Subtielquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
Eindelijk zeg.
tering.. gecondoleerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:19 schreef Loontjah het volgende:
@ hansu
Dat was onze vriendin ja!
Ze heeft in april geloof ik zelfmoord gepleegd
Sorry, maar dat was niet voor jou bedoeld hoorquote:
zo maar ff iets standaards uit m'n koppiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:30 schreef Etcetera het volgende:
ik heb trouwens ff hulp nodig
ik moet voor dinsdag nog steeds een agenda opstellen omdat m'n begeleider van school langskomt. heeeeeeeelp wat moet erin
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:34 schreef HansU het volgende:
[..]
zo maar ff iets standaards uit m'n koppie
1. opening
2. kennismaking/voorstellen
3. presentatie voortgang opdracht/project
4. op/aanmerkingen
5. presentatie planning
6. maken vervolg afspraken
7. rondvraag
8. sluiting
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:31 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Ik heb mijn Zweedse examens, zowel mondeling en schriftelijk gehaald..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik begin er net aan te wennen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Zo, even maar de layout van FOK! veranderd... beetje rare gezichten door die header van fok!
Dank jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!!![]()
Skol! [ afbeelding ]
ik was er zelf ook snel aangewend, maar de rest van het studielandschap op de Högskolan i Borås duidelijk nietquote:
Het is leuk als je thuis ben, maar als je op school even snel iets op het forum te lezen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker uitgewaaid Luc?
En ja, hier ook PB. Constant half naakte dames in de header. Opzich niks mis mee, maar wel beetje overbodig zo.
Ik kom er aan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ga vanavond ook weer aan het ölen weer aan de vodka
![]()
quote:
Het viel me nu pas opquote:En ja, hier ook PB. Constant half naakte dames in de header. Opzich niks mis mee, maar wel beetje overbodig zo.
Het is 12 uur rijden vanaf Den Haag.. dus denk een uurtje of 10 vanuit Frieslandquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik kom er aan![ afbeelding ]
Zweden.. 2x zo'n gigantisch dure tolbrug!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is 12 uur rijden vanaf Den Haag.. dus denk een uurtje of 10 vanuit Friesland
Vanavond feestje van de Student Union.. bring your own beer and snacks..
BITTERBALLEN!!... alleen hebben we geen frituur![]()
hey Damzkieeeeeequote:
zit net aan me 3 uur (AH) sultana + bakje warme chocoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een cup-a-soupje?
ja lekker. Ik heb echt een vrijdagmiddag dip op het moment en ik moet nog 1,5 uurquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een cup-a-soupje?
Appel, als je een keertje langskomt heb ik er nog zat liggen voor je hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
Sultana's zijn tof! Appel, bosvruchten of naturel?
Ik eet me al een slag in de rondte aan sultana'squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:15 schreef HansU het volgende:
[..]
Appel, als je een keertje langskomt heb ik er nog zat liggen voor je hoor.
Chinese tomaat is mijn favorietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
Welke, chinese tomaten, heldere kip, ui?
van mij ook, al heb ik toch eigenlijk liever een echt soepje uit een blikjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Chinese tomaat is mijn favoriet![]()
![]()
gister op me stage een complete verpakking leeg gevrotenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik eet me al een slag in de rondte aan sultana's
Ik eet standaard per dag 2 pakjes sultana's en dat vind ik al veel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:19 schreef HansU het volgende:
[..]
gister op me stage een complete verpakking leeg gevroten![]()
Naast dat pak sultana's had ik ook nog me 6 boterhammetjes voor bij de lunchquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
Ik eet helemaal geen Sultana's [ afbeelding ]
Gewoon boterhammetjes![]()
wat heb je nu dan? een broodje frikandel met uitjes?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb toegegeven aan mijn vrijdagmiddag dip. Ben ff een cup-a-soupje gaan halen. Maar de chinese tomaat is opdus heb maar wat anders gepakt.
zozo, goedzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
3,5 uur vergaderd vanmorgen (9:00 tot 12:30). Gelukkig zou ik al een uurtje langer blijven, want ik wilde mijn aantekeningen wel even in Word zetten. En wat dingen verwerken zodat de hele afdeling op de hoogte gebracht kan worden. Dus het was verstandig dat ik gisteren een uurtje eerder weg ging, ik moet immers niet meer dan 36 uur per week gaan werken als het niet strikt noodzakelijk is.
Maar een goede vergadering gehad. Mijn opdracht uitvoerig besproken, waar ik veel aan heb. Mijn voorstel voor een kostenplaatsenstructuur is met een enkele aanpassing geaccepteerd (terwijl het niet eens mijn taak was om dat voorstel te bedenken, maar ik had even niks te doen). Enkele taken voor de komende weken op papier gezet. Al met al een interessant project waarin ik (naast de opdracht eigenlijk) mee draai nu.
cup-a-soup vermicelli-rondjes. (kip geloof ik)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:28 schreef HansU het volgende:
[..]
wat heb je nu dan? een broodje frikandel met uitjes?
Die heb ik net opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
cup-a-soup vermicelli-rondjes. (kip geloof ik)
quote:
Gelukkig ben ik niet alleen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
Nee hoor Luc, ik ben ook nog aanwezig.
het blijft vrijdag... dan moet je het niet over actief gaan hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet alleen.Tot hoe laat blijf jij "actief"?
Ik ook, ben daarom mooi opnieuw begonnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kijk het ook niet. Ik heb wel iets beters te doenIk heb het een paar afleveren gevolgd. Maar toen een tijdje niet meer gekeken en toen weer een keertje, maar toen kon ik het verhaal niet meer volgen, dus ben er maar mee gestopt.
Om 16:50 uur gaat de bus naar huis, dus ik stop zo rond 16:35-16:40 uur. En dan stap ik om 17:45 uur thuis binnen. Dan kan ik gelijk aan tafel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:01 schreef HansU het volgende:
[..]
het blijft vrijdag... dan moet je het niet over actief gaan hebben.
Misschien maar een half uurtje eerder naar huis en thuis en strax nog ff een kilometerje of 10 gaan hardlopen, energie zat
lijtk me wel goed toch?quote:Bij deze wil ik u uitnodigen voor een bijeenkomst De volgende agendapunten zullen worden behandeld.
1. opening
2. de oriëntatie binnen de organisatie
3. bespreking voortgang opdracht/project
4. op/aanmerkingen
5. de voortgang van de verslaglegging
6. het eigen functioneren
7. maken vervolg afspraken
8. rondvraag
9. sluiting
Tot half 6.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet alleen.Tot hoe laat blijf jij "actief"?
straks lekker sporten --> douchen --> eten --> tv kijken --> met huisgenote naar Jazz club.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 16:50 uur gaat de bus naar huis, dus ik stop zo rond 16:35-16:40 uur. En dan stap ik om 17:45 uur thuis binnen. Dan kan ik gelijk aan tafel.Dan 's avonds nog ff gamen en om 21:15 uur De Lama's kijken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:50 schreef Deansensitized het volgende:
Linc moet op de stoel
Die rat hielp niks
En die senator is corrupt
Je kan het ook gaan overdrijven natuurlijk zo op de vrijdag.quote:
Voor mij maakt het niet uit of ik om 5 uur of half 6 ga, ik ben even laat thuis dan. Ik sta alleen langer op het staion te blauwbekken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan het ook gaan overdrijven natuurlijk zo op de vrijdag.
Ik heb net mijn tweede cup-a-soupje gepakt. Nu wel chinese tomaat
Ja ik waste wel met vloeistof..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:46 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Geen reserve setje bij ?
Je wast toch wel met vloeistof he, toch niet met water he ?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja ik waste wel met vloeistof..
Tis goedgekomen kheb mijn RIJBEWIJS gehaald![]()
![]()
Van harte!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
Dan maakt het idd niet uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit of ik om 5 uur of half 6 ga, ik ben even laat thuis dan. Ik sta alleen langer op het station te blauwbekken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:25 schreef HansU het volgende:
gatver, ik dacht het is vrijdag middag, goh jongen doe eens iets geks. Ik loop dus naar het koffiezet apparaat en wis en waarempel druk ik op de knop Espreschoc. En ja hoor, dat is dus grandioos smerig
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:25 schreef HansU het volgende:
gatver, ik dacht het is vrijdag middag, goh jongen doe eens iets geks. Ik loop dus naar het koffiezet apparaat en wis en waarempel druk ik op de knop Espreschoc. En ja hoor, dat is dus grandioos smerig
Danku danku..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
zo, dit is dan me laatste post voor de werkdag, ik ga pleite. De groetjes allemaal, een prettig weekend toegewenst
Goed zo!!! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
![]()
quote:
Fijn weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |