http://www.skyradio.nl/index.php?playlist Hou deze even in de gatequote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak op Skyradio komt. Ik weet alleen het refrein:
'Ohhhh What you do to meeee'
Iemand..?
Plain White T's - Hey There Delilahquote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak op Skyradio komt. Ik weet alleen het refrein:
'Ohhhh What you do to meeee'
Iemand..?
Dat had ik ook kunnen wetenquote:Op maandag 5 november 2007 11:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Plain White T's - Hey There Delilah
Mijn dank is grootquote:Op maandag 5 november 2007 08:39 schreef morgane het volgende:
[..]
Op de soundtrack staat inderdaad dat nummer met Sailor in de titel ja. Maar als je zegt dat het Ierse volksmuziek is, zou het ook best wel eens I'm Shipping Up To Boston van Dropkick Murphys kunnen zijn van dezelfde soundtrack:
I'm a sailor peg
And I lost my leg
Don Omar - Dale Don Dale (of in de remix samen met Fabolous)quote:Op zondag 4 november 2007 13:14 schreef SuperRogier het volgende:
Vaag R&B nummer waarvan ik de tekst niet echt kan herkennen.. Je hoort zoiets als "ale .. ale .. bomballee.." Beetje trage beat, oud nummer en veel verstaanbare tekst zat er niet in naast "ali chemically" achtige kreten![]()
Enya - Only Time...?quote:Op maandag 5 november 2007 13:01 schreef LieveJuf het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik zoek een nummer dat regelmatig op skyradio komt en het is echt zn rustig nummer.
Ik noem het ook wel een engelen nummer. Het is een heel rustig nummer waar je op weg kan zwijmelen.
Meer kan ik jullie er niet over vertellen dus hoop dat jullie me begrijpen en me kunnen helpen
Nee, die is het nietquote:
Link naar de reclame,quote:Op maandag 5 november 2007 22:32 schreef wobbel het volgende:
Die reclame van de Sony Erricson Walkman Phone...dat die kerel door al die verschillende muziekstijlen gaat er ineens zo'n soort house/chill achtig nummer komt met die kerel met dat homofiele roze haar
en daarna wordt ie wakker gelikt door z'n hond
Hoe heet dat liedje met die kerel erin? Kan de commercial ook niet vinden op YouTube
- tvreclames.nl is plat??
- ster.nl staat ie niet op
- youtube kan ik hem niet vinden
Toevallig dit nummer van Pink? het heet Who Knewquote:Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Bedaarten het volgende:
Oke, zit ik net Net 5 te kijken. Komt er een reclame voorbij van October Road. Er was een nummer van Pink onder gemonteerd. Nu vroeg een vriendin van mij hoe dat nummer heet, en ik moest haar het antwoord verschuldigd blijven. Kan iemand mij helpen?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:33 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Link naar de reclame,
Link naar de betreffende artiest
Dat laatste lied house?quote:Op maandag 5 november 2007 22:32 schreef wobbel het volgende:
Die reclame van de Sony Erricson Walkman Phone...dat die kerel door al die verschillende muziekstijlen gaat er ineens zo'n soort house/chill achtig nummer komt met die kerel met dat homofiele roze haar
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:00 schreef MouzurX het volgende:
ik zoek een liedje dat ik waarschijnlijk op dancedepartment heb gehoord het lied lijkt een beetje op het begin van het liedje dat je meteen hoort als je naar deze site gaat (zoniet "moths cacoon recordings"
http://www.myspace.com/piganddan1
Hetzelfde gedempte geluid als ik me goed kan herrineren en het was zeg maar 1 stroom van geluiden
laag -> hoog -> laag -> heel hoog -> laag -> een kleine beetje lager dat was het deuntje zeg maar
het werd ook net als het led bij de link telkens minder "gedempt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |