Dat is "La donna è mobile" uit Verdi's opera Rigoletto. Maar ik zou niet weten wie het zingt.quote:Op zondag 4 november 2007 11:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Tijdens de Ristorante pizza reclame hoor je een nummer van -ik gok- Pavarotti op de achtergrond.. Wat is de titel hiervan ook alweer?
(Sorry kon de betreffende reclame niet op youtube vinden)
Yves Larock - Rise upquote:Op zondag 4 november 2007 14:30 schreef Fokstokkie het volgende:
Hoe heet het nummer wat net (14.29) op 3fm te horen is? Dance nummertje, wordt in gezongen door mannenstem 'My dream is to fly, so high' en 'rise up rise up rise up'.
Filo & Peri Ft Eric Limiere - The Anthemquote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben opzoek naar een soort trance nummer. Het is een vrij "nieuw" nummer, voor zover ik weet en het nummer wordt redelijk vaak gedraaid op radiostations zoals SlamFM!
Ik weet helaas niet meer zoveel van het nummer. Het nummer klinkt vrij "vrolijk" en een mannelijke vocaal overheerst op bepaalde stukken in het nummer. Het enige wat ik me van de vocalen kan herinneren is "The Anthem" (of iets wat daar op lijkt), als ik het goed heb. Dat zingt hij ook meerdere malen, met een zin opvolgend zeg maar.
Voorbeeld: "This is the Anthem for <een zin>" "The Anthem <een zin>" etc. etc.
Alle suggesties zijn welkom!
Thanks!quote:Op zondag 4 november 2007 17:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Filo & Peri Ft Eric Limiere - The Anthem
Helaas is dat 'm niet, maar wel een lekker nummer dat Meet Her At The Loveparade (old skool).quote:Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef RobDrop het volgende:
Ik kan er niet veel van maken nlboy, het lijkt heel in de verte op Da Hool - Meet Her At The Loveparade.
Lol!quote:Op zondag 4 november 2007 18:04 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen,
Ik ben op zoek naar een (club) house nummer. Op vakantie heb ik dat nummer aantal keren gehoord, maar helaas weet ik nog steeds niet hoe het nummer heet. Het heeft een redelijk bekend melodie en wordt volgens mij door trompetten gespeeld. Ik heb een stukje opgenomen wat elke keer in mijn hoofd zit...schrik er niet van.Ik wist niet anders hoe ik het kon uitleggen, omdat er niet wordt gezongen.
Hier kun je het stukje horen.
Alvast heel erg bedankt!
quote:Op zondag 4 november 2007 09:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Supertramp - Give A Little Bit. Iig een variant daarop.
Heren (dames?quote:Op zondag 4 november 2007 10:28 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ik heb de reclame nog niet gezien, maar bedoel je daarmee dan de versie van Give A Little Bit die de Goo Goo Dolls een tijdje geleden hebben gemaakt?
Ja dat is 'm! 1000 maal dank. Je maakt mijn dag helemaal goed.quote:Op zondag 4 november 2007 18:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lol!
Dat is D-Rashid - Latin Brutality
Op de soundtrack staat inderdaad dat nummer met Sailor in de titel ja. Maar als je zegt dat het Ierse volksmuziek is, zou het ook best wel eens I'm Shipping Up To Boston van Dropkick Murphys kunnen zijn van dezelfde soundtrack:quote:Op zondag 4 november 2007 20:59 schreef Rossoneri het volgende:
Ik heb laatste The Departed gezien () En nu was er een scene dat ze met auto's achter elkaar reden, en dat de cop moest zorgen dat ze weg gingen (wat dus ook gebeurde na een telefoontje) Nu was er tijdens die scene een soort Ierse volksmuziek te horen. Iets met Sailor volgens mij. Ik heb op google gezocht en kwam uit op the beach boys met Sail on Sailor, maar deze was het niet echt??
Weet iemand wat wel het goede nummer is??
![]()
Samim - Heater?quote:Op maandag 5 november 2007 08:44 schreef FOKke-H het volgende:
Ok zoek dat beetje vrolijke tunetje.. (oja die!)
Het wordt momenteel gebruikt bij TMF in het tussenstukje, beetje vrolijk deuntje met een hoe zal je zo'n instrument eigenlijk noemen. Ik kan het zo nuriën
Vervolgens stappen het weekend, draaide ze hem ook, vervolgens op een event waar de DJ hem ook draaide.
Toen kwam ik thuis en gebruiken ze hem bij RTL4 ook! Met al die stukjes van hun eigen series (o.a. GTST enzo)
Weet iemand het nu al? Of moet ik echt duidelijker gaan beschrijven
Dada Life - The Great Fashionista Swindle?quote:Op zondag 4 november 2007 20:23 schreef Sieusc het volgende:
Hey mensen,
Ik zoek een nummertje, volgens mij is het deuntje al wat ouder maar het is zeker een goed nummer.
Ik weet niet wie er was op 1 november in Now & WoW, maar toen DJ chuckie opkwam kwam dit nummer ook. Het beschrijven is echt heel moelijk, er zit geen text bij, het is geen bubbling, het is meer een beetje dance/trance achtig. Tu tudududududu *boem boem boem boem boem* Tu dudududududu *boem boem boem*
Dat is echt het beste wat ik ervan kan maken xD
Nummer werd ook gedraaid vorige week vrijdag in de mainstage van Hollywood
Ik wil het wetenquote:Op zondag 4 november 2007 11:42 schreef lj_lightning het volgende:
Hoe heet de muziek in het laatste stukje van dit filmpje van Try Bevore you Die? (laatste 30sec ofzo) het is een bekend nummer, hij komt ook uit een bekende film maar ik kan er maar niet opkomen welke het is [afbeelding] grote kans dat ik het nummer zelf al heb maar ik weet niet hoe die heet [afbeelding] kom er maar niet op...
http://www.youtube.com/watch?v=BqCYbGoEkcI dit filmpje dus [afbeelding]
En dan bedoel ik niet dat aller laatste stukje muziek van Medisch Centrum West maar rond 6:24 ongeveer[afbeelding] maar daarvoor.
http://www.skyradio.nl/index.php?playlist Hou deze even in de gatequote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak op Skyradio komt. Ik weet alleen het refrein:
'Ohhhh What you do to meeee'
Iemand..?
Plain White T's - Hey There Delilahquote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak op Skyradio komt. Ik weet alleen het refrein:
'Ohhhh What you do to meeee'
Iemand..?
Dat had ik ook kunnen wetenquote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Plain White T's - Hey There Delilah
Mijn dank is grootquote:Op maandag 5 november 2007 08:39 schreef morgane het volgende:
[..]
Op de soundtrack staat inderdaad dat nummer met Sailor in de titel ja. Maar als je zegt dat het Ierse volksmuziek is, zou het ook best wel eens I'm Shipping Up To Boston van Dropkick Murphys kunnen zijn van dezelfde soundtrack:
I'm a sailor peg
And I lost my leg
Don Omar - Dale Don Dale (of in de remix samen met Fabolous)quote:Op zondag 4 november 2007 13:14 schreef SuperRogier het volgende:
Vaag R&B nummer waarvan ik de tekst niet echt kan herkennen.. Je hoort zoiets als "ale .. ale .. bomballee.." Beetje trage beat, oud nummer en veel verstaanbare tekst zat er niet in naast "ali chemically" achtige kreten![]()
Enya - Only Time...?quote:Op maandag 5 november 2007 13:01 schreef LieveJuf het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik zoek een nummer dat regelmatig op skyradio komt en het is echt zn rustig nummer.
Ik noem het ook wel een engelen nummer. Het is een heel rustig nummer waar je op weg kan zwijmelen.
Meer kan ik jullie er niet over vertellen dus hoop dat jullie me begrijpen en me kunnen helpen
Nee, die is het nietquote:
Link naar de reclame,quote:Op maandag 5 november 2007 22:32 schreef wobbel het volgende:
Die reclame van de Sony Erricson Walkman Phone...dat die kerel door al die verschillende muziekstijlen gaat er ineens zo'n soort house/chill achtig nummer komt met die kerel met dat homofiele roze haar
en daarna wordt ie wakker gelikt door z'n hond
Hoe heet dat liedje met die kerel erin? Kan de commercial ook niet vinden op YouTube
- tvreclames.nl is plat??
- ster.nl staat ie niet op
- youtube kan ik hem niet vinden
Toevallig dit nummer van Pink? het heet Who Knewquote:Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Bedaarten het volgende:
Oke, zit ik net Net 5 te kijken. Komt er een reclame voorbij van October Road. Er was een nummer van Pink onder gemonteerd. Nu vroeg een vriendin van mij hoe dat nummer heet, en ik moest haar het antwoord verschuldigd blijven. Kan iemand mij helpen?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:33 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Link naar de reclame,
Link naar de betreffende artiest
Dat laatste lied house?quote:Op maandag 5 november 2007 22:32 schreef wobbel het volgende:
Die reclame van de Sony Erricson Walkman Phone...dat die kerel door al die verschillende muziekstijlen gaat er ineens zo'n soort house/chill achtig nummer komt met die kerel met dat homofiele roze haar
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:00 schreef MouzurX het volgende:
ik zoek een liedje dat ik waarschijnlijk op dancedepartment heb gehoord het lied lijkt een beetje op het begin van het liedje dat je meteen hoort als je naar deze site gaat (zoniet "moths cacoon recordings"
http://www.myspace.com/piganddan1
Hetzelfde gedempte geluid als ik me goed kan herrineren en het was zeg maar 1 stroom van geluiden
laag -> hoog -> laag -> heel hoog -> laag -> een kleine beetje lager dat was het deuntje zeg maar
het werd ook net als het led bij de link telkens minder "gedempt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |