Ja he, aan mij is het ook niet besteed, zulke lippendienst, maar je houdt de vooruitgang niet tegen hmm?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, mee te doen aan rituelen. Maar als goj een keppeltje opzetten voor het fotomoment terwijl je in een anatomisch andere God gelooft is echt![]()
Amerikanen van Japanse origine. Tweede Wereldoorlog, vijfde colonne-gedoe, ik dacht dat dat redelijk bekend was.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar Jappen zijn toch geen Amerikaanse staatsburgers? Geef anders even een linkje als je geen zin hebt om het uit te leggen.
http://en.wikipedia.org/w(...)ditions_in_the_campsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar Jappen zijn toch geen Amerikaanse staatsburgers? Geef anders even een linkje als je geen zin hebt om het uit te leggen.
Mooie show inderdaad. Ik vind vooral die splash van hem erg indrukwekkend (en die echo natuurlijk)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Roxorloops![]()
deel 1 deel 2
Daar hoor je beter hoe goed hij eigenlijk is.
Niet meer dan terecht. Belasting op bitjes is belachelijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:36 schreef Reya het volgende:
Senaat VS verlengt belastingvrij internet
Nou, ik zit hier nog wel even met deze kleine. Wil je een potje doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:02 schreef Monidique het volgende:
Dag.
Bij deze alvast: d'r zitten wat onvolkomenheden in je stukje. 't zal het gemiddelde fok!-publiek niet opvallen, maar als je serieus nieuws wilt brengen, dan moet je 't wel correct brengen. Later op de avond meer.quote:
Het liefdeskind dat Bilal bij jou verwekte, zeker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, ik zit hier nog wel even met deze kleine.
Helaas, het is niet mijn wurm, maar het is wel een zieke wurm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het liefdeskind dat Bilal bij jou verwekte, zeker.
Doe een paniekpost in oud.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef Floripas het volgende:
Oei, deze heeft een flinke verhoging, trouwens. Dat kan bij baby's weinig kwaad, geloof ik, maar toch. Niet sterven, wurm, ook al ben je nog nieuw, je ouders zijn al aan je aanwezigheid gewend.
Hm, internet om advies vragen, helpt dat?quote:
En hoe klonk-ie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:04 schreef gronk het volgende:
Bizarste google-ad die ik tot nog toe heb gezien: 'Hitler-Duitsland beltoon'.
Natuurlijk werkt dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:21 schreef Floripas het volgende:
Hm, internet om advies vragen, helpt dat?
quote:De moeder heeft een blindedarmonsteking, en deze piept een beetje bij het ademen.
Geen idee. Ik ben bang dat als ik m'n nummer intik, dat-ik m'n telefoon accuut kan weggooien omdat al 't tegoed instant wordt opgeslorpt door beltonen en andere ongein van dat bedrijfje.quote:
Oh, je krijgt niet gewoon te horen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben bang dat als ik m'n nummer intik, dat-ik m'n telefoon accuut kan weggooien omdat al 't tegoed instant wordt opgeslorpt door beltonen en andere ongein van dat bedrijfje.
Maak je geen zorgen. De overheid heeft daar allerhande maatregelen voor genomen, dus je kan gewoon onbezorgt slechte beslissingen nemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:24 schreef gronk het volgende:
Geen idee. Ik ben bang dat als ik m'n nummer intik, dat-ik m'n telefoon accuut kan weggooien omdat al 't tegoed instant wordt opgeslorpt door beltonen en andere ongein van dat bedrijfje.
Ja, maar bij wie? ... Wat is de meest fiscaal aantrekkelijk religie of andere levensopvatting, danwel het gebrek daaraan om zo veel mogelijk geld terug te krijgen van het krijgen van een piepend kindje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:25 schreef Floripas het volgende:
Ja, ik zou mijn geld terugvragen. Net nieuw en nu al gebreken![]()
Nope, eerst een nummer intoetsen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, je krijgt niet gewoon te horen?
Ja, ik ook, en jij bent notabene degene die me hielp.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:56 schreef gronk het volgende:
Shit, nou heb ik de OUD SC in m'n AT staan.
Ik zou eens even googlen op "veroordeling Duyvendak".quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:14 schreef du_ke het volgende:
Mijn god er zijn toch een partij trieste sites in Nederland. Zoek eens op strafblad en Wijnand Duivendak. De PIMaflebber en andere rechtse frustiesites vliegen je dan om je oren.
Overigens nergens een bevestiging van dat strafblad.
Nee, ik heb nog nooit tegen Floripas gespeeld. Mijn grief geldt Rome: Total War.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:06 schreef gelly het volgende:
Weer verloren van Floripas ?
Leuk spel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit tegen Floripas gespeeld. Mijn grief geldt Rome: Total War.
Het was afschuwelijk. De Romeinen hadden de wereldheerschappij en van de Romeinse facties was de mijne de machtigste. Geregeld gaven driehonderd van mijn legionairs tweeduizend vijanden een afranseling. Athene, Damascus, Jeruzalem bezat ik, en natuurlijk Alexandrie, Thebe, Memphis, Siwa, Alesia, Herat, Petra, Antiochie, Londen, Sidon, Carthago, Byzantium en Nicomedia. Ik maakte mij gereed om op te trekken naar Rome, toen mij bericht werd dat mijn factie was vernietigd.quote:
Ik speelde vroeger Caesar III. Dan was je rustig een stad aan het opbouwen en klonk ineens het schallen van een hoorn. Filmpje, voice-over: Hannibal is de Alpen overgestoken. Dus snel prefectures bouwen, torens neerzetten, soldaten aanmaken. Wat een anticlimax als Hannibal dan maar 3 olifanten bij zich had.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het was afschuwelijk. De Romeinen hadden de wereldheerschappij en van de Romeinse facties was de mijne de machtigste. Geregeld gaven driehonderd van mijn legionairs tweeduizend vijanden een afranseling. Athene, Damascus, Jeruzalem bezat ik, en natuurlijk Alexandrie, Thebe, Memphis, Siwa, Alesia, Herat, Petra, Antiochie, Londen, Sidon, Carthago, Byzantium en Nicomedia. Ik maakte mij gereed om op te trekken naar Rome, toen mij bericht werd dat mijn factie was vernietigd.
Ach hij zal best veroordeeld zijn voor zo'n inbraak maar die sites die daar mee te koop lopen zijn echt compleet kansoos. Google er voor de lol eens op. er blijken gewoon die hard PIM fans te bestaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik zou eens even googlen op "veroordeling Duyvendak".
En ik ben natuurlijk geen jurist, maar het lijkt me sterk dat derden zomaar de politieregisters kunnen checken. Dat strafblad zul je dus niet op internet zien staan.
Kaartjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:47 schreef NightH4wk het volgende:
[ afbeelding ]
De staten vervangen door landen met een vergelijkbaar BNP.
Nog een zooi interessante mappen op http://strangemaps.wordpress.com
Inderdaad. De rechtse broertjes van Indymedia.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach hij zal best veroordeeld zijn voor zo'n inbraak maar die sites die daar mee te koop lopen zijn echt compleet kansoos. Google er voor de lol eens op. er blijken gewoon die hard PIM fans te bestaan
Oh indymedia is ook echt niks. Maar er blijkt een http://www.volkertvandergraaf.nl/ te zijn en op elke krantensite blijkt dezelfde figuur teksten te plaatsen, het is gewoon grappig, zo sneu.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:46 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Inderdaad. De rechtse broertjes van Indymedia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |