Subtielquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
Eindelijk zeg.
tering.. gecondoleerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:19 schreef Loontjah het volgende:
@ hansu
Dat was onze vriendin ja!
Ze heeft in april geloof ik zelfmoord gepleegd
Sorry, maar dat was niet voor jou bedoeld hoorquote:
zo maar ff iets standaards uit m'n koppiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Etcetera het volgende:
ik heb trouwens ff hulp nodig
ik moet voor dinsdag nog steeds een agenda opstellen omdat m'n begeleider van school langskomt. heeeeeeeelp wat moet erin
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:34 schreef HansU het volgende:
[..]
zo maar ff iets standaards uit m'n koppie
1. opening
2. kennismaking/voorstellen
3. presentatie voortgang opdracht/project
4. op/aanmerkingen
5. presentatie planning
6. maken vervolg afspraken
7. rondvraag
8. sluiting
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:31 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Ik heb mijn Zweedse examens, zowel mondeling en schriftelijk gehaald..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik begin er net aan te wennen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Zo, even maar de layout van FOK! veranderd... beetje rare gezichten door die header van fok!
Dank jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!!![]()
Skol! [ afbeelding ]
ik was er zelf ook snel aangewend, maar de rest van het studielandschap op de Högskolan i Borås duidelijk nietquote:
Het is leuk als je thuis ben, maar als je op school even snel iets op het forum te lezen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker uitgewaaid Luc?
En ja, hier ook PB. Constant half naakte dames in de header. Opzich niks mis mee, maar wel beetje overbodig zo.
Ik kom er aan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ga vanavond ook weer aan het ölen weer aan de vodka
![]()
quote:
Het viel me nu pas opquote:En ja, hier ook PB. Constant half naakte dames in de header. Opzich niks mis mee, maar wel beetje overbodig zo.
Het is 12 uur rijden vanaf Den Haag.. dus denk een uurtje of 10 vanuit Frieslandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik kom er aan![ afbeelding ]
Zweden.. 2x zo'n gigantisch dure tolbrug!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is 12 uur rijden vanaf Den Haag.. dus denk een uurtje of 10 vanuit Friesland
Vanavond feestje van de Student Union.. bring your own beer and snacks..
BITTERBALLEN!!... alleen hebben we geen frituur![]()
hey Damzkieeeeeequote:
zit net aan me 3 uur (AH) sultana + bakje warme chocoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een cup-a-soupje?
ja lekker. Ik heb echt een vrijdagmiddag dip op het moment en ik moet nog 1,5 uurquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een cup-a-soupje?
Appel, als je een keertje langskomt heb ik er nog zat liggen voor je hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
Sultana's zijn tof! Appel, bosvruchten of naturel?
Ik eet me al een slag in de rondte aan sultana'squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:15 schreef HansU het volgende:
[..]
Appel, als je een keertje langskomt heb ik er nog zat liggen voor je hoor.
Chinese tomaat is mijn favorietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Welke, chinese tomaten, heldere kip, ui?
van mij ook, al heb ik toch eigenlijk liever een echt soepje uit een blikjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Chinese tomaat is mijn favoriet![]()
![]()
gister op me stage een complete verpakking leeg gevrotenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik eet me al een slag in de rondte aan sultana's
Ik eet standaard per dag 2 pakjes sultana's en dat vind ik al veel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
gister op me stage een complete verpakking leeg gevroten![]()
Naast dat pak sultana's had ik ook nog me 6 boterhammetjes voor bij de lunchquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ik eet helemaal geen Sultana's [ afbeelding ]
Gewoon boterhammetjes![]()
wat heb je nu dan? een broodje frikandel met uitjes?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb toegegeven aan mijn vrijdagmiddag dip. Ben ff een cup-a-soupje gaan halen. Maar de chinese tomaat is opdus heb maar wat anders gepakt.
zozo, goedzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
3,5 uur vergaderd vanmorgen (9:00 tot 12:30). Gelukkig zou ik al een uurtje langer blijven, want ik wilde mijn aantekeningen wel even in Word zetten. En wat dingen verwerken zodat de hele afdeling op de hoogte gebracht kan worden. Dus het was verstandig dat ik gisteren een uurtje eerder weg ging, ik moet immers niet meer dan 36 uur per week gaan werken als het niet strikt noodzakelijk is.
Maar een goede vergadering gehad. Mijn opdracht uitvoerig besproken, waar ik veel aan heb. Mijn voorstel voor een kostenplaatsenstructuur is met een enkele aanpassing geaccepteerd (terwijl het niet eens mijn taak was om dat voorstel te bedenken, maar ik had even niks te doen). Enkele taken voor de komende weken op papier gezet. Al met al een interessant project waarin ik (naast de opdracht eigenlijk) mee draai nu.
cup-a-soup vermicelli-rondjes. (kip geloof ik)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
wat heb je nu dan? een broodje frikandel met uitjes?
Die heb ik net opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
cup-a-soup vermicelli-rondjes. (kip geloof ik)
quote:
Gelukkig ben ik niet alleen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
Nee hoor Luc, ik ben ook nog aanwezig.
het blijft vrijdag... dan moet je het niet over actief gaan hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet alleen.Tot hoe laat blijf jij "actief"?
Ik ook, ben daarom mooi opnieuw begonnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kijk het ook niet. Ik heb wel iets beters te doenIk heb het een paar afleveren gevolgd. Maar toen een tijdje niet meer gekeken en toen weer een keertje, maar toen kon ik het verhaal niet meer volgen, dus ben er maar mee gestopt.
Om 16:50 uur gaat de bus naar huis, dus ik stop zo rond 16:35-16:40 uur. En dan stap ik om 17:45 uur thuis binnen. Dan kan ik gelijk aan tafel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef HansU het volgende:
[..]
het blijft vrijdag... dan moet je het niet over actief gaan hebben.
Misschien maar een half uurtje eerder naar huis en thuis en strax nog ff een kilometerje of 10 gaan hardlopen, energie zat
lijtk me wel goed toch?quote:Bij deze wil ik u uitnodigen voor een bijeenkomst De volgende agendapunten zullen worden behandeld.
1. opening
2. de oriëntatie binnen de organisatie
3. bespreking voortgang opdracht/project
4. op/aanmerkingen
5. de voortgang van de verslaglegging
6. het eigen functioneren
7. maken vervolg afspraken
8. rondvraag
9. sluiting
Tot half 6.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet alleen.Tot hoe laat blijf jij "actief"?
straks lekker sporten --> douchen --> eten --> tv kijken --> met huisgenote naar Jazz club.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 16:50 uur gaat de bus naar huis, dus ik stop zo rond 16:35-16:40 uur. En dan stap ik om 17:45 uur thuis binnen. Dan kan ik gelijk aan tafel.Dan 's avonds nog ff gamen en om 21:15 uur De Lama's kijken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:50 schreef Deansensitized het volgende:
Linc moet op de stoel
Die rat hielp niks
En die senator is corrupt
Je kan het ook gaan overdrijven natuurlijk zo op de vrijdag.quote:
Voor mij maakt het niet uit of ik om 5 uur of half 6 ga, ik ben even laat thuis dan. Ik sta alleen langer op het staion te blauwbekken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan het ook gaan overdrijven natuurlijk zo op de vrijdag.
Ik heb net mijn tweede cup-a-soupje gepakt. Nu wel chinese tomaat
Ja ik waste wel met vloeistof..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:46 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Geen reserve setje bij ?
Je wast toch wel met vloeistof he, toch niet met water he ?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja ik waste wel met vloeistof..
Tis goedgekomen kheb mijn RIJBEWIJS gehaald![]()
![]()
Van harte!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
Dan maakt het idd niet uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit of ik om 5 uur of half 6 ga, ik ben even laat thuis dan. Ik sta alleen langer op het station te blauwbekken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:25 schreef HansU het volgende:
gatver, ik dacht het is vrijdag middag, goh jongen doe eens iets geks. Ik loop dus naar het koffiezet apparaat en wis en waarempel druk ik op de knop Espreschoc. En ja hoor, dat is dus grandioos smerig
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:25 schreef HansU het volgende:
gatver, ik dacht het is vrijdag middag, goh jongen doe eens iets geks. Ik loop dus naar het koffiezet apparaat en wis en waarempel druk ik op de knop Espreschoc. En ja hoor, dat is dus grandioos smerig
Danku danku..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
zo, dit is dan me laatste post voor de werkdag, ik ga pleite. De groetjes allemaal, een prettig weekend toegewenst
Goed zo!!! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
quote:
Fijn weekendquote:
14quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
Wacht maar tot wat er allemaal nog moet komen!!!!
Is dit ep 13?
Prettig weekendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ook afsluiten en dan naar mijn bus. De oliebollen waren heerlijk.
Prettig weekend iedereen
Neuh .. ik ben nog thuis.. strax kleinfeestje denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ben ik nu nog alleen over?
Ik ben er ook nog hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ben ik nu nog alleen over?
Ja, het gaat nog steeds boven verwachting goed. Aan de andere kant gaan ze nu natuurlijk ook meer verwachten, dat is wel weer jammer.quote:
Ja, hetzelfde. Voor de rest ook trouwen.quote:Prettig weekend!
die oude andijvie moet je ook niet etenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Andijvie is volgens mij nog overgebleven van de hongerwinter
uiteraardquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry voor de TT, maar Stage SC is altijd MET inhoud![]()
gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:41 schreef HansU het volgende:
[..]
uiteraard![]()
dit was een reactie op de vorige TT
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:47 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, geheid!Blijft een man hè
Meer Hou??
Pennywisequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hahaha, ik heb de grootse lol hier!!
M'n zus en ik zijn alvast aan het voor verkleden voor Halloween!!
Zij is Pennywise en ik ben 'the Jigsaw puppet'!
Ik ook, bij Valentino's voor 65kr een hele grote pizza en colaatjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb pizza gegeten. Altijd goed.
ik had gezegd dat ik mijn ouders en m'n vriendin mee uit eten zou nemen als mijn eerste salaris binnen was, dus ik ga binnenkort ook ff kijken waar we gaan etenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En omdat mijn moeder er over door bleef zeuren, gebak gehaald van mijn eerste salaris.
Bij de frietkraam op de hoek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ik mijn ouders en m'n vriendin mee uit eten zou nemen als mijn eerste salaris binnen was, dus ik ga binnenkort ook ff kijken waar we gaan eten
fatsoenlijk uit etenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de frietkraam op de hoek.Het moet natuurlijk niet te duur worden, hè
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fatsoenlijk uit etenen ik ga niet op de centen letten (moet natuurlijk ook weer niet te gek worden
) als het maar lekker en gezellig is
waarschijnlijk hierheen --> http://www.buffetrestaurant.nl/ en dan een Brunchbuffetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
![]()
dat kon ie niet helemaal waarderen.quote:Als je zo danst, dan moet je gewoon homo zijn.
PB PWND Pakistaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:00 schreef PieterBas het volgende:
Mooiste opmerking van een maat van mij tegen een Pakistaan
[..]
Ik was het niet.. maar goed ik had er bij 1 biertje meer ook wel iets van gezegd.quote:
In Optie. In de algemeen opties kies je dan voor Kies je Layout.. en dan moet het daar ergens staanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Zeg, iemand van hier had het er van de week over om die half naakte vrouwen boven aan de pagina weg te halen.
Hoe doe je dat?? Ik heb persoonlijk niet zo'n behoefte aan koude borsten etc![]()
Ik heb net elke optie gelezen, maar kan het niet vinden
Fijn weekend verder!!
Goeie vraagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit het trouwens met ons kartdagje dat we met "alle" Stage SC'ers zouden gaan houden?
btw hoi miss![]()
Ik stel alleen maar goede vragenquote:
wat flauw ben jij zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Zeg, iemand van hier had het er van de week over om die half naakte vrouwen boven aan de pagina weg te halen.
Hoe doe je dat?? Ik heb persoonlijk niet zo'n behoefte aan koude borsten etc![]()
Ik heb net elke optie gelezen, maar kan het niet vinden
Fijn weekend verder!!
Dank...maar, ik heb het nog niet kunnen vinden! Nu maar hopen dat ik vaak het strand te zien krijgquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Optie. In de algemeen opties kies je dan voor Kies je Layout.. en dan moet het daar ergens staan
Hoi Miss
[..]
Goeie vraag![]()
gelukkig doe ik dat niet meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Houniet het volgende:
studeren vind ik zo nerd klinken
Ik ook niet meer. Die tijd heb ik achter mij gelatenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Pff ik ben kapot.. Net de hele dag gewerkt..
Denk dat ik vanavond maar een keer niet ga stappen
Gister al feestje gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
! ik ook gewerkt, vanavond FEEST
en de klok een uur terug, wat wil je nog meer![]()
goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gister al feestje gehad.. Dusja
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ReM gefeliciteerd
![]()
met de overwinning op Feyenoord
![]()
Ook Twente-fan? Of blij dat Feyenoord heeft verloren? Of beidequote:
Van VVV met slechts 4-0 winnenquote:
Blij dat Feyenoord heeft verlorenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Twente-fan? Of blij dat Feyenoord heeft verloren? Of beide
Boeie, zijn weer drie puntenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van VVV met slechts 4-0 winnen![]()
![]()
![]()
Maar Dean, jij ook gefeliciteerd met je overwinning
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Blij dat Feyenoord heeft verloren![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Boeie, zijn weer drie punten
quote:
quote:
Komt wel goed manquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ja, dat is het belangrijkste.
[..]
Hopen dat we morgen de drie punten weer terug mee naar huis nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Als ze maar beter spelen dan tegen NEC. Adri(e) heeft nu natuurlijk wel al wat meer met de jongens kunnen trainne, dus moet het een stuk beter gaan deze weekquote:
Neuh.. dat niet.. zoveel zal er niet veranderen omdat hij ze een weekje traint hoor..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze maar beter spelen dan tegen NEC. Adri(e) heeft nu natuurlijk wel al wat meer met de jongens kunnen trainne, dus moet het een stuk beter gaan deze week
Als we de drie punten maar mee naar huis nemen, vind ik alles best. Ik kan toch niet zien hoe slecht ze spelen. Ik hoor ik het wel viaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Neuh.. dat niet.. zoveel zal er niet veranderen omdat hij ze een weekje traint hoor..
Ach, het is al laat hèquote:
Ik heb net Spiderman 3 gezien en ga nu slapen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef diertjuh het volgende:
Goedeavond als hier tenminste nog iemand is. Beetje aan het vervelen dus dacht ik post hier eventjes iets.
Dat is ook zo beetje de enige legale manier om het Nederlandse voetbal te volgen, als je in het buitenland ben..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als we de drie punten maar mee naar huis nemen, vind ik alles best. Ik kan toch niet zien hoe slecht ze spelen. Ik hoor ik het wel viaLangs De Lijn
![]()
Een stel vrienden die over kwamen gingen vroeg met de auto weg, hoe lekker je ook in je warme bedje ligt.. je moet ze toch uitzwaaienquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:55 schreef ChatGirl het volgende:
En ik dacht dat ik al vroeg mn nest uit was op zondag
Goedemorgen PB
Nee joh, gewoon schijt aan hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een stel vrienden die over kwamen gingen vroeg met de auto weg, hoe lekker je ook in je warme bedje ligt.. je moet ze toch uitzwaaien
Was ist los?quote:
Misselijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was ist los?
En goedemiddag Trigalti
Ja, maar ik kon daarna niet meer slapen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kon toch gewoon weer terug je warme bedje induiken, nadat ze weg waren, PB?
Kamer opruimen sux..quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan heb je een uurtje langer en dan nog vliegt de zondag voorbij
*knuppel in hoenderhok gooit*quote:
dank, dankquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ReM gefeliciteerd
![]()
met de overwinning op Feyenoord
![]()
Beetje late reactie. Maar beter laat dan nooit. Hoe was de film?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb net Spiderman 3 gezien en ga nu slapen..
Dag diertjuh van me!en trusten... pffff
![]()
Hoeveel hebben ze die scheids betaald?quote:
Heel lang. En hoeft ook niet terug te komen voordat hij de nieuwe OP af heeftquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:45 schreef Trigalti het volgende:
Trouwens.. hoe lang heeft Eer-ik zich al wel niet laten zien!!??
Ja echt he.. misschien durft ie zich ook niet meer te vertonenquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heel lang. En hoeft ook niet terug te komen voordat hij de nieuwe OP af heeft![]()
Met je grote mondquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:19 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja moet wel een monsterlijk vette OP worden nu
Maar hij hoeft niet bang te zijn hoor. Niet voor mij in ieder geval. Ben allang blij dat ie het wil doen
Nogmaals gefeliciteerd, en veel succes vandaag!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:24 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Met je grote mond.. eerst roepen en dan....
Nee inderdaad.. thx alvast Eer-ik
En nu ga ik even wat fruit halen in de supermarkt en dan naar het gemeentehuis
Oja.. dan moet ik nog naar stage..
Whehehehquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:24 schreef Deansensitized het volgende:
Kollega vond het toch leuk op eens op te duiken.
Ik zat net een deel van het verslag uit te printen, nou hij wou het ff lezen, mij best.
"Ja, dat taalgebruik van jou klopt ook niet. Er staat overal 'ik' in plaats van 'wij'.
Gozer, no shit
"Verander dat ff wil je? Anders lijkt het zometeen ook zo raar als we het de leraar laten zien."
Waarom dat nieuwe voorplaatje geprint?quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Doe ik ook, verander lekker niks.
Wel nieuw voorplaatje uitgeprint met ook zijn naam erop, maar daar gaat zometeen mooi mijn eigen weer voor.
Heb het nu echt gehad met hem! Nooit wat doen, en dan nu zulke opmerkingen?? Dacht het niet!
quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja echt he.. misschien durft ie zich ook niet meer te vertonen
Of hij is gewoon dag en nacht aan die OP bezig... Wie weet..
redelijk, redelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen binnenkomers![]()
Is goed Erik, we zien hem wel verschijnen
Wil het wat??
Wil ik weten wat jij hebt gedaan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
redelijk, redelijk.
Tering, ik ben helemaal naar de klote
Goed weekend gehadquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij hebt gedaan?
dat is dan wel minderquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed weekend gehad
alleen afgelopen 2 dagen vrijwel niks gegeten en amper geslapen
Jij SEKS beestquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed weekend gehad
alleen afgelopen 2 dagen vrijwel niks gegeten en amper geslapen
quote:
Echt erg is het niet hoor, heb het meestal een weekie ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
Sterke Erik!
meelifters....quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
Maar toch, is niet chill
Maar altijd nog beter dan een een kollega die van mijn harde werken probeerd te profiteren
Hij: "Gaan we een uurtje eerder weg, brengen we ons verslag nog even op school."
Ik: - Ja, ga ook 13.00 uur die kant op om mijn verslag in te leveren.
Hij: "Wat lul je nou, het is ONS verslag, ik zit hier net zo goed als jou!"
Die lul heeft in die 6 weken nog niet eens een inleiding op papier gekregen
Ons verslag.. mijn reet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeftie het nog niet door danquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
Maar toch, is niet chill
Maar altijd nog beter dan een een kollega die van mijn harde werken probeerd te profiteren
Hij: "Gaan we een uurtje eerder weg, brengen we ons verslag nog even op school."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je valt in herhaling..quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
Maar toch, is niet chill
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat geeft nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
En ja, Etc, doe ik, excuses!
Neem soms iets teveel over uit het Fries
Ik kreeg gisteren een mailtje..quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat geeft nietik type ook neit niet alles goed maar het viel me op
en ik heb een beetje een spellingsfetisj
![]()
Mensen die zo typen negeer ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mailtje..
Ik lag dubbel en heb maar niet gereageerd, maar speciaal voor jou:
heJJ,, Simon Lang Gelede.
H0e is Het Me Jou
Me Mij Gaat Het Wel
Ik vRoeg ME aF of JE me WEer Kon
Toevoegen op msn:P
ik sprrek je nog wel ..
xxxx
hvj:P
cynthia![]()
![]()
![]()
![]()
ohquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
H0e is Het Me Jou
Me Mij Gaat Het Wel
ik sprrek je nog wel ..
xxxx
cynthia![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik der ga toevoegen en dan het volgende:quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
H0e is Het Me Jou
Me Mij Gaat Het Wel
ik sprrek je nog wel ..
xxxx
cynthia![]()
![]()
![]()
![]()
Br33z4hquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
H0e is Het Me Jou
Me Mij Gaat Het Wel
ik sprrek je nog wel ..
xxxx
cynthia![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is toch niet normaal meerquote:
Doet mij maar een Br-drie-drie-z-vier-h-tjequote:Op maandag 29 oktober 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind echt dat ze mensen die zo schrijven en evt praten, een nekschot moeten geven.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doet mij maar een Br-drie-drie-z-vier-h-tje![]()
Ik ben het met je eens!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind echt dat ze mensen die zo schrijven en evt praten, een nekschot moeten geven.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
LieFuuhh Sim0n,
LaatsT Hebbe Ik jouW 11n Mailtjhuh gezenD Over Dat jy mii m03st t03v0egeN Op mSn :$
waar0m h3b J3 dat n0g nIiiet gedAAn danng ? b3n je b00s op mii ofZ0?
ick mIs je v3t erruG will j3 w33r z1en ! :$
ik h0u h33l veel van juhh doeshii33, hovvvjjw xxxxx
(L) cynTia
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
LieFuuhh Sim0n,
LaatsT Hebbe Ik jouW 11n Mailtjhuh gezenD Over Dat jy mii m03st t03v0egeN Op mSn :$
(L) cynTia
ben er tien minuten mee bezig geweestquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap niet waarom men zo typt.Het duurt op die manier toch twee keer zolang of ligt dat misschien aan mij?
Heb je er een liggen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe zij een sollicitatiebrief typt
Edit: typo
Dat kan ook aan jouw typsnelheid liggen dan natuurlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben er tien minuten mee bezig geweest
Oh mijn godquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
LieFuuhh Sim0n,
(L) cynTia
Thuis heb ik heel wat sollicitatiebrieven liggen. Maar ben nu nog op mijn werk. Dus kan er helaas niet bij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je er een liggen?
Effe door zo'n breezertekstconvertor gooien, en het is klaar
die is boven het gemiddeldequote:Op maandag 29 oktober 2007 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ook aan jouw typsnelheid liggen dan natuurlijk
geldt ook voor mijquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trigalti, vind je het erg als ik zoiets niet echt goed kan ontcijferen?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef Trigalti het volgende:
DoEsHiI Ik mIs jE J3WeTz3lUf.
m1jN!!!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* MsN Is aL DaG3N KaPoT DuShI.
jUh1!1!1!1!111 HiHi lOl dUzZ BnT AnSwAgEiL WeTjUh.!!!!!!!1! hIhI DuZz iK MiZjUh nU Al.
Ik11111!!!!! dUzZ *oNe lUv* HoU VaN JoU En kAn jOu nI3T MiZeN En aL Me aNd3r3 SmAaTjUh eN VrIeNdEn oK NiEt hÈ
WiLjUhNoItMeRkWiJtOkAlKeNiKjUhNi3t
xJuH$!!!!!11!!11!111 HiHi lOl dUzZ HvJ P JwEtZeLuF XjUhS
Je bent wel erg op de hoogte van bepaalde woordenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef Trigalti het volgende:
jUh1!1!1!1!111 HiHi lOl dUzZ BnT AnSwAgEiL WeTjUh.!!!!!!!1! hIhI DuZz iK MiZjUh nU Al.
Ik11111!!!!! dUzZ *oNe lUv* HoU VaN JoU En kAn jOu nI3T MiZeN En aL Me aNd3r3 SmAaTjUh eN VrIeNdEn oK NiEt hÈ
Alleen omdat het hier stond, probeerde ik het te ontcijferen, maar daar houd ik nu ook mee op. Want het lukt toch nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geldt ook voor mij
ik doe niet eens moeite hoor, dat ook![]()
Doushi gebruikt mijn zusje altijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent wel erg op de hoogte van bepaalde woorden
Ik zie allemaal dingen staan die ik niet ken
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Doushi gebruikt mijn zusje altijd
Verder heb ik em maar zo breezer mogelijk geschreven en toen nog door zon translator heen gehaald..
Kan er zelf niet eens meer wijs uit.. Zal ik het eens vertalen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trigalti, vind je het erg als ik zoiets niet echt goed kan ontcijferen?
Officiële vertaling:quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef Trigalti het volgende:
Ja doe dat eensquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kan er zelf niet eens meer wijs uit.. Zal ik het eens vertalen?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Officiële vertaling:
hoop onzin
Ofzoiets
Ze schrijft het niet, maar haar "hhm blaat blaat sugababesquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb m'n zusje gelukkig nog kunnen weerhouden van het gebruik van zulks een taal
Ik zag jouw vertaling pas, toen ik mijn berichtje net geplaatst hadquote:
Ik heb het mailtje op de vorige pagina ontvangen..quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik zo'n mailtje zou ontvangen, zou ik het gelijk shift+dellen (verwijderen)
dat soort zooi ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ze schrijft het niet, maar haar "hhm blaat blaat sugababes" is iets met doushi_ nog wat..
Zucht.. En nu weer over tot de orde van de dag...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |