quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
spam! slotje!!!
succes![]()
even kijken of ik kan, weet ik nog niet (ivm geld en OV enzo)
Heb je je kaartjes al besteldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef Snakey het volgende:
*1 februari, Exit, Too loud for granny in de agenda zet.
Ik regel de gastenlijst wel. Kaartjes kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je je kaartjes al besteld?
Is ook goed als je maar komtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik regel de gastenlijst wel. Kaartjes kopen.![]()
Als je toch aan het regelen slaat, Sneek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik regel de gastenlijst wel. Kaartjes kopen.![]()
+1quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je toch aan het regelen slaat, Sneek.
Wees blij. Als ik kom is dat een stem voor jullie erbij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Allemaal vuige profiteurs hier [ afbeelding ]
Ja is ook tofquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Wees blij. Als ik kom is dat een stem voor jullie erbij.
Hmm, dat is opzich al een reden om te komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef Nosh het volgende:
En ik vind dat we Yvonne aan het crowdsurfen moeten krijgen.
Dat zal via mij in ieder geval niet lukken, sorry. Ik heb er al twee staan, en ik neem misschien nog wat meer mensen mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Nosh het volgende:
Doe mij maar. Gastenlijstplek, en heel, héél misschien heb ik rond die tijd wel 8,50 bij elkaar..
Je staat er toch ook al bijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:52 schreef remlof het volgende:
Ik had je al gezegd dat ik ook kom, kuthond
enjeequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Wees blij. Als ik kom is dat een stem voor jullie erbij.
Furious ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef fraubitch het volgende:
en nosj en DA en yvonne en niels en eric en iedereen
Okee tof!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Pavement het volgende:
tof !
ik zal in het paard ff kieken wat jullie kunnen, maar mijn stem heb je dikke kans dat ik ga ! (het paard zowiezo)
Beetje ver weg inderdaad, maar we komen in ieder geval een keer die richting opquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Rotterdam is net iets te ver voor mij.
Ik zie je hier over een tijdje toch wel als ik een optreden voor je regel!
LOL, kwam daar erg vaak, doe arthur de groetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee tof!!!
Ergens eind januari/begin februari ook weer in het podium/graauwe hengst trouwens
quote:
D.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Furious ook.
![]()
Heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen althans!
Met een Kquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef fraubitch het volgende:
en nosj en DA en yvonne en niels en eric en iedereen
Tofquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik neem nog wel wat mensen mee.
Heb je nog mensen uit de muziekwereld nodig Martijn die je even aan de tand wilt voelen?
quote:
Ja zang is niet het sterkste puntquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, ik maar hopen dat het alleen instrumentaal was.
Whehee heb ik je misschien wel eens gezien, kwam er ook altijd wel regelmatigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
LOL, kwam daar erg vaak, doe arthur de groeten![]()
Ah, nou ik zal eens kijken of The Bold Brothers een keer mee willenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zang is niet het sterkste puntMaar live valt dat wel weer beter samen dan bij een opname
![]()
*google aanslingertquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, nou ik zal eens kijken of The Bold Brothers een keer mee willen
Ja, maar de Eric die Erik kent, is het niet waard om met hem vergeleken te wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
misschien heet er iemand anders wel eric en bedoelde ik hem![]()
De BB uit Belgie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, nou ik zal eens kijken of The Bold Brothers een keer mee willen
Je staat dus bij de misschienersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:34 schreef TheSorrow het volgende:
Je weet t van mij, onder voorbehoud
quote:
Brute Death-Metalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef MissHobje het volgende:
He Dribbelwat voor kutmuziek maakt die band eigenlijk van je?
Ik twijfel nl. nog
Zie het linkje in de OP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef MissHobje het volgende:
He Dribbelwat voor kutmuziek maakt die band eigenlijk van je?
Ik twijfel nl. nog
Ik doelde eigenlijk op de agency, of vallen die ook onder deze Ltd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bold Brothers
Bedrijven van
Poppodium Plato
Helmond, Brabant NL
Main Booker
Bold Brothers Ent. Ltd.
Vosselaar, Antwerp BE
Welnee, ik ben zowel op het forum als irl een briljante mix van stoerheid en pure liefde.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
Mn nick is verkeerd geschreven
En C_C, die doet daar dan weer aardig, en op t forum weer stoer, net als op de meet in Utreg toen?
Onze ontmoeting op die ONZ meet was verre van pure liefdequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, ik ben zowel op het forum als irl een briljante mix van stoerheid en pure liefde.
Ja, dat blijktquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, ik ben zowel op het forum als irl een briljante mix van stoerheid en pure liefde.
Geen idee welke tenen ik vermorzeld heb, and don't really carequote:
Dat is op het moment nog niet bekend maar op de site van Emergenza is dat ook bij te houden. Maar vanalles wat dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat speelt er nog meer?
Vallen onder Ltd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de agency, of vallen die ook onder deze Ltd?
Gezellig, al dingen voor aankomend jaar rond? Of heb je een continue stroom omdat je ook concerten doet? Wij zijn weer bezig met Eurosonic en anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee, in die hoedanigheid heb ik af en toe met ze te maken.
Je komt toch ook wel hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef moemoe het volgende:
Ah het hondje spamt erop los.
Okee tofquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:34 schreef roooosje het volgende:
Radlah en roooosje bij misschieners [ afbeelding ]
Even kijken of de locaties te doen is met OV..
Als je je hand maar in de lucht steektquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Natuurlijk kom ik even langs!
Ik weet alleen nog niet of ik voor jou ga klappen.
Met aansteker en alles erop en eraan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je je hand maar in de lucht steekt [ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Natuurlijk kom ik even langs!
Ik weet alleen nog niet of ik voor jou ga klappen.
Dan moet je ook eerst naar eerdere optredens komen anders komen we daar niet terecht hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef Lemjur het volgende:
Zet me alvast maar op de lijst voor de Melkweg
Ik woon in Noord-Holland Noord, hoe kom ik ooit weer thuis vanuit Rotterdamquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook eerst naar eerdere optredens komen anders komen we daar niet terecht he![]()
![]()
Dat is wel een eind weg jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland Noord, hoe kom ik ooit weer thuis vanuit Rotterdam![]()
![]()
overigens, jullie muziek is wel tof, k zal er over nadenken. In de Melkweg zou ik zeker zijn
![]()
Ik heb er maar 100quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
doe mij maar 300 kaartjes
Okay, das wel vet. Alvast succesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een eind weg jaHet is om half 12 afgelopen dus waarschijnlijk te laat om dan weer terug te komen
![]()
De halve finale is als het goed is in de P60 in Amstelveen dus dus dat is weer meer in de buurt
Jeejquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik kom misschien wel!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
ik heb uit betrouwbare bron dat voglende week bij fokradio gratis kaarten te winnen zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:55 schreef Bizznitch het volgende:
Vet cool dribbie! Misschien kom ik ook wel
.
Okee dat is geen probleem we hebben er meeeer dan genoegquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:16 schreef roooosje het volgende:
Als er eind november nog kaarten zijn, dan komen ik en Radlah zeker. Ik moet even sparen.
Jij bent snelquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dat is geen probleem we hebben er meeeer dan genoeg![]()
okquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef roooosje het volgende:
[..]
Jij bent snel.
Zet ons maar bij 'zeker' dan.![]()
kutnewbiequote:Op zondag 28 oktober 2007 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Mag je je bericht niet meer wissen na 48 uur
Normaal gesproken zijn m'n topics na een half uur maximaal wel opslot, ik weet gewoon niet beterquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kutnewbie
dat zou je moeten weten
ooow wacht, je bent zo'n spammer die uit ONZ ontsnapt is omdat het hek (nog) te laag isquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn m'n topics na een half uur maximaal wel opslot, ik weet gewoon niet beter![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Misschien kom ik ook wel klinkt vet
quote:
Ik heb het lijstje in de OP geplakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Mag je je bericht niet meer wissen na 48 uur
lame
Dan mag je jezelf ff in de OP zettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:51 schreef Blight het volgende:
Misschienertje.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:27 schreef JDude het volgende:
*Aanmeldt voor misschien-lijst.
ja hoor geen probleem, ik ken namelijk dat "ik kom" van jou welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kom alleen als ik met FB mag dansen die avond![]()
hi..hi.. ik zei "komen"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:11 schreef Blight het volgende:
Heeft iemand al een hilarisch en ontzettend origineel grapje gemaakt over het woord 'komen'?
You'r in, no way back.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:09 schreef juiced het volgende:
En ik ben natuurlijk ook van de partij! Jeeeejjjj!
ZOMG LOLLERCOASSTERRRR d:d:d d:ddquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Aankomende maandag TLFG op Fok!Radio/ActionRadio!!
2 Gratis kaarten te winnen dus iedereen luisteren!!![]()
JAAAHEquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ZOMG LOLLERCOASSTERRRR d:d:d d:dd;D
De uitzending is inmiddels terug te luisteren op Radio.fok.nlquote:Op maandag 5 november 2007 12:59 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] FOK!kers willen naar Emergenza Festival
Dat was ik nietquote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef TC03 het volgende:
Ik had misschien gekomen als je niet overal die stickers zou spammen @ 3ME.
vergeet ik wat?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor je het weet vergeet je het
Okee coolquote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef MrManiak het volgende:
MISSCHIEN kom ik, moet effe kijken of het financieel (als in; reizen met OV) lukt.
Nee we hebben alleen misplaatste puberale tekstenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:50 schreef Blight het volgende:
Hebben jullie ook een nummer over koala's, trouwens?
Nah, tis niet echt twijfelen.. tis meer dat ik niet zover vooruit kan plannenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tof![]()
twijfelen is voor mietjes he dat weet je![]()
Nou je hebt dus nu og niks staanquote:Op maandag 26 november 2007 21:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nah, tis niet echt twijfelen.. tis meer dat ik niet zover vooruit kan plannen
ik heb ook nog geen biertjequote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog geen kaartje, ik heb alleen betaald
En wanneer krijg ik de mijnes?quote:Op maandag 26 november 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie komen?
-Dribbel_ [afbeelding]
-VaderJacob [afbeelding]
-Snakey [afbeelding]
-NJ
-Yvonne
-Fraubitch [afbeelding]
-Poedeliewoepsie + zusje [afbeelding]
-Nosh
-Dark_Angelus
-Dubbeldrank
-Remlof [afbeelding]
-Oshiro
-Litso
-Clumsy_Clown
-KoploperKopper
-Bravebart
-The_Witch
-Vliegvrager
-Pussydeluxe
-Moemie
-ikwilookwatzeggen
-Radlah
-roooosje
- juiced
[afbeelding] hebben kaartjes [afbeelding]
quote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ja ja, ik kom ook wel. Omdat je zo smeekt. Natuurlijk wil je dé bassist van het grote Conorach in je publiek hebben..
Je vergeet mij en Kuuks. Nou komen we niet meerquote:Op maandag 26 november 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie komen?
-Dribbel_
-VaderJacob
-Snakey
-NJ
-Yvonne
-Fraubitch
-Poedeliewoepsie + zusje
-Nosh
-Dark_Angelus
-Dubbeldrank
-Remlof
-Oshiro
-Litso
-Clumsy_Clown
-KoploperKopper
-Bravebart
-The_Witch
-Vliegvrager
-Pussydeluxe
-Moemie
-ikwilookwatzeggen
-Radlah
-roooosje
- juiced![]()
-McDavidhebben kaartjes
Jullie gaan wel! Want jullie kunnen namelijk met mij gratis en voor niets meerijden vanuit Breda als jullie willen! Is dat niet gezellig dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Je vergeet mij en Kuuks. Nou komen we niet meer.
tofquote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Debsterr het volgende:
Ja hoi, even zorgen dat ik dit topic niet uit het oog verlies en misschien kom ik + wederhelft wel even kijken. Het is toch in de buurt.
Waar moet je heen terug dan ?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef roooosje het volgende:
Ik ga ff een hotel in de buurt checkennnnnn
5-10 minuutjes lopen van centraal stationquote:
stomme mods passen de OP niet goed aanquote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Je vergeet mij en Kuuks. Nou komen we niet meer.
Geen koe op msnquote:Op donderdag 29 november 2007 01:59 schreef moemoe het volgende:
Hondjes hier, hondjes daar, hondjes overal.
Hoezo datquote:Op donderdag 29 november 2007 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik boycot MSN, maar ik kom nog steeds naar je kijken hoor.
Dat kunnen de andere mensen dus ook doenquote:Op donderdag 29 november 2007 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar tofstuur anders ff een PM met je adres gegevens dan kan ik je kaartje op de post doen
Oké oké dan welquote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef juiced het volgende:
Jullie gaan wel! Want jullie kunnen namelijk met mij gratis en voor niets meerijden vanuit Breda als jullie willen! Is dat niet gezellig dan?
Waalwijkquote:Op donderdag 29 november 2007 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar moet je heen terug dan ?
[..]
poolen blabla enzquote:Op zondag 2 december 2007 19:25 schreef VaderJacob het volgende:
Ik kom ook ik kom ook! Niet dat ik een keus heb
.
jaquote:Op maandag 3 december 2007 19:30 schreef Blight het volgende:
Ohja. Je moet kaartjes kopen hè.
Ja ben heel het weekend weg geweest heb ze vanavond op de post gedaan. Dus ze zijn toen of anders morgenochtend opgehaaldquote:
Kutvikingquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik word zo niet erg gemotiveerd om ook kaarten te bestellen..
Okquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
moet je op msn je adres maar doorgeven gaan ze morgen op de post
You dirty girlquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net je envelop dichtgekwijld die gaat morgen op de post
Kom je naar een gig van mij. Daar ben je iig welkom.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had hier ook gereageerd maar gezien niemand op me gereageerd had en ik geen enkel lijstje sta neem ik aan dat dat een stille hint was dus ik blijf wel thuis
Nee, je moet komenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had hier ook gereageerd maar gezien niemand op me gereageerd had en ik geen enkel lijstje sta neem ik aan dat dat een stille hint was dus ik blijf wel thuis
Hoi!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Het is in Augustus joh. Het kan nog welquote:
Er was vanaf dat moment alleen maar een lijstje van mensen die wel komen en welke daarvan dus al kaartjes hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
1 februari zoals in de OP staat luie donderquote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer is dat
Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2007 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Update:
Wie komen?
-Dribbel_
-VaderJacob
-Snakey
-NJ
-Yvonne
-Fraubitch
-Poedeliewoepsie + zusje en vriendin]
-Nosh
-Dark_Angelus
-Dubbeldrank
-Remlof
-Oshiro
-Litso
-Clumsy_Clown
-KoploperKopper
-Bravebart
-The_Witch
-Vliegvrager
-Pussydeluxe
-Moemie
-ikwilookwatzeggen
-Radlah
-roooosje
- juiced
-McDavid
Dikgedrukt hebben kaartjes![]()
VOOR DE MENSEN DIE ZE NOG NIET HEBBEN DAN EVEN EEN PM![]()
Jaaaaaaquote:
Thnxquote:
Och ja, ik moet mn mede-Delftenaar steunen hequote:
We blijven het uitstellen totdat jij je kaartje hebt gekochtquote:Op donderdag 6 december 2007 12:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
is dit nou nog niet geweest?
HIJGquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:58 schreef purplerose het volgende:
Ik schijn ook mee te komen maar alleen voor de rockdudes!
Maakt niet uit op 8 maart is toch niks te doenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:40 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet zeker of ik zin heb op 8 maart, dus gooi me maar op de misschien-lijst. Beslis ik dan wel.
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:24 schreef mcDavid het volgende:
w00000t je krijgt gewoon twéé (2) grátis MP3tjes bij die tickets!![]()
![]()
!!!!
Had je er om moeten vragen heb er niet aan gedachtquote:Op zaterdag 8 december 2007 02:24 schreef mcDavid het volgende:
Ohja en je bent de stickers vergeten drippie!
het houdt de spanning erin hequote:Op zaterdag 8 december 2007 02:27 schreef mcDavid het volgende:
wat, die 2 uurtjes per week dat jij op school komt? zou wel héél toevallig zijn!
Ze zitten al in de envelopquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
Geef anders ook maar aan mij mee. Ik ben toch ongeveer iedere week bij hun!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Door jullie raak ik keihard door m'n stickers heen
of je doet niet zo zielig en geeft gewoon aan dat je komt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben jij er ook FB?quote:Op zondag 9 december 2007 16:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
of je doet niet zo zielig en geeft gewoon aan dat je komt.
quote:Op zondag 9 december 2007 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
OHJA WANT JE STAAAT OP DE LIJST!
DÛH!!
Je doet het verkeerd! Je moet haar aanwezigheid verdíenen!quote:Op zondag 9 december 2007 16:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
of je doet niet zo zielig en geeft gewoon aan dat je komt.
Ze staat anders wel op het laatste lijstjequote:Op maandag 10 december 2007 01:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd! Je moet haar aanwezigheid verdíenen!
Gezelligquote:Op maandag 10 december 2007 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
'Wat is dat?'
'Post van Martijn.'
''Wie?'
'Dribbel.'
'. Waarom?'
'Kaartjes voor z'n concert.'
'Oh tof. Wie gaat allemaal?'
'Jij, onder andere.'
'Oh?'
'Ja.'
'Oh.'
Dus.