Niks nieuws hoor. Ik wist al langer dat rena gewoon tof is!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên... ShowChat is fan van rena. What's next? De koningin op waterski's?
Duhquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb in het begin een tijdje naar haar gestaard en toen moest ze giechelenEn ze ging er de volgende dag tenminste niet over klagen
![]()
![]()
O?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
DuhZij heeft geen problemen met een pik in een van haar openingen
Intelligent, zakelijk, doch sexy is een kleine stap verwijderd van jaloerse, frigide heksquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên... ShowChat is fan van rena. What's next? De koningin op waterski's?
Jawel, het eerste wat je zei was gelijk met zo'n lieve zachte g.quote:
Zou tof zijn als XM nu deze quote in haar sig zetquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Intelligent, zakelijk, doch sexy is een kleine stap verwijderd van jaloerse, frigide heks
Als je jezelf kon pijpen zou je het doen ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
DuhZij heeft geen problemen met een pik in een van haar openingen
Sinds wanneer is hallo met een g?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel, het eerste wat je zei was gelijk met zo'n lieve zachte g.
Mijn collega noemt me al "kleine feeks" dus ochquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:32 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Intelligent, zakelijk, doch sexy is een kleine stap verwijderd van jaloerse, frigide heks
Nou, het was een compliment hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hallo met een g?Ik heb geen zachte g
![]()
Okequote:Op zondag 28 oktober 2007 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, het was een compliment hoor
Je praat iig anders dan ik gewend ben. En het eerste wat je zei was: "Ja, ik ben toch maar gekomen" ofzo.
Jaquote:
Ik noem steevast elke vrouw in een mantelpakje een feeks.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn collega noemt me al "kleine feeks" dus och
Ik zit nog steeds niet in jullie cirkel van vertrouwen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef Re het volgende:
[..]
dan zul je toch even moeten wachten hoor
Ach ja, het is al laat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
Sven !!!!!!!!!!!!!!!
Je had het kunnen weten he
Wat is dat voor werkschuwe-hippietekst?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik noem steevast elke vrouw in een mantelpakje een feeks.
Het aanbod om werk te maken van de Nike fabrieken in Indonesie staat nog steeds 14.gifquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat voor werkschuwe-hippietekst?![]()
Ach Sven.quote:
WTFquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
Sven !!!!!!!!!!!!!!!
Je had het kunnen weten he
Ik kan het ook niet meer volgenquote:
Jij bent ook al echt zo'n typetje hequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:11 schreef BVO het volgende:
Dries Roelvink maar 1 keer seks per maand.
Wat voor typetje?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij bent ook al echt zo'n typetje he
Ik zag gisteren al die bizarre eerste schreeuwreactie. Ben benieuwd wat ze verder allemaal heeft gezegd...quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:08 schreef BVO het volgende:
Haaibaaikes hoogtepunt tot nu toe.
Dries Roelvink neukt maar één keer per maand.
Me hele inbox wel weer vol.
Ze leest nog steeds mee hier dusquote:
Ja, hoe in en in treurig ben je danquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze leest nog steeds mee hier dus!
Ze is gewoon een vieze, bejaarde stalkerquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, omdat ze jouw kloon is, knurftquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ze is overduidelijk jaloers dat ze zelf geen fans heeft!quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Zoek anders het volgende op:quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:58 schreef DaMart het volgende:
Moeten we dan tot 10 tellen en gaan zoeken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |