Geweldigquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
Je hebt ben ik bang te lang gewacht. Na zolange tijd is ook de wortel beschadigd. Normaal wordt die er helemaal uitgehaald. Maar uit ervaring weet ik dat dat 9 van de 10 keer mislukt. Vaak is het dan eerst zo dat de tandarts te vroeg begint en de verdoving nog niet helemaal werkt. En omdat ie er niet goed bij kan gaat ie met geweld te werk. Bij mij was het zo dat het niet lukte en bij de kaakchirurg terecht kwam. Dat is helemaal afzien. Die kijkt niet op een mesje of zaagje meer of minder. Je krijgt dan een kap op je hoofd waar alleen je mond vrij is. Je ziet niks en hoort de chirurg vragen om scalpel 17. Je voelt er weinig van maar het gweld dat er wordt gebruikt zorgt ervoor dat je 2 weken met een gekneusde kaak loopt. De eerste dagen mag je geen alcohol of nicotine. Omdat de gapende wond vatbaar is voor infecties. Na drie dagen kun je weer een klein beetje vloeibaar voedsel eten. Je hebt geluk als er geen nabloedingen zijn. Je krijgt dan ook watte staafjes mee die je voorzichtig moet inbrengen. Bij het minste of geringste gaat het etteren en zweren namelijk.
Maar het ergste is dat ze meestal sky radio op de achtergrond hebben.
Veel succes.
Na sorry, bedoel eigenlijk columns, en ik weet het zijn 2 verschillende dingen maar ik vergiste me erinquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
Je hebt ben ik bang te lang gewacht. Na zolange tijd is ook de wortel beschadigd. Normaal wordt die er helemaal uitgehaald. Maar uit ervaring weet ik dat dat 9 van de 10 keer mislukt. Vaak is het dan eerst zo dat de tandarts te vroeg begint en de verdoving nog niet helemaal werkt. En omdat ie er niet goed bij kan gaat ie met geweld te werk. Bij mij was het zo dat het niet lukte en bij de kaakchirurg terecht kwam. Dat is helemaal afzien. Die kijkt niet op een mesje of zaagje meer of minder. Je krijgt dan een kap op je hoofd waar alleen je mond vrij is. Je ziet niks en hoort de chirurg vragen om scalpel 17. Je voelt er weinig van maar het gweld dat er wordt gebruikt zorgt ervoor dat je 2 weken met een gekneusde kaak loopt. De eerste dagen mag je geen alcohol of nicotine. Omdat de gapende wond vatbaar is voor infecties. Na drie dagen kun je weer een klein beetje vloeibaar voedsel eten. Je hebt geluk als er geen nabloedingen zijn. Je krijgt dan ook watte staafjes mee die je voorzichtig moet inbrengen. Bij het minste of geringste gaat het etteren en zweren namelijk.
Veel succes.
Jammer, had het wel leuk gevonden om zulke teksten vaker te lezenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:16 schreef tong80 het volgende:
Heb geen tijd om columns te schrijven.
Moet 100 one liner per dag op Fok plaatsen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
Veel succes.
Bofkont, de kaakchirug mag ze gewoon snijden terwijl de tandarts trekt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
ik moet donderdag voor 2 verstandskiezen trekken naar de kaakchirurg
ze zijn er bij mij ook nog niet uit, dus ze moeten wel gesneden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Bofkont, de kaakchirug mag ze gewoon snijden terwijl de tandarts trekt.
En de chirurg heeft de beste drugs !!
Heb ik afgelopen voorjaar ook aan 1 kant laten doen. Opzich valt het mee. Wat ze bij mij moesten doen was 1 kies splitsel (met een bijteltje). Dat voelt niet lekker kan ik je zeggen. Opzich het snijden zelf valt mee, en dat splitsen schijnt ook niet altijd te hoeven. De eerste heeft een halfuur geduurd met dat gedonder allemaal en de 2e een minuutje of 2quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ze zijn er bij mij ook nog niet uit, dus ze moeten wel gesneden.
ik weet dat ik een bofkont ben, maar zo voelt t niet! ik durf niet meerik heb zelfs nog nooit een gaatje gehad, en nu moeten er kiezen uit...
dan hoop ik maar dat ie echt goeie drugs heeft..
Dat heb jij niet zo gezegd, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 03:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Laatste keer bij mijn (vrouwelijke) tandarts:
(staat ze daar met weer zo'n gruwelijk 'gebruiksvoorwerp' in haar handen
Zij: "Geen paniek, het zal geen pijn doen"
Ik: "Ja, bij gij niet. GIJ staat aan de goeie kant van de boor. Trut !"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |