I was in a hurryquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:38 schreef FredvZ het volgende:
Die link in de OP hè....
+2 Scherpquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ho dat heb je bij mij nooit hoeven doen! (Goeie TT btw!)
Dudequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Whehe. Als ik hoest proef ik bloed. Donders
Lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Whehe. Als ik hoest proef ik bloed. Donders
Pas maar op dat ik jouw nek niet leeg zuigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
* JortK is ook linkshandigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:58 schreef Geqxon het volgende:
Het is denk ik de straf van god dat ik linkshandig ben, want al mijn kwaaltjes heb ik aan de rechter kant van mijn lichaam
Jij zal je echt lullig voelen als die morgen dood in zn nest gevonden wordquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:28 schreef phluphy het volgende:
Linkshandig zijn, dat lijkt me zo handig hé?! Dan kun je met rechts het papiertje vasthouden waarop je met links schrijft!
![]()
![]()
![]()
Anyway, Bertje, kerel, we zouden natuurlijk die hele dokterdiscussie weer kunnen starten. Maar iets zegt me dat het zinloos is. Wat denk je, misschien is het beter als we alvast voorgoed afscheid nemen? Want echt, jij redt het niet lang meer!![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:32 schreef JortK het volgende:
Jij zal je echt lullig voelen als die morgen dood in zn nest gevonden word
Waarschijnlijk omdat ze daar nog niet in de cache staanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:40 schreef duncannn het volgende:
wie weet waarom cucirca.com en tv-links.co.uk op mijn pc met IE, FF en Opera niet werken maar op andere pc's wel.
En hoe los ik dit op ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze daar nog niet in de cache staan
Volgens mij zijn die sites gesloten door BREIN
Wedden van niet???quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben invincible.
och...quote:
UPCquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag UPC maar eens stalken. Een verbinding die exact om de 2 uur wegvalt kan natuurlijk niet.
Verder geen klachten hoor, afgezien van het feit dat ze 29,50 rekenen bij een verhuizing, waar ze verder vrij weinig voor hoeven doen en dat ze "ik wil meer digitale zenders" interpreteren als "ik wil geen digitale zenders meer". (heb overigens wel een maand gratis telefonie en tv van ze gekregen ter compensatie)quote:
Ik heb een lijst vol ellende in mn dagboekje geschreven........... te saai om te meldenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Verder geen klachten hoor, afgezien van het feit dat ze 29,50 rekenen bij een verhuizing, waar ze verder vrij weinig voor hoeven doen en dat ze "ik wil meer digitale zenders" interpreteren als "ik wil geen digitale zenders meer". (heb overigens wel een maand gratis telefonie en tv van ze gekregen ter compensatie)
Ga er zelf ook naar toequote:
Succesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga er zelf ook naar toe. Ben er nu best te vreden over, nu nog maar hopen dat het straks ook goed is na me verhuizing
.
geel op blauw en blauw op bruin?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
Bij hebben ze perongeluk wat kabeltjes verwisseld![]()
![]()
ja maar ja maar ja maar, die appeltjes hebben een nieuw speeltje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:11 schreef Geqxon het volgende:
De topic-title mag ge-edit worden.
En ik vanavond ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar, die appeltjes hebben een nieuw speeltje.
Dankje. Ik zou het kanp vinden als en een tv kabel op een telefoonlijn aansluitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Succes![]()
Bij hebben ze perongeluk wat kabeltjes verwisseld![]()
![]()
Leuke combo, geeft veel glittersquote:
verkapte kijk hun nou wel eens neuken vanavond en ik niet smilie?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:44 schreef WyriHaximus het volgende:
verkapte kijk hun nou wel eens neuken vanavond en ik niet smilie?
* JortK gaat er zeker wel overheen vanavondquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dankje. Ik zou het kanp vinden als en een tv kabel op een telefoonlijn aansluiten.
[..]
Leuke combo, geeft veel glitters.
[..]
verkapte kijk hun nou wel eens neuken vanavond en ik niet smilie?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK gaat er zeker wel overheen vanavond
daar valt ook weinig mee te nueckenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:31 schreef Geqxon het volgende:
O, maar ik bedoelde dat ik vanavond Mac OS X 10.5 Leopard ga kopen.
Met zo'n mooi rond schijfje valt prima te neuken hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
daar valt ook weinig mee te nuecken
Maar troost je, vriendinlief zit nu ziek thuis, dus dat wordt ook niks vanavond.
Ieder ze fetishquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:31 schreef Geqxon het volgende:
O, maar ik bedoelde dat ik vanavond Mac OS X 10.5 Leopard ga kopen.
Ze zeggen niks voor niks dat sex het beste medicijn isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
daar valt ook weinig mee te nuecken
Maar troost je, vriendinlief zit nu ziek thuis, dus dat wordt ook niks vanavond.
Zolang je maar lekker met ons blijft fokken als je verhuistquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:49 schreef phluphy het volgende:
sorry jongens, ik heb jullie een beetje verwaarloosd.![]()
![]()
Dit is de reden: phluphy heeft een huis gevonden!![]()
Wees eens lief voor plurryquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:09 schreef Geqxon het volgende:
Charmant, dubbelzinnig, rustig, schattig.
Oud, opgeknapt, duits
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:58 schreef Geqxon het volgende:
Het huis past ook heel goed bij je persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:09 schreef Geqxon het volgende:
Charmant, dubbelzinnig, rustig, schattig.
Oud, opgeknapt, duits
Gaaf!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:49 schreef phluphy het volgende:
sorry jongens, ik heb jullie een beetje verwaarloosd. [afbeelding] [afbeelding]
Dit is de reden: phluphy heeft een huis gevonden! [afbeelding]
duitsland?, naja zo lang d'r zelf maar plezier in hebtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:49 schreef phluphy het volgende:
sorry jongens, ik heb jullie een beetje verwaarloosd.![]()
![]()
Ok als jij het lief vond dan is het goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vond het heel lief van Bertchen!![]()
Nog steeds ziekquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:10 schreef FredvZ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:49 schreef phluphy het volgende:
Op zijn minst!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Phluphy, u zoekt nog een spinnen verwijderaar?
Voor geen meter. laatste twee weken niks geschikts gezien.quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:41 schreef phluphy het volgende:
Hoe vorgert ge met het zoeken van woonruimte, Fred?
Zeg, denk eens niet van die rare dingen.quote:mschol: op bezoek geweest bij Fred's vriendin?
Read-only gaat het toevallig om?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef mschol het volgende:
fijnj..
om de een of andere rare reden kan ik de attributen van een folder c.q. bestand niet aanpassen (naja kan wel maar zodra ik de eigenschappen weer open is hij weer naar de vorige instelling geweizigd..)
uhu, maar ik zie idd dat kennelijk standaard is bij vista ? (nooit opgevallen)quote:
Vista ondersteun ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, maar ik zie idd dat kennelijk standaard is bij vista ? (nooit opgevallen)
ik probeer namelijk in mijn download folder een map naam te wijzigen... alleeen krijg ik daar dood leuk de melding dat ik dat niet mag... (geen toegang) maar ben wel administrator EN heb full control
Welke precies?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef JortK het volgende:
Leuke feauture trouwens op je website nu Wyri
Vistaquote:
UNIXquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef Geqxon het volgende:
Zlef ondersteun ik enkel UNIX certified systemen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef slakkie het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je geband in #dig
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef slakkie het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je geband in #dig
LOL daar heb ik nog een mooi verhaal over in Centerparcsquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef Geqxon het volgende:
Mensen die anno 2007 nog een open haard gebruiken mogen langzaam sterven.
Wtf is daar nou weer mis mee!? Lekker knus maf met ze 2tjes er bij gaan zitten, lekker romantish eten enzo. Barbaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef Geqxon het volgende:
vertel vertelquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL daar heb ik nog een mooi verhaal over in Centerparcs
Half huisje afgrband en de hele tuinset in de open haard van dat huisje gegooid
Rofl! Dan hebben we met ze allen toch wat te lachen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee want dan verga ik weer van het lachen ben ik bang
Faxquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:54 schreef Geqxon het volgende:
Zo, de telematica in mijn huis is sinds vandaag weer helemaal tip top in orde
De NT1, de ADSL-splitter en de oude ISDN-centrale zijn sinds de portering naar Internet Plus Bellen niet meer nodig en eruit gehaald. Gelijk maar even alle settings gefinetweaked, de adresboeken van alle DECT-sets gesynchroniseerd en de fax een schop gegeven.
Gelijk alle telefoons een naam gegeven, waaronder Beertje en Flipper.![]()
Mag het in 2008 wel weer? Want dan trek in mijn huis-met-open haardquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Fax owned.
Ik zal er aan denken mamaquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mag het in 2008 wel weer? Want dan trek in mijn huis-met-open haard![]()
JortK, veel dropjes of strepsils eten helpt wel. En veel drinken natuurlijk (zonder alcohol dan)![]()
Braaf.quote:
Op de één of andere manier klinkt dit op een maandagochtend zeer fout.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje alsof ik bij Fred's vriendin ben geweest. Ik ga me snel drogeren! (paracetamol)
Geqxonquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op de één of andere manier klinkt dit op een maandagochtend zeer fout.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Hihihihi ik zie je in de reflectie.
Bullethole?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:31 schreef FredvZ het volgende:
Goede smorgens.
Heb de middle of nowhere weer overleefd.
De tijd heb ik maar gedood met het inbouwen van een nieuwe subwoofer in de Fredmobiel
En ook gelijk mijn nog steeds niet verklaarde onverklaarbare gat in mijn portier geïnspecteerd:
oktober 2006:
[ afbeelding ]
oktober 2007:
[ afbeelding ]
(die grijze stukjes zijn ducktape)
Ik zie bestelbusjesquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Hihihihi ik zie je in de reflectie.
Één en al roest idd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:58 schreef JortK het volgende:
Lekkere roestplek is het geworden volgens mij Fred of niet?
Dat dacht ik in eerste instantie ook. In de periode dat dit is ontstaan was er ook een schietparij bij mij om de hoek en gezien de plaats waar ik mn auto altijd neerzette zou het een verdwaalde kogel geweest kunnen zijn. Zij het niet dat ik ten tijde van die schietpartij met de auto bij mijn toenmalige vriendin was.quote:
Sie Germansquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:23 schreef FredvZ het volgende:
Dat dacht ik in eerste instantie ook. In de periode dat dit is ontstaan was er ook een schietparij bij mij om de hoek en gezien de plaats waar ik mn auto altijd neerzette zou het een verdwaalde kogel geweest kunnen zijn. Zij het niet dat ik ten tijde van die schietpartij met de auto bij mijn toenmalige vriendin was.
Wat het nu wel precies is, geen idee. Weet zelfs niet of het bij mij voor de deur is gebeurd of ergens anders. Weet alleen dat ik op woensdagmiddag in een hele auto ben gestapt en ik dondermiddag opeens een gat had.
Ah, wir muss weiter in Deutsch sprichen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar pluph. Ga je nu naar duitsland verhuizen? En blijf je dan een Hollander of ga je in Duitsland intergreren?
quote:
Aha, nu weet ik wie mn auto zo heeft toegetakeldquote:
Pr0n my friend... pr0nquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:20 schreef FredvZ het volgende:
Zit trouwens nog steeds te verzinnen wat ik op mijn mooie webserveerster moet gaan zetten.
quote:[11:42] <JortK> !wpd 500k
[11:42] <+Pokkebot> WP User 500k does not exist.
[11:42] <JortK> !wpd jortk 500k
[11:42] <+Pokkebot> WP User 500k does not exist.
[11:42] <@Kompjoe|werk> BaBoOn: wat voor een?
[11:42] <mimic> nooooob
[11:42] <mimic> !wpcalc 500k
[11:42] <mimic>
[11:42] <+Pokkebot> !wpcalc is very much disabled.
[11:43] <mimic> ::O
[11:43] <JortK> pwn
[11:43] <@Kompjoe|werk> _o-
ehm, dan wel met restricted access. Aangezien je als "vrienden en familie" wel onderling muziek en fims mag uitwisselen en dit publiekelijk niet magquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm wat dacht je van het DIG.p2p netwerk?
Eensch!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ehm, dan wel met restricted access. Aangezien je als "vrienden en familie" wel onderling muziek en fims mag uitwisselen en dit publiekelijk niet mag
fluffen fluffiequote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef phluphy het volgende:
Fred, ik had dat gat toch eens laten zien aan een politieagent of zo. Voor hetzelfde geld is het toch een bullethole, en is jouw auto bewijsmateriaal in een nog niet opgeloste moordzaak.![]()
En ja, ik kijk teveel naar Engelse detectives.![]()
Over mijn Nationaliteit hé ...
Ja, ik ben geboren in Duitsland, maar ben als baby naar Nederland verhuist. Ik heb nu ook gewoon een Nederlands paspoort. Ik ga wonen in Elten, een plaatsje dat in de historie regelmatig eigendom is geweest van Nederland. Het is dus een half-ommetje daar.
Integreren doe ik altijd, da's een tweede natuur.![]()
![]()
Ik baal alleen van de Duitse uitspraak van het geschreven woord phluphy: FLOEFFIE !![]()
![]()
Denk dat de roestvorming onder tussen elke vorm van bewijs heeft doen vervagen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef phluphy het volgende:
Fred, ik had dat gat toch eens laten zien aan een politieagent of zo. Voor hetzelfde geld is het toch een bullethole, en is jouw auto bewijsmateriaal in een nog niet opgeloste moordzaak.![]()
En ja, ik kijk teveel naar Engelse detectives.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |