Welke precies?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef JortK het volgende:
Leuke feauture trouwens op je website nu Wyri
Vistaquote:
UNIXquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef Geqxon het volgende:
Zlef ondersteun ik enkel UNIX certified systemen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef slakkie het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je geband in #dig
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:45 schreef slakkie het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je geband in #dig
LOL daar heb ik nog een mooi verhaal over in Centerparcsquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef Geqxon het volgende:
Mensen die anno 2007 nog een open haard gebruiken mogen langzaam sterven.
Wtf is daar nou weer mis mee!? Lekker knus maf met ze 2tjes er bij gaan zitten, lekker romantish eten enzo. Barbaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef Geqxon het volgende:
vertel vertelquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL daar heb ik nog een mooi verhaal over in Centerparcs
Half huisje afgrband en de hele tuinset in de open haard van dat huisje gegooid
Rofl! Dan hebben we met ze allen toch wat te lachen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee want dan verga ik weer van het lachen ben ik bang
Faxquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:54 schreef Geqxon het volgende:
Zo, de telematica in mijn huis is sinds vandaag weer helemaal tip top in orde
De NT1, de ADSL-splitter en de oude ISDN-centrale zijn sinds de portering naar Internet Plus Bellen niet meer nodig en eruit gehaald. Gelijk maar even alle settings gefinetweaked, de adresboeken van alle DECT-sets gesynchroniseerd en de fax een schop gegeven.
Gelijk alle telefoons een naam gegeven, waaronder Beertje en Flipper.![]()
Mag het in 2008 wel weer? Want dan trek in mijn huis-met-open haardquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:59 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Fax owned.
Ik zal er aan denken mamaquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mag het in 2008 wel weer? Want dan trek in mijn huis-met-open haard![]()
JortK, veel dropjes of strepsils eten helpt wel. En veel drinken natuurlijk (zonder alcohol dan)![]()
Braaf.quote:
Op de één of andere manier klinkt dit op een maandagochtend zeer fout.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje alsof ik bij Fred's vriendin ben geweest. Ik ga me snel drogeren! (paracetamol)
Geqxonquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op de één of andere manier klinkt dit op een maandagochtend zeer fout.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Hihihihi ik zie je in de reflectie.
Bullethole?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:31 schreef FredvZ het volgende:
Goede smorgens.
Heb de middle of nowhere weer overleefd.
De tijd heb ik maar gedood met het inbouwen van een nieuwe subwoofer in de Fredmobiel
En ook gelijk mijn nog steeds niet verklaarde onverklaarbare gat in mijn portier geïnspecteerd:
oktober 2006:
[ afbeelding ]
oktober 2007:
[ afbeelding ]
(die grijze stukjes zijn ducktape)
Ik zie bestelbusjesquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:48 schreef Geqxon het volgende:
Hihihihi ik zie je in de reflectie.
Één en al roest idd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:58 schreef JortK het volgende:
Lekkere roestplek is het geworden volgens mij Fred of niet?
Dat dacht ik in eerste instantie ook. In de periode dat dit is ontstaan was er ook een schietparij bij mij om de hoek en gezien de plaats waar ik mn auto altijd neerzette zou het een verdwaalde kogel geweest kunnen zijn. Zij het niet dat ik ten tijde van die schietpartij met de auto bij mijn toenmalige vriendin was.quote:
Sie Germansquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:23 schreef FredvZ het volgende:
Dat dacht ik in eerste instantie ook. In de periode dat dit is ontstaan was er ook een schietparij bij mij om de hoek en gezien de plaats waar ik mn auto altijd neerzette zou het een verdwaalde kogel geweest kunnen zijn. Zij het niet dat ik ten tijde van die schietpartij met de auto bij mijn toenmalige vriendin was.
Wat het nu wel precies is, geen idee. Weet zelfs niet of het bij mij voor de deur is gebeurd of ergens anders. Weet alleen dat ik op woensdagmiddag in een hele auto ben gestapt en ik dondermiddag opeens een gat had.
Ah, wir muss weiter in Deutsch sprichen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar pluph. Ga je nu naar duitsland verhuizen? En blijf je dan een Hollander of ga je in Duitsland intergreren?
quote:
Aha, nu weet ik wie mn auto zo heeft toegetakeldquote:
Pr0n my friend... pr0nquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:20 schreef FredvZ het volgende:
Zit trouwens nog steeds te verzinnen wat ik op mijn mooie webserveerster moet gaan zetten.
quote:[11:42] <JortK> !wpd 500k
[11:42] <+Pokkebot> WP User 500k does not exist.
[11:42] <JortK> !wpd jortk 500k
[11:42] <+Pokkebot> WP User 500k does not exist.
[11:42] <@Kompjoe|werk> BaBoOn: wat voor een?
[11:42] <mimic> nooooob
[11:42] <mimic> !wpcalc 500k
[11:42] <mimic>
[11:42] <+Pokkebot> !wpcalc is very much disabled.
[11:43] <mimic> ::O
[11:43] <JortK> pwn
[11:43] <@Kompjoe|werk> _o-
ehm, dan wel met restricted access. Aangezien je als "vrienden en familie" wel onderling muziek en fims mag uitwisselen en dit publiekelijk niet magquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm wat dacht je van het DIG.p2p netwerk?
Eensch!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ehm, dan wel met restricted access. Aangezien je als "vrienden en familie" wel onderling muziek en fims mag uitwisselen en dit publiekelijk niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |