Dat zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef BVO het volgende:
Als je met de radio mee zingt klinkt en voelt het soms ook gewoon alsof je world's next best thing bent.
Neuh, dat komt vanaf het theater wel, nu zijn de kneusjes juist leuk om te zien. Maar soms vraag je je idd af of die kinders geen vrienden of familie hebben die enig gevoel voor realiteitszin hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef fayle het volgende:
Toch jammer dat ze niet wat meer fragmenten van drama-zang (en goeie zang) laten horen.
Ik vind het helemaal niks dat ze een paar mensen zo volgen; who cares wat ze allemaal te kakelen hebben?
Tuurlijk, best grappig dat iemand een heel verhaal heeft over hoe goed hij/zij is en dan totaal af gaat, maar ik zie liever meer krankzinnige pogingen dan een paar oninteressante mensen heel lang.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:08 schreef Gizmo112 het volgende:
vroeg ik me ook al af, hoewel ik wel weer gierend onder de bank lag van het lachen.
uitzondering ?!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:58 schreef tong80 het volgende:
Die kom je echter niet tegen op Fok, uitzonderingen als Haaibaaike daargelaten.
quote:Is niet vreemd. Zwakbegaafden gaan het podium op als Frans Bauer optreedt.
Zoals die manager-neger met zus als aanstormend talent. Die zag er gewoon uit als iemand met een IQ van 67.
Het stikt van de malloten. Die kom je echter niet tegen op Fok, uitzonderingen als Haaibaaike daargelaten.
Jij had echt de beste auditie tot nu toe, je bent nog steeds de grootste maloot van idols ooit naar mijn mening. Dus daar mag je zeker trots op zijn , alhoewel die manager lege dozen toch wel dicht in de buurt komt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:35 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Meen te weten dat er ook velen zijn die dat over mij vinden? hahaha en ik zit ook op fok, al jaren.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:44 schreef Kalebakkus het volgende:
[..]
Jij had echt de beste auditie tot nu toe, je bent nog steeds de grootste maloot van idols ooit naar mijn mening. Dus daar mag je zeker trots op zijn , alhoewel die manager lege dozen toch wel dicht in de buurt komt.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |