abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54089692
Wat is daar de reden toe? Zijn de ouders te lief, en willen ze hun kinderen niet zeggen dat ze gewoon niet goed genoeg zijn? Als ouder of vriend neem je zo'n persoon toch tegen zichzelf in bescherming?

Wellicht zullen er enkele sadistische personen zijn die stiekem het leedvermaak en de sociale zelfmoord die zo'n beroerde auditie tot gevolg heeft de beste leerweg zullen vinden.

Echter vind ik het heerlijke televisie hoor! Maar ik snap niet dat zulke mensen hun zelfkennis totaal ontgaat.
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_54089996
Haha dat is nou precies wat iik me elke keer afvraag.
En ook steeds al die mensen die zeiden dat 'mensen uit de muziek business' ook hadden gezegd dat ze zoveel talent hadden enzo. Zouden al die mensen tegen zo iemand gewoon heel hard liegen om ze maar af te kunnen zien gaan op tv ofzo?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:08:24 #3
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_54090126
vroeg ik me ook al af, hoewel ik wel weer gierend onder de bank lag van het lachen.
Tot zover de kwaliteitspost
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:10:18 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54090167
Sommige mensen horen alleen maar wat ze willen horen. ZOals Cookie bv. Die wist gewoon niet meer wat de jury tegen haar had gezegd!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54090191
En gewoon stug door zingen als de jury over de tafel rolt van het lachen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:29:48 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54090571
Als je met de radio mee zingt klinkt en voelt het soms ook gewoon alsof je world's next best thing bent.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54091556
Haha ja ok, zelf hoor je het soms gewoon niet zo goed. Maar neem het dan ff op ofzo, of vraag het aan iemand die dan eerlijk zn mening geeft.....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 16:41:31 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_54091715
Volgens mij zitten er zat mensen tussen die best wel weten dat ze zo vals zingen als een kraai, maar die denken dan "nou, ik kom in ieder geval op tv".

En de rest, die het niet weet, die hebben een bord voor hun kop en familie en vrienden die niet durven zeggen dat ze niet kunnen zingen en dat ze er echt niet uit zien.

Wat me ook altijd opvalt dat een heleboel van die mensen niet eens in de gaten hebben dat ze gewoon uitgelachen en beledigd worden door de jury, die zijn er gewoon helemaal van overtuigd dat ze het supergoed hebben gedaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_54092653
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef BVO het volgende:
Als je met de radio mee zingt klinkt en voelt het soms ook gewoon alsof je world's next best thing bent.
Dat zeker.

Verder zijn er een hoop ouders die hun kind af willen zien gaan natuurlijk, zijn ze wat beter te handelen thuis.
That's all folks!
pi_54108568
Ik vraag het me ook regelmatig af.. hoe kúnnen mensen zó overtuigd zijn van hun eigen zangkunsten terwijl het gewoon echt niks is! Anderzijds ook wel weer mooi dat je zo in jezelf kan geloven, maar denk dat je toch beter een wat realistischer beeld kan hebben.
Maargoed, ik ben blij dat ze er zijn, het maakt Idols wel tot wat het is
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:36:26 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54114055
Het zijn dan vooral de mensen die keer op keer weer terug komen en dan ook nog echt geloven dat ze deze keer wel een kans maken. Mensen als die Stefano .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_54121028
Toch jammer dat ze niet wat meer fragmenten van drama-zang (en goeie zang) laten horen.
Ik vind het helemaal niks dat ze een paar mensen zo volgen; who cares wat ze allemaal te kakelen hebben?
Tuurlijk, best grappig dat iemand een heel verhaal heeft over hoe goed hij/zij is en dan totaal af gaat, maar ik zie liever meer krankzinnige pogingen dan een paar oninteressante mensen heel lang.
pi_54170316
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef fayle het volgende:
Toch jammer dat ze niet wat meer fragmenten van drama-zang (en goeie zang) laten horen.
Ik vind het helemaal niks dat ze een paar mensen zo volgen; who cares wat ze allemaal te kakelen hebben?
Tuurlijk, best grappig dat iemand een heel verhaal heeft over hoe goed hij/zij is en dan totaal af gaat, maar ik zie liever meer krankzinnige pogingen dan een paar oninteressante mensen heel lang.
Neuh, dat komt vanaf het theater wel, nu zijn de kneusjes juist leuk om te zien. Maar soms vraag je je idd af of die kinders geen vrienden of familie hebben die enig gevoel voor realiteitszin hebben !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:12:42 #14
88233 Steve
Still the best.
pi_54171513
Als je naar jezelf luistert klinkt het vaak wel oké. Maar veel mensen nemen ook gewoon de moeite niet naar hun eigen gezang te luisteren voordat ze aan bijvoorbeeld Idols mee gaan doen. En ouderliefde maakt doof (of ze hebben het gekrijs al te lang aan moeten horen), die blijven achter hun kind staan en vinden alles wat hun kind doet magistraal, ook al klinkt het alsof een krijsende baby een tekkel aan het verstikken is. En je blijft altijd mensen houden die zo van zichzelf overtuigd zijn dat niemand, zelfs een jury van Idols niet, ze kan vertellen dat ze niks kunnen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54172339
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 15:08 schreef Gizmo112 het volgende:
vroeg ik me ook al af, hoewel ik wel weer gierend onder de bank lag van het lachen.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:27:58 #16
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_54234612
Sja, er zitten gewoon veel domme mensen bij. Iedereen kan wel een keer zichzelf opnemen en dan terugluisteren of ze het prettig vinden klinken als ze het terughoren. Dan hoor je toch wel het verschil tussen iemand die je op de radio hoort en jezelf?

paupers zijn het
  Trouwste user 2022 zondag 28 oktober 2007 @ 23:58:25 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_54235342
Is niet vreemd. Zwakbegaafden gaan het podium op als Frans Bauer optreedt.

Zoals die manager-neger met zus als aanstormend talent. Die zag er gewoon uit als iemand met een IQ van 67.

Het stikt van de malloten. Die kom je echter niet tegen op Fok, uitzonderingen als Haaibaaike daargelaten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54235668
Kom je echter niet tegen op Fok.
That's all folks!
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:40:01 #19
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_54241092
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef tong80 het volgende:
Die kom je echter niet tegen op Fok, uitzonderingen als Haaibaaike daargelaten.
uitzondering ?!
[KNE]-Mod
pi_54252578
quote:
Is niet vreemd. Zwakbegaafden gaan het podium op als Frans Bauer optreedt.

Zoals die manager-neger met zus als aanstormend talent. Die zag er gewoon uit als iemand met een IQ van 67.

Het stikt van de malloten. Die kom je echter niet tegen op Fok, uitzonderingen als Haaibaaike daargelaten.

Meen te weten dat er ook velen zijn die dat over mij vinden? hahaha en ik zit ook op fok, al jaren.
pi_54287812
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 21:35 schreef hermanberghuis het volgende:

[..]

Meen te weten dat er ook velen zijn die dat over mij vinden? hahaha en ik zit ook op fok, al jaren.
Jij had echt de beste auditie tot nu toe, je bent nog steeds de grootste maloot van idols ooit naar mijn mening. Dus daar mag je zeker trots op zijn , alhoewel die manager lege dozen toch wel dicht in de buurt komt.
Hoe noem je piloten?: Vlieg-tuig
pi_54290306
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:44 schreef Kalebakkus het volgende:

[..]

Jij had echt de beste auditie tot nu toe, je bent nog steeds de grootste maloot van idols ooit naar mijn mening. Dus daar mag je zeker trots op zijn , alhoewel die manager lege dozen toch wel dicht in de buurt komt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')