Kloptquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:33 schreef Tweek het volgende:
Reanimatie stukje is trouwens van The Abyss, tekst is 1 op 1 overgenomen als ik het goed heb.
echt geniaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:33 schreef Tweek het volgende:
Reanimatie stukje is trouwens van The Abyss, tekst is 1 op 1 overgenomen als ik het goed heb.
Idd dit behoort zeker tot de beste SP episodes. Hopelijk is het derde deel ook zo goedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:56 schreef JelleS het volgende:
Dit is waarschijnlijk echt het beste dat ze ooit hebben gemaakt. Die Popeye ook, en Alien en Predator. Ik ga em nog een keer kijken.
Er zat helemaal niks in van 24 tot nu toe andersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een afleveringen, die eerste 2 van de trilogie.
Eerst met Faggot & Blackie, later ook weer met 24.
En nu dan met de Woodland Critters, Popeye, Manbearpig.
Prachtig!
Die gast van het Pentagon ook, die alles vertelt![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/SouthparkOPquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Argggh.
Is er ergens een Fok! Wiki van de SP? Dit lijkt nergens op.
Cartman met die tas constant zou een verwijzing naar Jack en z'n tas kunnen zijn. Maar da's misschien meer een toevallige overeenkomst. Niet overal hoeft een verwijzing achter te zittenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:28 schreef slindenau het volgende:
Er zat helemaal niks in van 24 tot nu toe anders
Ja wist ik veel dat het een trilogie zou worden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is meestal met een trilogie...
Het deed me meer denken aan 24 dan aan Rambo, zoals op Wikipedia staatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:28 schreef slindenau het volgende:
Deze is vele malen beter dan die eerste (de vorige dus) aflevering trouwens
[..]
Er zat helemaal niks in van 24 tot nu toe anders
[..].
60 min, wat een filmquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:33 schreef Tim86 het volgende:
wat een briljante episode weer..we worden gewoon getrakteerd op een volledige film zo in het seizoen
Nee, want 24 is kudt, en Rambo nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
Inderdaad dat met die tas en "runnin' out of time. En dat 'ie net zoals in die 24 spoof aflevering weer zo door het raam springt![]()
een vierluik was wel een film geweest...zijn er genoeg van 80minquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
60 min, wat een film.
[..]
Nee, want 24 is kudt, en Rambo niet.
Ook het feit dat Kyle binnen 24 uur moest zuigen deed me meer denken aan 24 dan aan Rambo, maar dat is wat vergezocht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
60 min, wat een film.
[..]
Nee, want 24 is kudt, en Rambo niet.
luke skywalker danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:45 schreef PeRi het volgende:
Die flut evil sweet characters.
Popeye, Jesus, Narnialeeuw.
Southpark the Movie bijvoorbeeldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
een vierluik was wel een film geweest...zijn er genoeg van 80min
het stuk waarin hij door het veld loopt is van Gladiatorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:45 schreef thettes het volgende:
waar is dat stukje van die droom van cartman nou van?
Ik lachte me al kapot toen ik dat monster zag!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hield het echt niet meer toen dat monster manbearpig bleek te zijn
Die verslagen werd door Theseusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:40 schreef thettes het volgende:
En het zeemonster uit Clash of the titans (1981) een film die ik als klein kind werkelijk prachtig vond en waardoor ik nu nog steeds al die mythologische verhalen ken :p
Ik dacht toen ik hem uit die poort zag komen ook al, hé, die knakker ken ik.
perseus!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:42 schreef Allanon75 het volgende:
[..]
Die verslagen werd door Theseus![]()
Prima film
You have more experience then any of usquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
briljant ook dat ze kurt russel bij de missie voegden enkel omdat ie in de film gespeeld had
die zijn al bekend van eerdere aflevering hoor..(8.14 - Woodland Critter Christmas)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:22 schreef Karina het volgende:
De eerste zin was al meteen goed "Previously on Battlestar Galactica"![]()
Leukste aflevering van dit seizoen, vooral die evil Bambi en die eekhoorntjes "First kill them and then rape them" en "Find someone with aids to pee in the empty eye socket".
Ik heb 'm ook niet gezien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:06 schreef Houtspeer het volgende:
Gandalf ook? Ik zag hem niet.
Inderdaad, de door Satan bezeten Woodland Critters...verzonnen door Cartman in zijn kerstverhaaltje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die zijn al bekend van eerdere aflevering hoor..(8.14 - Woodland Critter Christmas)
Beste aflevering ooit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inderdaad, de door Satan bezeten Woodland Critters...verzonnen door Cartman in zijn kerstverhaaltje.
Geweldige eps ook, die laatste zin;"...except for Kyle, who died of aids two weeks later"
Nu we het toch over Jesus hebben, welke aflevering is dat dat je iemand in een stadion ofzo 'Jesus' ziet roepen en dan blijkt dat Jesus ook in dat stadion zit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar wat Jesus in Imaginationland doet is me niet helemaal duidelijk, hij woont toch weer in South Park?
Ik DACHT dat ik alle afleveringen had gezien, toch wat gemist schijnbaar. Maar toch leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die zijn al bekend van eerdere aflevering hoor..(8.14 - Woodland Critter Christmas)
Of het is natuurlijk een allegorie voor hoe de angst voor terroristen en de beperking van de vrijheid van meningsuiting die dat tot gevolg heeft, de creativiteit vernietigt.........quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fantastische aflevering weer.Instant klassieker deze trilogie. Dat homostemmetje van Jason ook: "We just ripped out his eye. That's like superdupppie evil, man."
Heel de trilogie is uiteindelijk imo Trey en Matt's manier om te zeggen dat zij het meest evil character ooit hebben bedacht, namelijk Cartman. The Woodland Critters, die vele malen eviler zijn dan alle andere evil karakters zijn,namelijk bedacht door Cartman. Wat Cartman dus de evil ubergod maakt.
Het zou me niet verbazen als Cartman in deel 3 naar imaginationland gaat en daar een einde maakt aan alles, aangezien hij dus de aller evilste is.. Zodat Stan gered kan worden. En Kyle eindelijk zijn ballen kan zuigen.
is toch die aflevering met de hond van stan die homo blijt te zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nu we het toch over Jesus hebben, welke aflevering is dat dat je iemand in een stadion ofzo 'Jesus' ziet roepen en dan blijkt dat Jesus ook in dat stadion zit.
Ja, heb 'm al, 104.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
is toch die aflevering met de hond van stan die homo blijt te zijn.
jimbo bid tot jezus dat het schoolfootballteam van southpark moet winnen vanwege de weddenschapen die zijn afgesloten
Natuurlijk ook. South Park heeft zoveel lagen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef JelleS het volgende:
[..]
Of het is natuurlijk een allegorie voor hoe de angst voor terroristen en de beperking van de vrijheid van meningsuiting die dat tot gevolg heeft, de creativiteit vernietigt.........![]()
Consistentie is iets wat absoluut geen plaats heeft in South Park. Verhalen en karakters worden aangepast als het verhaal daar om vraagt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar wat Jesus in Imaginationland doet is me niet helemaal duidelijk, hij woont toch weer in South Park?
het belastingklimaat in Imaginationland schijnt veel gunstiger te zijn voor iemand met het kapitaal van Jezusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Cartman zal op het eind wel wakker worden en dan blijkt dat het allemaal in zijn imagination plaats vond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:39 schreef Nepthys het volgende:
Ik denk toch niet dat het Cartman ooit gaat lukken om Kyle aan zijn ballen te laten zuigen. Er zal net voor het einde nog wel iets met dat contract gebeuren waardoor het niet meer geldig is ofzo.
Haha ja, dat stukkie over Kylequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inderdaad, de door Satan bezeten Woodland Critters...verzonnen door Cartman in zijn kerstverhaaltje.
Geweldige eps ook, die laatste zin;"...except for Kyle, who died of aids two weeks later"
Absoluut.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het zou me niet verbazen als Cartman in deel 3 naar imaginationland gaat en daar een einde maakt aan alles, aangezien hij dus de aller evilste is.. Zodat Stan gered kan worden. En Kyle eindelijk zijn ballen kan zuigen.
Dat idee heb ik ook meer jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:08 schreef Xurk het volgende:
En ik interpreteerde het feit dat Jezus in Imaginationland zit als Matt en Trey die alle gelovigen dus vet dissen door te beweren dat Jezus nooit bestaan heeft en gewoon door de mensheid bedacht is
deed die in SPEpisode902 - Die Hippie, Die ook al hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:08 schreef Xurk het volgende:
Overigens: Cartman redt Kyle nu wel van de dood hè, zal hij dat zichzelf ooit kunnen vergeven?
Het kwam echter uit Saving Private Ryan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
Super aflevering.
Het opblazen van alle verzonnen karakters in de eerste aflevering deed me een beetje denken aan The Kingdom.
dat kon ik er ook wel uit halenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het kwam echter uit Saving Private Ryan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |