14quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
![]()
Wacht maar tot wat er allemaal nog moet komen!!!!
Is dit ep 13?
Prettig weekendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ook afsluiten en dan naar mijn bus. De oliebollen waren heerlijk.
Prettig weekend iedereen
Neuh .. ik ben nog thuis.. strax kleinfeestje denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ben ik nu nog alleen over?
Ik ben er ook nog hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ben ik nu nog alleen over?
Ja, het gaat nog steeds boven verwachting goed. Aan de andere kant gaan ze nu natuurlijk ook meer verwachten, dat is wel weer jammer.quote:
Ja, hetzelfde. Voor de rest ook trouwen.quote:Prettig weekend!
die oude andijvie moet je ook niet etenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Andijvie is volgens mij nog overgebleven van de hongerwinter
uiteraardquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry voor de TT, maar Stage SC is altijd MET inhoud![]()
gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:41 schreef HansU het volgende:
[..]
uiteraard![]()
dit was een reactie op de vorige TT
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:47 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, geheid!Blijft een man hè
Meer Hou??
Pennywisequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hahaha, ik heb de grootse lol hier!!
M'n zus en ik zijn alvast aan het voor verkleden voor Halloween!!
Zij is Pennywise en ik ben 'the Jigsaw puppet'!
Ik ook, bij Valentino's voor 65kr een hele grote pizza en colaatjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb pizza gegeten. Altijd goed.
ik had gezegd dat ik mijn ouders en m'n vriendin mee uit eten zou nemen als mijn eerste salaris binnen was, dus ik ga binnenkort ook ff kijken waar we gaan etenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En omdat mijn moeder er over door bleef zeuren, gebak gehaald van mijn eerste salaris.
Bij de frietkraam op de hoek.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had gezegd dat ik mijn ouders en m'n vriendin mee uit eten zou nemen als mijn eerste salaris binnen was, dus ik ga binnenkort ook ff kijken waar we gaan eten
fatsoenlijk uit etenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de frietkraam op de hoek.Het moet natuurlijk niet te duur worden, hè
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fatsoenlijk uit etenen ik ga niet op de centen letten (moet natuurlijk ook weer niet te gek worden
) als het maar lekker en gezellig is
waarschijnlijk hierheen --> http://www.buffetrestaurant.nl/ en dan een Brunchbuffetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
![]()
dat kon ie niet helemaal waarderen.quote:Als je zo danst, dan moet je gewoon homo zijn.
PB PWND Pakistaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:00 schreef PieterBas het volgende:
Mooiste opmerking van een maat van mij tegen een Pakistaan
[..]
Ik was het niet.. maar goed ik had er bij 1 biertje meer ook wel iets van gezegd.quote:
In Optie. In de algemeen opties kies je dan voor Kies je Layout.. en dan moet het daar ergens staanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Zeg, iemand van hier had het er van de week over om die half naakte vrouwen boven aan de pagina weg te halen.
Hoe doe je dat?? Ik heb persoonlijk niet zo'n behoefte aan koude borsten etc![]()
Ik heb net elke optie gelezen, maar kan het niet vinden
Fijn weekend verder!!
Goeie vraagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit het trouwens met ons kartdagje dat we met "alle" Stage SC'ers zouden gaan houden?
btw hoi miss![]()
Ik stel alleen maar goede vragenquote:
wat flauw ben jij zegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Zeg, iemand van hier had het er van de week over om die half naakte vrouwen boven aan de pagina weg te halen.
Hoe doe je dat?? Ik heb persoonlijk niet zo'n behoefte aan koude borsten etc![]()
Ik heb net elke optie gelezen, maar kan het niet vinden
Fijn weekend verder!!
Dank...maar, ik heb het nog niet kunnen vinden! Nu maar hopen dat ik vaak het strand te zien krijgquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Optie. In de algemeen opties kies je dan voor Kies je Layout.. en dan moet het daar ergens staan
Hoi Miss
[..]
Goeie vraag![]()
gelukkig doe ik dat niet meerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:56 schreef Houniet het volgende:
studeren vind ik zo nerd klinken
Ik ook niet meer. Die tijd heb ik achter mij gelatenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:51 schreef Trigalti het volgende:
Pff ik ben kapot.. Net de hele dag gewerkt..
Denk dat ik vanavond maar een keer niet ga stappen
Gister al feestje gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
! ik ook gewerkt, vanavond FEEST
en de klok een uur terug, wat wil je nog meer![]()
goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gister al feestje gehad.. Dusja
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ReM gefeliciteerd
![]()
met de overwinning op Feyenoord
![]()
Ook Twente-fan? Of blij dat Feyenoord heeft verloren? Of beidequote:
Van VVV met slechts 4-0 winnenquote:
Blij dat Feyenoord heeft verlorenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook Twente-fan? Of blij dat Feyenoord heeft verloren? Of beide
Boeie, zijn weer drie puntenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van VVV met slechts 4-0 winnen![]()
![]()
![]()
Maar Dean, jij ook gefeliciteerd met je overwinning
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Blij dat Feyenoord heeft verloren![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Boeie, zijn weer drie punten
quote:
quote:
Komt wel goed manquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ja, dat is het belangrijkste.
[..]
Hopen dat we morgen de drie punten weer terug mee naar huis nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Als ze maar beter spelen dan tegen NEC. Adri(e) heeft nu natuurlijk wel al wat meer met de jongens kunnen trainne, dus moet het een stuk beter gaan deze weekquote:
Neuh.. dat niet.. zoveel zal er niet veranderen omdat hij ze een weekje traint hoor..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze maar beter spelen dan tegen NEC. Adri(e) heeft nu natuurlijk wel al wat meer met de jongens kunnen trainne, dus moet het een stuk beter gaan deze week
Als we de drie punten maar mee naar huis nemen, vind ik alles best. Ik kan toch niet zien hoe slecht ze spelen. Ik hoor ik het wel viaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Neuh.. dat niet.. zoveel zal er niet veranderen omdat hij ze een weekje traint hoor..
Ach, het is al laat hèquote:
Ik heb net Spiderman 3 gezien en ga nu slapen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef diertjuh het volgende:
Goedeavond als hier tenminste nog iemand is. Beetje aan het vervelen dus dacht ik post hier eventjes iets.
Dat is ook zo beetje de enige legale manier om het Nederlandse voetbal te volgen, als je in het buitenland ben..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als we de drie punten maar mee naar huis nemen, vind ik alles best. Ik kan toch niet zien hoe slecht ze spelen. Ik hoor ik het wel viaLangs De Lijn
![]()
Een stel vrienden die over kwamen gingen vroeg met de auto weg, hoe lekker je ook in je warme bedje ligt.. je moet ze toch uitzwaaienquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:55 schreef ChatGirl het volgende:
En ik dacht dat ik al vroeg mn nest uit was op zondag
Goedemorgen PB
Nee joh, gewoon schijt aan hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een stel vrienden die over kwamen gingen vroeg met de auto weg, hoe lekker je ook in je warme bedje ligt.. je moet ze toch uitzwaaien
Was ist los?quote:
Misselijkquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was ist los?
En goedemiddag Trigalti
Ja, maar ik kon daarna niet meer slapen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kon toch gewoon weer terug je warme bedje induiken, nadat ze weg waren, PB?
Kamer opruimen sux..quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan heb je een uurtje langer en dan nog vliegt de zondag voorbij
*knuppel in hoenderhok gooit*quote:
dank, dankquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ReM gefeliciteerd
![]()
met de overwinning op Feyenoord
![]()
Beetje late reactie. Maar beter laat dan nooit. Hoe was de film?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb net Spiderman 3 gezien en ga nu slapen..
Dag diertjuh van me!en trusten... pffff
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |