Nog steeds ziekquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:10 schreef FredvZ het volgende:
Maar troost je, vriendinlief zit nu ziek thuis, dus dat wordt ook niks vanavond.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:49 schreef phluphy het volgende:
Dit is de reden: phluphy heeft een huis gevonden!![]()
Op zijn minst!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Phluphy, u zoekt nog een spinnen verwijderaar?
Voor geen meter. laatste twee weken niks geschikts gezien.quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:41 schreef phluphy het volgende:
Hoe vorgert ge met het zoeken van woonruimte, Fred?
Zeg, denk eens niet van die rare dingen.quote:mschol: op bezoek geweest bij Fred's vriendin?
Read-only gaat het toevallig om?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:35 schreef mschol het volgende:
fijnj..
om de een of andere rare reden kan ik de attributen van een folder c.q. bestand niet aanpassen (naja kan wel maar zodra ik de eigenschappen weer open is hij weer naar de vorige instelling geweizigd..)
uhu, maar ik zie idd dat kennelijk standaard is bij vista ? (nooit opgevallen)quote:
Vista ondersteun ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, maar ik zie idd dat kennelijk standaard is bij vista ? (nooit opgevallen)
ik probeer namelijk in mijn download folder een map naam te wijzigen... alleeen krijg ik daar dood leuk de melding dat ik dat niet mag... (geen toegang) maar ben wel administrator EN heb full control
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |