quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
spam! slotje!!!
succes![]()
even kijken of ik kan, weet ik nog niet (ivm geld en OV enzo)
Heb je je kaartjes al besteldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef Snakey het volgende:
*1 februari, Exit, Too loud for granny in de agenda zet.
Ik regel de gastenlijst wel. Kaartjes kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je je kaartjes al besteld?
Is ook goed als je maar komtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik regel de gastenlijst wel. Kaartjes kopen.![]()
Als je toch aan het regelen slaat, Sneek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik regel de gastenlijst wel. Kaartjes kopen.![]()
+1quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je toch aan het regelen slaat, Sneek.
Wees blij. Als ik kom is dat een stem voor jullie erbij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Allemaal vuige profiteurs hier [ afbeelding ]
Ja is ook tofquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Wees blij. Als ik kom is dat een stem voor jullie erbij.
Hmm, dat is opzich al een reden om te komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:34 schreef Nosh het volgende:
En ik vind dat we Yvonne aan het crowdsurfen moeten krijgen.
Dat zal via mij in ieder geval niet lukken, sorry. Ik heb er al twee staan, en ik neem misschien nog wat meer mensen mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef Nosh het volgende:
Doe mij maar. Gastenlijstplek, en heel, héél misschien heb ik rond die tijd wel 8,50 bij elkaar..
Je staat er toch ook al bijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:52 schreef remlof het volgende:
Ik had je al gezegd dat ik ook kom, kuthond
enjeequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Wees blij. Als ik kom is dat een stem voor jullie erbij.
Furious ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef fraubitch het volgende:
en nosj en DA en yvonne en niels en eric en iedereen
Okee tof!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Pavement het volgende:
tof !
ik zal in het paard ff kieken wat jullie kunnen, maar mijn stem heb je dikke kans dat ik ga ! (het paard zowiezo)
Beetje ver weg inderdaad, maar we komen in ieder geval een keer die richting opquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Rotterdam is net iets te ver voor mij.
Ik zie je hier over een tijdje toch wel als ik een optreden voor je regel!
LOL, kwam daar erg vaak, doe arthur de groetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee tof!!!
Ergens eind januari/begin februari ook weer in het podium/graauwe hengst trouwens
quote:
D.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Furious ook.
![]()
Heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen althans!
Met een Kquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef fraubitch het volgende:
en nosj en DA en yvonne en niels en eric en iedereen
Tofquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik neem nog wel wat mensen mee.
Heb je nog mensen uit de muziekwereld nodig Martijn die je even aan de tand wilt voelen?
quote:
Ja zang is niet het sterkste puntquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh, ik maar hopen dat het alleen instrumentaal was.
Whehee heb ik je misschien wel eens gezien, kwam er ook altijd wel regelmatigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
LOL, kwam daar erg vaak, doe arthur de groeten![]()
Ah, nou ik zal eens kijken of The Bold Brothers een keer mee willenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zang is niet het sterkste puntMaar live valt dat wel weer beter samen dan bij een opname
![]()
*google aanslingertquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, nou ik zal eens kijken of The Bold Brothers een keer mee willen
Ja, maar de Eric die Erik kent, is het niet waard om met hem vergeleken te wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
misschien heet er iemand anders wel eric en bedoelde ik hem![]()
De BB uit Belgie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, nou ik zal eens kijken of The Bold Brothers een keer mee willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |