SLOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LAFAARD ALS JIJ OVER MIJ LULT IN HET TOPIC VAN HENK WESTBROEK STALK IK JOUW HIER..quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SLOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LAFAARD ALS JIJ OVER MIJ LULT IN HET TOPIC VAN HENK WESTBROEK STALK IK JOUW HIER..
M'n reeks, wat doe je?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
SLOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LAFAARD ALS JIJ OVER MIJ LULT IN HET TOPIC VAN HENK WESTBROEK STALK IK JOUW HIER..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
Mijn godquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was dat in Enschede? Stond toen een podium voor de FRS en een vriend zei voor de grap: "Wie komt hier zo dan? Dries Roelvink ofzo?" gezien het feit dat er ongeveer 10 mensen stonden iddquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:18 schreef Kanjer het volgende:
Hij had het van mij gerust afgelopen donderdag mogen doen.
Toen stond ie bij mij voor de deur zijn nieuwe single te promoten bij de FRS.![]()
Wel enorm druk zeg, ik denk toch gauw, nou niet overdrijven, zeker een man of 10 stonden te kijken.![]()
stond ie dan in zijn overhemmetje kou te lijden en geen hond die het interesseerde.
*zucht*quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moeten je reacties weg?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
Kut, nu staat dit topic in m'n MyAT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |