tegen Bugiaan die een filmpje hebt laten maken door Sunchaser ook gemeen ...Omdat hij niet werkt ik heb het wel gelezen in feedback.Laf zeg !! bewijs maar wat die gozer mankeert.
Waar is de decryptie van deze tekst?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Als reactie op:
[..]
Nogmaals, lieve Truus, maak je niet zo druk.
Nee, in Zoetermeer.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was dat in Enschede? Stond toen een podium voor de FRS en een vriend zei voor de grap: "Wie komt hier zo dan? Dries Roelvink ofzo?" gezien het feit dat er ongeveer 10 mensen stonden idd.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, in Zoetermeer.
En niks geen podium, stond gewoon op de promenade voor de FRS, tussen de mensen ,met een draadloze microfoon.
quote:Ahoy-concert van Dries Roelvink uitgesteld
Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2007 09:18
Update: dinsdag 13 november 2007 09:20
Het eerste concert van volkszanger Dries Roelvink op 28 januari in Ahoy in Rotterdam is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Twee grote sponsoren hebben zich de afgelopen dagen teruggetrokken. "Het eerste bedrijf is in financiële problemen gekomen en het tweede bedrijf heeft de bestelde kaarten geannuleerd", verklaart het management van Roelvink.
De twee bedrijven samen namen drieduizend kaarten af voor het concert. Via de normale verkooppunten werden tot op heden vierduizend kaarten verkocht. Er waren uiteindelijk in totaal nog duizend kaarten beschikbaar totdat de twee sponsoren zich terugtrokken.
De 48-jarige zanger zelf had liever gezien dat het concert wel had plaatsgevonden op de geplande datum in januari. "Mijn voorkeur zou zijn om het concert wel door te laten gaan en de komende vier weken actief te verkopen", vertelt Dries. "Maar de mensen achter mij nemen liever, in verband met de feestdagen, het zekere voor het onzekere en dat betekent verschuiven naar een andere datum zodat Ahoy zeker is uitverkocht."
De rasechte Amsterdammer is teleurgesteld, maar blijft positief. "2007 was een super jaar met twee toptien-hits. 2008 had 2007 moeten overtreffen, maar begint met een enorme domper", zegt de zanger. "Gelukkig gaat mijn film 'I love Dries' in februari in première en gaan wij ervoor zorgen dat dit onvergetelijk wordt."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |