ach veel fabrikanten rekenen nog zoquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tering wat een schrijffoutenMaar ja, fransen he
maar 1 USD = 1 EUR is toch wel erg uit de tijd
Nog erger; aardig wat fabrikanten rekenen zelfs $1 = £1quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ach veel fabrikanten rekenen nog zo
Vandaag 18,743 Kroon. Moet wel bij gezegd worden dat de Kroon sterk aan het stijgen is, ook tov de Euro. Vandaar dat het met de Lollar in Tsjechie extra hard gaat. Ben benieuwd of ze het financieel nog wel zullen trekken om dat verfoeilijke raketschild hier te bouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
in tsjechie nog maar 19 kroon waard.
eehh simcity 4 ? die kost met expansion pack nog maar 10 euro in de winkelquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
SimCity wilde ik kopen, kost 50 USD... dat kon niet via Amazon. Wel bij Bol.com.. 50 euro. dacht het dus eens even niet
En dat is 50 dollar?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
eehh simcity 4 ? die kost met expansion pack nog maar 10 euro in de winkel![]()
nee, de nieuwe die in November uit komt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:18 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
eehh simcity 4 ? die kost met expansion pack nog maar 10 euro in de winkel [afbeelding]
Mja, wat moet je ermee als average joe?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Met de gebruikelijke intelligente reacties die de PBerends berichten trekken
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je hebt wel lef om mijn reactie te verwijderen zeg! Kleuter.
quote:Ok PBerends, dit krijg je dus als je zwakzinnigen blijft volpompen met dit soort angstberichten. Ze snappen niet dat dit maar voorspellingen zijn en denken en dat een ernstige financieele crisis het einde van de VS of zelfs de wereld zouden betekenen...
Je mag kritiek hebben op mijn nieuwspostings op de FP (volgens de officiële lezing niet eens, daarvoor moet je bij het Feedback-topic zijn over nieuwswaardes); maar ik heb je reactie verwijderd (en niet eens -2 gezet, dus een geluk), omdat je de term zwakzinningen gebruikte.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je hebt wel lef om mijn reactie te verwijderen zeg! Kleuter.
Als ik 4 jaar geleden een nieuwsbericht had gepost dat de dollar 50% van zijn waarde zou verliezen tegenover de euro in de komende jaren, zou iemand me dan geloven? Nee, maar toch is het gebeurd. Nu post ik een bericht die tamelijk plausibel is, voor iedereen die dit onderwerp volgt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik hoop dat je erg zeker bent van je zaak om op zo'n manier aandacht te trekken.
Er wordt wel met erger gesmeten daar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Je mag kritiek hebben op mijn nieuwspostings op de FP (volgens de officiële lezing niet eens, daarvoor moet je bij het Feedback-topic zijn over nieuwswaardes); maar ik heb je reactie verwijderd (en niet eens -2 gezet, dus een geluk), omdat je de term zwakzinningen gebruikte.
Dat bedoel ik ook niet, het probleem is dat jij het altijd zo lekker tendentieus en ongenuanceerd herschrijft > Telegraaf niveau.quote:Ten tweede: dit bericht komt niet van mij, maar van RTL Z af. Een gerespecteerde financieel-economische commerciële zender. Het komt verdomme niet van de SP-site af.
Iets anders: als jij het tegendeel kan bewijzen graag. Maar ik hoor niets anders dan irrationele argumenten dat de dollar niet verder zou zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |