daling zul je bedoelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:18 schreef HiZ het volgende:
Het blijft toch opvallend dat de ochtend in Europa iedere keer een opleving van de waarde van de dollar veroorzaakt.
Oh..nou dan zal ik het eens een tijdje volgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meestal gaat het goed, maar dit is deel 11 al. Sommigen word de spanning te veel denk ik.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:29 schreef Perrin het volgende:
1.4438 is 't hoogst tot nu toe
http://www.ft.com/cms/s/0(...)0e-0000779fd2ac.html
haha, ja ik had 't fout de 1e keer, dat was de daily high ipv all-timequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1,4437 heb ik!
http://www.dailyfx.com/currency/eur.html
Snel editten, hè?![]()
![]()
Dat denkt de Amerikaanse regering nu ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:34 schreef Byte_Me het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om een lening in dollars af te sluiten? lijkt me wel relaxed om mn studieschuld daarin om te zetten. goed, het moet natuurlijk wel de moeite waard zijn, ik betaal nou iets van 4% rente, dat zal wel duurder worden. maar als je kijkt hoe de dollar aan het zakken is, is dat lekker makkelijk aflossen
Daar zit geen direct verband tussen, maar een dollar crash heeft waarschijnlijk negatieve gevolgen voor onze economie => dus gaat ons inkomen omlaag => dus kunnen veel mensen hun hypotheek niet meer betalen => dus stort de huizenmarkt in => dus gaat het nog slechter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:20 schreef Sense het volgende:
Op dit soort momenten vind ik het best jammer dat ik zo weinig snap van dit soort zaken...
Kan iemand mij uitleggen wat er bijvoorbeeld met de Nederlandse huizenmarkt en de hypotheken gebeurt als de dollar crasht?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Het probleem is dat niemand dat zeker weet, maar er zijn vast wel wat mensen hier die een interessant scenario kunnen bedenken.
klopt, maar als je syntetisch terug gaat kijken dan is 1992 nog steeds het laagste punt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:29 schreef Perrin het volgende:
1.4438 is 't hoogst tot nu toe
http://www.ft.com/cms/s/0(...)0e-0000779fd2ac.html
dit geloof je zelf nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef racing-weirdo het volgende:
in bepaalde gebieden van de vs is het normaal om met de euro te betalen.
Hier staat er ook een bericht over: 'Het wordt heel onrustig binnen 15 jaar'quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:04 schreef digitaLL het volgende:
Ik heb naar de discussie geluisterd met van Middelkoop op Fok-radio. Van Middelkoop vertelde dat de VS met dollars die niet langer gedekt zijn door edelmetalen olie kan kopen. Dat zou de VS in staat stellen goedkoop aan olie te komen.
-knip-
Waarom niet? Ik heb er geen ervaring mee, maar in de toeristische gebieden kan ik het me best voorstellen?quote:
Nee dus...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb er geen ervaring mee, maar in de toeristische gebieden kan ik het me best voorstellen?
Sorry, fixed itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |