abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2007 @ 11:10:10 #201
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_54351755
Tijdens de Ristorante pizza reclame hoor je een nummer van -ik gok- Pavarotti op de achtergrond.. Wat is de titel hiervan ook alweer?

(Sorry kon de betreffende reclame niet op youtube vinden )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_54352226
Hoe heet de muziek in het laatste stukje van dit filmpje van Try Bevore you Die? (laatste 30sec ofzo) het is een bekend nummer, hij komt ook uit een bekende film maar ik kan er maar niet opkomen welke het is grote kans dat ik het nummer zelf al heb maar ik weet niet hoe die heet kom er maar niet op...

http://www.youtube.com/watch?v=BqCYbGoEkcI dit filmpje dus

En dan bedoel ik niet dat aller laatste stukje muziek van Medisch Centrum West maar daarvoor.
Bram! Boterham!
pi_54353910
Vaag R&B nummer waarvan ik de tekst niet echt kan herkennen.. Je hoort zoiets als "ale .. ale .. bomballee.." Beetje trage beat, oud nummer en veel verstaanbare tekst zat er niet in naast "ali chemically" achtige kreten
pi_54354122
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Tijdens de Ristorante pizza reclame hoor je een nummer van -ik gok- Pavarotti op de achtergrond.. Wat is de titel hiervan ook alweer?

(Sorry kon de betreffende reclame niet op youtube vinden )
Dat is "La donna è mobile" uit Verdi's opera Rigoletto. Maar ik zou niet weten wie het zingt.
pi_54354646
Hey!

Bij Idols was er een achter grond muziek ( ik heb een stukje opgenomen) ik vind het een erg mooi stuk. Weet iemand misschien van wie dit is (artiest + titel) ??

HARTSTIKKE ALVAST BEDANKT. zoek hem al erg lang

Er word wel gesproken door de jury maar het gaat om het piano muziek.

hier kan je het nummer luisteren:

http://www.megaupload.com/?d=14LNQ6U3

ALVAST BEDANKT!
pi_54355463
Hoe heet het nummer wat net (14.29) op 3fm te horen is? Dance nummertje, wordt in gezongen door mannenstem 'My dream is to fly, so high' en 'rise up rise up rise up'.
pi_54355581
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:30 schreef Fokstokkie het volgende:
Hoe heet het nummer wat net (14.29) op 3fm te horen is? Dance nummertje, wordt in gezongen door mannenstem 'My dream is to fly, so high' en 'rise up rise up rise up'.
Yves Larock - Rise up
pi_54359013
quote:
Op zondag 4 november 2007 03:48 schreef Eltonno het volgende:

[..]

Berdien Stenberg - Rondo russo
thanks mate !
pi_54359267
Ik ben opzoek naar een soort trance nummer. Het is een vrij "nieuw" nummer, voor zover ik weet en het nummer wordt redelijk vaak gedraaid op radiostations zoals SlamFM!

Ik weet helaas niet meer zoveel van het nummer. Het nummer klinkt vrij "vrolijk" en een mannelijke vocaal overheerst op bepaalde stukken in het nummer. Het enige wat ik me van de vocalen kan herinneren is "The Anthem" (of iets wat daar op lijkt), als ik het goed heb. Dat zingt hij ook meerdere malen, met een zin opvolgend zeg maar.

Voorbeeld: "This is the Anthem for <een zin>" "The Anthem <een zin>" etc. etc.

Alle suggesties zijn welkom!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  zondag 4 november 2007 @ 17:04:06 #210
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54359368
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben opzoek naar een soort trance nummer. Het is een vrij "nieuw" nummer, voor zover ik weet en het nummer wordt redelijk vaak gedraaid op radiostations zoals SlamFM!

Ik weet helaas niet meer zoveel van het nummer. Het nummer klinkt vrij "vrolijk" en een mannelijke vocaal overheerst op bepaalde stukken in het nummer. Het enige wat ik me van de vocalen kan herinneren is "The Anthem" (of iets wat daar op lijkt), als ik het goed heb. Dat zingt hij ook meerdere malen, met een zin opvolgend zeg maar.

Voorbeeld: "This is the Anthem for <een zin>" "The Anthem <een zin>" etc. etc.

Alle suggesties zijn welkom!
Filo & Peri Ft Eric Limiere - The Anthem
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54359829
quote:
Thanks!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  zondag 4 november 2007 @ 18:04:16 #212
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_54360850
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar een (club) house nummer. Op vakantie heb ik dat nummer aantal keren gehoord, maar helaas weet ik nog steeds niet hoe het nummer heet. Het heeft een redelijk bekend melodie en wordt volgens mij door trompetten gespeeld. Ik heb een stukje opgenomen wat elke keer in mijn hoofd zit...schrik er niet van. Ik wist niet anders hoe ik het kon uitleggen, omdat er niet wordt gezongen.

Hier kun je het stukje horen.

Alvast heel erg bedankt!
  zondag 4 november 2007 @ 18:27:02 #213
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_54361409
Ik kan er niet veel van maken nlboy, het lijkt heel in de verte op Da Hool - Meet Her At The Loveparade.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
pi_54361443
Hallo,

Ik zoek een klassiek stuk, de naam heeft iets met charmante of amante te maken, in ieder geval iets met veel a's. De componist klinkt iets als mido of dido in ieder geval ook iets van die klank. Het is een redelijk nieuw stuk. Kan iemand me helpen?

Groeten,
  zondag 4 november 2007 @ 18:33:01 #215
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_54361562
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef RobDrop het volgende:
Ik kan er niet veel van maken nlboy, het lijkt heel in de verte op Da Hool - Meet Her At The Loveparade.
Helaas is dat 'm niet, maar wel een lekker nummer dat Meet Her At The Loveparade (old skool).

Het is volgens mij een redelijk nieuw nummer wat je af en toe in clubs of livesets hoort.
  zondag 4 november 2007 @ 18:55:29 #216
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_54362040
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:04 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar een (club) house nummer. Op vakantie heb ik dat nummer aantal keren gehoord, maar helaas weet ik nog steeds niet hoe het nummer heet. Het heeft een redelijk bekend melodie en wordt volgens mij door trompetten gespeeld. Ik heb een stukje opgenomen wat elke keer in mijn hoofd zit...schrik er niet van. Ik wist niet anders hoe ik het kon uitleggen, omdat er niet wordt gezongen.

Hier kun je het stukje horen.

Alvast heel erg bedankt!
Lol!

Dat is D-Rashid - Latin Brutality
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_54364122
Hey mensen,
Ik zoek een nummertje, volgens mij is het deuntje al wat ouder maar het is zeker een goed nummer.
Ik weet niet wie er was op 1 november in Now & WoW, maar toen DJ chuckie opkwam kwam dit nummer ook. Het beschrijven is echt heel moelijk, er zit geen text bij, het is geen bubbling, het is meer een beetje dance/trance achtig. Tu tudududududu *boem boem boem boem boem* Tu dudududududu *boem boem boem*

Dat is echt het beste wat ik ervan kan maken xD
Nummer werd ook gedraaid vorige week vrijdag in de mainstage van Hollywood
  † In Memoriam † zondag 4 november 2007 @ 20:51:46 #218
25682 2cv
Niet subtiel
pi_54364833
quote:
Op zondag 4 november 2007 09:55 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Supertramp - Give A Little Bit. Iig een variant daarop.
quote:
Op zondag 4 november 2007 10:28 schreef RobDrop het volgende:

[..]

Ik heb de reclame nog niet gezien, maar bedoel je daarmee dan de versie van Give A Little Bit die de Goo Goo Dolls een tijdje geleden hebben gemaakt?
Heren (dames? ), bedankt voor de info !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 4 november 2007 @ 20:59:13 #219
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54365052
Ik heb laatste The Departed gezien ( ) En nu was er een scene dat ze met auto's achter elkaar reden, en dat de cop moest zorgen dat ze weg gingen (wat dus ook gebeurde na een telefoontje) Nu was er tijdens die scene een soort Ierse volksmuziek te horen. Iets met Sailor volgens mij. Ik heb op google gezocht en kwam uit op the beach boys met Sail on Sailor, maar deze was het niet echt?? Weet iemand wat wel het goede nummer is??
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  zondag 4 november 2007 @ 22:41:24 #220
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_54368187
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:55 schreef Molluck het volgende:

[..]

Lol!

Dat is D-Rashid - Latin Brutality
Ja dat is 'm! 1000 maal dank. Je maakt mijn dag helemaal goed. Biertje?
  maandag 5 november 2007 @ 08:39:22 #221
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_54373230
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:59 schreef Rossoneri het volgende:
Ik heb laatste The Departed gezien ( ) En nu was er een scene dat ze met auto's achter elkaar reden, en dat de cop moest zorgen dat ze weg gingen (wat dus ook gebeurde na een telefoontje) Nu was er tijdens die scene een soort Ierse volksmuziek te horen. Iets met Sailor volgens mij. Ik heb op google gezocht en kwam uit op the beach boys met Sail on Sailor, maar deze was het niet echt?? Weet iemand wat wel het goede nummer is??
Op de soundtrack staat inderdaad dat nummer met Sailor in de titel ja. Maar als je zegt dat het Ierse volksmuziek is, zou het ook best wel eens I'm Shipping Up To Boston van Dropkick Murphys kunnen zijn van dezelfde soundtrack:
I'm a sailor peg
And I lost my leg
pi_54373275
Ok zoek dat beetje vrolijke tunetje.. (oja die!)

Het wordt momenteel gebruikt bij TMF in het tussenstukje, beetje vrolijk deuntje met een hoe zal je zo'n instrument eigenlijk noemen. Ik kan het zo nuriën

Vervolgens stappen het weekend, draaide ze hem ook, vervolgens op een event waar de DJ hem ook draaide.

Toen kwam ik thuis en gebruiken ze hem bij RTL4 ook! Met al die stukjes van hun eigen series (o.a. GTST enzo)

Weet iemand het nu al? Of moet ik echt duidelijker gaan beschrijven
pi_54374867
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:44 schreef FOKke-H het volgende:
Ok zoek dat beetje vrolijke tunetje.. (oja die!)

Het wordt momenteel gebruikt bij TMF in het tussenstukje, beetje vrolijk deuntje met een hoe zal je zo'n instrument eigenlijk noemen. Ik kan het zo nuriën

Vervolgens stappen het weekend, draaide ze hem ook, vervolgens op een event waar de DJ hem ook draaide.

Toen kwam ik thuis en gebruiken ze hem bij RTL4 ook! Met al die stukjes van hun eigen series (o.a. GTST enzo)

Weet iemand het nu al? Of moet ik echt duidelijker gaan beschrijven
Samim - Heater?
Bram! Boterham!
  maandag 5 november 2007 @ 10:54:48 #224
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54375274
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:23 schreef Sieusc het volgende:
Hey mensen,
Ik zoek een nummertje, volgens mij is het deuntje al wat ouder maar het is zeker een goed nummer.
Ik weet niet wie er was op 1 november in Now & WoW, maar toen DJ chuckie opkwam kwam dit nummer ook. Het beschrijven is echt heel moelijk, er zit geen text bij, het is geen bubbling, het is meer een beetje dance/trance achtig. Tu tudududududu *boem boem boem boem boem* Tu dudududududu *boem boem boem*

Dat is echt het beste wat ik ervan kan maken xD
Nummer werd ook gedraaid vorige week vrijdag in de mainstage van Hollywood
Dada Life - The Great Fashionista Swindle?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54375558
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:42 schreef lj_lightning het volgende:
Hoe heet de muziek in het laatste stukje van dit filmpje van Try Bevore you Die? (laatste 30sec ofzo) het is een bekend nummer, hij komt ook uit een bekende film maar ik kan er maar niet opkomen welke het is [afbeelding] grote kans dat ik het nummer zelf al heb maar ik weet niet hoe die heet [afbeelding] kom er maar niet op...

http://www.youtube.com/watch?v=BqCYbGoEkcI dit filmpje dus [afbeelding]

En dan bedoel ik niet dat aller laatste stukje muziek van Medisch Centrum West maar rond 6:24 ongeveer[afbeelding] maar daarvoor.
Ik wil het weten wordt anders gek
Bram! Boterham!
  maandag 5 november 2007 @ 11:16:06 #226
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_54375713
Ik zoek een nummer wat vaak op Skyradio komt. Ik weet alleen het refrein:
'Ohhhh What you do to meeee'

Iemand..?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_54376039
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef satecl het volgende:

Iemand..?
http://www.skyradio.nl/index.php?playlist Hou deze even in de gate
Bram! Boterham!
  maandag 5 november 2007 @ 11:34:25 #228
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_54376167
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef satecl het volgende:

Iemand..?
Plain White T's - Hey There Delilah
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_54376280
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Plain White T's - Hey There Delilah
Dat had ik ook kunnen weten
Bram! Boterham!
  maandag 5 november 2007 @ 11:46:02 #230
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_54376423
Thnx, was inderdaad een makkelijke
  maandag 5 november 2007 @ 11:52:42 #231
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54376569
quote:
Op maandag 5 november 2007 08:39 schreef morgane het volgende:

[..]

Op de soundtrack staat inderdaad dat nummer met Sailor in de titel ja. Maar als je zegt dat het Ierse volksmuziek is, zou het ook best wel eens I'm Shipping Up To Boston van Dropkick Murphys kunnen zijn van dezelfde soundtrack:
I'm a sailor peg
And I lost my leg
Mijn dank is groot
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_54378163
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Ik zoek een nummer dat regelmatig op skyradio komt en het is echt zn rustig nummer.
Ik noem het ook wel een engelen nummer. Het is een heel rustig nummer waar je op weg kan zwijmelen.
Meer kan ik jullie er niet over vertellen dus hoop dat jullie me begrijpen en me kunnen helpen
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_54378233
http://www.skyradio.nl/index.php?playlist

De playlist van SkyRadio. Kun je m zoeken als ie weer voorbij is gekomen.

Have a nice day.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54379486
Mja om nou heel de dag Sky te luisteren
Misschien weet hier iemand het zo..?
  maandag 5 november 2007 @ 13:59:43 #235
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54379541
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:14 schreef SuperRogier het volgende:
Vaag R&B nummer waarvan ik de tekst niet echt kan herkennen.. Je hoort zoiets als "ale .. ale .. bomballee.." Beetje trage beat, oud nummer en veel verstaanbare tekst zat er niet in naast "ali chemically" achtige kreten
Don Omar - Dale Don Dale (of in de remix samen met Fabolous)

* donroyco is back
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 5 november 2007 @ 14:37:56 #236
39906 coronaextra
héé ZUNNE !!
pi_54380514
Iemand een idee hoe dit loungenummer heet ?
staat op een site (geen reclamebedoelingen!!) anders verwijderen jullie dit maar........
http://www.q-lounge.be/

is al wat ouder maar ben de naam dus kwijt

alvast bedankt
---------> WWW.ZUNNEBEL.NL <--------
  maandag 5 november 2007 @ 15:07:07 #237
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_54381169
Help, ik zoek...

De titel van het originele nummer dat is geremixed voor de Sensation White Anthem 2003
Wie, ik?
pi_54381247
Schijnt iets van Mozart te zijn..
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_54381310
Requiem mass in D minor van Mozart

het exacte nummer heet Lacrymosa. Fijn hoor, Google
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
  maandag 5 november 2007 @ 16:40:18 #240
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_54383219
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:01 schreef LieveJuf het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Ik zoek een nummer dat regelmatig op skyradio komt en het is echt zn rustig nummer.
Ik noem het ook wel een engelen nummer. Het is een heel rustig nummer waar je op weg kan zwijmelen.
Meer kan ik jullie er niet over vertellen dus hoop dat jullie me begrijpen en me kunnen helpen
Enya - Only Time...?
pi_54383322
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:40 schreef satecl het volgende:

[..]

Enya - Only Time...?
Nee, die is het niet
Het is een nieuw nummer geloof ik
pi_54388852
Oke, zit ik net Net 5 te kijken. Komt er een reclame voorbij van October Road. Er was een nummer van Pink onder gemonteerd. Nu vroeg een vriendin van mij hoe dat nummer heet, en ik moest haar het antwoord verschuldigd blijven. Kan iemand mij helpen?
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
  maandag 5 november 2007 @ 22:32:42 #243
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_54391871
Die reclame van de Sony Erricson Walkman Phone...dat die kerel door al die verschillende muziekstijlen gaat er ineens zo'n soort house/chill achtig nummer komt met die kerel met dat homofiele roze haar

en daarna wordt ie wakker gelikt door z'n hond

Hoe heet dat liedje met die kerel erin? Kan de commercial ook niet vinden op YouTube

- tvreclames.nl is plat??
- ster.nl staat ie niet op
- youtube kan ik hem niet vinden
  dinsdag 6 november 2007 @ 01:33:41 #244
146520 IMWeasel
I Am Weasel!
pi_54396446
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:32 schreef wobbel het volgende:
Die reclame van de Sony Erricson Walkman Phone...dat die kerel door al die verschillende muziekstijlen gaat er ineens zo'n soort house/chill achtig nummer komt met die kerel met dat homofiele roze haar

en daarna wordt ie wakker gelikt door z'n hond

Hoe heet dat liedje met die kerel erin? Kan de commercial ook niet vinden op YouTube

- tvreclames.nl is plat??
- ster.nl staat ie niet op
- youtube kan ik hem niet vinden
Link naar de reclame,
Link naar de betreffende artiest
  dinsdag 6 november 2007 @ 01:40:56 #245
146520 IMWeasel
I Am Weasel!
pi_54396538
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Bedaarten het volgende:
Oke, zit ik net Net 5 te kijken. Komt er een reclame voorbij van October Road. Er was een nummer van Pink onder gemonteerd. Nu vroeg een vriendin van mij hoe dat nummer heet, en ik moest haar het antwoord verschuldigd blijven. Kan iemand mij helpen?
Toevallig dit nummer van Pink? het heet Who Knew
  dinsdag 6 november 2007 @ 07:25:39 #246
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_54397344
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 01:33 schreef IMWeasel het volgende:

[..]

Link naar de reclame,
Link naar de betreffende artiest
RESPECT
pi_54404474
ik zoek een liedje dat ik waarschijnlijk op dancedepartment heb gehoord het lied lijkt een beetje op het begin van het liedje dat je meteen hoort als je naar deze site gaat (zoniet "moths cacoon recordings"
http://www.myspace.com/piganddan1

Hetzelfde gedempte geluid als ik me goed kan herrineren en het was zeg maar 1 stroom van geluiden
laag -> hoog -> laag -> heel hoog -> laag -> een kleine beetje lager dat was het deuntje zeg maar

het werd ook net als het led bij de link telkens minder "gedempt"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54404544
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:32 schreef wobbel het volgende:
Dat laatste lied house? :p
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54407221
hej kent iemand zo'n liedje uit ongeveer de periode 1996 -2000
ze zingen frans... en de clip speelt zich af in zo'n kasteel op zo'n berg ofzoiets
mijn broer is er al kei lang naar opzoek
kan iemand me helpen

alvast bedankt
pi_54407257
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:00 schreef MouzurX het volgende:
ik zoek een liedje dat ik waarschijnlijk op dancedepartment heb gehoord het lied lijkt een beetje op het begin van het liedje dat je meteen hoort als je naar deze site gaat (zoniet "moths cacoon recordings"
http://www.myspace.com/piganddan1

Hetzelfde gedempte geluid als ik me goed kan herrineren en het was zeg maar 1 stroom van geluiden
laag -> hoog -> laag -> heel hoog -> laag -> een kleine beetje lager dat was het deuntje zeg maar

het werd ook net als het led bij de link telkens minder "gedempt"

is dat da lied imagine :S? want er staan erg veel foto's van op die site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')