I was in a hurryquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:38 schreef FredvZ het volgende:
Die link in de OP hè....
+2 Scherpquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ho dat heb je bij mij nooit hoeven doen! (Goeie TT btw!)
Dudequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Whehe. Als ik hoest proef ik bloed. Donders
Lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef Geqxon het volgende:
Whehe. Als ik hoest proef ik bloed. Donders
Pas maar op dat ik jouw nek niet leeg zuigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
* JortK is ook linkshandigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:58 schreef Geqxon het volgende:
Het is denk ik de straf van god dat ik linkshandig ben, want al mijn kwaaltjes heb ik aan de rechter kant van mijn lichaam
Jij zal je echt lullig voelen als die morgen dood in zn nest gevonden wordquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:28 schreef phluphy het volgende:
Linkshandig zijn, dat lijkt me zo handig hé?! Dan kun je met rechts het papiertje vasthouden waarop je met links schrijft!
![]()
![]()
![]()
Anyway, Bertje, kerel, we zouden natuurlijk die hele dokterdiscussie weer kunnen starten. Maar iets zegt me dat het zinloos is. Wat denk je, misschien is het beter als we alvast voorgoed afscheid nemen? Want echt, jij redt het niet lang meer!![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:32 schreef JortK het volgende:
Jij zal je echt lullig voelen als die morgen dood in zn nest gevonden word
Waarschijnlijk omdat ze daar nog niet in de cache staanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:40 schreef duncannn het volgende:
wie weet waarom cucirca.com en tv-links.co.uk op mijn pc met IE, FF en Opera niet werken maar op andere pc's wel.
En hoe los ik dit op ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze daar nog niet in de cache staan
Volgens mij zijn die sites gesloten door BREIN
Wedden van niet???quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben invincible.
och...quote:
UPCquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:39 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag UPC maar eens stalken. Een verbinding die exact om de 2 uur wegvalt kan natuurlijk niet.
Verder geen klachten hoor, afgezien van het feit dat ze 29,50 rekenen bij een verhuizing, waar ze verder vrij weinig voor hoeven doen en dat ze "ik wil meer digitale zenders" interpreteren als "ik wil geen digitale zenders meer". (heb overigens wel een maand gratis telefonie en tv van ze gekregen ter compensatie)quote:
Ik heb een lijst vol ellende in mn dagboekje geschreven........... te saai om te meldenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Verder geen klachten hoor, afgezien van het feit dat ze 29,50 rekenen bij een verhuizing, waar ze verder vrij weinig voor hoeven doen en dat ze "ik wil meer digitale zenders" interpreteren als "ik wil geen digitale zenders meer". (heb overigens wel een maand gratis telefonie en tv van ze gekregen ter compensatie)
Ga er zelf ook naar toequote:
Succesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga er zelf ook naar toe. Ben er nu best te vreden over, nu nog maar hopen dat het straks ook goed is na me verhuizing
.
geel op blauw en blauw op bruin?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
Bij hebben ze perongeluk wat kabeltjes verwisseld![]()
![]()
ja maar ja maar ja maar, die appeltjes hebben een nieuw speeltje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:11 schreef Geqxon het volgende:
De topic-title mag ge-edit worden.
En ik vanavond ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar, die appeltjes hebben een nieuw speeltje.
Dankje. Ik zou het kanp vinden als en een tv kabel op een telefoonlijn aansluitenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Succes![]()
Bij hebben ze perongeluk wat kabeltjes verwisseld![]()
![]()
Leuke combo, geeft veel glittersquote:
verkapte kijk hun nou wel eens neuken vanavond en ik niet smilie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |