Je weet ze wel uit te zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:36 schreef borisz het volgende:
TT op basis van het laatste gespreksonderwerp in HOOLS![]()
Die is lekker verplicht drinken op een verjaardag. Pechvogel.quote:
Doe jij dat niet dan???quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd lachen als Donald Duck gaat zwemmen. Dan trekt ie een zwembroek aan.
Ik wel. Bluezz en Golfert nietquote:
Klopt. Wij zijn naaktzwemmerts.quote:
Heeft Wouter een atlas gemaakt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:30 schreef SCH het volgende:
Vandaag heeft ie de nieuwe Bosatlas gekregen, wat een ding is dat
Ik huiver bij de aanblikquote:
Alsof ie ooit in zout zeewater nog zou opzwellen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie rennend in haar blote reet naar de zee. Golfert erachteraan genietend van de aanblik van de wippende billen, zijn piemel slingerend van links naar rechts die in de zee pas stijf mag worden.
Mijn associatie :quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:04 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie rennend in haar blote reet naar de zee. Golfert erachteraan genietend van de aanblik van de wippende billen, zijn piemel slingerend van links naar rechts die in de zee pas stijf mag worden.
Mooi.quote:
Broertjequote:Op zondag 28 oktober 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
Ik moest zelf ook aan Jan Wolkers denken
Met normale zomers no probquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef golfer het volgende:
Mooi.
Zo zie ik je graag naar de zee rennen/lopen, liev.![]()
Die zijn te jong voor jou, als 45-jarige.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:13 schreef tong80 het volgende:
Liggen er ook lekkere wijven van zeg een jaartje of 20 op dat naaktstrand ?
Genoegquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:13 schreef tong80 het volgende:
Liggen er ook lekkere wijven van zeg een jaartje of 20 op dat naaktstrand ?
quote:
aaltenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:34 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog even op het begin van de wintertijd en dan mogen we morgen 2 uur in de auto rijden naar een plek vlakbij het dorp van Guus Hiddink voor een High Tea-workshop in http://www.boerderijdeoudelinde.nl/
Ik heb geen badquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bad ingaan en een boek erbij pakken
Dan hebben jullie wel hulp nodig van Spartaquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:20 schreef borisz het volgende:
Vanmiddag drie punten en de eerste plaats meenemen in Utreg![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:20 schreef borisz het volgende:
Tegen Ajax gooien ze nooit op de dag zelf de kassa's openquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen bad
Ik wilde naar utrecht maar zie dat er vandaag geen kaarten meer verkocht worden![]()
Nee, had dat dan even gezegd. Het ging zo goed de laatste tijd met die kaartjes en vanmiddag heb ik alle tijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegen Ajax gooien ze nooit op de dag zelf de kassa's open
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hebben jullie wel hulp nodig van Sparta
Ik dacht ... goh SCH is zo slim, die vogelt dat zelf wel uitquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, had dat dan even gezegd. Het ging zo goed de laatste tijd met die kaartjes en vanmiddag heb ik alle tijd![]()
ik had het gisteravond pas bedacht, ik leef bij de dagquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik dacht ... goh SCH is zo slim, die vogelt dat zelf wel uit
Feyenoord heeft de eerste plek toch in Enschede laten liggen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:20 schreef borisz het volgende:
wat gaat ie doen eigenlijk?quote:
Middenindenachtrick doet hij nogquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:58 schreef Ole het volgende:
[..]
wat gaat ie doen eigenlijk?
Heb ik toch de TMF awards gemist![]()
Gelukkig wordt het nooit herhaald![]()
het neemt wel trieste vormen aan hoor, de TMF webcam awardquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:58 schreef Ole het volgende:
[..]
wat gaat ie doen eigenlijk?
Heb ik toch de TMF awards gemist![]()
Gelukkig wordt het nooit herhaald![]()
vroegah kon je nog genieten van de outfits van Sylvana, Dooske, Bridget en zo..quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het neemt wel trieste vormen aan hoor, de TMF webcam award![]()
Zonder Erik jan helaasquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Middenindenachtrick doet hij nog, hij heeft nu wat meer sociale tijd over
![]()
vorig jaar was een drama jaquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:09 schreef Ole het volgende:
[..]
vroegah kon je nog genieten van de outfits van Sylvana, Dooske, Bridget en zo..
is er sinds vorig jaar niet meer bij..
gelukkig wordt het ook helemaal niet herhaald vandaagquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
vorig jaar was een drama jaDit jaar heb ik niet gezien.
2003 was leuk met die watervideowall
speciaal voor Tong !quote:
Staat ergens in t liveverslagentopic.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:29 schreef Bjoro het volgende:
is ajax nog ergens live te zien ? (op de pc dan, natuurlijk !)
quote:
Die drol loopt alleen maar te loeren op schwalbes, heel irritant knulletjequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:55 schreef SCH het volgende:
Leuk spandoek over Suarez had je gemaakt Eilantsie
Goedemiddagquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben momenteel bezig in een boek van Erica Spindler.
En vul gelijk je CL-toto in potverdrie!quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
ben hier bezig met de autobiografie van Rutger Hauer
Ik enkel in de zomervakanties. Boeken dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
Ik lees helemaal niks op het moment, terwijl ik vroeger best wel veel las.
Je hebt toch hopelijk over boeken en niet over topics?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
Ik lees helemaal niks op het moment, terwijl ik vroeger best wel veel las.
Ja, ik eigenlijk ook. Als ik thuis ben lees ik haast nooit (niet echt de tijd voor). In de trein lees ik vaak wat simpelere boeken als sportbiografieënquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik enkel in de zomervakanties. Boeken dan.
Op de heenweg ja, maar die heb je zo uit. Terugweg iets anders lezen wat ik zelf meeneemquote:
een voor de metro heen, een metro terug en de derde in de bus terug, bus heen wordt altijd even wat anders doorlezenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op de heenweg ja, maar die heb je zo uit. Terugweg iets anders lezen wat ik zelf meeneem.
Daar hadden we helemaal geen tijd voor, 2 uur heen en 2 uur terug rijden en dan nog hard werken om alles klaar te maken en op te eten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef pascalheister het volgende:
en niet eens op de koffie komen, zwak hoor golfer![]()
Ga je er nog naartoe?quote:
Durf je er een weddenschap tegenaan te leggen? Als Ajax wint neem jij een mooie avatar van Ajaxquote:
En andersom???quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Durf je er een weddenschap tegenaan te leggen? Als Ajax wint neem jij een mooie avatar van Ajax.
quote:
Dan neem ik Alves in mijn avatar erbij. Deal?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:06 schreef SCH het volgende:
Nee, de deal is: een avatar van het Ajax logo tegen een avatar van het Heerenveen logo - 2 weken lang- en dus geen bewegend avatar
Jullie mogen ook best een beetje gestraft wordenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dan straf je ons ook. Dan moeten wij tegen dat oerlelijke blauwwit ding aankijken.
Okee en het is maar voor een paar weken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie mogen ook best een beetje gestraft worden![]()
Dan kan Ray aan een aantal eerdere toezeggingen niet voldoen dus dat wordt lastigquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:06 schreef SCH het volgende:
Nee, de deal is: een avatar van het Ajax logo tegen een avatar van het Heerenveen logo - 2 weken lang- en dus geen bewegend avatar
dat uurtje langer was ook geen punt geweestquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hadden we helemaal geen tijd voor, 2 uur heen en 2 uur terug rijden en dan nog hard werken om alles klaar te maken en op te eten.
dan moet hij die maar 2 weken langer nemenquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan kan Ray aan een aantal eerdere toezeggingen niet voldoen dus dat wordt lastig![]()
die Bugati in Ruslandquote:
het sportmodelquote:
en in de liftquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:04 schreef rubbereend het volgende:
en dan met dat ding dwars door het kantoor
Derde helft eindigde in een verlenging?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:16 schreef sjimz het volgende:
En weer thuis van het voetbal!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Derde helft eindigde in een verlenging?
quote:
oja pepernotenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Mn Nee - géén pepernoten tot Sinterklaas stickers zijn ook binnen
Ik zou niet zonder rijbewijs kunnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ik haat auto's. Ik heb geen rijbewijs en ben er trots op.
Dan had je een echt beroep gekozenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder rijbewijs kunnen.
Dat zou ik ook wel willen, maar we hebben dat niet in ons pakket.quote:
Ik kijk nu naar AF op de BBCquote:
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoveel vrouw kan dat mannetje nooit aan.![]()
Ze vermorzelt hemquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoveel vrouw kan dat mannetje nooit aan.![]()
Anders had ik het natuurlijk niet als avatarquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:43 schreef tong80 het volgende:
Echt klikken hoolers.
Hilarisch. Of niet Sandman ?
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
Briljant? Understatement.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Anders had ik het natuurlijk niet als avatar.
Inderdaad echt briljant.
He, dat had ik nog niet gehoord, leuk voor ze. Las gisteren nog een bijna wanhopig berichtje van z'n vrouw dat er maar niets gebeurdequote:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar zijn redenen.quote:
Zal mij niets verbazen als hij gewoon op is.quote:
Ja ik las het... niet geheel onverwacht..... wel jammer.quote:
Niet? Had er nog niet eens over nagedacht. Die zou het seizoen vol maken en dan stoppen...quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik las het... niet geheel onverwacht..... wel jammer.
ik hoopte een beetje dat hij nog de OS zou doen met Foppequote:Op maandag 29 oktober 2007 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet? Had er nog niet eens over nagedacht. Die zou het seizoen vol maken en dan stoppen....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet? Had er nog niet eens over nagedacht. Die zou het seizoen vol maken en dan stoppen....
Precies. Zoveel eer valt er dit seizoen voor hem niet meer te behalen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik weet niet... z'n lichaamstaal.. en de teleurstellingen van het niet voetballen in Europa...
Idd vreemdquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Tong, jij had toch in FB dat topic geopend vannacht???
Dat is gewoon verdwenen![]()
Ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef appelsientje het volgende:
Wie is hier goed in Latijn?
Valt mee dat je geen 'trijn' schrijft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:28 schreef RayMania het volgende:
Tijd om naar de pond te lopen en de trein te nemen.
Simpel hoor. De ene is water, de ander vaart op 't water.quote:
Richard had ook nooit moeten gaan voetballenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:46 schreef Aanvoerder het volgende:
en Krajcik z'n 2e geel. Slavia met 10 man na een klein half uur....
Mooiquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik.
@ Vaduz: Ja hoor, alleen niet elke periode is het dolle pret. Wiskunde was wel te doenCelbiologie wordt ook wel leuk. Maar nu nog niet.
Poog je om Creeping Death in 't Latijn te vertalen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooikan je dit dan ongeveer vertalen?
Zo heb ik gezegd
Zo heb ik besloten
Harde ballen he.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Richard had ook nooit moeten gaan voetballen
Hey dat wist ik niet eens dat het daar vandaan kwamquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Poog je om Creeping Death in 't Latijn te vertalen?
Ok, het is "So let it be written, so let it be done", maar dat zijn de details.
Allevier de De 'squote:Op maandag 29 oktober 2007 18:47 schreef Messenga het volgende:
Helleu.
Ik lees tegenwoordig de Dag, De Pers, de Metro en de Spits. De helft is kut. Mogen jullie raden welke helft?
De dag en de spits zijn sowieso kut en de Metro is ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:47 schreef Messenga het volgende:
Helleu.
Ik lees tegenwoordig de Dag, De Pers, de Metro en de Spits. De helft is kut. Mogen jullie raden welke helft?
Dag en de Pers dus.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De dag en de spits zijn sowieso kut en de Metro is ook niet meer wat het geweest is
Voetbal kwis ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoolies.
Vanavond weer lekker quizzen.
Helaas. De moeilijkste voetbalvraag bij deze quiz komt niet verder dan wie won in 2000 de beker bijvoorbeeld...quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetbal kwis ?
Zo ja neem de vragen mee en post ze hier lijkt me leuk
Roda JCquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
Ik wet niet wie de beker won in dat jaar
Net als in 1997 toen wij met een hele groep in Nijmegen de finale zaten te kijken, en iedereen voor Heerenveen leek te zijn.quote:
ik was daarbij, een vriend van me de hele wedstrijd klagen over Roorda bleek zn broer naast ons te zittenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was daarbij, een vriend van me de hele wedstrijd klagen over Roorda bleek zn broer naast ons te zitten
Ik geniet hier ook nog elke werkdag vanquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:38 schreef RayMania het volgende:
En thuis, heerlijk zo dichtbij werken.
Ja, dat heb ik ook wel. Het happen is volgens mij nog geen kilometer hier vandaan. Ik loop er zelfs regelmatig heen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geniet hier ook nog elke werkdag van
Ik heb liever Claudia dan Matthijs. Ik kan mij af en toe zo ergeren aan die gast, bij Holland Sport ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geniet hier ook nog elke werkdag van
DWDD is leuk SCH, maar met Claudia de Breij altijd minder
Ik was ooit geblesseerd zat in de dug out kwam een hele lieve vrouw naast ons zitten wij bleven schelden op de scheids. Bleek het achteraf zijn vrouw te zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was daarbij, een vriend van me de hele wedstrijd klagen over Roorda bleek zn broer naast ons te zitten
Wie de vrouw van MvN ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was ooit geblesseerd zat in de dug out kwam een hele lieve vrouw naast ons zitten wij bleven schelden op de scheids. Bleek het achteraf zijn vrouw te zijn.
Ga meestal ook hier in Spijkenisse. Eenmaal gewonnen, maar dat was lang geleden. Sindsdien altijd rond 8e plaats.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoolies.
Vanavond weer lekker quizzen.
Ego dixit sicquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooikan je dit dan ongeveer vertalen?
Zo heb ik gezegd
Zo heb ik besloten
ik doe ook heel stil. Vrouw is net uitgeput en misselijk op bed gaan liggen, en Marc is net eindelijk in slaap gevallen naast mij.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ego dixit sic
Ego .. sic
Heb geen La-Ne woordenboek hier, en al helemaal geen Ne-La. Wie wil er nou iets Ne-La weten![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef Bos81 het volgende:
SOL
Fok wil ook momenteel niet altijd meewerken hier
Ego dixi sicquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]nou ja ik ben in ieder geval weer een stapje dichterbij
Best leuk liedje inderdaad.quote:
Je moet toch op z'n minst eens de Cantillon proberenquote:
Kriekquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je moet toch op z'n minst eens de Cantillon proberen
Ah, je hebt het al eens geprobeerdquote:
Je toetsenbord is kapot?quote:
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, je hebt het al eens geprobeerdCantillon is zuur en droog, kan even wennen zijn daarom
Maar als de echte gueuze wat te rauw op je dak valt, probeer eens een Faro. Een met kandijsuiker gezoete gueuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |