Je staat dus bij de misschienersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:34 schreef TheSorrow het volgende:
Je weet t van mij, onder voorbehoud
quote:
Brute Death-Metalquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef MissHobje het volgende:
He Dribbelwat voor kutmuziek maakt die band eigenlijk van je?
Ik twijfel nl. nog
Zie het linkje in de OP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef MissHobje het volgende:
He Dribbelwat voor kutmuziek maakt die band eigenlijk van je?
Ik twijfel nl. nog
Ik doelde eigenlijk op de agency, of vallen die ook onder deze Ltd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bold Brothers
Bedrijven van
Poppodium Plato
Helmond, Brabant NL
Main Booker
Bold Brothers Ent. Ltd.
Vosselaar, Antwerp BE
Welnee, ik ben zowel op het forum als irl een briljante mix van stoerheid en pure liefde.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
Mn nick is verkeerd geschreven
En C_C, die doet daar dan weer aardig, en op t forum weer stoer, net als op de meet in Utreg toen?
Onze ontmoeting op die ONZ meet was verre van pure liefdequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, ik ben zowel op het forum als irl een briljante mix van stoerheid en pure liefde.
Ja, dat blijktquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, ik ben zowel op het forum als irl een briljante mix van stoerheid en pure liefde.
Geen idee welke tenen ik vermorzeld heb, and don't really carequote:
Dat is op het moment nog niet bekend maar op de site van Emergenza is dat ook bij te houden. Maar vanalles wat dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat speelt er nog meer?
Vallen onder Ltd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de agency, of vallen die ook onder deze Ltd?
Gezellig, al dingen voor aankomend jaar rond? Of heb je een continue stroom omdat je ook concerten doet? Wij zijn weer bezig met Eurosonic en anders.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee, in die hoedanigheid heb ik af en toe met ze te maken.
Je komt toch ook wel hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef moemoe het volgende:
Ah het hondje spamt erop los.

Okee tofquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:34 schreef roooosje het volgende:
Radlah en roooosje bij misschieners [ afbeelding ]
Even kijken of de locaties te doen is met OV..
Als je je hand maar in de lucht steektquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Natuurlijk kom ik even langs!
Ik weet alleen nog niet of ik voor jou ga klappen.
Met aansteker en alles erop en eraan!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je je hand maar in de lucht steekt [ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Natuurlijk kom ik even langs!
Ik weet alleen nog niet of ik voor jou ga klappen.
Dan moet je ook eerst naar eerdere optredens komen anders komen we daar niet terecht hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef Lemjur het volgende:
Zet me alvast maar op de lijst voor de Melkweg
Ik woon in Noord-Holland Noord, hoe kom ik ooit weer thuis vanuit Rotterdamquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook eerst naar eerdere optredens komen anders komen we daar niet terecht he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |